شیر زردچوبه برای چه موادی مفید است؟
نوشته شده توسط : salamati

 

شیر و زردچوبه؛ ضد سرطان

نوشیدنی شیر و زردچوبه از زردچوبه‌ی خام و شیر تهیه می‌‎شود و به پیشگیری از سرطان کمک می‌کند.

در واقع مصرف نوشیدنی شیر و زردچوبه از گسترش سلول‌های سرطانی پیشگیری می‌کند و از ابتلا به سرطان‌های پوست، پروستات، سینه، ریه و روده جلوگیری می‌کند.

ما در اینجا سعی داریم مهمترین خواص و تاثیرات شیر زردچوبه که از گذشته باعث شده در طب سنتی کشور هندوستان استفاده شور را به طور مختصر بررسی کنیم.

اولین مورد می توان به افزایش تولید مخاط که باعث می شود میکروب‌های آزاردهنده دستگاه تنفس از بدن خارج کرده اشاره کرد که در درمان سرفه مخصوصا در بیماری سرماخوردگی بسیار مهم است.

کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین

درمان افتادگی، کوچکی و شلی سینه و باسن با کرم حجم دهنده میبلین در هفته اول استفاده صورت می گیرد. این کرم حجم دهنده سینه ساخت کشور امریکا است.

حجم دهنده سینه میبلین از هفته اول استفاده موثر است.

لوسیون حجم دهنده سینه و باسن فوری و دائمی است.

کرم حجم دهنده باسن بدون بازگشت بوده و قابل استفاده از سنین ۱۴ سال به بالا است. این کرم لیفتینگ سینه و باسن بانوان میبلین لیفت کننده و فرم دهنده سینه و باسن نیز است.
کرم حجم دهنده باسن میبلین به فرم دهی و حجم دهی فوری و دائمی باسن نیز کمک میکند.

شیر زردچوبه به عملکرد کبد کمک می‌کند و ضایعات و سموم را از بدن دفع می کند که نتیجه موثری برای پوست شما دارد و باعث کاهش ایجاد جوش در پوست شما می شود، در طولانی مدت تاثیرات مثبتی برای جلوگیری از پیری زود رس برای پوست شما می شود و چین و چروک ها را کاهش می دهد.

مورد بعدی از خواص این نوشیدنی می توان کاهش سردرد و کمک به رفع بیماری هایی مانند میگرن و سردردهای سینوسی می باشد که نتیجه آن ایجاد آرامش و خواب راحت مخصوصا برای کودکان می شود.

تجزیه چربی های غذای چرب نیز از تاثیرات دیگر نوشیدن شیر زردچوبه می باشد که باعث جلوگیری از افزایش وزن در افراد می شود و به طور طبیعی لاغری را برای شما به همراه دارد.

مواردی همچون کاهش التهاب ، جلوگیری از پوکی استخوان، کاهش ابتلا به سرطان، کمک به دوران قاعدگی و جلوگیری از ایجاد زخم معده و ده ها خواص دیگری همه و همه از موارد و خواص مهم نوشیدن شیر زردچوبه می باشد.

رفع مشکلات تنفسی با نوشیدنی شیر و زردچوبه

نوشیدنی شیر و زردچوبه سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها است که برای بدن بسیار مفید است. در واقع زمانی‌که نوشیدنی شیر و زردچوبه می‌خورید، رادیکال‌های آزاد بدن خنثی می‌شوند و از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها در امان می‌مانید.

تاثیر شیر طلایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن زردچوبه سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌های سالم، خواص آنتی اکسیدانی، ضدمیکروبی و ضدالتهابی است که می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. تاثیر شیر طلایی بر هضم غذا زردچوبه به عنوان یک ادویه ضروری برای آشپزی در نظر گرفته می‌شود، زیرا برای هضم غذا مفید است. نوشیدن شیر زردچوبه در شب یا عصر به دلیل خواص ضدالتهابی آن می‌تواند موجب رفع نفخ شکم، گاز معده، سوزش سر دل و ریفلاکس در افراد شود.

 

محلول ضد ریزش مو فوری شوک

درمان فوری ریزش مو در خانم ها و آقایان با محلول ضد ریزش مو شوک میسر می شود.

این تونیک ضد ریزش مو فاقد ماینوکسیدیل و ترکیبات شیمیایی و ترکیبات هورمونی است.

این محلول ضد ریزش مو فوری ضخیم کننده مو و ترمیم کننده ریشه مو است.

محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول دارای پلاسنتا کمپلکس، ب کمپلکسو آمینو اسید است.

این محلول گیاهی ضد ریزش مو ریشه مو را مستحکم و ضخیم می کند و مانع از ریزش مو به راحتی و در اثر شستشو و سشوار و حمام می شود.

دفع سموم بدن با شیر زردچوبه

نوشیدنی شیر و زردچوبه خاصیت ضد التهابی دارد و به دفع سموم و باکتری‌های بدن کمک می‌کند. همچنین شیر و زردچوبه طبع گرمی دارد، برای دستگاه تنفسی بدن مفید است و گرفتگی‌هایی را که در ریه ایجاد می‌‎شود، رفع می‌کند.

