نوشته شده توسط : salamati

خواص فلفل قرمز:

خرید روغن فلفل قرمز با قیمت استثنایی - آراد برندینگ

♦ فلفل قرمز سرشار از ويتامين c بوده و خاصيت آنتي اكسيداني داشته و اثر شیميایی موادی که به بافت‌های بدن آسیب می‌رسانند را خنثی می‌کند.

♦  فلفل قرمز به واسطه دارا بودن ويتامين c موجب افزایش قدرت ایمنی بدن، استحکام لثه ها و دندان‌ها مي شود.

♦ همچنین مصرف فلفل قرمز باعث جذب بهتر آهن در بدن می‌شود و به افرادی که دچار کم‌خونی هستند توصیه می‌گردد.

♦ تحقيقات نشان داده است كه اسيد بيرنگ كپساسين به عنوان فعالترين عنصر موجود در فلفل، سبب كاهش ميزان كلسترول خون و كاهش شدت سيگنالهاي درد در بدن ميشود. اين ماده همچنين خاصيت ضد اكسيدي (كه سلولهاي شما ار از آسيب ديدن محافظت مي كند) و ضد باكتري دارد

♦ این فلفل طبیعت گرمی دارد که به دلیل وجود سطح بالای کاپسیسین در آن است. بیشتر فواید فلفل به دلیل وجود همین ماده است و عامل اصلی ایجاد گرما بعد از خوردن فلفل قرمز نیز هست. فلفل قرمز از دیر باز به عنوان دارو در مناطق مختلف آسیا بکاربرده می‌شده است.

♦ كرم يا پودر فلفل به عنوان نوعي مسكن مي تواند در تسكين درد دندان، زونا، آرتريت، پسوريازيس و ساير انواع دردهاي مزمن مفيد باشد، هر چند ممكن است مصرف اين ماده سبب سوزش يا خارش نسبي گردد، اما اين عارضه به زودي از بين مي رود. چون فلفل ابتدا با تحريك و سپس كاهش شدت سيگنالهاي درد در بدن مؤثر واقع ميشود، لذا ممكن است درد كمي شدت پيدا كند، سپس بايد ظرف چند روز اول مصرف، اين اثر تا حد زيادي از بين برود.

برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان

اگر از کسانی هستید که به برنزه شدن اهمیت می دهید

برنزه کننده فلورسان برای شما بهترین گزینه است

کرم برنزه کننده فلورسان ساخت کشور روسیه است.

این لوسیون برنزه کننده رنگ دهی فوری دارد.

سری اسپری برنزه کننده فلورسان مصرف آن را راحت و آسان میکند.

کرم برنزه فلورسان تا ۴ ماه ماندگاری دارد.

کرم برنزه فلورسان روسیه

♦ یکی از مهمترین خواص فلفل خاصیت ضدخونریزی آن است. در بعضی از نقاط دنیا در موارد اوژانسی برای بند آوردن خونریزی از آن استفاده می‌شود.

♦ فلفل قرمز برای قلب و عروق بسيار مفيد است. هرچند که ضدخونریزی است اما بطور شگفت‌انگیزی سبب بهبود جریان خون و فشار خون می‌شود. فعالیت قلب را افزایش می‌دهد و به آن قدرت و انرژی می‌بخشد.

♦خاصیت شگفت‌آور دیگر فلفل، توانایی کنترل درد در بدن است. در واقع فلفل، گردش خون را بهبود می‌بخشد و در نتیجه مواد لازم برای بهبود را به هر نوع جراحت و زخم می‌رساند. به همین ترتیب اثر ضدالتهاب نیز دارد.

♦ به معده کمک می‌کند که فرایند هضم غذا را بهتر انجام دهد. (البته اين درباره افرادي است كه مبتلا به ناراحتي هاي معده نيستند.)

♦ تحقیقات نشان داده است که فلفل قرمز در كاهش اشتها تاثير بسيار داشته  و استفاده از آن در رژیم غذایی نیز در کاهش وزن بسیار مفید و مؤثر است.

♦ تحقیقات بیشماری نشان داده‌اند که کاپسیسین موجود در فلفل از رشد تومورهای سرطانی جلوگیری می‌کند و حتی سبب از بین رفتن سلول‌های بدخیم می‌شود. اثر این ماده در از بین بردن تومورهای پروستات و بیضه و سرطان‌های مرتبط با اختلال هورمونی مشاهده شده است.

♦ ضماد فلفل قرمز براي روماتيسم و التهابها و ذات الجنب به صورت استعمال خارجي و در برخي موارد حتي به صورت مصرف داخلي بسيار كمك مي كمند .

♦ فلفل قرمز درعين حال كه نيرو بخش است ضد اسپاسم نيز مي باشد . براي كليه طحال و لوزالمعده مفيد است در موارد قفل شدن فك ها كه در برخي موارد رخ ميدهد اثر مفيد دارد .

♦ در مورد يبوست گرد فلفل قرمز مفيد است زيرا حركت دودي كشل روده ها را تحريك مي كند . براي حصول اين منظور هر روز به مقدار كم بايد با غذا مصرف شود .

♦ در سرماخوردگي ها مصرف فلفل قرمز با دوز بالا اثر مفيد و سريع دارد . منظور از دروز بالا در حدو 600 ميلي گرم تا يك گرم است. بديهي است دوز بالابراي اشخاص مختلف فرق مي كند برخي بيشتر از ديگران احتيا ج دارند .

ژل لاغری فوری بدن هات چیلی

برای رفع چربی های موضعی می توانید از ژل لاغری هات چیلی مصرف کنید.

این کرم لاغری بر پایه عصاره چیلی، چای سبز،کافئین و الکارنتین است.

برای درمان سلولیت می توان از این کرم ضد سلولیت بهر گرفت.

ژل لاغری شکم و پهلو و سایر نقاط بدن دارای اثردهی فوری است.

ژل لاغری هات چیلی کاهش سایز و چربی سوزی فوری

رژلب میبلین اصل امریکا

یکی از رکن های اصلی آرایش رژلب با دوام است.

رژلب میبلین یک انتخاب ایده آل است، این رژلب بدون سرب ویتامینه است.

این رژلب مات و کرمی میبلین دارای ویتامین A , E است.

رژلب میبلین اصل دارای ماندگاری طولانی است

♦ براي تسكين سرفه هاي شديد بخصوص در مواردي كه اخلاط زايدي در بيماري تنفسي هست فلفل قرمز در بيرون انداختن اخلاط بسيار كمك مي كند و در نتيجه سرفه رفع مي شود

♦ فلفل قرمز در موارد حمله هاي خفگي مبتلايان به اسم اثر مفيد دارد . ( البته اگر الرژي نداشته باشند. )

♦ فلفل قرمز بهترین محرك مفید و شفا بخش در موارد اسهال ساده و اسهال خونی می باشد . 

♦ فلفل قرمز يك ماده ضد عفوني كننده است بنابر اين به صورت غرغره براي ضر عفوني حلق توصيه مي شود .

♦ به صورت مشمع طبي فلفل قرمز براي رفع احتقانهاي حاد در موارد بيماري هاي ذات الريه و ذات الجنب و ساير موارد مشابه اثر مفيد دارد .

♦ فلفل قرمز بهترين محرك مفيد و شفا بخش در موارد اسهال ساده و اسهال خوني مي باشد .

♦ فلفل قرمز براي  رفع گرفتگي عضلات كه به دراج شدن معروف است  بسيار مفيد است.

♦  فلفل قرمز بهترين داروي ريه و خلط اور و قوي است وبراي پيش گيري و تسكين برونشيت مزمن و امفيزما مفيد است .

♦ ضد احتقان مي باشد و براي حل شدن لخته هاي خون كمك مي كند ومسكن درد است.

♦ وقتی كه پس از خوردن فلفل قرمز از تندی ان در دهان احساس سوزش می كنید ، احساس با نتیجه خوبی است زیرا احساس سوزش و تندی در زبان و گلو مغز را تحریك می كند كه ماده ای به نام اندورفین ترشح كند كه نوعی مورفین طبیعی است و باعث از بین بردن احساس درد و ایجاد كمی احساس فرح و نشاط می شود. 

♦فلفل قرمز یا تند که به نام چیلی معروف است با افزایش جریان خون به پوست سر در رشد موهای سر موثر است

♦ فلفل قرمز می‌تواند در تومورهای سرطانی نیز موثر باشد، با این حال این مسئله کاملا ثابت نشده است.نتیجه تحقیقی که در مرکز تحقیقات سرطان شناسی آمریکا صورت گرفته نشان می‌دهد که ماده موثر موجود در فلفل مانند تیغ دولبه عمل می‌کند و اثر سرطان زایی یا ضد سرطانی آن به میزان مصرف آن بستگی دارد.اگر مصرف فلفل تند یا قرمز بیش از اندازه مجاز باشد به تومورهای سرطانی منجر می‌شود و اگر در حد مجاز مصرف شود می‌تواند اثرات ضد سرطانی خود را نشان دهد.

♦ فلفل قرمز بهترین داروی ریه و خلط آور قوی است وبرای پیشگیری و تسکین برونشیت مزمن مفید است.

♦ این سبزی ضد احتقان بوده و برای بازشدن لخته‌های خون کمک می‌کند .همچنین مسکن درد است و مصرف فلفل قرمز لذت و نشاط را به دنبال دارد .

فلفل

از دیگر خواص روغن فلفل قرمز این گونه می توان نام برد که:

  • بهبود عملکرد قلب: روغن فلفل قرمز حاوی ترکیبات بسیار مفیدی است که میزان سطح کلسترول مفید بدن را افزایش داده و این عمل سبب تقویت عملکرد قلب و جلوگیری از سکته های قلبی نیز می شود و شما می توانید چند قطره از این روغن را در آب گرم حل نموده و مصرف نمایید.
  • درمان درد های آرتروزی: استفاده روزانه از این روغن در محل درد های روماتسمی و ارتروزی بسیار مسکن خوب و عالیی می باشد.
  • جلوگیری و درمان گرفتگی بینی: استفاده از روغن فلفل قرمز باعث بهبود گرفتگی بینی خواهد شد.
  • جلوگیری از زخم معده: شاید شما هم این تصور را داشته باشید که استفاده از روغن فلفل قرمز ممکن است آسیب های جدی به معده بزند ولی در صورتی که این گونه نمی باشد این روغن باعث از بین بردن میکروب های مضر معده شما شده و پرز های معده را نیز تقویت می کند.
  • جهت تقوت تراکم استخوان ها: با توجه به خواص بی نظیر این روغن و وجود ویتامین D موجود در آن بسیار برای تقویت استخوان مفید می باشد.


:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

روغن بادام

روغن بادام از طریق فشرده شدن بادام و استخراج روغن از آنچه بیرون می‌آید، حاصل می‌شود. بادام در بسیاری از فرهنگ‌های باستانی به دلیل خاصیت درمانی و سلامتی از جمله مقادیر بالای پروتئین، اسیدهای چرب امگا ۹ و ویتامین E، دارای ارزش زیادی هستند. این خواص نشان می‌دهد که روغن بادام تلخ می‌تواند درخشش و استحکام موهای شما را نیز بهبود بخشد. روغن بادام تلخ روغنی است که بیشتر فروخته می‌شود و برای استفاده به عنوان یک محصول مو توصیه می‌شود. با ما همراه باشید تا دریابید که روغن بادام تلخ همان روغن معجزه گر زیبایی است.

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا

برای درمان ریزش مو می توانید از محلول ضد ریزش مو شوک بزنید.

این محلول ضد ریزش مو فوری ساخت کشور کانادا است.

تونیک ضد ریزش مو شوک فاقد پارابن و سیلیکون است.

محلول ضد ریزش مو گیاهی شوک دارای پلاسنتا کمپلکس گیاهی است.

این محلول ضد ریزش درمان قطعی و فوری ریزش مو در خانم ها و آقایان است و. رشد مو را در پی دارد.

فواید روغن بادام برای مو چیست؟

استفاده از روغن بادام تلخ روی موی سر برای سالیان زیادی مورد توجه بسیاری از افراد در کشورهای مختلف بوده و به نوعی راز زیبایی مو بیان شده است.

روغن بادام مو را نرم می کند

روغن بادام نرم کننده است به این معنی که می‌تواند شکاف‌های موهای شما را در سطح سلولی پر کند. این باعث می‌شود موهای شما صاف‌تر شوند. استفاده از روغن بادام روی موهای شما به مرور زمان بافت نرم‌‌تری به آن‌ها می‌بخشد. هنگامی که روغن بادام در روتین کارهای روزمره شما قرار بگیرد، به مرور متوجه خواهید شد که موهای شما نرم‌تر و سبک‌تر می‌شوند.

نحوه استفاده از روغن بادام تلخ روی موی سر

روغن بادام باعث تقویت و ترمیم موها می‌ شود

استفاده از روغن‌های خاص مانند روغن بادام تلخ برای درمان مو باعث می‌شود کمتر دچار شکستگی و موخوره شوید. خاصیت روان کنندگی روغن های آجیل مانند روغن بادام باعث کاهش اصطحکاک بین موها می‌شود. مطالعه ای در مورد روغن های آجیلی که بسیاری از آنها حاوی اسید اولئیک و اسید لینولئیک هستند، نشان می‌دهد که در هنگام درمان با مقادیر کمی از ترکیبات روغن، مقاومت موها بهبود یافته است.

روغن بادام می تواند باعث رشد موهای شما شود

آزمایشات بالینی ثبت شده‌ای وجود ندارد که ثابت کند روغن بادام تلخ روی موی سر در رشد مو نیز مؤثر است. اما می‌دانیم که روغن بادام می‌تواند مو را قوی‌تر و در معرض خشکی کمتری قرار دهد، به این معنی که رشد موهای شما با از دست دادن موهای آسیب دیده کند نمی‌شود. روغن بادام حاوی مقادیر زیادی ویتامین E است که یک آنتی اکسیدان طبیعی است. وقتی آنتی اکسیدان ها با استرس محیطی اطراف موهای شما مبارزه می کنند‌، موهای شما جوان‌تر و سالم‌تر به نظر می‌رسند.

معرفی شامپو رشد مو بایوفول کانادا

درمان ریزش مو به صورت فوری با شامپو ضد ریزش مو بایوفول میسر است.

این شامپو رشد مو دارای ترکیبات ویتامینه و پروتئینه برای قطع کامل ریزش مو و رشد مو است.

شامپو ضد ریزش مو گیاهی بایوفول فاقد پارابن و سیلیکون است.

این محصول درمانی ضد ریزش بهترین شامپو ضد ریزش مو در کانادا است.

روغن بادام شرایط پوست سر را درمان می کند

روغن بادام تلخ روی موی سر همچنین می‌تواند به عنوان درمانی برای شوره پوست سر و پسوریازیس پوست سر استفاده شود. در حالی که ما مطالعاتی را ارائه نمی‌دهیم که نشان دهد روغن بادام چگونه این شرایط را درمان می‌کند، اما از روغن بادام برای درمان شرایط پوستی پوست سر در داروهای چینی و آیورودیس برای قرن‌ها استفاده شده است. مالیدن مقدار کمی روغن بادام به طور مستقیم روی پوست سر شما باعث افزایش جریان خون به این ناحیه شده و آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی را به پوست روی سر شما معرفی می‌کند.

ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا

برای داشتن موهای لخت و ابریشمی ماسک کراتینه مو اولتراشاین بهترین انتخاب است.

این ماسک ضد موخوره مو کاملا ارگانیک و ویتامینه است.

برای موهای بدحالت، لخت و وز ماسک صاف کننده مو اولتراشاین بهترین انتخاب است.

ماسک پروتئینه مو اولتراشاین برای موها کاملا مغذی است و ترمیم موهای وز و شکننده را انجام میدهد.

پاک‌سازی پوست و مو

استفاده از مقداری روغن بادام تلخ بر روی پوست و مو می‌تواند هرگونه ماده مضر را از روی سطح آن‌ها پاک کند. روغن بادام برای مبارزه با میکروب‌ها، حشرات، قارچ‌ها و باکتری‌ها مفید است. همچنین می‌تواند مانع از آسیب امواج UV در زیر نور خورشید شود و از این طریق از ایجاد چین‌وچروک بر روی پوست جلوگیری می‌کند.

تقویت مژه و ریش و سبیل

روغن بادام در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی نیز به کار می‌رود. استفاده از روغن بادام تلخ برای ابرو، مژه، ریش و سبیل هم می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد.

سلامت ناخن با روغن بادام

یک درمان طبیعی برای ناخن‌های شکننده استفاده از روغن بادام است. روغن بادام شیرین حاوی مقادیر بالای روی می‌باشد که باعث درمان شکنندگی ناخن‌ها و لکه‌های سفید روی ناخن می‌شود. این روغن همچنین حاوی مقادیر قابل توجه ویتامین B و آهن است که باعث سلامت ناخن می‌شود.

هر شب قبل از خواب یک قطره روغن بادام را گرم کنید و آن را بر روی ناخن بمالید و بگذارید یک شب بماند. برای یک ماه هر روز از این روش استفاده کنید تا ناخن‌های سالم‌تری داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

جلوگیری از ریزش مو

یکی از مهم‌ترین فواید بادام زمینی برای مو، جلوگیری از ریزش مو است. امروزه، مشکل ریزش مو بسیار رایج است و همه به دنبال راه‌حلی برای درمان این مشکل هستند. شما می‌توانید روزانه مقداری بادام زمینی مصرف کنید و یا با روغن بادام زمینی ریشه موهای خود را ماساژ دهید. در مدت‌زمان کوتاهی متوجه کاهش چشمگیر ریزش موهای خود خواهید شد. استفاده از بادام زمینی برای کاهش ریزش مو، یکی از بهترین تکنیک‌ها است؛ زیرا طیف وسیعی از علل ریزش مو را درمان می‌کند.

ویتامین‌ها و املاح موجود در بادام زمینی پیاز مو و فولیکول‌های مو را تقویت و تحریک به رشد می‌کند. یکی از شایع‌ترین مشکلات دوران بارداری، ریزش مو است، با مصرف بادام زمینی می‌توان قبل از ریزش مو از وقوع آن جلوگیری کرد.

شامپو ضد ریزش مو بایوفول کانادا

شامپو ضد ریزش مو بایوفول درمان فوری ریزش مو بدون بازگشت

کاملا ارگانیک، شامپو ضد ریزش مو گیاهی بایوفول فاقد پارابن، سیلیکون

شامپو رشد مو بایوفول کانادا کمک به رشد مجدد موها

شامپو رشد مو بایوفول کانادا

اسید آمینه موجود در بادام زمینی در کاهش ریزش مو مؤثر است. به این صورت که موجب خون‌رسانی به پوست سر شده و همین موضوع باعث کاهش ریزش مو می‌شود. همچنین امگا 3 در جلوگیری از ریزش و شکنندگی مو موثر است، علاوه بر آن امگا 3 موجب می‌شود موها درخشان و براق شوند.

درمان شوره و رفع خشکی در ناحیه پوست سر

کمبود ویتامین E می‌تواند موجب شکننده شدن و ضعیف شدن موها شود. گنجاندن سطح کافی ویتامین E در رژیم غذایی تضمین می‌کند که ریشه موهای شما مقادیر قابل توجهی از ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد را دریافت می‌کند.

محلول ضد ریزش مو فوری شوک

درمان قطعی ریزش مو با محلول ضد ریزش شوک

رشد مجدد مو بدون بازگشت با محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا

افزایش ضخامت مو با تونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول

این محلول ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل و ویتامینه و ارگانیک است

بادام زمینی سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع است که برای پوست و مو بسیار مفید هستند. علاوه بر این، پروتئین نقش مهمی در سلامت پوست و مو دارد که موجب آب‌رسانی به پوست و موی سر شده و آن‌ها را مرطوب نگاه می‌دارد. همچنین، بادام زمینی حاوی بیوتین است، ویتامینی که اغلب در لوازم آرایشی استفاده می‌شود و برای مراقبت از مو و پوست بسیار مفید است. علاوه بر آن، پروتئین‌های گیاهی و چربی‌های مفید موجود در بادام زمینی، پوست سر را هیدراته نگه می‌دارند و در درمان شوره سر مؤثر است.

جلوگیری از سفید شدن موی سر

متأسفانه امروزه سفیدی مو در سنین پایین بسیار شایع شده است. مس، یکی از املاح ضروری برای جلوگیری از سفیدی زودرس مو است. اگر می‌خواهید از سفید شدن موهای خود جلوگیری کنید، بادام زمینی را در رژیم غذایی روزانه خود داشته باشید. مس و سایر املاح موجود در بادام زمینی به جلوگیری از سفیدی مو کمک می‌کند.

تغذیه ریشه مو و افزایش رشد مو

در این بخش ویتامین‌های گروه B وارد عمل می‌شوند. این ویتامین‌ها برای رشد طبیعی و سلامت موها بسیار حیاتی هستند. کمبود هرکدام از این ویتامین‌ها، موجب اختلال در رشد مو و ایجاد ریزش و سستی ریشه مو می‌شود. تعداد زیادی از ویتامین‌های گروه B در بادام زمینی موجود است که سلامت و رشد مطلوب موهای شما را تضمین می‌کند.

خواص کره بادام زمینی برای لاغری

در رژیم لاغری کره بادام زمانی سرشار از مواد مغذی است. کره بادام زمینی با داشتن اسید‌های چرب غیراشباع تک زنجیر  تبدیل به یک میان وعده برای کاهش وزن سریع و لاغری شده است. کره بادام زمینی با اسید‌های چرب غیر اشباع و پروتئین خود موجب احساس سیری در شما می‌شود و از این طریق مانع پرخوری می‌شود اما این به این معنا نیست که می‌توانید در مصرف کره بادام زمینی زیاده روی کنید. مقدار معمول مصرف کره بادام زمینی دو قاشق غذاخوری است.

ژل لاغری فوری بدن هات چیلی

برای رفع چربی های موضعی می توانید از ژل لاغری هات چیلی مصرف کنید.

این کرم لاغری بر پایه عصاره چیلی، چای سبز،کافئین و الکارنتین است.

برای درمان سلولیت می توان از این کرم ضد سلولیت بهر گرفت.

ژل لاغری شکم و پهلو و سایر نقاط بدن دارای اثردهی فوری است.

ژل لاغری هات چیلی کاهش سایز و چربی سوزی فوری

پروتئین، اسید چرب غیراشباع و فیبر موجود در کره بادام زمینی موجب تقویت انرژی و پایدار نگه‌داشتن قند خون می‌شود. کاهش خطر ابتلا به دیابت از خواص کره بادام زمینی است. کمک به کاهش وزن و کمک به افزایش وزن هر دو از خواص کره بادام زمینی است.خواص کره بادام زمینی برای کاهش وزن به این صورت است که با ایجاد احساس سیری از پرخوری جلوگیری کرده و از طرفی باعث افزایش سوخت و ساز بدن شما می‌شود و موجب لاغری و کاهش وزن می‌شود.

خواص کره بادام زمینی برای افزایش وزن به این صورت است که کره بادام زمینی قند و چربی را همزمان دارد که موجب تاثیر در ذخیره چربی بدن می‌شود و از طرفی هر قاشق غذاخوری از کره بادام زمینی حاوی ۱۰۰ کالری انرژی است.از دیگر خواص کره بادام زمینی می‌توانیم به مواردی مانند خاموش کردن ژن‌های مرتبط با چربی، مبارزه با مواد سمی، حفظ سلامت استخوان،پیشگیری از نقص‌های هنگام تولد، پیشگیری از اختلالات ناباروری در مردان، کمک به افزایش آرامش، افزایش بهره‌ی هوشی، حفظ سلامت ماهیچه و اعصاب و کاهش خطر مرگ اشاره کرد.

ماسک کراتینه مو بایوفول کانادا

درمان موخوره و خشکی مو با ماسک کراتینه مو اولتراشاین

ماسک مو کراتینه بایوفول موها را لخت و لطیف می کند.

ترمیم و تقویت موها با ماسک پروتئینه مو و ماسک ضد موخوره

ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا کمبود ویتامین E می‌تواند باعث شکنندگی و ضعیف شدن مو شود. گنجاندن مقدار مناسب ویتامین E در رژیم غذایی، این اطمینان را می‌دهد که ریشه‌های مو ویتامین‌های مورد نیاز را دریافت کرده و مو قوی و سالم می‌ماند.م زمینی، منبع خوبی از لارژنین است- اسید آمینه‌ای که برای درمان طاسی با الگوی مردانه بسیار مفید است و رشد مو را افزایش می‌دهد.  همچنین، سلامت دیواره‌های عروق را افزایش داده و از لخته شدن خون جلوگیری کرده و گردش خون را بهبود می‌بخشد. گردش خون مناسب در بدن  و مو برای داشتن موی سالم و قوی ضروری است.

بهترین راه داشتن موهایی زیبا چیست؟ 

در امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی علاوه بر تغذیه و خواب مناسب، راه‌‌های فراوان دیگری برای دست‌یافتن به موهای زیبا و پرپشت وجود دارد. این موضوع باعث شده که بسیاری از افراد از تغذیه مناسب دست کشند و برای زیبا شدن موهای خود دست به عمل‌‌های جراحی بزنند؛ این در صورتی که تنها با رعایت رژیم‌ غذایی‌ای مناسب می‌توان، به‌راحتی به موهایی لطیف دست پیدا کرد. بادام زمینی سرشار از ویتامین‌ و مواد مغذی مناسب برای مو است. اگر برایتان سوال شده که چه املاحی در این دانه روغنی وجود دارد،‌ با ما همراه باشید و با مواد مغذی موجود در آن آشنا شوید. 

تقویت مو با بادام زمینی 

همانطور که در قبل اشاره شد، بادام زمینی سرشار از ویتامین و املاح معدنی است. در این مغز جادویی می‌توان مواد معدنی‌ای مانند فیبر، پروتئین، کربوهیدرات، آنتی‌اکسیدان، اسیدهای چرب امگا 3 ، 6 و منیزیم پیدا کرد. علاوه بر این املاح معدنی، ویتامین‌هایی مانند B و E، فولات، اسید آمینه، پتاسیم و فسفر در بادام زمینی یافت می‌شود که به رشد و تقویت موها کمک می‌کند. بادام زمینی علاوه بر تقویت مو، برای جلوگیری از ریزش مو هم موثر است. مواد مغذی موجود در این مغز خوراکی، پیاز مو و ریشه مو را تقویت کرده و باعث جلوگیری از ریزش مو می‌شود. پس اگر به دنبال موهای زیبا و شاداب هستید،‌ بادام زمینی را فراموش نکنید. 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

بامیه موجب تسهیل انتشار باکتری های خوب مانند پروبیوتیک در بدن می شود. این خاصیت بامیه مشابه با عملکرد ماست در روده کوچک است که به تولید ویتامین BB کمپلکس می انجامد. به علاوه بامیه یک سبزی ملین بسیار عالی است که روده تحریک پذیر (زود  رنج) را درمان می کند و موجب بهبود زخم ها و آرامش دستگاه گوارش می شود.

پروتیئن ها و روغن های موجود در دانه های بامیه به عنوان منابعی از پروتئین های گیاهی به شمار می روند. بامیه غنی از اسیدهای آمینه مانند تریپتوفان, سیستئین و سایر اسیدهای آمینه گوگردی بوده که برای سلامتی بسیار مفید هستند. هر 100 گرم بامیه تنها 30 کالری دارد و هیچ نوع چربی اشباع شده و کلسترولی در آن وجود ندارد.

فواید بامیه برای زنان باردار

مصرف بامیه همراه با دیگر سبزیجات به زنان باردار بسیار توصیه می شود چرا که بامیه سرشار از اسید فولیک است. اسید فولیک یکی از ویتامین های ضروری برای شکل گیری لوله عصبی جنین در طی هفته 4 تا 12 بارداری است. هر 100 گرم بامیه حدود 222 درصد از نیاز روزانه به فولات را برای بدن فراهم می کند. مصرف مواد غذایی طبیعی غنی از فولات به خصوص در طول دوره قبل از لقاح به کاهش بروزنقص لوله عصبی در نوزادان کمک می کند.

مزایای بامیه در تقویت سیستم ایمنی بدن

بامیه یکی از منابع ویتامین C به شمار می رود و حدود 36 درصد از نیاز روزانه به این ویتامین را برای بدن تامین می کند. ویتامین C فواید بسیاری برای سلامتی دارد. از جمله مهمترین فواید ویتامین C می توان به تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد. به همین دلیل یکی دیگر از خواص بامیه مقابله با عفونت ها, کاهش برخی علائم سرماخوردگی مانند سرفه است. از آن جایی که ویتامین C یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها محسوب می شود, صدمات ناشی از رادیکال های آزاد در بدن را خنثی می کند.

کاهش وزن با بامیه

بامیه یک سبزی ایده آل برای کاهش وزن به شمار می رود. جالب است این سبزی در اثر حرارت بالا, خواص خود را از دست نمی دهد. از آن جایی که بامیه سرشار از فیبرهای غذایی است در کنترل کلسترول و چاقی نقش مهمی دارد. به همین دلیل به افرادی که قصد کاهش وزن دارند توصیه می شود بامیه را در برنامه غذایی خود جای دهند.

ژل لاغری فوری بدن هات چیلی

برای رفع چربی های موضعی می توانید از ژل لاغری هات چیلی مصرف کنید.

این کرم لاغری بر پایه عصاره چیلی، چای سبز،کافئین و الکارنتین است.

برای درمان سلولیت می توان از این کرم ضد سلولیت بهر گرفت.

ژل لاغری شکم و پهلو و سایر نقاط بدن دارای اثردهی فوری است.

ژل لاغری هات چیلی کاهش سایز و چربی سوزی فوری

رژلب میبلین اصل امریکا

یکی از رکن های اصلی آرایش رژلب با دوام است.

رژلب میبلین یک انتخاب ایده آل است، این رژلب بدون سرب ویتامینه است.

این رژلب مات و کرمی میبلین دارای ویتامین A , E است.

رژلب میبلین اصل دارای ماندگاری طولانی است

خواص بامیه برای پوست و مو و بینایی

بامیه به عنوان یکی از سبزیجات با بالاترین سطح آنتی اکسیدانی شناخته شده است. ویتامین A, آنتی اکسیدان فلاونوئید مانند بتا کاروتن, زیگزانتین و لوتئین از جمله مهمترین آنتی اکسیدان های موجود در بامیه هستند که موجب حفظ سلامت چشم و بینایی, حفظغشاهای مخاطی و پوست سالم, محافظت از سرطان ریه و حفره دهان می شوند.

فواید بامیه برای مو

شما می توانید مقداری بامیه را جوشانده، خنک کرده و سپس با آب لیمو مخلوط کنید و بر روی موهایتان قرار دهید. انجام این کار باعث براق شدن و افزایش شادابی موها می شود.

 

بامیه برای لاغری

بامیه دارای پلی‌ساکاریدهایی است که خاصیت چربی‌سوزی دارند و باعث کاهش وزن می‌شوند. همچنین بامیه در گروه مواد غذایی کم کالری قرار دارد و دارای فیبر فراوان است و چون از مواد معدنی غنی است، مصرف آن به‌صورت پخته یا خام باعث احساس سیری طولانی‌مدت می‌شود که این خود مثل یک ضداشتها عمل می‌کند وبه همین جهت بامیه برای لاغری تاثیر مثبتی دارد. همچنین بامیه خاصیت ادرارآوری دارد و با دفع آب اضافی سموم بدن را دفع کرده و از این طریق نیز موجب کاهش وزن و لاغری می‌شود.

 

با این‌حال هرچقدر بامیه برای لاغری تاثیر داشته باشد؛ همچون مواد غذایی دیگر به‌تنهایی نمی‌تواند معجزه کند و تنها با تاثیر مثبتی که روی گوارش دارد، به سلامتی بدن و همچنین کارکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می‌کند. به همین دلیل برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام باید از یک رژیم لاغری اصولی استفاده کنید. پیشنهاد بسیاری از افراد، رژیم‌های بهاره غفاری است که نه‌تنها به تناسب اندام شما کمک می‌کند، بلکه با محدود نکردن مواد غذایی خاص، به تامین مواد معدنی و ویتامین‌ها کمک می‌کند. چنانچه می‌خواهید همین حالا رژیم خود را دریافت نمایید، بر روی رژیم آنلاین من کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی غفاری دایت کلیک نمایید.

 

 

ویتامین های نهفنه در بامیه

 

بامیه سرشار از ویتامین های گروه B کمپلکس مانند نیاسین, ویتامین B6, تیامین و اسید پانتوتنیک است. پوست بامیه منبع خوبی از ویتامین K است. همانطور که می دانید ویتامین K یک عامل کمکی برای آنزیم های لخته شدن خون است و برای تقویت استخوان ها ضروری است. از این رو یکی از موثرترین خواص بامیه, حفظ سلامت استخوان ها می باشد. مواد معدنی مهمی مانند آهن, کلسیم, منگنز و منیزیم در بامیه نیز به حفظ سلامت عمومی بدن کمک می کنند.

خواص بامیه موجب شگفتی همه افراد شده و آن ها را تشویق به مصرف این سبزی می کند. از آن جایی که این سبزی سرشار از ویتامین های مورد نیاز بدن خانم ها می باشد, به زنان توصیه می شود حتما از بامیه استفاده نمایند.

برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان

برای برنزه شدن با آفتاب و سولاریوم می توانید کرم برنزه کننده فلورسان را انتخاب نمایید.

لوسیون برنزه کننده فلورسان دارای رنگ دهی فوری از اولین جلسه است.

برنزه کننده فلورسان ساخت کشور روسیه است.

این کرم برنزه مرطوب کننده و ویتامینه پوست نیز است.

 

 

محلول ضد ریزش مو فوری شوک

درمان قطعی ریزش مو با محلول ضد ریزش شوک

رشد مجدد مو بدون بازگشت با محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا

افزایش ضخامت مو با تونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول

این محلول ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل و ویتامینه و ارگانیک است.

 



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
آلوئه ورا چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟
آلوئه ورا به چند روش به کاهش وزن کمک می‌کند که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها پرداخته‌ایم: 1- آلوئه ورا یک سم‌زدای طبیعی است آلوئه‌ورا به دلیل این که یک منبع خوبی از پلی ساکاریدها و آنتی‌اکسیدان‌های قوی است باعث تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از رشد رادیکال‌های آزاد در بدن می‌شود. در واقع این گیاه سیستم داخلی بدن را بدون سم نگه می‌دارد و یک بدن خالی از سموم و توکسین‌ها برای کاهش وزنِ سالم، ضروری است.
 
2- آلوئه ورا موجب تقویت متابولیسم می‌شود گیاه آلوئه ورا اثرات مثبتی بر دستگاه گوارش ما می‌گذارد که باعث تقویت قابل ملاحظه‌ای در متابولیسم می‌شود. مصرف منظم آب آلوئه ورا باعث کاهش مشکلاتی چون ریفلاکس اسید معده، زخم معده و تنظیم حرکات روده می‌شود که این موارد موجب تسریع روند سوختن کالری‌ها و در نتیجه افزایش سرعت متابولیسم و افزایش سرعت کاهش وزن می‌شود. محتوای ویتامین B موجود در آلوئه ورا نیز نقش مهمی در افزایش متابولیسم، پیشگیری از ساخت چربی و جلوگیری از اشتهای کاذب دارد. بنابراین، با استفاده از آن، کاهش وزن برایتان خیلی ساده‌تر می‌شود. 3- آلوئه ورا به عنوان یک ملین طبیعی عمل می‌کند آلوئه ورا به عنوان یک ملین طبیعی شناخته شده است. مصرف روزانه آب آن می‌تواند منجر به هضم بهتر شود. هضم سالم نیز موجب عملکرد مناسب روده بزرگ، کولون تمیز و معده سالم می‌شود. بنابراین یا روزتان را با نوشیدن یک لیوان آب آلوئه ورا شروع کنید یا درست قبل از ورزش آن را مصرف کنید تا سریع‌تر وزنتان را کاهش دهید. 4- آلوئه ورا از پرخوری جلوگیری می‌کند آلوئه ورا قادر است سطح قندخون را به واسطه‌ی کاهش سرعت جذب گلوکز، کاهش دهد که این اتفاق مانع تجمع چربی در بدن می‌شود. این گیاه همچنین فرد را برای مدتی طولانی سیر نگه می‌دارد، در نتیجه از پرخوری جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن می‌شود. علاوه بر تمام ویژگی‌های بالا، آلوئه ورا دارای مقادیر فراوانی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب است که می‌تواند به راحتی نیازهای معمول یک فرد به مواد مغذی را، حتی در زمان پیروی از رژیم‌های غذایی خیلی سخت، تامین کند.
آلوئه ورا به عنوان یک ملین طبیعی شناخته شده است. مصرف روزانه آب آن می‌تواند منجر به هضم بهتر شود. هضم سالم نیز موجب عملکرد مناسب روده بزرگ، کولون تمیز و معده سالم می‌شود. بنابراین یا روزتان را با نوشیدن یک لیوان آب آلوئه ورا شروع کنید یا درست قبل از ورزش آن را مصرف کنید تا سریع‌تر وزنتان را کاهش دهید
چگونه می‌توان آب آلوئه ورا را استخراج کرد؟
اگر به نوشیدن آب آلوئه ورا برای کاهش وزنتان فکر می‌کنید اما هیچ ایده‌ای برای چگونگی استفاده از آن ندارید، در اینجا روش تهیه‌ی آن در منزل را برایتان آورده‌ایم. آب آلوئه ورا از برگ‌های تازه‌ی این گیاه به دست می‌آید. این کار یک فرایند ساده دارد که می‌تواند در مراحل زیر انجام شود: * برگ‌هایی که قرار است عصاره‌شان گرفته شود را کاملاً شستشو دهید. * پوست رویی برگ را بردارید، آن را خرد کرده و آبش را بگیرید. * این عصاره را می‌توانید از صافی رد کرده و در یخچال نگهداری کنید.
چگونگی مصرف آب آلوئه ورا برای کاهش وزن
توصیه می‌شود روزانه یک قاشق چای‌خوری آب آلوئه ورا، پانزده دقیقه قبل از صرف غذا، نوشیده شود. دوره مصرف آب آلوئه ورا برای کاهش وزن باید یک یا دو هفته طول بکشد. اگرچه این نوشیدنی کاملا سالم است، اما قبل از مصرف آب آلوئه ورا توصیه می‌شود با پزشک مشورت کنید. در اینجا چندین راه وجود دارد که در آن می‌توانید آلوئه ورا را در برنامه کاهش وزنتان قرار دهید. این‌ها به شما کمک می‌کنند تا از حداکثر مزایای این گیاه شفادهنده لذت ببرید.
کرم لاغری هات چیلی
درمان سلولیت و لاغری فوری بدن با ژل لاغری هات چیلی
ژل لاغر کننده هات چیلی ساخت کشور تایوان است
کرم لاغری هات چیلی به صورت موضعی مصرف میشود
ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی چربی ها را به صورت موضعی و فوری از بین می برد.
برای درمان سلولیت این کرم ضد سلولیت بهترین گزینه است.
کرم لاغری و ضد سلولیت هات چیلی
 
1. آب آلوئه ورای ساده * برگ‌های تازه آلوئه‌ورا را برداشته و کاملاً تمیز کنید. * اکنون آن‌ها را در امتداد طولشان برش دهید تا لبه‌های خارمانند آن از بین برود. * لایه رویی برگ‌ها را به دقت بردارید و ماده ژل مانند بین آن را دربیاورید. * آن را به خوبی خرد کرده و آبش را صاف کنید. شما می‌توانید هر روز یک قاشق چای‌خوری از این نوشیدنی را به صورت تازه مصرف کنید و مابقی آن را برای مصارف روزهای آینده در یخچال نگه دارید. 2. ژل آلوئه ورای ساده اگر بخواهید، می‌توانید ژل آلوئه ورای تازه را نیز مصرف کنید. * برای این منظور، شما باید برگ تازه آلوئه ورا را تمیز کنید. * طرف‌های خاردار و لایه رویی برگ را بردارید. * ژل را خارج کرده و هر روز یک قاشق چای‌خوری از آن را مصرف کنید.  3. آب آلوئه ورای رقیق شده یکی دیگر از راه‌های مصرف آب آلوئه ورا این است که آن را رقیق کنید. * به یک لیوان آب ساده یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا اضافه کنید. * این ترکیب را به خوبی مخلوط کرده و روزی دو بار از آن بنوشید. 4- مخلوط آب آلوئه ورا * یک لیوان از آب ‌میوه یا سبزی مورد علاقه خود را آماده کنید. * نصف لیوان آب تازه آلوئه ورا را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. * این مخلوط را هر روز استفاده کنید. اگر از کسانی هستید که مزه‌ی آلوئه ورا را نمی‌پسندید، مخلوط کردن آب میوه و سبزی‌های مختلف با آن موجب بهتر شدن طعمش می‌شود.
برنزه کننده فلورسان
اگر به دنبال راهی مطمئن برای برنزه شدن هستید کرم برنزه کننده فلورسان را امتحان کنید.
این برنزه کننده فوری و با ماندگاری ۴ ماه است.
لوسیون برنزه کننده سولاریوم و افتاب است.
کرم برنزه فلورسان ساخت کشور روسیه است.
سری اسپری برنزه کننده فلورسان برای مصرف بسیار راحت است.
لوسیون برنزه کننده سولاریوم و افتاب فلورسان
 
5. آلوئه ورا و آب‌لیمو * آب را با یک قاشق غذاخوری آب آلوئه ورای تازه مخلوط کنید. * آب یک عدد لیموی تازه را درون آن بفشارید. * خوب مخلوط کرده و هر روز از آن بنوشید. اگر بخواهید، می‌توانید به این مخلوط، شیرین‌کننده‌ای مانند استویا اضافه کنید تا طعم تلخش خنثی شود.


:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
خواص عسل برای مو
به طور کلی مهمترین خواص عسل برای مو را می‌توان موارد زیر برشمرد.
  • عسل به با‌زسازی بافت سلولی پوست سر بسیار کمک می‌کند.‌‌ این بازسازی باعث تحریک سلول‌ها برای رشد مو می‌شوند.
  • عسل خاصیت روشن‌کنندگی دارد. پس این ماسک به موهای شما‌‌‌‌ یک‌ هایلایت طبیعی می‌دهد.
  • عسل به طور طبیعی‌‌‌‌ آنتی‌باکتریال است، به درمان عفونت‌ها و از بین بردن باکتری‌هایی که منجر به شوره سر می‌شوند کمک می‌کند.
  • عسل با وجود اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوانی که دارد، جای تعجب نیست که برای موهای خشک که نیاز به مراقبت بیشتری دارند بسیار مفید باشد.
  • عسل می‌تواند فولیکول‌های مو را تقویت و تمیز کند،  و به کاهش ریزش مو کمک کند.
  • عسل حاوی ‌‌‌‌آنتی‌اکسیدان‌هایی است که از آسیب به موها بخصوص آسیب‌های ناشی از نور خورشید جلوگیری‌ می‌ کند.
  • شکستگی‌‌‌‌ یکی از رایج‌‌‌ترین مشکلات مو است که اکثر ما روزانه با‌‌‌‌ آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. ماسک مو با عسل جلوی این شکستگی را می‌گیرد.
  • عسل نرم کننده‌‌ای است که به حفظ رطوبت در موها کمک می‌کند و در نتیجه‌‌‌‌ آن را صاف و نرم نگه می‌دارد.‌‌ استفاده از ماسک عسل برای مو به نوبه خود، ساقه‌های مو و رشته‌های مو را قوی می‌کند.
۱. ماسک مو با عسل
همانطور که در بالا گفتیم عسل به تنهایی می‌تواند خواص بسیاری برای موهای شما داشته باشد و یک ماسک موی عالی برای شما باشد. چرا که سرشار از مواد مغذی و مفید برای موهای شما است.اما از آنجایی که استفاده از عسل به تنهایی سخت است و ممکن است باعث کلافگی شما شود، توصیه می‌شود از یک نرم کننده و یا شامپوی ساده نیز استفاده کنید.مواد لازم۱ قاشق غذاخوری عسل ۱ قاشق غذاخوری شامپو و یا نرم کننده مو
  • طریقه درست کردن و استفادهبهتر است شامپویی که انتخاب می‌کنید متناسب با موی خودتان باشد. برای تهیه این ماسک مو کافی است این دو ماده را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا کاملا یک دست شود.در مرحله بعد، از ریشه تا نوک موهایتان را با ماسک بدست آمده آغشته کنید.سپس از ‌‌‌‌یک کلاه پلاستیکی برای حفظ دما استفاده کنید. ماسک باید به مدت 15 تا 20 دقیقه روی موهایتان بماند. پس از این مدت موهایتان را با آب ولرم بشویید.
  •  
۲.ماسک عسل و روغن زیتون برای مو
  •  
  • هم عسل و هم روغن زیتون دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضدباکتریای هستند که از ایجاد عفونت‌های قارچی بر روی پوست سر که یک عامل مهم در ریزش مو هستند جلوگیری می‌کند.همچنین اسیدهای چرب موجود در روغن زیتون و فنول‌های موجود در عسل باعث استحکام و تقویت ریشه مو می‌شود و باعث رشد موهای شما می‌شودمواد لازم۴ قاشق عسل طبیعی ۵ قاشق روغن زیتون
  • طریقه درست کردن و استفادهمواد را کاملاً مخلوط کنید. حالا برای اینکه از آغشته شدن همه موها به این ماسک مطمئن شوید آن را به چهار قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را جداگانه با ماسک موی عسل و روغن زیتون آغشته کنید. بگذارید ماسک  30 دقیقه روی موهایتان بماند و در آخر با‌‌‌‌ یک شامپوی مناسب آن‌ها را آبکشی‌کنید.
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا
اگر از خشکی، وزی و موخوره رنج می برید ماسک ضد موخوره مو بایوفول بهترین انتخاب است.
ماسک پروتئینه مو اولتراشاین برای موهای آسیب دیده بسیار مغذی است.
این ماسک ابریشمی مو ساخت کشور کانادا است.
برای داشتن موهای درهشان از ماسک براق کننده مو بایوفول مصرف کنید.
اولتراشاین یک ماسک کراتینه مو ارگانیک است.
ماسک کراتینه و براق کننده مو اولتراشاین بایوفول
 
۳. ماسک عسل و تخم‌مرغ و روغن نارگیل برای مو
  • تخم‌مرغ ماده‌‌ای سرشار از پروتئین است که می‌تواند نقش اساسی در تقویت مو‌ های شما داشته باشد و از طرف دیگر روغن نارگیل نیز می‌تواند نقش مهمی در نرمی و مرطوب شدن موها ایفا کند. در نتیجه ترکیب این سه ماده مفید می‌تواند باعث تقویت و شادابی موها شود.
  • مواد لازم۲ قاشق غذاخوری عسل ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل ۱ تخم مرغ
  • طریقه درست کردن و استفاده برای داشتن‌‌ این ماسک مو کافی است تا این مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید سپس ظرف مواد را بر روی اجاق کمی گرم کنید. بعد از خنک شدن، ماسک را روی موهای خود بمالید. اجازه دهید ماسک به مدت 15 تا 20 دقیقه روی مو بماند. سپس موهایتان را با آب ولرم ‌‌‌‌یا خنک به خوبی شامپو بزنید تا ‌‌‌همه مواد از بین برود.
رژلب میبلین اصل امریکا
برای داشتن آرایشی جذاب رژلب میبلین بهترین انتخاب است.
رژلب میبلین اصل ساخت کشور امریکاست.
رژلب بدون سرب میبلین فاقد ترکیبات مضر است.
این رژلب مات و کرمی ماندگاری بالایی دارد.
رژلب جامد میبلین در تناژ رنگ های متنوع است.
رژلب میبلین اصل امریکا

 

 


:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
بره موم رزینی ساخته شده توسط زنبورها است که حاوی مخلوطی از بزاق زنبور عسل، موم زنبور عسل و موادی از گیاهان و درختان است. زنبورها از بره موم یا "چسب زنبور عسل" به عنوان درزگیر برای کندو استفاده می‌کنند. در طول تاریخ، انسان‌ها از آن به صورت موضعی یا به عنوان مکمل خوراکی استفاده می‌کرده‌اند.
بره موم سابقه‌ای طولانی در استفاده دارویی دارد که به 350 سال قبل از میلاد مسیح یعنی زمان ارسطو برمی‌گردد. یونانیان از بره موم برای درمان آبسه استفاده کرده‌اند. آشوری‌ها از آن برای التیام زخم‌ها و تومورها استفاده می‌کردند. همچنین مصریان از آن برای مومیایی کردن مردگان استفاده می‌کردند. امروزه بره موم هنوز کاربردهای دارویی زیادی دارد، اگرچه اثر بخشی آن فقط برای چند مورد از آن‌ها به اثبات رسیده است.
خواص بره موم
بسیاری از مردم گاهی اوقات بره موم را مستقیماً روی پوست برای تمیز و ضد عفونی کردن زخم‌ها، تبخال تناسلی و تبخال لب به کار می‌برند. همچنین به عنوان دهانشویه برای تسریع بهبودی پس از جراحی‌های دهان، و برای درمان سوختگی‌های جزئی کاربرد دارد. از دیگر خواص بره موم مانند:
1- مناسب برای افراد مبتلا به سرطان
پیشنهاد شده است که بره موم در درمان برخی سرطان ها نیز نقش مؤثری داشته باشد. طبق مطالعات انجام شده در این زمینه برخی از خواص ضد سرطانی بره موم اثبات شده مانند جلوگیری از تکثیر سلول‌های سرطانی، کاهش احتمال سرطانی شدن سلول‌ها و همچنین مشخص شد که با مسدود کردن مسیرهایی که سلول‌های سرطانی را از ارسال سیگنال به یکدیگر باز می‌دارد، موجب پیشگیری از سرطان خواهد شد.
این مطالعه همچنین نشان داد که بره موم می‌تواند یک درمان مکمل قوی، اما نه تنها درمان سرطان باشد. در این زمینه مطالعه دیگری نشان داد که مصرف بره موم به دلیل خواص ضد توموری آن بر سلول‌های سرطان سینه، می‌تواند یک درمان مکمل مفید برای درمان سرطان سینه باشد.
2- تسریع در التیام زخم‌ها
مطالعات انجام شده در سال 2015 نشان داد که بره موم ممکن است به بهبود زخم در مدت زمان کوتاه‌تری کمک کند. یک مطالعه حیوانی روی موش‌ های دیابتی نشان داد که بره موم به رشد سلول‌های جدید پوست برای ترمیم و بازسازی خود کمک می‌کند.
از آن‌جا که افراد مبتلا به دیابت معمولاً بهبود دیر هنگام و طولانی مدت در زخم‌ها را دارند، گفته می‌شود که بره موم می‌تواند برای کمک به بهبود سریع‌تر و بازسازی پوست مفید باشد. از آن جایی که بره موم برخی از انواع باکتری‌ها و میکروب را نیز از بین می‌برد، ممکن است به جلوگیری از عفونت زخم‌ها و جراحات نیز کمک کند.
3 مرطوب کننده مو‌های خشک و شکننده
به دلیل دارا بودن ویتامین آ، موم به عنوان یک محصول بسیار خوب برای افزایش رطوبت از ریشه تا نوک مو به خوبی عمل می‌کند. اگر موهایی خشک، شکننده یا با موخوره دارید، استفاده از کمی موم می‌تواند موهایتان را تقویت کند.
4 نرم کننده موهای وز و ژولیده
اگر با حالت دادن به موهای سرتان هنگام خشک شدنشان مشکلی دارید، برای صاف کردن موهای ژولیده و موخوره دار می‌توانید از موم استفاده کنید. موم عسل همچنین به شما کمک می‌کند تا حالت موهای خود را در طول روز به طور کامل حفظ کنید.
تونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول
 
محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا
برای درمان قطعی ریزش مو از محلول ضد ریزش مو شوک بهره ببرید.
این محلول ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل و کاملا ارگانیک است.
تونیک ضد ریزش مو شوک ساخت کشور کانادا است.
تونیک ضد ریزش مو فوری بایوفول دارای کلسیم شیر و ب کمپلکس است.
محلول ضد ریزش شوک برای رشد فوری موها بسیار موثر است.
شامپو ضد ریزش مو بایوفول
 
شامپو رشد مو ایج دیفنس بایوفول کانادا
برای درمان ریزش مو به صورت فوری از شامپو رشد مو بایوفول بهره مند شوید.
این شامپو ضد ریزش مو دارای پلاسنتا کمپلکس و ب کمپلکس است.
شامپو ضد ریزش مو گیاهی بایوفول کاملا ارگانیک است.
برای درمان ریزش مو ارثی بهترین شامپو رشد مو است.
شامپو ضد ریزش مو اصل بایوفول ساخت کشور کانادا است.
 
پر طراوات کردن موها
درست است که شما باید موخوره‌های موجود در انتهای موی خود را تنها با کوتاه کردن آن‌ها از بین ببرید؛ اما می‌توانید فقط با مقدار کمی موم از موهای خشک و آسیب دیده محافظت کنید. با استفاده مداوم از موم عسل می‌توانید انتهای مو‌های خود را که خشک شده و حالت وز و ژولیده دارند، صاف کنید.
۵. درمان مشکلات گوارشی
تحقیقات نشان می دهد بره موم می تواند به درمان اختلالات دستگاه گوارش، از جمله کولیت اولسراتیو، سرطان های دستگاه گوارش و زخم کمک کند. همچنین مصرف بره موم و عسل کتیرا باهم تاثیر فوق العاده ای بر روند درمان مشکلات گوارشی و معده خواهد گذاشت.
۶. بهداشت دهان و دندان
امروزه بسیاری از دندان پزشکان برای سلامت دندان به بیماران خود مصرف بره موم و محصولات حاوی بره موم را پیشنهاد می دهند؛ زیرا بره موم باعث تقویت دندان و از بین بردن عفونت لثه می شود که به خاطر قدرت آنتی باکتریال بره موم می باشد.
۷. دیابت نوع ۲
15٪ بیماران دیابتی در زیر پا دچار زخم باز می شوند (زخم پای دیابتی). سطح بالای قند خون توانایی بدن را در بهبود این زخم ها کاهش می دهد و باعث عفونت های شدیدی می شود که حتی ممکن است به قطع اندام آسیب دیده نیز منجر شود. بره موم موضعی در ۲ آزمایش کوچک بر روی ۶۴ نفر باعث بهبود زخم پای دیابتی شد. باز هم، شواهد محدود نشان می دهد که بره موم هم به دیابت و هم در بهبود زخم های ناشی از این بیماری کمک می کند. اما ما توصیه می کنیم که حتما قبل از مصرف این روش با پزشک متخصص خود مشورت کنید.
 


:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

دارچین یکی از پرکاربرد ترین ادویه های موجود است که در غذاهای گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد، دارچین ادویه محبوب سرآشپزهاست که علاوه بر خوش طعم کردن غذا ها، به بدن در کاهش دادن وزن کمک شایان توجهی می کند. لاغری با دارچین به راحتی اتفاق می افتد.
 
 
 
لاغری با چای دارچین ، آیا چای دارچین برای کاهش وزن مفید است؟
آنتی اکسیدان ها و خواص چربی سوزی در چای دارچین آن را بهترین گزینه برای کاهش وزن قرار میدهد حتی چای سبز اسیدی است و بعضی از پزشکان آن را توصیه نمی کنند.گفته می شود که دارچین در تمام قسمت های داخلی بدن تاثیر می گذارد ، عملکرد کبد را تحریک می کند و سموم را از بین می برد و خون را پاک می کند و خون پاک باعث کاهش التهاب سلول های چربی و کاهش وزن می شود. چای دارچین زمانی که عاقلانه مصرف شود برای کاهش وزن و مبارزه با چاقی زمانی مفید خواهد بود بنابراین سوال این است ...
 
 
 
لاغری با دارچین چگونه امکان پذیر است؟
چگونه چای دارچین برای کاهش وزن تهیه کنید؟
پاسخ را در ادامه این بخش از نکات مفید برای لاغری با طب سنتی در نمناک می خوانید.
 
 
چای دارچین را در 3 مرحله آسان می توانید تهیه کنید .
 
یک لیوان آب را در یک قابلمه گرم کنید.
اضافه کردن چوب دارچین به آب و جوشیدن آن .
اطمینان حاصل کنید که رنگ آب به قهوه ای مایل به قرمز تغییر می کند.
آن را تحت فشار قرار دهید و بدون شکر داشته باشید. (اضافه کردن عسل مزایای عسل را از بین می برد چون چای داغ است).
پخت چای دارچین
 
دستورالعمل چای دارچین مناسب لاغری
پودر دارچین برای کاهش وزن و لاغری :
آب دارچین را در سه مرحله آسان تهیه کنید.
 
یک لیوان آب را در یک ظرف قرار دهید و آن را جوش بیاورید.
هنگامی که آب به آرامی جوش آمد ، پودر دارچین را به آن اضافه کنید و آن را خوب مخلوط کنید.
آن را در حالی که گرم است بخورید.
روش دوم خیساندن یک شبه است.
 
یک لیوان آب گرم را بردارید و با دارچین مخلوط کنید و آن را یک شب نگه دارید.
هر روز صبح آن را با معده خالی بنوشید.
کاهش سایز با چای دارچین
 
 
لاغری با پودر دارچین ؛ آیا پودر دارچین برای سلامتی مفید است؟
پودر دارچین می تواند شگفتی ساز باشد اگر آن را با دوز مناسب مصرف کنید.
 
آب دارچین یعنی ترکیب پودر دارچین و آب را دو بار در روز بنوشید تا سالم بمانید و وزن خود را کنترل کنید. شما می توانید پودر دارچین را از راه های مختلف و ترکیبی استفاده کنید.
ترکیبی مانند آب دارچین با عسل که بسیار رایج است.
نیم قاشق چایخوری دارچین و نیم قاشق چای خوری عسل را با آب گرم مخلوط کنید و صبح بنوشید.
ژل لاغری فوری بدن هات چیلی تایوان
ژل لاغری فوری و بدون بازگشت هات چیلی تایوان
کرم لاغری بدن مخصوص تمام اندام بدن و کرم ضد سلولیت.
ژل لاغری شکم و پهلو و ران و بازو هات چیلی ساخت کشور تایوان
ژل لاغری هات چیلی
 
فواید چای دارچین
 
آیا خوردن دارچین برای لاغری به سلامتی آسیب می رساند؟
پودر دارچین در غذاها و آبمیوه ها برای کاهش وزن و لاغری:
یک ترکیب ساده مانند پودر دارچین و آب اسفناج است.
 
اسفناج و هویج تازه را در مخلوط کن قرار دهید.
آبمیوه را خارج کرده و نصف قاشق چای خوری پودر دارچین به آن اضافه کنید.
آن را در طول صبحانه داشته باشید.
یکی از چیزهایی که باید به یاد داشته باشید این است که شما باید چای و قهوه را از رژیم غذایی خود حذف کنید.
 
 
 
لاغری با دارچین و اسفناج و هویج
دارچین و عسل برای کاهش وزن و لاغری:
چگونه می توان آب دارچین و عسل را برای کاهش وزن انتخاب کرد؟
 
این نوشیدنی شگفت انگیز را در 3 مرحله ساده تهیه کنید .
 
یک قاشق چایخوری پودر دارچین تهیه کنید.
یک لیوان آب جوش، باید گرم باشد و در عین حال باید قابل نوشیدن باشد.
مخلوط نیم قاشق چای خوری عسل.
این آب را دو بار در روز بنوشید (هر روز صبح به صورت ناشتا و دو ساعت بعد از شام و قبل از رفتن به رختخواب .)
آیا دارچین سینه ها را بزرگ می کند
برخی بر این باورند که دارچین ممکن است به بزرگ شدن سینه کمک کند، بر اساس موارد زیر:
  1. توانایی دارچین برای بزرگ کردن موقت لب ها تصور می‌شود که استفاده موضعی از روغن دارچین ممکن است با تحریک تحریک و افزایش موقت جریان خون به لب‌ها به بزرگ‌کردن لب‌ها کمک کند، که می‌تواند به لب‌ها حجم و پری بدهد.
اما این مزیت بالقوه دارچین ممکن است لزوماً به این معنا نباشد که استفاده موضعی از دارچین یا روغن آن روی سینه نتیجه مشابهی را به همراه خواهد داشت. ماهیت بافت حساس لب عاملی است که باعث می‌شود به روغن دارچین به روش فوق‌الذکر پاسخ دهد. در مورد ماهیت پوست سینه، با پوست لب متفاوت است، بنابراین ممکن است به آن یکسان پاسخ ندهد.
  1. توانایی دارچین در سفت کردن پوست و مقاومت در برابر پیری آن روغن دارچین می تواند به سفت شدن پوست و مبارزه با علائم مختلف پیری و جوان شدن پوست کمک کند. بنابراین استفاده موضعی از این روغن روی پوست سینه ممکن است به سفت شدن آن کمک کند که ممکن است نوعی پری به سینه بدهد.
فواید بالقوه دارچین برای پوست از نظر استحکام و ضد پیری اغلب به این واقعیت نسبت داده می شود. که دارچین حاوی ترکیبات طبیعی است که ممکن است تولید الاستین و کلاژن را در پوست افزایش دهد.
سایر فواید و خواص دارچین برای سینه ها
پس از اینکه حقیقت را در مورد فواید دارچین برای بزرگ کردن سینه بیان کردیم، در زیر به سایر فواید بالقوه دارچین برای سینه خواهیم پرداخت:
  1. تولید شیر مادر را تقویت کنید یکی از فواید دارچین این است که ممکن است به تحریک تولید شیر مادر در مادران جدید کمک کند، که ممکن است فواید زیادی برای مادر و نوزادش به همراه داشته باشد. همچنین اعتقاد بر این است که استفاده متعادل از دارچین توسط مادران شیرده می‌تواند باعث بهبود سلامت مادر شود. طعم شیر مادر
  2. مقاومت به سرطان سینه جدا از فواید بالقوه دارچین برای بزرگ شدن سینه ، این نوع ادویه ممکن است فواید بالقوه ای داشته باشد که به طور خاص با سرطان سینه مرتبط است، زیرا دارچین حاوی ترکیبات طبیعی است که ممکن است با سرطان مبارزه کند، مانند:
آلدهید سینامیک. سینامیل آلدهید. اسید سینامیک . ترکیب اوژنول
ترکیبات ذکر شده و سایر ترکیبات مفید موجود در دارچین می توانند شانس ابتلا به سرطان را کاهش دهند یا در برابر گسترش سلول های سرطانی مقاومت کنند.این ترکیبات ممکن است دارای خواص ضد التهابی طبیعی و ضد تقسیم سلول های سرطانی باشند.این ترکیبات همچنین می توانند مرگ و میرسلول های سرطانی را تحریک کنند .کرم حجم دهنده سینه میبلین امریکا
افزایش سایز سینه با کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین مریکا
حجم دهنده سینه و سفت کننده سینه و باسن
کرم لیفت کننده سینه فوری با ماندگاری ۴ سال ساخت کشور امریکا
کرم حجم دهنده سینه

 

 


:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
انواع ماسک شیر نارگیل برای مو
ماسک شیر نارگیل و روغن زیتون
یک فنجان شیر نارگیل را با شش قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و هم بزنید. این ماسک را به ریشه‌ی مو تا انتهای ساقه‌ی مو آغشته کرده و به مدت 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید. سپس موها را با یک کلاه پوشانده و بعد از 15 دقیقه با یک شامپوی ملایم و آب گرم بشویید. از این ماسک هفته‌ای یک بار استفاده کنید. همچنین، می‌توانید به جای شش قاشق غذاخوری روغن زیتون، از سه قاشق روغن زیتون و سه قاشق روغن کرچک استفاده کنید. این ماسک برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی موها به خصوص موخوره  بسیار مفید است.
علاوه بر خواص مفید شیر نارگیل برای مو، این ماسک دارای روغن زیتون است که رشد موها را تحریک کرده و به آن سرعت می‌بخشد. روغن زیتون ریزش مو را کنترل کرده و شوره‌ی سر را درمان می‌کند. برای دیدن خواص بیشتری از آن می‌توانید به روغن زیتون مراجعه کنید.
ماسک شیر نارگیل و روغن اسطوخودوس
یک چهارم فنجان شیر نارگیل را با ده قطره روغن اسطوخودوس ترکیب کرده و درون این ترکیب، یک سوم فنجان صابون بچه و یک قاشق غذاخوری روغن ویتامین E ریخته و خوب مخلوط می‌کنیم. این ماسک را به شکل دورانی به پوست سر خود مالیده و به آرامی ماساژ دهید. سپس تمام ساقه‌ی مو را به این ماسک آغشته کرده و بعد از 5 دقیقه آن را با آب گرم بشویید. از این ماسک هفته‌ای سه بار استفاده کنید. در این ماسک بجای روغن اسطوخودوس از روغن بادام نیز می‌توانید استفاده کنید.
روغن اسطوخودوس با دارا بودن خاصیت ضد میکروبی خود، پوست سر را از کم پشت شدن موها و ریزش آن که به علت بیماری‌های پوستی ایجاد می‌شود محافظت می‌کند.
مصرف بیش از اندازه‌ی روغن اسطوخودوس برای مو مفید نیست و باعث آسیب پوستی می‌شود. به یاد داشته باشید که همواره روغن اسطوخودوس را باید با روغن‌های گیاهی یا با موادی دیگر، ترکیب کنید. اگر با رعایت این نکته، دچار کهیر و قرمزی پوست شدید، سریعا استفاده از این روغن را متوقف کنید.
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا
درمان بد حالتی مو با ماسک کراتینه مو ارگانیک اولتراشاین بایوفول کانادا
درمان خشکی وزی و موخوره مو با ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول
ماسک صاف کننده مو ارگانیک ساخت کشور کانادا
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا
 
ماسک شیر نارگیل و عسل
به یک فنجان شیر نارگیل یک قاشق مرباخوری عسل اضافه کنید و این مواد را با هم ترکیب کنید تا یک ماده‌ی نرم و یکنواخت حاصل شود. این ماسک را به مدت 30 دقیقه بر روی پوست سر خود قرار داده و سپس با شامپو و آب گرم بشویید. این ماسک را هفته‌ای دو بار تهیه و استفاده کنید.
عسل طبیعی با خاصیت آنتی‌اکسیدان قوی و مقادیر بالای ویتامین‌ها، برای تقویت موها و پوست سر بسیار مفید است. همچنین، عسل با دارا بودن آنزیم کاتالاز دارای خواص ضد میکروبی است که شوره‌ی سر ناشی از عفونت را از بین می‌برد.
ماسک شیر نارگیل، ماست و آبلیمو
به یک فنجان شیر نارگیل، یک قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق چایخوری آبلیمو اضافه کرده و این مواد را به خوبی ترکیب کنید. پس از اینکه پوست سر و موهای خود را به این ماسک آغشته کردید، آن را به آرامی ماساژ داده و بعد از 5 دقیقه، سر خود را با شامپو و آب ولرم بشویید. از این ماسک دو بار در هفته استفاده کنید.
ماست سرشار از مواد معدنی مانند کلسیم و پتاسیم است و ویتامین B و پروتئین دارد که برای استحکام ساقه‌ی مو بسیار مفید است و اسید لاکتیک موجود در آن، به گردش خون در پوست سر کمک کرده و رشد موها را افزایش می‌دهد.
اسید سیتریک موجود در آبلیموی این ماست، درمان شوره‌ی سر است و به دلیل دارا بودن مقدار زیادی از ویتامین C، به افزایش گردش خون در پوست سر و در نتیجه، به افزایش رشد موها بسیار کمک می‌کند.
فواید روغن نارگیل برای لب
اگر لب های شما خشک است و مدام پوسته پوسته می شود می توانید از روغن نارگیل به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی است استفاده کنید.
زیرا باعث آبرسانی به پوست لب شده و ترک خوردگی و خشکی لب ها را درمان می کند.
بالم لب روغن نارگیل و کره کاکائو
مواد موردنیاز:
  • روغن نارگیل: دو قاشق غذاخوری
  • کره کاکائو: یک قاشق غذاخوری
دستور:
  1. کره کاکائو را، در ماهیتابه ذوب و سپس با روغن نارگیل خوب مخلوط کنید.
  2. مخلوط را در یک ظرف به مدت نیم ساعت فریز کنید.
رژلب میبلین اصل امریکا
داشتن لب هایی زیبا و آرایش لب ماندگار با رژلب میبلین امریکا
این رژلب بدون سرب کاملا ارگانیک و ویتامینه است.
رژلب مات و کرمی میبلین ساخت کشور امریکا است.
رژلب میبلین امریکا اصل

 

 


:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

درمان ریزش مو با این روش های ساده

درمان ریزش مو با روغن نارگیل

رشد سریع مو

درمان ریزش مو با آب پیاز

شامپو رشد مو بایوفول کانادا

شامپو رشد مو بایوفول کانادا

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا

محلول ضد ریزش مو شوک

به گفته دکتر Blossom Kochhar، رئیس گروه کمپانی Blossom Kochhar ، موثر ترین راه برای رشد سریع مو به طور طبیعی استفاده از شیر نارگیل است زیرا غنی از آهن، پتاسیم و چربی های ضروری است. درمان او، «شیره نارگیل را از یک نارگیل تازه دریافت کنید (شیر نارگیل را خریداری نکنید — از نارگیل تازه تهیه کنید)، به نصف لیمو اضافه کنید، ۴ قطره روغن اسطوخودوس اضافه کنید. آن را کاملا مخلوط کنید و آن را روی پوست خود بمالید، آن را برای ۴ تا ۵ ساعت نگه دارید و سپس آن را بشویید. رشد سریع مو با سرکه سیب

درمان ریزش مو با تخم مرغ



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

هر چند روز یک بار از یک اسکراب ملایم برای از بین بردن پوست مرده سطح لب استفاده کنید. بعد از این لایه برداری، بالم لب (نوعی مرطوب کننده و پماد موضعی برای از بین بردن خشکی لب) تقویتی وبدون الکلی را با spf 15 (فاکتور محافظت از نور خورشید) یا بالاتر استفاده کنید.

برای افزایش زیبایی طبیعی لب ها، از رژ لب های جذاب و اغوا کننده استفاده کنید. رژ لب های مات، ماندگاری بالایی دارند ولی باعث خشک شدن لب ها میشوند.

رژهای براق و چرب، باعث مرطوب شدن لب ها میشوند، اما مشکل شان این است که، در طی روز باید چندین بار تجدید شوند. برای یادگیری نکات کاربردی زیبایی برای داشتن لب هایی زیبا و جذاب بخش های زیر را مشاهده کنید.

 

روش اول :

۱- لب هایتان را لایه برداری کنید.

ما معمولا پوست صورت خود را لایه برداری میکنیم، اما آیا این نکته درمورد لب ها هم صدق میکند؟

معمولا لب ها مستعد خشک و پوسته پوسته شدن هستند، پس باید هر چند روز یک بار آنها را لایه برداری کنیم، تا ظاهری سالم داشته باشند. شما میتوانید لب هایتان را مثل پوست صورت خود با استفاده از براش یا اسکرابی ملایم لایه برداری کنید تا سلول های مرده پوست از بین بروند.

با پوست لبهای خود مهربان باشید چون مانند پوست بقیه صورت شما حساس و شکننده هستند. از اسکراب بدن سخت (hard) استفاده نکنید. اسکرابی انتخاب کنید که مخصوص پوست صورت باشد.

اگر میخواهید اسکراب خانگی تهیه کنید یک قاشق چایخوری عسل و شکر را باهم مخلوط کنید. سپس آن را تا زمانی که پوست مرده لب از بین برود، روی آنها ماساژدهید و لبها را بشویید.

 

۲- لبهارا مرطوب نگهدارید.

بعد از لایه برداری، از یک مرطوب کننده ملایم استفاده کنید تا لبهایتان صاف و نرم بمانند.

بالم لب تقویتی، که از ترکیبات طبیعی و ارگانیکی مانند کره شیا، روغن درخت چای، روغن بادام، آلوئه ورا و موم های طبیعی مانند موم زنبور تشکیل شده باشند را تهیه کنید.

این ترکیبات لب ها را مرطوب نگه میدارند. زمانی که از بالم لب استفاده میکنید نباید لب های خود را زبان بزنید یا بخورید، پس بالم لبی انتخاب کنید که اگر بطور تصادفی لب خود را خوردید برای شما زیان نداشته باشد.

از بالم لب هایی که سالیسیلیک اسید و الکل دارند به هیچ وجه استفاده نکنید. الکل معمولا بعنوان ماده نگهدارنده در لوازم آرایشی استفاده میشود، اما باعث خشکی پوست نیز میشود.

بالم لب های بدون الکل، لب های شما را در حالت خوشایندی نگه میدارند. سالیسیلیک اسید نیز باعث خشکی و پوسته پوسته شدن لب خواهد شد.

  

۳- لب های خود را از قرار گرفتن در معرض سرما و آفتاب محافظت کنید.

پوست لب شما میتواند درطول تغییرات آب و هوایی آسیب ببیند. آفتاب سوختگی یا سرمای هوا میتواند باعث ایجاد خشکی و ترک در لب شود. پس باید درتمام طول سال از آنها محافظت کنید تا ظاهری زیبا و لطیف داشته باشند.

همیشه از بالم لب هایی که شامل ضدآفتاب با spf 15 یا بالاتر استفاده کنید.

درطول زمستان از بالم لب هایی که شامل مواد چرب کننده، مانند روغن نارگیل و کره شیا هستند، استفاده کنید. اینگونه ترکیبات، لب های شما را مرطوب نگه میدارند و از ایجاد خشکی درهوای سرد جلوگیری میکنند.

 

۴- در زمستان از مرطوب کننده استفاده کنید.

اگر لب های شما مستعد خشکی و ترک برداشتن شدید در زمستان هستند، شما میتوانید از یک دستگاه رطوبت ساز برای مرطوب نگهداشتن هوا، بخصوص زمانی که خواب هستید استفاده کنید.

درطول فصل زمستان ترکیب هوای سرد بیرون و هوای گرم و خشک داخل خانه میتواند باعث آسیب دیدگی شدید لبها  و همچنین بقیه صورت  شود. پس خودتان را دوست داشته باشید و ازیک دستگاه رطوبت ساز برای مرطوب نگهداشتن لب هایتان در طول زمستان استفاده کنید.

اگر خرید یک دستگاه رطوبت ساز خانگی برایتان مقدور نیست، میتوانید از طریق جوشاندن یک قابلمه پر از آب بروی گاز، این رطوبت را در خانه ایجادکنید. در این حالت بخار آب در فضای اتاق منتشر میشود. اما این روش برای فضای بزرگ کارایی ندارد.

رژ لب میبلین مدل REVITALIZING

رژ لب میبلین آمریکا مدل REVITALIZING

آرایش لب، جزء تأثیرگذارترین بخش‌های آرایش در بین خانم‌ها است. خانم‌ها با استفاده از رژلب می‌توانند

لب خود را به آن فرمی که می‌خواهند تغییر دهند. رژ لب «میبلین» مدل REVITALIZING فرمولاسیونی غنی شده

از رنگدانه دارد و درعین پوشانندگی بالا، طراوت بسیاری به لب ها می بخشد. این رژ لب دارای طیف متنوعی از رنگ هاست

و هر نوع سلیقه آرایشی را پاسخگو می باشد. بافت کرمی غنی شده با روغن‌های مغذی و رنگی چشمگیر و زیبا تنها با یک حرکت لب‌هایی جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.

رژلب اصل میبلین آمریکا مدل REVITALIZING با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف

رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رنگ زیبا و طبیعی، ماندگاری بالا و کیفیت خوب از ویژگی‌هایی است که از یک رژلب بدون سرب انتظار می‌رود

و رژلب مات برند میبلین این ویژگی‌ها را در سری های whip ,shades of you ,long wearing و… فراهم کرده است.



:: برچسب‌ها: رژلب , رژلب میبلین , رژلب بدون سرب , رژلب مات , ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

اگر قصد دارید سرم مو را به رژیم سلامتی مو‌های خود اضافه کنید، می‌توانید خودتان با قیمتی کم یک سرم موی سالم درست کنید. بله، درست کردن یک سرم موی عاری از مواد شیمیایی خطرناک بسیار ساده است.

شما می‌توانید با توجه به نوع موی خود، با استفاده از ترکیبات طبیعی و روغن‌های اسانسی، یک سرم موی فوق‌العاده بسازید. بهترین قسمت درست کردن یک سرم مو در خانه این است که مقدار ترکیبات دست خودتان است و می‌توانید از رایحه‌های مورد علاقه خودتان استفاده کنید.

طرز تهیه سرم موی بادام

سرم موی بادام برای حفظ رشد مو و جلوگیری از ریزش و نازک شدن آن استفاده می‌شود. بادام تازه را داخل یک لیوان آب جوش بریزید. برای مدت ۲۰ دقیقه صبر کنید و پس از صاف کردن بگذارید تا خنک شود. در حمام پس از شامپو زدن و شستن موهایتان، مایع خنک را روی مو‌های خود بریزید و سر خود را به مدت ۲۰ دقیقه در یک حوله گرم قرار دهید، سپس مو‌ها را بشویید.

طرز تهیه سرم موی رزماری و جعفری

سرم موی رزماری و جعفری برای براق و درخشان شدن مو استفاده می‌شود.

۲ قاشق غذاخوری از دانه‌های جعفری و یک دوم فنجان رزماری خرد شده را با چند فنجان آب جوش مخلوط کنید. ۲۰ دقیقه صبر کنید تا سرم شما آماده شود.

برای مصرف آن در حمام پس از شست و شوی مو‌ها سرم را روی سر خود بمالید و یک ساعت در حوله گرم قرار دهید. بعد از استفاده از این سرم، مو‌های خود را شست و شو ندهید و اجازه دهید مو به طور طبیعی خشک شود.

طرز تهیه سرم موی عسل

سرم موی عسل برای برطرف کردن خشکی و مجعدی مو استفاده می‌شود.

برای تهیه این سرم، یک هشتم قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق غذاخوری نرم کننده مخلوط کنید. مقداری از آن را به مو‌های خود بمالید، برای این کار می‌توانید از شانه استفاده کنید.

طرز تهیه سرم موی روغن نارگیل یا زیتون

دو تا سه قاشق غذاخوری از نرم کننده مورد علاقه خود را در بطری بریزید. بقیه بطری را با آب داغ پر کنید. به این ترتیب نرم کننده سریعاً حل می‌شود و در کف بطری جمع نمی‌شود.
اگر دوست دارید، برای عطر و بوی آن دو تا سه قطره روغن بادام یا نارگیل اضافه کنید.

بطری را تکان دهید! مایع به دست آمده را روی مو‌های خشک اسپری کنید تا حتی بدترین موارد گره‌های مو هم باز شوند. فقط مایع را روی مویتان اسپری کنید و شانه کنید، تعجب‌آور است که چطور شانه به هیچ گرهی گیر نمی‌کند.

می‌توانید مایع را روی موی خیس هم اسپری کنید و از آن به عنوان نرم‌کننده‌ای استفاده نمایید که روی مویتان می‌ماند. در هر دو صورت مویتان براق، نرم و درخشان می‌شود و حس خوشایندی در شما به وجود می‌آورد.

طرز تهیه سرم موی گزنه و آلوئه ورا

سرم موی گزنه و آلوئه ورا برای رشد مو استفاده می‌شود. بسیاری از خانم‌ها می‌خواهند مو‌هایی بلند و قوی داشته باشند که رسیدن به آن برایشان کاری دشوار است. آلودگی‌های محیطی، عادات غذایی غلط و استفاده از محصولات شیمیایی بزرگ‌ترین مانع آن‌ها در راه داشتن مو‌هایی بلند و قوی است.

در دستور این سرم از برگ‌های خشک گزنه که حاوی سیلیس و سولفر است که دو ماده اصلی و لازم برای رشد مو است، استفاده می‌شود. ژل آلوئه ورای داخل این ترکیب نیز به نرمی مو کمک کرده و به مو درخشندگی سالم می‌بخشد. همچنین، ترکیب روغن‌های اصلی در این سرم از ریزش مو جلوگیری کرده و رشد مو را تقویت می‌کند.

۱ فنجان آب را در ماهی تابه‌ای کوچک بریزید، ۲ قاشق غذاخوری گزنه خشک را به آب اضافه کنید، زمانی که آب جوش آمد زیر آن را خاموش کنید و بگذارید گزنه به مدت ۱۰ دقیقه در آب باقی بماند و سپس با استفاده از صافی چای آب را از برگ‌های باقی‌مانده جدا کرده و در ظرفی بریزید.

۲ قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را به چای اضافه کنید، ۱۰ قطره از هر ۳ روغن اسانسی مریم‌گلی، اسطوخدوس و رزماری را به محلول اضافه کنید. از یک همزن برقی کوچک برای ترکیب هرچه بهتر مواد استفاده کنید. با استفاده از یک قیف، سرم موی دست ساز خود را در یک بطری اسپری ۱۰۰ گرمی تیره رنگ بریزید.

نکاتی درمورد استفاده از سرم موی خانگی:

همواره سرم‌های موی خود را در بطری‌های تیره بریزید و آن‌ها را در جای خنک و تاریک قرار دهید. چرا که روغن‌های اسانسی به شدت سبک و فرّار هستند و نور و گرمای زیاد ممکن است آن‌ها را بی اثر کند.
برای نتیجه گرفتن زودتر و بهتر از سرم موی اضافی استفاده نکنید. استفاده بیش از حد سرم مو می‌تواند موی شما را چسبناک و چرب کند که تمام مقاصد اولیه استفاده از آن را خنثی می‌کند.

هنگام استفاده از سرم مو، موی شما نباید خیس بلکه بایستی مرطوب باشد.

از حرارت زیاد و محصولات حالت دهنده روی مو‌های خود اجتناب کنید چرا که موجب شکنندگی مو‌های شما می‌شوند.

برای شستشوی مو‌های خود، یک شامپوی طبیعی و دست ساز انتخاب کنید.

از کشیدن حوله روی سر خود برای خشک کردن مو‌ها پس از شستشو اجتناب کنید. این عمل موجب اصطکاک و مجعد شدن مو‌های شما می‌شود. به سادگی با دستان خود مو‌های خود را تکان دهید تا خیسی مو‌های شما کم کم گرفته شود.

محلول ضد ریزش مو و رشد مو شوک BIOFOL

محلول ضد ریزش مو و رشد مو و یا تونیک ضد ریزش فوری مو شوک  biofol ،سرم درمان ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا ( ۱ عدد محلول ۱۹ میلی لیتر)، معرفی ویژگی ها:

  • محلول ضد ریزش مو
  • قطع فوری و دائمی ریزش مو حتی ارثی و زنتیکی
  • درمان انواع الگوهای ریزش مو
  • ضد پیری و رشد مجدد مو
  • ضخیم شدن ساقه مو
  • رشد مجدد مو
  • تونیک مو ضد ریزش رشد مجدد مو و افزایش سرعت رشد مو
  • تقویت ساقه مو و پرپشت شدن آن
  • تقویت کننده تارهای آسیب دیده مو
  • پرپشت کننده و ضخیم کننده تارهای نازک مو
  • کراتینه طبیعی مو
  • بازسازی کننده کوتیکول تارهای ضعیف نازک و کم حجم

 

عملکرد محتویات محلول قطع فوری ریزش مو بایوفول

محلول ضد ریزش مو فوری شوک حاوی: پلاسنتای گیاهی (پلاسنتا کمپلکس) و پروکاپیل کمپلکس
و ب کمپلکس : ب۱ ب۲ ب۳ ب۵ ب۶ ب۷ ب ۹ ب۱۲ و ترکیبات آمینو اسیدها، آمینو پرولین ها و همچنین ویتامین های A,E می باشد.

خواص محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول :  این محلول (سرم ضد ریزش مو و رشد مو) انرژی، درخشش و استحکام مو را بازیابی می کند.
این محصول غنی شده با پروکپیل کمپلکس برای محافظت و تقویت مو می باشد.

تونیک ضد ریزش مو بایوفول کانادا با ترکیب فرمولی پروتئین سویا و کراتین موجب بازسازی و مراقبت از تارهای آسیب دیده و نازک مو می شود.

تونیک ضد ریزش مو شوک غنی شده با آمینو اسید ها و ویتامین های گروه ب (ب کمپلکس)
موجب حالت دهندگی و بهبود بد حالتی مو ،بازسازی، احیاء و تحریک پوست سر و فولیکول های مو شده

و در نتیجه منجر به مقابله با پیری زودرس مو، رشد مجدد مو و تسریع رشد مو می شود.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

شامپو پرپشت کننده مو شیر نارگیل

این شامپو به دلیل نداشتن مواد مضر برای مو و پوست سر سبب تقویت موها و جلوگیری از ریزش موها می‌شود. شامپوی گیاهی زیر را تهیه کنید و به طور منظم از آن استفاده نمایید. پس از مدتی استفاده خواهید دید که موهای شما سالم ، پرپشت و درخشان خواهد شد. لازم است در این مدت به هیچ وجه از شامپوهای دیگر استفاده نکنید.

مواد لازم برای تهیه شامپو گیاهی:

صابون کاستیا دو سوم فنجان
روغن زیتون یا روغن بادام ۲قاشق چای خوری
برخی روغن‌های لازم ۱۰ تا ۱۵ قطره
شیر نارگیل نصف فنجان

طرز تهیه و طریقه استفاده از شامپوی پرپشت کننده مو:

۱. ابتدا درون ظرفی دو سوم فنجان صابون کاستیا را می‌ریزیم.

۲. سپس به آن روغن بادام و یا زیتون و دیگر روغن‌ها را می‌افزاییم.

۳. در انتها به این ترکیب شیر نارگیل را اضافه می‌کنیم و با یکدیگر ترکیب می‌نماییم.

۴. این ترکیب را در یک بطری یا جای خالی شامپوهای قبلی می‌ریزیم.

۵. برای هر بار استفاده بطری را تکان می‌دهیم.

طریقه استفاده: این شامپو را به طور منظم استفاده کنید و در این مدت به هیچ وجه از شامپوهای دیگر استفاده نکنید.

تهیه شامپوی خانگی ضد ریزش مو با عصاره گیاهان

این شامپو گیاهی مانند یک داروی بسیار قوی از پوست و موی سر محافظت کرده و مانع از ریزش موی سر، تقویت و افزایش رشد موها می‌شود. گزنه موجود در این شامپو سبب تسریع گردش خون در پوست سر، پانتنول، به احیای مجدد سلول‌های پوست سر و حفظ عملکرد فولیکول‌های مو کمک می‌کند.

روغن کرچک، دارای خواص ضد قارچی و باکتریایی است و از اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد در ریشه مو و پوست کف سر جلوگیری کرده و التهاب‌های پوست سر را از بین می‌برد. ویتامین B کمپلکس نیز سبب تغذیه موها و حفظ استحکام موها می‌شود.

مواد لازم برای تهیه شامپو با عصاره گیاهان:

عصاره گیاه گزنه ۳۰ میلی لیتر
پانتنول( محلول آبی) ۱۰۰ میلی لیتر
قطره ADمحلول آبی ۳۰ میلی لیتر
ویتامین B۲ یک ویال
شامپو گزنه ۷۵۰ میلی لیتری از برندهای گیاهی

طرز تهیه:

۱. عصاره گیاه گزنه پانتنول، قطره AD، ویتامین B۲ را با هم ترکیب کنید.

۲. ترکیب فوق را درون شامپو گزنه بریزید.

۳. در آخر به شامپو روغن کرچک اضافه و مخلوط کنید.

طریقه استفاده: قبل از هر بار استفاده شامپو را به خوبی تکان دهید و روی موهای مرطوب چند دقیقه ماساژ داده و موها را با آب ولرم شستشو دهید.

شامپو را در دمای مناسب تا چند ماه می‌توانید نگهداری و از آن استفاده کنید.

شامپو رشد مو بایوفول رتبه یک کانادا

محصولات تخصصی ضد ریزش مو بایوفول رتبه یک کانادا را در لاین تخصصی درمان فوری ریزش مو و ترمیم آن را دارا می باشند.

محصولات بایوفول کانادا از جمله شامپو ضد ریزش مو ویتامینه، گیاهی و رشد مجدد مو ایج دیفنس دارای امتیازات منحصر بفردی است از جمله :

  1. صد در صد ارگانیک بودن
  2. دارای ترکیبات موثر و منحصر بفرد برای درمان ریزش مو

برای مثال محصولات متنوعی در سراسر جهان وجود دارند که برای درمان ریزش مو توصیه می شوند،

این محصولات در بسیاری از مواقع ارگانیک نیستند و با ترکیبات شیمیایی ساخته می شوند و یا کاملا بی اثر هستند.

نکته مهم دیگر این است که اکثر این محصولات دارای ترکیبات و فرمولاسیون موثر برای درمان نمی باشند و صرفا جهت مراقبت و نرم کنندگی مو کاربرد دارند،

اما شامپو گیاهی ضد ریزش فوری مو توسط متخصصین مجرب و داروسازان کانادایی تهیه و تولید شده است.

در خصوص تهیه بهترین شامپو ریزش مو باید به چند نکته توجه کنید:

  1. اگر محصولات دارای ترکیبات شیمیایی و هورمونی باشند معمولا با قطع درمان، ریزش مو برگشت پذیر بوده و گاها ممکن است ریزش مو تشدید نیز بشود.
    و علت آن هم استفاده از ترکیبات شیمیایی مانند ماینوکسیدیل،کورتون، هورمون ها و .. است که روش درمان قدیمی و ناکارآمد برای درمان قطعی ریزش مو می باشد.
    ( این دسته از روشهای درمانی و محصولات مربوط به نسل های گذشته می باشد و در بسیاری از کشورهای پیشرفته منسوخ شده است)
    و فقط در شرایط خاص و برای بیماران خاص تحت نظر پزشک متخصص تجویز می شود.
  2. یک امتیاز بسیار مهمی که شامپو  رشد مو و ضد ریزش فوری ویتامینه، گیاهی و ارگانیک بایوفول داراست خاصیت رشد مجدد مو آن است.
    یعنی تنها قطع ریزش مو مهم نیست بلکه رشد مجدد مو نیز بسیار حائز اهمیت است،
    که البته با اطمینان کامل می توان گفت بیشتر محصولات درمان ریزش مو دارای چنین ویژگی مهمی نیستند
    و ترکیبات موثر برای رشد مجدد موهای ریخته شده در آن ها به کار نرفته است،
    زیرا این ترکیبات هم بسیار گران قیمت و هم کمیاب هستند و برای هر برندی
    شاید استفاده از تمامی ترکیبات موثر برای درمان ریزش مو مصرف کننده به صرفه
    نباشد و در نتیجه جنبه تجاری آن را در نظر گرفته و شامپویی ناکارآمد را عرضه کند.




:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

ماسک موی زرده تخم مرغ ، عسل و روغن بادام

این ماسک زرده تخم مرغ خانگی با عسل یک درمان عالی کراتینه برای موهای مات و آسیب دیده است. عنصر اصلی این ماسک زرده تخم مرغ است. زرده تخم مرغ غنی از پروتئین و اسیدهای چرب است که بر روی فولیکول‌های مو قرار می‌گیرد و پوست سر و موهای آسیب دیده را ترمیم می‌کند. روغن‌های طبیعی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز مو هستند و عسل رطوبت موجود در رشته‌های مو را حفظ می‌کند. روی هم رفته این ماسک مو کراتین موجود در پوست سر را افزایش می‌دهد و موها را صاف و براق می‌کند.

مواد مورد نیاز

  • 1 زرده تخم مرغ
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 قاشق غذاخوری روغن بادام

روش استفاده

  • تمام مواد را در یک کاسه مخلوط کرده و به مدت 2-3 دقیقه خوب هم بزنید.
  • ماسک را روی موها بمالید و بگذارید 15-20 دقیقه بماند.
  • سپس موها را با آب خنک بشویید و کار را با یک شامپوی ملایم تمام کنید.
  • می‌توانید هفته ای یک تا دوبار از این ماسک استفاده کنید.

2. ماسک موی موز و آووکادو

هنگامی‌که کراتین طبیعی موجود در پوست سر کاهش پیدا کند یا آسیب بیند، بایستی پروتئین اضافی به فولیکول‌های مو اضافه کرد تا موها قوی و صاف شود.

موز سرشار از اسید آمینه ای است که به شما کمک می‌کند تا آسیب پروتئین موجود در پوست سر شما را بازیابد. آووکادو سرشار از ویتامین‌های ضروری مانند ویتامین‌های C و E است. این ماسک موی شگفت انگیز به ریشه‌های مو نفوذ می‌کند و از پوسیدگی و کدر شدن آنها در شرایط آب و هوایی نامناسب جلوگیری می‌کند.

این ماسک سرشار از آنتی اکسیدان است. از این رو نه تنها موهای خشک را ترمیم می‌کند بلکه پروتئین مورد نیاز برای رشد مو را نیز تامین می‌کند.

مواد مورد نیاز

  • 1 موز رسیده
  • 1 آووکادو رسیده
  • 1 قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم
  • 1 قاشق چای خوری گلاب

روش استفاده

  • موزها را کاملا له کنید تا خمیری شود.
  • سپس سایر مواد را به آن اضافه کنید تا خمیری صاف و یکدست حاصل شود.
  • مخلوط را با کمک برس به موها بمالید و بگذارید 30-45 دقیقه روی آنها بماند.
  • سپس موها را با یک شامپوی ملایم بشویید.
  • این ماسک مو را هفته ای یک بار تکرار کنید.

3. ماسک موی مایونز و آواکادو

ال-سیستئین و تخم مرغ موجود در سس مایونز سرشار از پروتئین‌هایی هستند که موها را تغذیه و آنها را نرم و براق می‌کنند. آووکادو منبعی غنی از اسیدهای چرب است که به پوست سر کمک می‌کند تا کراتین بیشتری تولید و موها را سالم و ضخیم کند.

مواد مورد نیاز

  • 1 قاشق غذاخوری سس مایونز
  • 1 آووکادو رسیده

روش استفاده

  • مقداری سس مایونز را با آووکادوی له شده بزنید تا کاملا مخلوط شود.
  • مخلوط را روی موها بمالید و بگذارید یک ساعت بماند.
  • سپس موها را با آب سرد و شامپوی ملایم بشویید.
  • چند قطره سرم مو به موها بزنید و سشوار بکشید.
  • هفته ای یکبار از این ماسک موی پروتئینی استفاده کنید.

 

ماسک کراتینه مو، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا

با قابلیت ترمیم انواع آسیب دیدگی مو در اثر رنگ و دکلره

محافظ قوی تارهای مو بوده و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.

به راحتی به عمق ریشه و ساقه مو نفوذ کرده و انواع آسیب دیدگی مو را درمان می کند.

فرمول این ماسک مو کراتینه و ضد موخوره از عناصر گیاهی طبیعت ساخته شده است.

ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین فاقد پارابن و سیلیکون و کاملا ارگانیک می باشد.

ماسک پروتئینه مو ضد ریزش، ضد پیری، درمان موخوره و جلوگیری از موخوره، پرپشت شدن مو، ماسک صاف کننده مو حجم دهنگی مو،مخصوص موهای آسیب دیده، دکلره و دمیج، ایجاد جلا و درخشش مو،

ماسک براق کننده مو تقویت ساقه و پر پشت شدن آن، بازسازی کوتیکول مو ( ساقه )، رطوبت رسانی به مو، براق کننده، درمان آسیب دیدگی و شکنندگی و وزی مو،،لخت کننده مو، ماسک کراتینه مو

پروتئینه و  ماسک کراتینه دائمی مو، محصول کانادا
ماسک مو کراتینه



:: برچسب‌ها: ماسک کراتینه مو , ماسک ضد موخوره مو , ماسک صاف کننده مو , ماسک براق کننده مو ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

۱- برنزه کردن با قهوه و لوسیون بدن

۲۵۰ میلی لیتر آب را درون قهوه ساز بریزید

روش های گوناگونی برای برنزه کردن بدن وجود دارد. یکی از روش های خانگی برای این کار، استفاده از ترکیب قهوه و لوسیون بدن است. برای درست کردن این لوسیون می بایست یک فنجان قهوه خیلی غلیظ درست کنید؛ پس به میزان لازم برای درست کردن یک فنجان قهوه در دستگاه آب بریزید. اگر به اندازه یک قوری کامل آب بریزید، غلظت قهوه شما کافی نخواهد شد. زیرا ظرفیت قهوه ساز ها به اندازه درست کردن یک قوری کامل قهوه غلیظ نیست.

  • از وسایل دیگر ویژه درست کردن قهوه، مانند فرنچ پرس، نیز می توانید برای این منظور استفاده کنید. فقط باید آنقدر قهوه در آن ها بریزید که یک فنجان قهوه خیلی غلیظ درست شود.

۶ قاشق غذا خوری قهوه در فیلتر بریزید

اگر بخواهید قهوه شما غلیظ تر شود، می توانید از مقدار بیشتری قهوه استفاده کنید. هر چه قهوه غلیظ تر باشد، رنگ ایجاد شده هم پر رنگ تر است.

  • از قهوه کافئین دار استفاده کنید تا لوسیون درست شده، سلولیت های پوستتان را هم بهبود دهد.
  • می توانید از قهوه با رُست متوسط یا زیاد استفاده کنید. قهوه با رُست بالا موجب رنگ تیره تر می شود.
  • اگر حوصله اندازه گیری ندارید، می توانید به اندازه درست کردن یک قوری قهوه بریزید، اما فقط یک فنجان آب به آن اضافه کنید.

قهوه را دم کنید

قهوه ساز را روشن کنید و بگذارید قهوه آماده شود. اما وقتی فرایند آماده شدن قهوه تمام شد، آن را خاموش کنید تا گرم کننده دستگاه خاموش شود و قهوه داغ نماند. قبل از درست کردن لوسیون می بایست صبر کنید تا قهوه کاملا سرد شود.

بگذارید قهوه سرد شود

صبر کنید تا قهوه به دمای اتاق برسد. بعد از آن می توانید فرایند آماده کردن لوسیون را شروع کنید.

۲۵۰ میلی لیتر لوسیون سفید داخل یک کاسه بریزید

از هر لوسیونی می توانید استفاده کنید؛ فقط باید سفید باشد. بهتر است از لوسیونی غلیظ استفاده کنید، زیرا قهوه آن را رقیق خواهد کرد.

  • اگر لوسیونتان هم کاملا طبیعی باشد، ترکیب ایجاد شده با قهوه، یک جایگزین غیر شیمیایی فوق العاده برای محصولات داروخانه ای خواهد بود.

قهوه را با لوسیون مخلوط کنید

قهوه و لوسیون را داخل یک کاسه بریزید و آن را با مخلوط کن آنقدر هم بزنید تا رنگ آن یکدست شود. رنگ ترکیب ایجاد شده ، بسته به غلظت قهوه، باید بژ تیره یا قهوه ای روشن باشد.

لوسیون برنزه خود را به یک ظرف نگه دارنده منتقل کنید

بهترین ظرف نگه دارنده برای لوسیونی که درست کرده اید، همان ظرف لوسیون سفیدی است که خریده بودید. در غیر اینصورت، لوسیون را در ظرفی بریزید که بعدا استفاده از آن راحت تر باشد.

  • ظرفی که از آن استفاده می کنید حتما باید تمیز باشد.
  • ممکن است به دلیل مخلوط شدن با قهوه و افزایش حجم، دیگر نتوانید لوسیون را در ظرف قبلی خود جای دهید. پس حتما یک ظرف اضافه برای نگه داری آن تهیه کنید.

لوسیون را به بدنتان بمالید

از لوسیون درست شده، دقیقا مانند لوسیون های معمولی یا کرم برنزه استفاده کنید. حتما قبل از لباس پوشیدن صبر کنید یا لوسیون روی بدنتان خشک شود. بلافاصله بعد از زدن لوسیون، رنگ برنزه روی پوستتان ایجاد خواهد شد.

  • بلافاصله پس از استفاده از لوسیون، دستان خود را بشویید تا به مرور زمان تیره تر از جاهای دیگر بدنتان نشود. از آنجایی که دستتان بیشتر با لوسیون در تماس است، احتمال دارد که بیشتر رنگ بگیرد.
  • رنگ برنزه شما احتمالا وقتی به حمام یا استخر بروید پاک خواهد شد.

از لوسیون برنزه قهوه خود بصورت روزانه استفاده کنید

در طول زمانی که می خواهید برنزه باشید، باید هر روز پس از حمام از  این لوسیون استفاده کنید.

  • اگر مرتب از لوسیون استفاده کرده و زود تمامش می کنید، می توانید آن را در حمام نگه داری کنید. در غیر اینصورت آن را، پس از هر بار استفاده، در یخچال بگذارید.
  • اگر از رنگ لوسیون خود راضی نیستید، می توانید مقدار قهوه استفاده شده را در دفعات بعد تغییر دهید.

 

 

۱- برنزه کردن با قهوه و روغن زیتون

یک فنجان (یا ۲۵۰ میلی لیتر) پودر قهوه استفاده شده بردارید

یکی از روش های بسیار محبوب برنزه کردن با قهوه ، ترکیب آن با روغن زیتون است. برای درست کردن این ترکیب، بهتر است قهوه شما اخیرا دم شده و همچنان گرم باشد.

پودر قهوه را با یک فنجان (۲۵۰ میلی لیتر) روغن زیتون مخلوط کنید

مخلوط ایجاد شده را در یک کاسه هم بزنید.

  • اگر می خواهید روغن برنزه بیشتری داشته باشید، مقادیر را افزایش دهید. اما نسبت ها باید یکسان باشند.

روغن را ۵ دقیقه به حال خود رها کنید

قهوه برای رنگ دار کردن روغن به زمان نیاز دارد. در این زمان می توانید برای استفاده از روغن آماده شوید. مثلا لباس های خود را در بیاورید یا حمام را آماده کنید.

به حمام بروید

فعلا آب را باز نکنید، چون روغن و پودر قهوه همه جا پخش خواهد شد.

  • می توانید کف حمام را با روزنامه یا کیسه زباله بپوشانید.
  • بعد از استفاده از روغن، حتما حمام را بشویید.

ترکیب را روی پوستتان ماساژ دهید

بمدت ۵ دقیقه، ترکیب  را روی قسمت های مختلف بدنتان بمالید. اگر پوستتان سلولیت دارد، روی آن ها بیشتر تمرکز کنید؛ چون کافئین موجود در قهوه، سلولیت ها را بهبود می دهد.

  • بهتر است در هنگام این کار دستکش پوشیده باشید تا دستانتان بیش از حد رنگ نگیرد.

۱۰ دقیقه ترکیب را روی پوستتان نگه دارید

در حمام بایستید تا پوستتان رنگ بگیرد. اصلا از حمام خارج نشوید و در خانه راه نروید؛ زیرا روغن و قهوه روی همه چیز لکه ایجاد خواهند کرد.

ترکیب را از روی پوستتان بشویید

دوش آب گرم بگیرید تا ترکیب برنزه از روی پوستتان پاک شود. جوری خود را بشویید که پودر قهوه  از تمام قسمت های فرورفته بدن، مانند زیر بغل، ناف، بین پاها و …، پاک شود.

  • پس از استفاده از این ترکیب، از اصلاح بدن با تیغ و یا لیف کشیدن خودداری کنید؛ زیرا رنگ برنزه پوستتان پاک خواهد شد.

۲ بار در هفته از این ترکیب استفاده کنید

اگر می خواهید رنگ برنزه شما باقی بماند، باید هفته ای ۲ بار از این ترکیب استفاده کنید.

  • برای هر بار استفاده، یک ترکیب جدید و تازه درست کنید.

 

ویژگی های برنزه کننده فوری فلورسان مخصوص سولاریوم و آفتاب

برنزه کننده فلورسان روسیه مدل سولار لایف در حجم ۱۶۰ میلی لیتر مخصوص سولاریوم و آفتاب کرم برنزه کننده فلورسان با رنگ دهی فوری از اولین جلسه سولاریوم و آفتاب



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

سماق، به سالادها عطر می افزاید، سماق به دلیل خواص اشتها آور آن معروف است، اما یکی از غذاهای ترجیحی در رژیم غذایی است زیرا هضم غذا را تسهیل می کند. به دلیل متعادل نگه داشتن قند خون، احساس شیرینی که به طور ناگهانی افزایش و کاهش می یابد ممکن است از بین برود. سماق، که عملکرد ویژه ای مخصوصاً برای کسانی که وارد بحران لاغری شده اند، دارد سماق از چاقی نیز جلوگیری کرده و کاهش وزن را آسان می کند. سماق میزان کالری دریافتی را متعادل می کند.

سماق و ماست برای لاغری

شما می توانید با ماست و سماق به سرعت لاغر شوید. کسانی که می خواهند از شر چربی شکم خلاص شوند می توانند به طور منظم در خانه امتحان کنند. شما می توانید در مدت زمان کوتاهی با این مخلوط با هدف ذوب شدن شکم با روش های سالم و طبیعی از آن استفاده کنید!

با برخی از حرکات ورزشی موثر و تغذیه سالم که در خانه بدون رفتن به باشگاه انجام می دهید، می توانید به طور موثری وزن کم کنید. در حالی که سعی در لاغری خود در خانه دارید، البته فواید معجزه آسای استفاده از درمان های کاهش وزن با غذاهای طبیعی وجود دارد. در میان درمان های لاغری سالم که فقط برای ذوب شدن چربی در مناطق خاص استفاده می شود و نه برای وزن عمومی، بیشترین درمان برای آب شدن شکم است. شما می توانید با ماست سماق، که توصیه می شود در ذوب شدن شکم استفاده شود، نتایج مثبتی بدست آورید که حل آن در مقایسه با مناطق دیگر کمی دشوارتر است.

شما می توانید دستورالعمل های مختلفی را با ادویه سماق در خانه خود اعمال کنید، که هم برای سلامتی مفید است و هم به لاغری کمک می کند. می توانید نتیجه مفید را در اسرع وقت با این ادویه مشاهده کنید، که می توان آن را به عنوان چای سماق یا سماق با ماست مصرف کنید. به لطف این مخلوطی که برای تصفیه سموم در بدن استفاده می شود، چربی های اضافی خود را مانند یک شمع ذوب خواهید کرد. خوب، در ماست سماق برای ذوب شدن شکم چه مواردی باید در نظر گرفته شود؟

سماق با ماست برای کاهش وزن

هنگامی که این دو ماده غذایی معجزه آسا (سماق و ماست ) را مصرف می کنید، بعد از خوردن غذا، مشکل نفخ از روده ها حل می شود. کسانی که اختلالات مزمن معده دارند قبل از مصرف این مخلوط باید با یک متخصص مشورت کنند. این مخلوط به شما کمک می کند که با مصرف منظم 7 کیلو در ماه وزن کم کنید.

مواد استیک، به ویژه ماست، به شما کمک می کند تا سریعتر از شر چربی های ناحیه کمر و مفصل ران خلاص شوید. سماق با احساس سیری که به شما می دهد مانع از احساس گرسنگی در تمام طول روز می شود. به لطف پروتئین موجود در ماست، فعالیت روزانه شما را با انرژی حفظ می کند.
ژل لاغری هات چیلی

چگونه سماق بخوریم

سماق را می توان با مرغ یا ماهی به صورت پودر یا سس استفاده کنید. همچنین می توانید سماق را به ماست یا سیب زمینی سرخ شده یا چیپس اضافه کنید. سماق در نوشیدنی ها نیز خوشمزه است، از لیموناد سماق می توانید یک شربت طبیعی سرفه درست کنید، که می توانید آن را با جوشاندن سماق، آب و کمی عسل درست کنید.

لیموناد سماق

  • 1 فنجان آب
  • 1 فنجان عسل
  • 2 قاشق غذاخوری سماق آسیاب شده
  • 1 فنجان آب
  • شربت سماق 1/4 فنجان
  • آب لیمو
  • یخ
سماق با ماست برای کاهش وزن

دستورالعمل های شربت سماق:

  1. آب و عسل را در قابلمه کوچکی با هم ترکیب کرده و روی حرارت متوسط ​​به مدت 5 دقیقه بپزید.
  2. سماق را هم اضافه کنید و 10 دقیقه بعد از خنک شدن دم کنید.
  3. مواد به دست آمده را صاف کرده و در یک ظرف نگهداری کنید.

دستورالعمل های لیموناد سماق:

  1. آب را با شربت سماق و آب لیمو ترکیب کنید.
  2. یخ اضافه کرده و هم بزنید.

لاغری با چای سماق! چگونه چای سماق را در خانه درست کنیم؟

دستور العمل چای سماق مکمل غذایی:

  • 1 قاشق غذاخوری سماق خشک
  • آب جوش یک لیوان

آماده سازی:

سماق خشک را در آب جوش بریزید. روی آن را با یک لیوان آب جوشانده بپوشانید و اجازه دهید حداقل 5 دقیقه دم بکشد. در طول روز می توانید هم گرم و هم سرد بنوشید.

توجه: اگر به بیماری مزمن، یبوست، ناراحتی معده، فشار خون، قند، یا به بیماری قلب مبتلا هستید، قبل از نوشیدن با پزشک مشورت کنید. 2 هفته بنوشید و 2 هفته استراحت کنید.

ژل لاغری،سفت کننده و چربی سوز موضعی بدن هات چیلی تایوان

ویژگی های ژل لاغری و چربی سوز فوری و سریع بدن هات چیلی: لاغر کننده، چربی سوز و ضد سلولیت

  • لاغری فوری و سریع موضعی شکم ، پهلو، ران، بازو و سایر نقاط بدن
  • چربی سوزی موضعی
  • کاهش سایز موضعی
  • درمان سلولیت
  • فرم دهنده بدن
  • سفت کننده بدن
  • کرم ضد سلولیت
  • کرم لاغری فوری بدن


:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
بابونه گیاهی است که از 5000 سال پیش برای مصارف پزشکی و درمانی مورد استفاده قرار می گرفت. بابونه یک گیاه بی نظیر و پرکاربرد است که خاصیت آنتی اکسیدانی ، آنتی باکتری و  ترکیبات قوی آن باعث شده که از بابونه به شکل دمنوش های خوراکی، روغن و محلول برای پوست و مو و سلامت بدن استفاده گردد. فهرست مطالب این مقاله شامل: ✔️فواید روغن بابونه برای مو ✔️فواید روغن بابونه برای پوست ✔️روغن بابونه برای سلامتی مفید است
بابونه و فواید آن
بابونه گیاهی است از گل های گل مرواریدی از خانواده asteraceae که تاریخچه مصرف آن در مصارف درمانی حداقل به 5000 سال پیش بر می گردد. بیشترین استفاده از گیاه بابونه از قسمت گل آن است و محبوبترین گل بابونه مورد استفاده در طب سنتی "بابونه آلمانی و بابونه رومی" می باشد.
ترکیبات گیاه بابونه
اصلی ترین ماده سازنده در گیاه بابونه "پلی فنول ها" هستند. از جمله پلی فنولهای موجود در گیاه بابونه آپیژنین، کوئرستین، پاتولتین، لوتئولین می باشد. پلی فنولها قویترین آنتی اکسیدان شناخته شده هستند و می توانند اثرات منفی رادیکالهای آزاد را خنثی کنند.
رادیکال آزاد چیست؟
مولکولهایی هستند که توسط فعالیت بدن، آلودگی های محیطی و اشعه های خورشید تولید شده و با گرفتن بار الکتریکی از سلولها موجب مرگ آنها می شوند. مهمترین اثر رادیکالهای آزاد برای بدن بروز انواع سرطان، کاهش تولید کلاژن پوست و مفاصل، پیری زودرس و شکنندگی و نازکی مو می باشد.
ماسک صاف کننده مو و کراتینه مو و درمان خشکی و موخوره مو بایوفول
وبژگیهای ماسک کراتینه مو و درمان خشکی، وزی، آسیب دیدگی مو در اثر رنگ و دکلره و ضد موخوره مو، پروتئینه و کراتینه بایوفول
  • ضد ریزش
  • ضد پیری
  • درمان موخوره
  • جلوگیری از موخوره
  • پرپشت شدن مو
  • ماسک کراتینه طبیعی مو
  • حجم دهنگی مو
  • مخصوص موهای دکلره و دچار آسیب دیدگی
  • تقویت ساقه و پر پشت شدن آن
  • بازسازی کوتیکول مو ( ساقه )
  • ماسک مو کراتینهاولتراشاین رطوبت رسانی به مو میکند و ترکیبات پروتئین کراتین را به مو می رساند.
خواص ماسک کراتینه مو و آنتی فریز و درمان خشکی وزی و موخوره بایوفول کانادا مدل اولتراشاین
ماسک کراتینه طبیعی و درمان خشکی ، وزی و موخوره مو بایوفول کانادا ماسکی دومنظوره می باشد (هم مخصوص ریشه و هم مخصوص ساقه مو می باشد.)
درمان فولیکول مو (ریشه مو) بوده و به آن ترکیبات غنی آنتی اکسیدانی رسانده
و املاح مورد نیاز ریشه مو را به آن می رساند و تأمین می کند.
ماسک ترمیم کننده و کراتینه مو بایوفول کانادا ساقه مو را نیز ترمیم می کند و براق کننده و لخت کننده موهای مجعد و وز نیز می باشد.
این ماسک مو ضد موخوره، خشکی مو را به صورت کامل از بین می برد.
محافظ قوی تارهای مو بوده و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.
ماسک کراتینه، براق کننده و پروتئینه مو بایوفول کانادا تارهای مو را تقویت کرده ، موخوره مو را به صورت عمقی درمان می کند.
ماسک براق کننده مو اولتراشاین بایوفول کانادا خشکی و وزی مو را درمان کرده و آنتی فریز بسیار قوی می باشد که تأثیر آن دائمی و بدون بازگشت خواهد بود .
شما تنها با یک دوره استفاده از ماسک ضد موخوره مو موهایی شاداب،لخت و نرم و طبیعی خواهید داشت و موخوره های مو نیز درمان خواهد شد.
ماسک مو کراتینه اولتراشاین بایوفول کانادا
 
روغن بابونه
از روغن بابونه نیز می توان به صورت خوراکی و موضعی استفاده نمود. روغن بابونه می تواند برای ساقه موها، مشکلات گوارشی، تسکین درد و نرمی پوست مفید باشد. فواید روغن بابونه به تفکیک شامل موارد زیر است.
فواید روغن بابونه برای مو
1) تغذیه  و جلوگیری از آسیب به مو 2) درخشندگی و براقی موها 3) نرم کننده مو 4) درمان خارش، پوسته ریزی ، پسوریازیس و اگزمای کف سر 5) جلوگیری و درمان شوره سر
1) تغذیه  و جلوگیری از آسیب به مو:
یکی از فواید روغن بابونه برای مو "جلوگیری از آسیب موها" است. ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در بابونه مانند فلاونوئید و پلی فنولها باعث افزایش کلاژن سازی در مو شده و همچنین مانع رساندن آسیب رادیکال آزاد به موها می شوند. در نتیجه رشد مو و ساخت سلولهای تار مو سریعتر انجام شده و از شکنندگی و نازکی موها نیز جلوگیری می شود. استفاده از روغن بابونه برای مو باعث می شود که یک لایه نازک محافظتی روی تارموها قرار بگیرد و از آسیب به لایه کوتیکول مو که بیرونی ترین و آسیب پذیر ترین لایه تار مو است، جلوگیری کند. این لایه محافظتی باعث افزایش ضخامت موها و همچنین نرمی مو می گردد. با نرم شدن موها انعطاف پذیری آن بالا رفته و احتمال آسیب و شکستن تار مو به حداقل می رسد.
2) درخشندگی و براقی موها:
با قرار گرفتن روغن بابونه بر روی تارموها علاوه بر محافظت از مو باعث ایجاد براقی و درخشانی موها می گردد.
3) نرم کنندگی موها:
یکی از فواید استفاده از روغن بابونه برای موها نرمی و ابریشمی شده موهاست. چربی موجود در روغن بابونه می تواند باعث درمان خشکی و التهابات مو شده و در نتیجه موها را نرم و خوش حالت کند.
گل بابونه : نصف فنجان روغن زیتون بکر: 250 میلی لیتر عصاره روغن رزماری: 4/1 قاشق غذا خوری روغن زیتون را داخل ظرف شیشه ای بریزید و گلهای بابونه را به آن اضافه نمائید. ترکیبات را باهم مخلوط کنید تا گلها به خوبی به روغن زیتون آغشته شوند،  سپس درب آن را محکم ببندید. بطری شیشه ای را در مکانی قرار دهید که حداقل 6 تا 8 ساعت در روز نور مستقیم خورشید دریافت کند. به مدت 2 هفته هر روز یک بار درب بطری را باز کرده و در صورت مشاهده رطوبت در اطراف درب، آن را خشک کنید، سپس درب را دوباره بسته و خوب تکان دهید . بعد از گذشت این مدت که گل ها ترکیبات موجود در خود را به روغن انتقال می دهند، روغن بابونه به دست آمده را با کمک قیف و صافی داخل یک بطری تمیز بریزید.در آخر روغن رزماری و را به روغن بابونه افزوده و خوب هم بزنید تا همه مواد کاملا با هم مخلوط شوند. بعد از این مراحل روغن بابونه قابل استفاده است و برای جلوگیری از خراب شدن آن حتما بطری را در محل خنک و دور از رطوبت نگه دارید.


:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

تحقیقات زیادی در مورد استفاده از خواص قهوه برای مو انجام‌نشده است. اما طبق تحقیقات کمی هم که انجام شده، کافئین موجود در قهوه می‌تواند باعث بهبود بافت و ظاهر موها شود. در ادامه به‌طور دقیق‌تر خواص قهوه برای مو را برایتان شرح می‌دهیم.
محلول ضد ریزش مو فوری شوک حاوی: پلاسنتای گیاهی (پلاسنتا کمپلکس) و پروکاپیل کمپلکس و ب کمپلکس : ب۱ ب۲ ب۳ ب۵ ب۶ ب۷ ب ۹ ب۱۲ و ترکیبات آمینو اسیدها، آمینو پرولین ها و همچنین ویتامین های A,E می باشد.
خواص محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول :  این محلول (سرم ضد ریزش مو و رشد مو) انرژی، درخشش و استحکام مو را بازیابی می کند. این محصول غنی شده با پروکپیل کمپلکس برای محافظت و تقویت مو می باشد.
تونیک ضد ریزش مو بایوفول کانادا با ترکیب فرمولی پروتئین سویا و کراتین موجب بازسازی و مراقبت از تارهای آسیب دیده و نازک مو می شود.
تونیک ضد ریزش مو شوک غنی شده با آمینو اسید ها و ویتامین های گروه ب (ب کمپلکس) موجب حالت دهندگی و بهبود بد حالتی مو ،بازسازی، احیاء و تحریک پوست سر و فولیکول های مو شده
و در نتیجه منجر به مقابله با پیری زودرس مو، رشد مجدد مو و تسریع رشد مو می شود.
تونیک ضد ریزش مو فوری و گیاهی شوک رتبه یک کانادا
محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول عملکردی استثنایی برای درمان ریزش مو بدون بهره گیری از ترکیبات شیمیایی دارد.
به همین منظور بایوفول رتبه یک محصولات تخصصی درمان ریزش مو و رشد مجدد مو را دارا می باشد.
قطعا شما هم سرم های مو متنوعی را برای درمان ریزش موهایتان امتحان کردید که موثر نبوده اند و یا شاید به صورت موقت ریزش موهایتان درمان شده اما با قطع مصرف نه تنها ریزش مو برگشته بلکه تشدید هم شده است.
محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا
 
این موارد زمانی اتفاق می افتد که داخل ترکیبات محلول ها و سرم های ضد ریزش مو ترکیبات هورمونی و شیمیایی مانند: کورتون، ماینوکسیدیل و هورمون ها به کار رود.
این محصولات به طور کلی یا موثر نبوده و جنبه تجاری دارند و یا فرمولاسیون و ترکیباتی منقضی و قدیمی دارند
که دیگر توسط سازمان های بهداشت و استاندارد ها مورد تائید نیستند و توسط کارخانه های معتبر استفاده نمی شود.
اما محلول ضد ریزش و رشد مجدد سریع مو بایوفول دارای ترکیباتی صد در صد ارگانیک است.
فرمولاسیون اینتونیک درمان ریزش مو ، گیاهی و صد در صد ارگانیک جدید بود
و به طور دائم توسط دانشمندان به نام و مطرح کانادایی به روز می شود.
محلول ضد ریزش مو گیاهی و رشد مجدد مو شوک بایوفول دارای تمامی تائیدیه های بین المللی و همچنین تائیدیه سازمان غذا و دارو ایران است.
ترکیبات محلول ضد ریزش و رشد مو شوک بایوفول صد در صد ارگانیک و فاقد ترکیبات مضر
ترکیبات،عملکرد و فرمولاسیون منحصر به فرد محصولات درمان ریزش مو بایوفول کانادا
منجر به تاثیر فوری و قطعی در درمان ریزش مو به صورت دائم خواهد شد .
 
1. نرم‌کننده و براق‌کننده طبیعی مو
اگر موهای شما کدر شده است و شکننده و خشک به نظر می‌رسد، اضافه کردن مرطوب‌کننده می‌تواند ظاهر آن را زنده کند. با کمال تعجب، شستشوی موهای شما با قهوه نیز می‌تواند باعث افزایش نرمی و لطافت موها شود، زیرا حاوی فلاونوئیدها و آنتی‌اکسیدان‌هایی هست که باعث ترمیم مو می‌شوند. همچنین با استفاده از قهوه ساقه مو شما می‌تواند ترمیم شود. به‌علاوه می‌تواند سرگیجه را تسکین دهد.
 
ازآنجاکه کافئین دارای اثر ادرارآور بر روی بدن است، ممکن است فکر کنید هنگام استفاده روی موهای شما اثر خشک‌کنندگی دارد. اما این باور کاملاً اشتباه است و اتفاقاً باعث نرمی بیشتر می‌شود. بااین‌حال کافئین موهای چرب را محکم نمی‌کند و در موهای چرب اثر کمتری دارد. در عوض، می‌تواند موها را آب‌رسانی کرده و آن‌ها را براق کند. از طرفی افزایش گردش خون به انتقال مواد مغذی به ریشه مو کمک می‌کند و درنتیجه موهای سالم‌تر و براق‌تری ایجاد خواهد کرد.
2. کاهش خاکستری یا سفید شدن موها
اگر می‌خواهید کمتر دچار سفیدی مو شوید و یا از یک رنگ طبیعی برای پوشش موهای سفیدتان استفاده کنید قهوه بهترین گزینه می‌باشد. اگر موهای قهوه‌ای یا سیاه دارید، استفاده از قهوه یک روش سریع برای مخفی کردن رشته‌های خاکستری است. برای بهترین نتیجه، از قهوه قوی مانند اسپرسو استفاده کنید.
3. خواص قهوه برای مو و کاهش ریزش آن
ریزش مو با افزایش سن به‌طور طبیعی اتفاق می‌افتد و هم در آقایان و هم در خانم‌ها قهوه مؤثر می‌باشد. استفاده از قهوه به‌صورت موضعی روی مو و پوست می‌تواند ریزش موها را متوقف کرده و باعث رشد مجدد موها شود.
در مورد طاسی مردان، ریزش مو به‌طورمعمول زمانی اتفاق می‌افتد که هورمون جنسی تستسترون به  فولیکول‌های مو آسیب برساند. همچنین خانم‌هایی که بیش‌ازحد هورمون مردانه دارند نیز می‌توانند ریزش مو را تجربه کنند. آسیب فولیکول مو به‌تدریج رخ می‌دهد و درنهایت منجر به طاسی می‌شود. اما طبق تحقیقات انجام‌شده، کافئین موجود در قهوه می‌تواند به تحریک رشد مو کمک کرده و ریزش مو را متوقف کند.
4. خواص قهوه برای مو و تقویت رشد مو
همان‌طور که گفتیم قهوه برای موهای شما بسیار مفید است. درواقع خواص قهوه برای مو اثرات DHT را که اصلی‌ترین دلیل ریزش غیرطبیعی و آسیب رساندن به فولیکول‌های مو در مردان و زنان است، بی‌اثر می‌کند. درنتیجه از آسیب رساندن به مو جلوگیری کرده و رشد مو را تقویت خواهد کرد.
5. بافت مو را بهبود می‌بخشد.
استفاده از قهوه روی موها باعث تقویت آن از درون می‌شود و به صاف و لطیف شدن موها کمک می‌کند. به همین دلیل خواص قهوه برای مو به‌منظور درمان موی خشک، آسیب‌دیده و غیرقابل‌کنترل بسیار عالی است.
6. خواص قهوه برای مو گردش خون را بهبود می‌بخشد.
بافت دانه‌ای قهوه به بهبود گردش خون در پوست سر کمک می‌کند. درنتیجه مالش آن به پوست سر باعث گردش خون بهتر شده و به رشد مو کمک می‌کند.
7. خواص قهوه برای مو و لایه‌برداری پوست سر
هر زمان احساس کردید که پوست سر شما چرب شده است، از ماسک موی قهوه استفاده کنید. شستن موها با قهوه باعث تمیز و شاداب ماندن موهای شما نیز می‌شود. قهوه به از بین بردن سلول‌های مرده پوست سر کمک کرده و رشد فولیکول‌های جدید مو را تقویت می‌کند. درنتیجه هم کیفیت موها بهتر می‌شود و هم لایه‌برداری مناسبی انجام خواهد شد.
8. رنگ موی طبیعی را بهبود می‌بخشد.
قهوه یک داروی خانگی ساده، بدون مواد شیمیایی و مؤثر برای تیره شدن رنگ موهای شماست. اگر رنگ موی مشکی یا قهوه‌ای دارید، باز هم قهوه برای تقویت رنگ مو مناسب است. بااین‌حال اگر موهایی بسیار روشن دارید و از آن‌ها لذت می‌برید استفاده از قهوه توصیه نمی‌شود.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
طرز تهیه شامپو رزماری
در یک مطالعه که بر روی ۵۰ بیمار مبتلا به آلوپسی آندروژنیک (دائمی) انجام شده مشخص شد
که عصاره و روغن رزماری به طور قابل توجهی پس از شش ماه باعث افزایش رشد مو و درمان آلوپسی می شود.
رزماری تازه را له کرده و با سرکه سیب ترکیب کنید. آن را در ظرفی شیشه‌ای برای ۲ تا ۴ هفته نگه دارید.
پس از شامپو زدن، یک چهارم لیوان سرکه رزماری را با نصف لیوان آب مخلوط کرده و برای شستن موها استفاده کنید.
پس از آن دیگر موها را نشویید. این کار موها را براق و نرم می‌کند.
برگ‌های گیاه را در ظرفی ریخته و با مقداری آب بگذارید بجوشد.
پس از ۵ دقیقه دمنوش رزماری آماده است.
این نوشیدنی خواص ضد باکتری قوی دارد که رشد قارچ‌ها و ایجاد شوره را متوقف می‌سازد.
اگر محلول مدتی بیشتر بجوشد رنگ آن تیره‌تر خواهد شد و می‌توان آن را برای شست و شوی موها استفاده کرد.
فراموش نکنید که پس از استفاده نباید موها را بشویید.
به جای خرید روغن رزماری آماده می‌توانید خودتان در خانه دست به کار شوید.
برگ تازه رزماری را بخوبی له کنید تا عصاره آن در آید.
سپس در یک بطری شیشه‌ای ریخته و آن را با روغن نارگیل ترکیب کنید.
بطری را در جایی خشک و تاریک به مدت ۲ تا ۴ هفته نگه دارید.
حالا روغن رزماری آماده است. از این روغن برای درمان شوره،
افزایش درخشندگی مو به هنگام ماساژ پوست سر استفاده کنید.
برای این منظور باید ۵ قطره روغن رزماری را کف دست بریزید و موها را با آن ماساژ دهید.
بهتر است این کار را بعد از حمام و روی موهای تمیز انجام دهید.
می‌توانید روغن رزماری را همراه با روغن نارگیل خالص یا روغن جوجوبا انجام دهید.
آبکشی موها بعد از استفاده از این روغن‌ها اختیاری است،
اما اگر قصد آبکشی دارید حتما حداقل ۱۰ دقیقه اجازه دهید روغن رزماری
برای رشد مود و تاثیر روی توقف ریزش موها روی موهای‌تان بماند.
برای تغذیه موهایتان به صورت روزانه اسانس رزماری را به شامپو یا نرم کننده خود اضافه کنید.
برای این کار کافی است از ۱۰-۱۲ قطره اسانس رزماری به ازای هر اونس شامپو یا نرم کننده استفاده کنید.‌
بهترین شامپو رشد مو خارجی و رتبه یک کانادا
شامپو رشد مو بایوفول کانادا دارای ترکیبات صد در صد ارگانیک
این محصول درمانی فاقد ترکیبات مضر و شیمیایی بوده و به صورت کامل به عمق موهای شما نفوذ کرده فولیکول و کوتیکول مو را درمان و مستحکم کرده و مانع از کوتاه شدن طول عمر مو و نهایتا باعث قطع ریزش مو و جلوگیری از پیری زودرس مو می شود.
شامپو رشد مو بایوفول کانادا
 
شامپو رشد مو بایوفول رتبه یک کانادا
محصولات تخصصی ضد ریزش مو بایوفول رتبه یک کانادا را در لاین تخصصی درمان فوری ریزش مو و ترمیم آن را دارا می باشند.
محصولات بایوفول کانادا از جمله شامپو ضد ریزش مو ویتامینه، گیاهی و رشد مجدد مو ایج دیفنس دارای امتیازات منحصر بفردی است از جمله :
  1. صد در صد ارگانیک بودن
  2. دارای ترکیبات موثر و منحصر بفرد برای درمان ریزش مو
برای مثال محصولات متنوعی در سراسر جهان وجود دارند که برای درمان ریزش مو توصیه می شوند،
این شامپو ضد ریزش در بسیاری از مواقع ارگانیک نیستند و با ترکیبات شیمیایی ساخته می شوند و یا کاملا بی اثر هستند.
نکته مهم دیگر این است که اکثر این محصولات دارای ترکیبات و فرمولاسیون موثر برای درمان نمی باشند و صرفا جهت مراقبت و نرم کنندگی مو کاربرد دارند،
اما شامپو گیاهی ضد ریزش فوری موتوسط متخصصین مجرب و داروسازان کانادایی تهیه و تولید شده است.
شامپو رشد مو گیاهی و خارجی بایوفول کانادا
 
در خصوص تهیه بهترین شامپو ریزش مو باید به چند نکته توجه کنید:
  1. اگر محصولات دارای ترکیبات شیمیایی و هورمونی باشند معمولا با قطع درمان، ریزش مو برگشت پذیر بوده و گاها ممکن است ریزش مو تشدید نیز بشود و علت آن هم استفاده از ترکیبات شیمیایی مانند ماینوکسیدیل،کورتون، هورمون ها و .. است که روش درمان قدیمی و ناکارآمد برای درمان قطعی ریزش مو می باشد. ( این دسته از روشهای درمانی و محصولات مربوط به نسل های گذشته می باشد و در بسیاری از کشورهای پیشرفته منسوخ شده است) و فقط در شرایط خاص و برای بیماران خاص تحت نظر پزشک متخصص تجویز می شود.
  2. یک امتیاز بسیار مهمی که شامپو  رشد مو و ضد ریزش فوری ویتامینه، گیاهی و ارگانیک بایوفول داراست خاصیت رشد مجدد مو آن است. یعنی تنها قطع ریزش مو مهم نیست بلکه رشد مجدد مو نیز بسیار حائز اهمیت است، که البته با اطمینان کامل می توان گفت بیشتر محصولات درمان ریزش مو دارای چنین ویژگی مهمی نیستند و ترکیبات موثر برای رشد مجدد موهای ریخته شده در آن ها به کار نرفته است، زیرا این ترکیبات هم بسیار گران قیمت و هم کمیاب هستند و برای هر برندی شاید استفاده از تمامی ترکیبات موثر برای درمان ریزش مو مصرف کننده به صرفه نباشد و در نتیجه جنبه تجاری آن را در نظر گرفته و شامپویی ناکارآمد را عرضه کند.
  3. بسیاری از افراد از ریزش مو ارثی و ژنتیکی رنج می برند خبر خوب این است که شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس درمان انواع الگوهای ریزش مو می باشد.
خواص رزماری برای ابرو
یکی از روش‌های پر پشت کردن ابرو و تقویت ریشه آن، استفاده از روغن رزماری است.
یک قطره رزماری را روی گوش پاک‌کن بریزید و به تمام ابرو بمالید؛
سپس آن را به خوبی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.
این‌کار را هر شب تکرار کنید تا به مرور شاهد تقویت ابروی خود شوید.
مراقب باشید بیش از مقدار گفته شده از روغن رزماری استفاده نکنید،
زیرا ممکن است باعث ایجاد خارش، التهاب و تحریک‌پذیری پوست سر شود.
پیش از به کاربردن آن، حتما با پزشک مشورت کرده
و حساسیت‌های پوستی خود را نیز در نظر بگیرید تا دچار آلرژی نشوید.
خواص رزماری برای ریش
روغن رزماری به علت نفوذپذیری بالایی که دارد می تواند خونرسانی به ریشه مو را بالا ببرد
و از ریزش مو جلوگیری کند، همچنین باعث رویش و رشد مجدد مو میشود.
برای استفاده از روغن رزماری می بایست ابتدا این روغن را با یک روغن حامل به تجویز پزشک مخلوط شود
تا از بروز سوختگی و عوارض جانبی جلوگیری کند. سپس چند قطره از آن را روی پوست سر، ریش و ابرو ریخته
و به آرامی ماساژ دهید و پس از ۳ ساعت آن منطقه را شستشو کنید.


:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
از بالم لب یا مرطوب کننده استفاده نمایید
زدن رژ لب  را بهتر است با مرطوب کردن لب هایتان شروع کنید. از یک ماسک لب مناسب استفاده کنید. بالم لب هم بسیار عالی است! از بالم لبی استفاده کنید که ماندگاری داشته باشد و خوب جذب شود. سپس بالم لب را پاک کنید و اجازه دهید خشک شود.
با کرم پودر مناسب روی لب را بپوشانید
‌ برای زدن رژ لب بهتر است قبل از رژ لب زدن، کرم پودری و مات بزنید. خط لب رنگ پوستتان را بزنید. رژ لب را روی قسمت های کمان دار لب بزنید. برای استفاده از رژ لب و زدن راحت تر و دقیق تر رژ لب می توانید از قلمو یا براش مخصوص زدن رژ لب استفاده نمایید. سپس گوشه های بیرونی و پایین لب را رژ لب بزنید و در آخر،‌ باقی لب را با رژ لب پر کنید.
‌ قلم مویی کوچک بردارید و پودر فیکس روی لب بزنید (این کار را به کمک انگشت حلقه هم می توانید انجام دهید.) بار دیگر رژ لب بزنید و به کمک کانسیلر جاهایی که باید پاک شود، به خوبی تمیز نمایید. البته گوش پاک کن هم در این مرحله می تواند گزینه خوبی باشد.
لب های حجیم و برجسته می خواهید؟
توصیه می کنیم به کمک دو سایه مختلف رژ لب بزنید.
ابتدا مانند همیشه رژ لب بزنید. سپس به کمک سایه سبک در مرکز لب بالایی و پایینی سایه بزنید و خوب پخش کنید. البته پیشنهاد می کنیم پیش از زدن رژ، با یک فرچه لب ها را بی رنگ کنید و زیرسازی را انجام دهید. سپس رژ لب بزنید.
برای برجسته تر نشان دادن لب می توانید از خط لب استفاده کنید. مداد لب کمک می کند رژ لب شما تمیز از آب دربیاید. کافی است طرحی، حدود شش دهم سانتی متر، در اطراف لب هایتان بکشید. بعد آن را با رژ لب پر کنید. درنهایت، کمی براق کننده روی لب هایتان بزنید.
رژلب میبلین اصل
 
رژ لب میبلین مدل REVITALIZING
رژ لب میبلین آمریکا مدل REVITALIZING
MAYBELLINE NEW YORK
آرایش لب، جزء تأثیرگذارترین بخش‌های آرایش در بین خانم‌ها است. خانم‌ها با استفاده از رژلب می‌توانند
لب خود را به آن فرمی که می‌خواهند تغییر دهند. رژ لب «میبلین» مدل REVITALIZING فرمولاسیونی غنی شده
از رنگدانه دارد و درعین پوشانندگی بالا، طراوت بسیاری به لب ها می بخشد. این رژ لب دارای طیف متنوعی از رنگ هاست
و هر نوع سلیقه آرایشی را پاسخگو می باشد. بافت کرمی غنی شده با روغن‌های مغذی و رنگی چشمگیر و زیبا تنها با یک حرکت لب‌هایی جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.
رژلب اصل میبلین آمریکا مدل REVITALIZING با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف
رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.
رنگ زیبا و طبیعی، ماندگاری بالا و کیفیت خوب از ویژگی‌هایی است که از یک رژلب انتظار می‌رود
و رژلب برند میبلین این ویژگی‌ها را در سری های whip ,shades of you ,long wearing و… فراهم کرده است.
این رژلب بدون سرب ساخت آمریکا، جامد است و دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.
رژ لب مات میبلین، مات کرمی بوده و با انواع رنگ پوست سازگاری دارد همچنین برای استفاده در مهمانی‌ها جلوه‌ای خاص و متمایز خواهد داشت.
رژلب میبلین آمریکا، برای تمام سنین قابل استفاده می باشد.
سایه زدن لب برای ایجاد لبی برجسته و جذاب
خط لب و سایه ای تیره تر از رژ لبتان بردارید. برای کشیدن طرح اولیه از خط لب استفاده کنید. سپس با رژ لب آن را کامل کنید. زدن سایه روشن تر باعث می شود رژ لب شما جذاب تر و چشمگیرتر به نظر برسد. درنهایت، استفاده از براق کننده را فراموش نکنید.
لب خود را غنچه کنید (آموزش لب غنچه ای)
طرح کلی در قسمت وسط لب ایجاد کنید. گوشه های لب را رها کنید. استفاده از رژ لب قرمز برای پر کردن طرح لب غنچه ای مناسب تر است.  خط لب سبک بردارید و به کمک آن سایه معکوس ایجاد کنید. ابتدا طرح کلی لب را بکشید. بعد با خط لب تیره، سایه معکوس بزنید. در آخر، رژ لب بزنید و طرحتان را پر کنید.
لیست نکات مهم و ترفندها برای رژ لب زدن
  1. اگر لب هایتان خشک است، توصیه می کنیم از رژ لب های مات استفاده نکنید. به جای رژ لب های مات می توانید رژهای حاوی مرطوب کننده بزنید تا لب هایتان کمی حالت بگیرد.
  2. اگر لب هایی باریک دارید، از رژ لب های تیره استفاده نکنید. زدن رژ لب های تیره موجب کوچک تر و کم حجم تر شدن لب هایتان می شود.
  3. از کانسیلر برای شکل دادن به لب می توانید استفاده کنید. براق کننده هم برای جلوه دادن به لب گزینه ای عالی است.
  4. اطمینان حاصل کنید که هیچ ردی روی دندان هایتان از رژ لب ندارید.
  5. از رژ لب مناسب رنگ پوستتان استفاده نمایید. اگر پوستی سفید دارید؛ پیشنهاد می کنیم رژ لب صورتی و هلویی استفاده نمایید. البته برای پوست های روشن می توان از رنگ های مختلف استفاده کرد، اما رژ لب صورتی و هلویی با جلوه ای طبیعی تر و لایت تر می تواند زیبایی شما را دو چندان کند. برای پوست های تیره رژ لب های قرمز با تناژ نارنجی و گجه ای، رژ لب بنفش، رژ لب جیگری و رژ‌ لب های صورتی با تناژ‌ کرم مناسب تر است.


:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

تایمی که برای برنزه شدن به طور طبيعی در زير نور خورشيد طول می‌کشد، احتمال آسيب پوستی را افزايش می‌دهد و گاهی اوقات آسيب ناشی از نور خورشيد غير قابل برگشت است. گذراندن زمان بیش از حد در زیر نور خورشید به ویژه بدون هیچ گونه محافظ و روغن برای برنزه کردن و آفتاب گرفتن می‌تواند به پوست آسیب برساند. از جمله عوارض عمده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
آفتاب سوختگی: قرار گرفتن در برابر نور خورشید بدون هیچ محافظ و روغن برای برنزه کردن و آفتاب گرفتن می‌تواند منجر به قرمزی پوست که اغلب با درد و تاول همراه است، شود.
پیری پوست: قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماورای بنفش در طول عمر، پیری پوست شما را تسریع می‌کند، ممکن است شروع به دیدن چین و چروک، خشکی، افتادگی و ظاهری کدر و چرمی کنید. تغییرات رنگدانه‌ای به نام لکه‌های پیری ظاهر و پوست راحت‌تر کبود می‌شود. همچنین محافظت از کودکان با استفاده از روغن برای برنزه کردن و آفتاب گرفتن بسیار مهم است زیرا آفتاب سوختگی‌هایی که در دوران کودکی اتفاق می‌افتد اغلب به عنوان بزرگترین خطر برای ابتلا به ملانوم در سنین بالاست.
 
محصولات برنزه کننده بدون آفتاب معمولاً روی پوست مالیده می‌شوند.برنزه کردن با اسپری حرفه‌ای نيز موجود است. محصولات برنزه کننده موضعی بدون آفتاب، به طور کلی جایگزین‌های ایمن برای حمام آفتاب در نظر گرفته می‌شوند، البته تا زمانی که طبق دستورالعمل استفاده شوند.
بهترین روغن برای برنزه کردن و بهترین اسپری برنزه کننده
افزایش درخشش آفتاب بر روی پوست، تغذیه پوست، و مهم‌تر از همه محافظت از بدن در برابر اشعه‌های UV با دوز بالای SPF، عملکرد سه‌گانه برای یک روغن مناسب برای آفتاب گرفتن  است. اگر روغن برای برنزه کردن را پیدا کنید و مسئولانه از آن‌ها استفاده کنید می توانید از آفتاب تابستانی لذت ببرید.
روغن‌های برنزه کننده روند برنزه شدن را تسریع می‌کنند و برنزه شدن را هم در داخل و هم در فضای باز افزایش می‌دهند. برخلاف لوسیون‌های برنزه کننده که معمولاً بافت کرمی دارند، روغن‌های برنزه کننده رقیق ترهستند و استفاده از آن‌ها راحت‌تر است.
پوست، روغن‌های برنزه‌ کننده را سریع‌تر از کرم‌های برنزه کننده جذب می‌کند و خود را مرطوب و آبرسانی می‌کند. برخی از روغن‌های برنزه کننده نیز پوست شما را با ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها تغذیه کرده که پوست را در برابر علائم پیری حفظ کرده و از آن محافظت می‌کنند.
بهترین روغن برای برنزه کردن و آفتاب گرفتن، روغن‌های گیاهی هستند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
کرم برنزه کننده فوری فلورسان
اسپری برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان دارای آنتی اکسیدان و عصاره مرکبات و میوه ها
دارای عصاره میوه های مختلف. از جمله انبه نارگیل عصاره چای سبز روغن کاکائو، عصاره مرکبات و غیره
محصول دارای ترکیباتی مغذی برای حفظ طراوت و شادابی و جوانی پوست می باشد.
برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان به صورت مؤثری پوست را مرطوب نموده و آن را نرم می کند
و از تأثیرات خشکی، پوسته پوسته شدن و چین و چروک جلوگیری می نماید. پوست ۵-۶ ساعت پس از یک سانس سولاریوم یا نیم ساعت حمام آفتاب ، رنگ برنزه ی طبیعی خود را به دست می آورد.
برنزه کننده فلورسان
 
خواص : کرم برنزه سولاریوم و آفتاب فلورسان (سولار لایف)
لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد،
مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، فلورسان با ترکیبی که دارد
تأثیر برنزه ی طلایی تیره عمیق و زیبایی روی پوست می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید.
عناصر طبیعی آنتی اکسیدان آن، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید.
فرمول این محصول ۹۸% از عناصر گیاهی تشکیل شده است.
روغن نارگيل بهترین روغن برای برنزه کردن و آفتاب گرفتن
روغن نارگيل يک روغن مناسب برای آفتاب گرفتن برای پوست‌های حساس است اين روغن غنی از اسیدهای چرب است که به جذب بهتر از راه پوست کمک می‌کند. همچنين دارای SPF پایینی است که در مورد محافظت در برابر آفتاب، پايين اما برای برنزه کننده دارای سطح مناسبی است.
روغن آووکادو
روغن آووکادو حاوی اسیدهای چرب ضروری و ويتامين‌ها است که به تسکين پوستی که در معرض نور خورشيد قرار گرفته است کمک می‌کند.
روغن زيتون مناسب‌ترین روغن برای برنزه کردن پوست
روغن زيتون به دلیل دارا بودن ميزان بالاي ويتامين E و همچنين خواص آنتی اکسیدانی روغنی مناسب برای آفتاب گرفتن است که پوست را تسکين و مرطوب می‌کند تا پوست بدون آفتاب سوختگی،برنزه شود و در عین حال به آن کمک می‌کند تا ظاهری طلايی داشته باشد. روغن زيتون به حفظ سلامتی شما از جمله سلامت پوست کمک می‌کند.
آلوئه ورا
آلوئه ورا درمانی است که برای پوست‌های آفتاب سوخته استفاده می‌شود و مواد مغذی و ویتامین‌های موجود در آن به خنثی کردن اشعه ماوراء بنفش و مراقبت از پوست شما کمک می‌کنند.
روغن آرگان عالی‌ترین روغن برای برنزه کردن
روغن آرگان به خوبی پوست را آبرسانی می‌کند و از آسیب‌های ناشی از نور خورشيد محافظت می‌کند.


:: برچسب‌ها: برنزه کننده , کرم برنزه , برنزه , لوسیون سولاریوم , سولاریوم , روغن آفتاب , برنزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
برای این که بدانید، عامل ایجاد تندی فلفل چیست و تا چه میزان بر سوخت و ساز بدن تاثیرگذار است و تفاوت میان انواع و اقسام فلفل‌های شیرین و تند چه می‌تواند باشد و زیاده‌روی در مصرف آن چه عوارضی در پی دارد، این نوشتار را بخوانید .
عامل تندی فلفل چیست؟
کپسایسین، ترکیب گیاهی بی‌رنگی است که به انواعی از فلفل‌ها خاصیت تندی و تسکین درد می‌دهد. امروزه در صنعت دارویی از این ترکیب تند در اغلب کرم‌های موضعی کاهش درد استفاده می‌شود. مکانیسم اثر کپسایسین به این صورت است که به گیرنده‌های درد در بافت مورد نظر یا به سلول‌های چشایی زبان متصل می‌شود و با ایجاد احساس سوختگی، مغز را وادار به آزاد کردن یک ماده مخدر طبیعی با نام اندورفین کرده که با تسکین درد، احساس خوشی ایجاد می‌کند. در طب ایرانی از روغن گیاهی فلفل به صورت موضعی برای دردهای مزمن عضلات و مفاصل که ناشی از سردی و اسپاسم (گرفتگی) عضلانی باشد، استفاده می‌شود.
کدام فلفل‌ها خاصیت بیشتری دارند؟
فلفل‌ها انواع مختلفی دارند. برخی انواع آن دلمه‌ای و به رنگ‌های قرمز و زرد و سبز و نارنجی است. نوع دیگر آن فلفل سیاه است که دانه‌ای سیاه رنگ و کوچک بوده و نوعی از آن که به فلفل شمشیری معروف است، گیاهی بوته‌ای با پوسته‌ای قرمز یا سبز است.
برخلاف باور عامه مردم، فلفل‌های شمشیری سبز رنگ در مقایسه با انواع فلفل‌های سیاه و دلمه‌ای خواص بیشتری ندارند. تفاوت این فلفل‌ها تنها در رنگ و طعم تند یا شیرین آنهاست و از نظر خاصیت و ارزش غذایی تقریبا با هم برابری می‌کنند. فلفل‌های سیاه عطر و طعم مطبوع، اما فلفل‌های قرمز، تندی بیشتری دارند، البته ادویه پاپریکا که از فلفل دلمه‌ای قرمز گرفته می‌شود، تندی چندانی ندارد اما مطبوع‌تر است. فلفل دلمه‌ای زرد و نارنجی و قرمز در مقایسه با سبز آن به دلیل میزان کمتر کپسایسین طعم شیرین‌تری دارند.
فلفل سیاه را به اندازه بخورید
گفته می‌شود برای کاهش وزن، به هر غذایی که می‌خورید، فلفل سیاه بیفزایید، اما باید بدانید، فلفل تند و سیاه در مقایسه با سایر انواع آن، طبع گرم‌تری دارد و قوی‌تر است و حرارت زیادی تولید می‌کند و البته نباید به طور دائم و روزانه استفاده شود. از دیدگاه طب ایرانی، وقتی حرارت در بدن زیاد شود، رطوبت کم می‌شود و بدن رو به خشکی می‌رود. کسانی که زیاد فلفل می‌خورند، بتدریج بدن‌های چروکیده و پوستی حساس و کدر پیدا می‌کنند. بهتر است فلفل سیاه همراه غذاهای سرد و نفاخ خورده شود تا از سردی و مضرات آنها کاسته شود.
بهترین زمان برای افزودن پودر فلفل ‌سیاه به غذا اواخر زمان پخت است چون افزودن زودهنگام آن منجر به آزاد شدن روغن‌های فرار Escape و عطر و طعم آن می‌شود. افزودن دانه‌های فلفل ‌سیاه در سوپ‌ و خورش‌ و غذاهایی که به‌آرامی پخته می‌شود، به خوش طعم شدن آن کمک می‌کند.
فلفلی که در مجاورت با حرارت مغذی‌تر می‌شود
فلفل دلمه‌ای رنگین از رسیده شدن فلفل دلمه‌ای سبز به دست می‌آید و طعمی ملایم‌تر دارد و ویتامینC و ترکیبات ضد سرطان آن در حالت رسیده کمی بیشتر است. هر چه فلفل دلمه‌ای رنگ شفاف‌تر و پوست سفت‌تری داشته باشد، تازه‌تر است و هر چه پوست آن کدر و چروکیده شود، از ارزش تغذیه‌ای آن کاسته می‌شود و به مرحله فساد نزدیک‌تر است.
فلفل دلمه‌ای سبز، حاوی مقادیر بیشتر منیزیم و انواع نارنجی آن دارای بتاکاروتن است که در سلول‌های بینایی تبدیل به ویتامین A می‌شود. ترکیبات فلاونوئیدی و آنتی‌اکسیدانی (ضدسرطانی) موجود در فلفل‌های رنگی، وقتی در معرض حرارت قرار بگیرند، به میزان بیشتری آزاد می‌شوند و قابلیت جذب و اثرات سلامت بخش بهتری دارند. بنابراین بهتر است آنها را پیش از مصرف در میزان کمی روغن تفت دهید یا به سیخ بکشید و کبابی کنید .
فلفل تقلبی را بشناسید
اغلب فلفل‌های ساییده و پودر شده فله‌ای و انواعی که توسط تولیدکنندگان بی‌نام و نشان بسته بندی شده‌اند، از ترکیب رنگ‌های غیرمجاز شیمیایی و افزودنی‌های غیربهداشتی و نان خشک کپک‌زده که می‌تواند حاوی سم سرطانزای آفلاتوکسین باشد، تهیه شده‌اند. بهتر است دانه‌های فلفل سیاه را به صورت ساییده نشده تهیه و در منزل اقدام به ساییدن آن کنید .
برای تشخیص پودر فلفل قرمز نیز می‌توانید تا حدودی از بوی آن به کیفیتش پی ببرید. کمی فلفل کف دست خود بریزید و آن را استشمام کنید. در صورتی که تند و تیزی آن باعث سوزش مجرای بینی و گلو و خارش پوست دست شود، می‌توانید به اصیل بودن آن اطمینان کنید.
لاغری با ژل لاغری هات چیلی
ژل لاغری هات چیلی دارای ترکیباتی چون : کافئین، کاتچین، ال کارنتین، کلاژن و الاستین و اسید هیالورونیک و عصاره ی فلفل قرمز بدون ایجاد حساسیت میباشد.
این کرم لاغری برای درمان چربی های کهنه و حتی سلولیت موثر بوده و کرم ضد سلولیت میباشد.
ژل چربی سوز و ضد سلولیت هات چیلی درمان قطعی و فوری چربی های موضعی می باشد و اگر شما قصد کاهش سایز فوری و موضعی داشته باشید هات چیلی بهترین گزینه می باشد.
ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلیکرم لاغری هات چیلیاین کرم لاغری به صورت موضعی بر روی بدن و چربی های موضعی اثر می کند.کرم ضد سلولیت هات چیلی درمان سلولیت بدن نیز است.ژل لاغر کننده هات چیلی دارای اثردهی فوری است.ژل لاغری سریع بدن و چربی سوز موضعی و فوری هات چیلی با عملکردی قوی و فوری کمک به کاهش سایز به صورت موضعی می کند.ژل لاغریهات چیلی درمان سلولیت بوده و کرم ضد سلولیت میباشد و کاهش سایز فوری را به همراه دارد.اینژل هات چیلی لاغر کننده،سفت کننده و کاهش سایز موضعی بدن غنی شده با کلاژن و الاستین و اسید هیالورونیک میباشد.در نتیجه ژل کاهش سایز و فرم دهنده هات چیلی سفت کننده بدن و ژل فرم دهنده بدن پس از کاهش سایز و کاهش وزن نیز میباشد و کمک می کند تا پس از لاغری پوست بدن شل و افتاده نشود.این کرم لاغری دارای الاستین، کلاژن و اسید هیالورونیک برای حفظ طراوت و جوانسازی پوست همزمان با چربی سوزی می باشد.
کرم لاغری هات چیلی تایوان
 
 


:: برچسب‌ها: ژل لاغری هات چیلی , کاهش سایز فوری , کرم لاغر کننده , کرم لاغری , کاهش سایز فوری , کاهش وزن فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
چای سبز یکی از معروف‌ترین نوشیدنی‌های سالم در جهان به شمار می‌رود. این چای حاوی ترکیبی به نام کاتچین است که فواید ثابت شده‌ای برای سلامتی بدن دارد. بیشتر این چای مفید را به فوایدی می‌شناسیم که در کاهش وزن و چربی‌سوزی دارد، اما خواص چای سبز به این‌ها محدود نمی‌شود.
 
 
۱. وجود ترکیبات بیواکتیو از خواص چای سبز است
آبرسانی و چربی‌سوزی تنها خواص چای سبز نیستند. گیاه چای سبز حاوی طیف وسیعی از ترکیبات سالم است. این چای سرشار از پلی‌فنول‌ها است که از ترکیبات طبیعی هستند و فواید زیادی برای سلامتی بدن دارند. کاهش التهاب و کمک به مبارزه با سرطان از جمله‌ی این فواید محسوب می‌شوند.
چای سبز حاوی نوعی کاتچین به نام اپی‌گالوکاتچین است. کاتچین‌ها آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی هستند که از آسیب سلولی جلوگیری می‌کنند و فواید دیگری هم دارند. این ترکیبات می‌توانند شکل‌گیری رادیکال‌های آزاد در بدن را کاهش دهند و از سلول‌ها و مولکول‌ها در برابر آسیب دیدن محافظت کنند. رادیکال‌های آزاد نقش مهمی در پیری و بروز بسیاری از انواع بیماری‌ها دارند.
۲. به کاهش وزن کمک می‌کند
به سراغ یکی از شناخته‌ شده‌ترین خواص چای سبز، یعنی لاغری و کاهش وزن برویم. متأسفانه باید اعلام کنیم که یک‌ سوم جمعیت جهان دچار اضافه وزن هستند. چای سبز به دلیل اینکه حاوی اپی‌گالوکاتچین است، به کاهش چربی بدن، لاغری و کاهش سایز دور کمر کمک می‌کند. در ادامه به نحوه‌ی اثرگذاری چای سبز در کاهش وزن اشاره می‌کنیم.
۴. آنتی‌اکسیدان‌های آن ممکن است به مبارزه با بعضی سرطان‌ها کمک کنند
تقسیم‌ سلولی کنترل نشده و گسترش سلول‌های غیرطبیعی باعث سرطان می‌شوند. سرطان یکی از دلایل رایج مرگ‌ومیر در جهان به شمار می‌رود. آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمند موجود در چای سبز ممکن است از طریق از بین بردن رادیکال‌های آزاد که منجر به آسیب‌اکسیداتیو به سلول‌ها و DNA می‌شوند، به مبارزه با سرطان کمک کند. در ادامه خواص چای سبز در درمان بعضی از سرطان‌ها آورده شده است.
 
 
۱. سرطان سینه
یکی از خواص چای سبز برای زنان خود را در این بخش نمایان می‌کند. در یک مطالعه نشان داده شد که اپی‌گالوکاتچین خطر ابتلا به سرطان سینه را تا ۱۹ درصد و احتمال بروز دوباره‌ی آن را تا ۲۷ درصد کاهش داد. خواص ضدسرطانی چای سبز ممکن است به کاهش گسترش سرطان سینه و سطح گونه‌‌های فعال اکسیژن کمک کند. اپی‌گالوکاتچین فعالیت ژن‌های سرطان و تکثیر سلول‌های سرطانی را کاهش می‌دهد.
۲. سرطان روده‌ی بزرگ
چای سبز همچنین در کاهش احتمال ابتلا به سرطان روده‌ی بزرگ در افراد غیرسیگاری اثرگذار است. در یک مطالعه نشان داده شد که افزایش ۲ گرمی مصرف چای سبز باعث کاهش خطر ۱۲ درصدی ابتلا به سرطان روده‌ی بزرگ شد. محققان در یک مطالعه‌ی دیگر به این نتیجه رسیدند افرادی که به مدت شش ماه چای سبز نوشیدند، ۱۷ درصد کمتر در معرض سرطان‌ دستگاه گوارش قرار داشتند.
برای پوست و مو عالی است
چای سبز به دلیل اینکه حاوی اپی‌گالوکاتچین است، برای پوست و مو مفید تلقی می‌شود. خواص چای سبز برای پوست و مو به شرح زیر است.
 
۱. بروز علائم پیری را به تأخیر میاندازد
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سبز از پوست در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید، استرس اکسیداتیو، آسیب پوست در اثر نور خورشید و سرطان پوست محافظت می‌کنند. این آنتی‌اکسیدان‌ها همچنین پیر شدن کلاژن پوست را به تأخیر میاندازند و پوست را جوان نگه می‌دارند.
۲. التهاب پوست را کاهش می‌دهد
خواص چای سبز در مبارزه با التهاب، از پوست در برابر واکنش‌های التهابی و مشکلات پوستی مثل آکنه، درماتیت آتوپیک، کلوئید و… محافظت می‌کند.
۳. از ریزش مو جلوگیری می‌کند
مطالعه‌ی منتشر شده نشان داد که مصرف موضعی عصاره‌ی چای سبز روی کف سر به کاهش چربی آن کمک کرد. چای سبز همچنین در کاهش احتمال ابتلا به ریزش مو با الگوی مردانه (آلوپسی آندروژنیک) یا ریزش مو مفید واقع شد.
۴. مو را لطیف و درخشان می‌کند
چای سبز ممکن است رشد مو را تحریک کرده و آن را نرم و لطیف کند. این نوع چای حاوی ترکیباتی مانند پلی‌فنول‌ها و ویتامین سی است که مو را درخشان می‌کنند.
احتمال کاهش التهاب و آرتریت از خواص چای سبز است
التهاب اولین واکنش بدن به جراحت، عفونت یا بیماری‌های خودایمنی است و راه را برای درمان هموار می‌کند. اما التهاب مزمن یا مداوم ممکن است منجر به اضافه وزن، آلرژی، دیابت، آرتریت، بیماری‌های قلبی‌وعروقی و… شود. خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی چای سبز به کاهش نشانگرهای التهاب در بیماری التهابی روده (IBD)، آرتریت، افزایش وزن ناشی از التهاب و اختلالات نورودژنراتیو کمک می‌کند.
بر اساس گزارش‌های انجمن آرتریت، فعالیت آنتی‌اکسیدانی اپی‌گالوکاتچین موجود در چای سبز ۱۰۰ برابر قدرتمندتر از ویتامین‌های سی و ای است. مصرف چهار تا شش فنجان چای سبز ممکن است ورم مفاصل را در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید تسکین دهد. اپی‌گالوکاتچین مانع از مولکول‌های پیش‌التهابی می‌شود که التهاب و آرتریت را به دنبال دارند.
محصولات برگرفته از چای سبز
شامپو ضد ریزش مو ایج دفنس بایوفول کانادا
درمان فوری ریزش مو با شامپو ضد ریزش مو بایوفول میسر است.
شامپو ضد ریزش مو گیاهی بایوفول فاقد پارابن و سیلیکون است.
برای رشد سریع تر موهای ریخته شده شامپو رشد مو بایوفول بهترین انتخاب است.
شامپو ضد ریزش مو فوری بایوفول ساخت کشور کانادا است.
محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا
برای درمان ریزش مو در خانم ها و آقایان محلول ضد ریزش مو شوک تنها از اولین ماه مصرف نتیجه بخش است.
این محلول ضد ریزش مو فوری فاقد ماینوکسیدیل است.
محلول ضد ریزش مو گیاهی شوک بایوفول فاقد پارابن و سیلیکون است.
اگر تارهای موهایتان نازک شده است محلول ضد ریزش شوک ضخامت آن ها را احیاء می کند.
تونیک ضد ریزش مو شوک ساخت کشور کانادا است.
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا
ماسک کراتینه مو اولتراشاین به صورت خانگی موها را صاف و ابریشمی می کند
این ماسک پروتئینه مو اولتراشاین دارای ترکیبات مغذی و انواع ویتامین و پروتئین مو است.
این ماسک ابریشمی مو فاقد پارابن و سیلیکون است.
برای درمان موخوره ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا بهترین گزینه است.
ژل لاغری هات چیلی
برای لاغری فوری و کاهش سایز فوری ژل لاغری هات چیلی موثر است.
ژل لاغر کننده هات چیلی درمان لاغری موضعی است.
کرم لاغری فوری مخصوص چربی سوزی موضعی است.
هات چیلی یک ژل لاغری شکم و پهلو موثر است.
برای درمان سلولیت کرم ضد سلولیت هات چیلی به سرعت نتیجه میدهد.
حجم دهنده سینه و باسن فوری میبلین امریکا
اگر برای افزایش سایز سینه و باسن خود نمی خواهید جراحی کنید از کرم حجم دهنده سینه میبلین مصرف کنید.
حجم دهنده سینه میبلین ساخت کشور امریکا است.
این کرم حجم دهنده فاقد ترکیبات شیمیایی است.
حجم دهنده سینه و سفت کننده سینه میبلین کاملا گیاهی و ارگانیک است.
برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان
اگر دغده برنزه شدن دارید به شما کرم برنزه کننده فلورسان را پیشنهاد می کنیم.
این برنزه کننده ویتامینه و مرطوب کننده پوست است.
اسپری برنزه کننده فلورسان از اولین جلسه مصرف رنگ میدهد.
لوسیون برنزه کننده فلورسان ساخت کشور روسیه است.
این برنزه کننده فوری تا ۴ ماه ماندگاری رنگ دارد.
 
ماسک شب چای سبز خانگی برای شفافیت پوست صورت و درمان آکنه و التهاب پوستی
این فواید پوستی را می توان به میزان بالای کاتچین های چای سبز نسبت داد ،
گروهی از فلاونوئیدها که به عنوان آنتی اکسیدان های قوی عمل می کنند.
اما اثرات چای سبز تنها به این شرایط محدود نمی شود.
مسائل حاد مانند آفتاب سوختگی، قرمزی، و تحریک نیز شامل می شود،
و شواهدی وجود دارد که چای سبز می تواند برای مشکلات رنگدانه پوستی نیز مفید باشد .
در واقع، از آنجایی که اکثر اختلالات پوستی دارای یک جزء التهابی هستند،
پیدا کردن یک بیماری پوستی که چای سبز نتواند به نحوی به بهبود آن کمک کند، دشوار است.
فواید چای سبز برای مراقبت از پوست
در طی یک مطالعه بر روی افراد مبتلا به روزاسه، چای سبز اثرات ضد التهابی قابل توجهی را نشان داد
و در مبتلایان به آکنه، لوسیون پوست چای سبز نشان داده شد که التهاب و شدت آکنه را کاهش می دهد.
در مطالعه دیگری، افراد مبتلا به درماتیت آتوپیک و خارش (خارش) با حمام کردن در عصاره چای سبز تسکین یافتند .
در نهایت، چای سبز همچنین به محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و آسیب های پوستی و پیری پوست کمک می کند.
این باعث می شود آن را به یک ماده مفید در روتین مراقبت از پوست تابستانی خود بگنجانید.
نکته اصلی این است که چای سبز می تواند برای هر گونه اختلال پوستی که در آن خشکی، قرمزی یا التهاب عاملی است مفید باشد.
این بدان معنا نیست که چای سبز یک درمان معجزه آسا است –
یک شبه پوستی بی عیب و نقص برای شما به ارمغان نمی آورد، اما مکملی عالی برای یک روال مراقبت از پوست است.
با گذشت زمان، افزودن چای سبز به ماسک شبانه‌تان ممکن است به شما کمک کند با پوستی نرم‌تر و درخشان‌تر از خواب بیدار شوید.


:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()