اگر آسم دارید جالب است بدانید، مصرف شیر و زردچوبه برای بهبودی این بیماری بسیار مفید است.

شیر و زرد چوبه برای سرفه

شیر و زردچوبه خاصیت آنتی‌باکتریال و ضد ویروسی دارد و به بهبودی سرفه و سرماخوردگی کمک بسیاری می‎کند. همچنین مصرف شیر و زردچوبه یکی از درمان‌های طبیعی رایجی است که برای تسکین درد و بهبود گرفتگی صدا بسیار مفید است.

رفع عفونت بدن با نوشیدنی شیر و زردچوبه

زخم معده و آرتروز دو بیماری شایعی هستند که در اثر ملتهب شدن بدن ایجاد می‌شوند. مصرف ‎شیر زردچوبه به دفع سموم بدن کمک می‌کند و مانع از ابتلا به این بیماری‌ها می‎شود. همچنین اگر کمردرد شدید دارید، مصرف نوشیدنی شیر و زردچوبه را جدی بگیرید.

 

تقویت مفاصل با شیر طلایی

یکی دیگر از خواص شیر و زردچوبه کمک به بهبودی تورم مفاصل است.

در واقع مفاصل در اثر مشکلات مختلف متورم می‌شوند و درد سختی ایجاد می‌کنند که برای رفع آن، نوشیدنی شیر و زردچوبه به شما کمک می‌کند.

مصرف این نوشیدنی انعطاف پذیری مفاصل را بالا می‎برد و به تقویت عضلات کمک می‌کند.

نوشیدنی شیر و زردچوبه برای پاکسازی کبد

کبد یکی از اعضای مهم بدن است که اگر مشکل کوچکی در آن ایجاد شود، کبد نمی‌تواند عملکرد درستی داشته باشد.

نوشیدنی شیر زردچوبه خواص بسیاری برای بدن دارد که یکی از مهم‎‌ترین آنها پاکسازی کبد است. در واقع مصرف شیر و زردچوبه به تقویت کبد کمک می‎کند.

شامپو رشد مو و ضد ریزش مو بایوفول

درمان فوری ریزش مو با شامپو رشد مو ایج دیفنس بایوفول کانادا.

این شامپو ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل است.

درمان فوری ریزش مو را این شامپو ضد ریزش مو فوری درمان میکند.

بایوفول تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو است.

شامپو رشد مو فوری و ضد ریزش بدون بازگشت مو ارگانیک و ویتامینه مو سر بایوفول دارای ب کمپلکس و آمینو اسید ها و همچنین آپی ژنین است که جریان خون را در کف سر بالا برده و ترکیبات مغذی را به ریشه سر می رساند.

تقویت دستگاه گوارش

اگر مشکلات گوارشی از جمله سوء‌هاضمه و اسهال دارید، مصرف نوشیدنی ترکیبی شیر و زردچوبه را جدی بگیرید. این نوشیدنی به هضم راحت غذا کمک می‌کند و از ابتلا به بیماری زخم معده جلوگیری می‌کند.

تقویت استخوان بدن

شیر و زردچوبه هر دو منبع کلسیم هستند. اگر در طول روز کارهای سنگین انجام می‌دهید و استخوان‌ درد دارید، مصرف نوشیدنی شیر و زردچوبه به حفظ سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند و درصد پوکی استخوان را به حداقل می‎رساند.

رفع بی‌خوابی با مصرف شیر و زردچوبه

شیر و زردچوبه به دلیل آن‌که سرشار از آمینو اسید است به راحت خوابیدن کمک بسیاری می‌کند.

همچنین مصرف نوشیدنی شیر و زردچوبه اتصالات مغز را افزایش می‌دهد و درصد ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می‌دهد.

 

شیر و زردچوبه برای لاغری

زردچوبه سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد و به هضم سریع غذا کمک می‌کند، به همین دلیل برای کاهش وزن مفید است.

در واقع مصرف نوشیدنی شیر و زردچوبه، چربی‌های خوراکی را می‌شکند و مانع تجمع چربی در بدن می‎شود.

 

رفع مشکلات پوستی با شیر زردچوبه

مصرف نوشیدنی شیر و زردچوبه مشکلات پوستی را به حداقل می‎رساند و به زیبایی پوست و شفافیت آن کمک می‌کند. همچنین نوشیدنی شیر و زردچوبه برای رفع جوش‌های صورت، چین و چروک و رفع آکنه مفید است.

تقویت سیستم ایمنی بدن

زردچوبه کورکومین دارد که سلول‌های دفاعی بدن را فعال می‌کند و برای حفظ سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. همچنین مصرف این نوشیدنی سمومی که سیستم ایمنی بدن را به خطر می‌اندازند، از بدن دور می‌کند.

تقویت قلب با مصرف شیر زردچوبه

مصرف شیر زردچوبه بیماری‌های قلبی را که در اثر التهاب و مشکلات قلبی عروقی به وجود می‌آیند، به حداقل می‌رساند. همچنین نوشیدنی شیر و زردچوبه برای افرادی‌که در معرض سکته‎ی قلبی قرار دارند، مفید است.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: