نوشته شده توسط : salamati

سرم ضد ریزش مو پلاسنتا کمپلکس

درمان ریزش مو با سرم ضد ریزش مو پلاسنتا کمپلکس

ترمیم تارهای آسیب دیده با سرم مو تقویت کننده پلاسنتا کمپلکس

درمان آسیب دیدگی موهای رنگ شده و خشک و شکننده با سرم ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس

درمان ریزش مو با سرم ضد ریزش مو پلاسنتا کمپلکس

سرم ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس

سرم ضد موخوره مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا درمان موخوره مو است.

سرم تقویت کننده مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا پلاس ساخت کشور کانادا است.

این سرم مغذی مو برای درمان خشکی وزی و موخوره موثر است.

 

استفاده بیش از حد از آب داغ و استحمام طولانی مدت نیز، باعث شکنندگی موها می‌شود. حتی نوع شامپویی که استفاده می‌کنید، نقش مهمی در سلامت موهای شما دارد. حتما باید از شامپوی مناسب موهای رنگ شده استفاده کنید در غیر اینصورت کوتیکول‌های مو، باز می‌شوند. باز شدن شدن کوتیکول‌ها نیز باعث از بین رفتن رطوبت موها و افزایش شکنندگی موها می‌شود.

با توجه به این که بیشتر مشکلات سوختگی و آسیب دیدگی موها مربوط به مواد شیمیایی است، بهتر است در مصرف آن‌ها یک دوره زمانی را لحاظ کنید. مثلا اگر قرار است که موهای خود را فر یا صاف کنید، دو هفته بین تغییر حالت مو با رنگ کردن آن فاصله بیاندازید. بدین ترتیب، موها دو هفته فرصت دارند تا بازسازی شوند. اگر هم زمان رنگ و تغییر حالت بدهید، موهایتان آسیب عمیق‌تری می‌بیند و راه ترمیم آن‌ها، دشوار می‌شود.

 

روش های ترمیم موهای رنگ شده


موهای آسیب دیده خود را باید با دو روش کلی، ترمیم کنید:

  تغذیه مناسب

ترمیم موهای رنگ شده به صورت موضعی

اولین و مهمترین چیزی که باید مد نظر داشته باشید، ترمیم موهای آسیب دیده با تغذیه مناسب است. باید مواد غذایی که حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی همچون زینک و آهن است را در تغذیه خود بگنجانید. بدن باید مواد کافی برای رشد و ترمیم موها داشته باشد.

دومین روشی که باید به کار بگیرید، استفاده از ترمیم کننده های موضعی مو است.  این ترمیم کننده ها می‌توانند انواع ماسک های خانگی مو  و محصولات مراقبتی باشند.

ماسک موی خانگی برای ترمیم موهای رنگ شده


استفاده از ماسک های موی خانگی به ویژه اگر کاملا با موهای شما سازگار باشد، روش مناسبی برای ترمیم موهای آسیب دیده است. خرید روغن زیتون و استفاده از آن یکی از راه‌هایی است که اغلب توسط افراد به کار می‌رود؛ اما ترکیب عسل و روغن زیتون، تخم مرغ و ماست، روغن نارگیل و روغن دانه کتان، آبلیمو و روغن نارگیل از بهترین ماسک های خانگی است که می‌توانید به راحتی آن‌ها را تهیه کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که برخی از مواد خوراکی هم ممکن است باعث ایجاد حساسیت در پوست کف سر بشوند. از این رو پیش از استفاده از این ماسک ها، حتما با متخصص این حوزه مشورت کنید.

 

روغن ماکادمیا ترمیم کننده عمیق موهای آسیب دیده
یکی از بهترین ترمیم کننده های مو، روغن ماکادمیا است. ماکادمیا یکی از گران‌ترین آجیل‌های جهان است که روغن آن، برای ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده، فوق العاده است.



:: برچسب‌ها: سرم ضد ریزش , سرم ضد ریزش مو , سرم تقویت کننده مو , سرم ترمیم کننده مو , سرم ضد موخوره مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

بهترین رژلب ویتامینه و مرطوب کننده رژلب میبلین امریکا است.

رژلب میبلین گیاهی و ویتامین است.

این رژلب بدون سرب دارای ترکیبات گیاهی است.

رژلب میبلین ساخت کشور امریکاست.

رژلب میبلین اصل را از فروشگاه سلامتی و زیبایی تهیه کنید

رژلب مات کرمی میبلین دارای ماندگاری بالا است.

 

برای مراقبت از لب‌هایتان آن را دست کاری نکنید و از خیس کردن آن‌ها با زبان‌تان پرهیزید کنید
لب‌ها لایه محافظتی ندارند، بنابراین هر بار که آن‌ها را دست کاری می‌کنید یا زبان می زنید، به طور مستقیم در معرض آسیب قرار می‌گیرند. از انجام کارهایی که خشکی لب‌هایتان را تشدید می‌کند، پرهیز کنید.

خیس کردن لب‌ها به وسیله زبان، ممکن است برای چند لحظه آن‌ها را مرطوب کند، اما وقتی بزاق دهان تبخیر شود، لب‌ها خشک‌تر می‌شوند. آنزیم‌های بزاق برای بافت لطیف لب بسیار خشن است.
با دهان باز نفس نکشید. با عبور هوای خشک از روی لب‌هایتان، آن‌ها رطوبت زیادی از دست می‌دهند.
برای مراقبت از لب‌هایتان آن را دست کاری نکنید 

2) برای مراقبت از لب‌ها آن را لایه برداری کنید
شب‌ها پیش از رفتن به رختخواب، یک کرم مرطوب کننده با کیفیت روی لب هایتان بزنید و صبح‌ها با استفاده از یک حوله‌ی تمیز یا مسواک، پوست های خشک یا مرده آن‌ها را به آرامی جدا کنید. این کار باعث افزایش گردش خون در این ناحیه می‌شود.

برای مراقبت از لب‌ها آن را لایه برداری کنید.

3) از یک اسکراب (لایه بردار) لب خانگی برای پاکسازی لب هایتان استفاده کنید
شکر، روغن بادام و عسل را مخلوط کنید. شکر به خوبی لب‌های شما را لایه برداری می‌کند و روغن بادام و عسل با خاصیت مرطوب کنندگی، طراوت و رطوبت آن‌ها را حفظ می‌کند.

مراقبت از لب با لایه بردار خانگی

4) لب‌هایتان را ماساژ بدهید
می‌توانید با استفاده از برخی روغن‌های مغذی، هر روز به مدت 5 دقیقه، لب هایتان را ماساژ دهید. این کار باعث بهبود گردش خون و مراقبت از لب‌ها شده و مواد مغذی مورد نیاز آن را تامین می‌کند.



:: برچسب‌ها: رژلب ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

درمان کوچی و افتادگی سینه با کرم حجم دهنده سینه

درمان شلی سینه با کرم سفت کننده سینه

افزایش سایز سینه با کرم حجم دهنده سینه میبلین

افزایش سایز باسن با کرم حجم دهنده باسن میبلین

درمان کوچکی سینه به صورت ارثی با کرم بزرگ کننده سینه میبلین

کرم حجم دهنده سینه

حقایق جالب درمورد سینه

سینه ها نقش های مختلفی دارند و می توانند کارهای بسیار بیشتری از آنچه تصور می کنید انجام دهند. در اینجا چند واقعیت جالب در مورد سینه آورده شده است و این نقش زیادی در زندگی یک زن است.
• آیا می دانید سینه سمت چپ بزرگتر از سینه سمت راست است؟ بله ، به نظر می رسد هیچ دو سینه ایی با یکدیگر یکسان نیستند.
• هنگام ورزش ، سینه ها به تعداد ۸ مرتبه حرکت می کنند.
• اندازه سینه در کل زندگی زنان تقریباً ۶ برابر تغییر می کند. این به نوع سوتینی است که پوشیده شده است بستگی دارد.
• سینه های شما فقط پس از بارداری و شیردهی بالغ می شوند.
• سینه ها به طور طبیعی تا ۴ سال پس از اولین قاعدگی زن رشد می کنند.
• مصریان باستان اولین کسانی بودند که سرطان سینه را شناسایی کردند که ۳۵۰۰ سال پیش در پاپیروس ثبت شده بود. هیروگلیف تومورهای حباب دار را بر روی مشبک هایی نشان می دهد که قابل بهبود نیستند.
• مردان نیز می توانند به سرطان سینه مبتلا شوند. بله ، پیتر کریس اولین مردی بود که از سرطان سینه جان سالم به در برد.

چگونه سایز سینه خود را در خانه افزایش دهید؟! شما میتوانید

بله ، می توانید با ماساژ ، ورزش های بزرگ کننده سینه و غذاهایی که باعث بزرگتر نشان دادن می شوند ، اندازه سینه های خود را افزایش دهید. در ادامه فعالیتی توضیح داده میشود که شما باید آنرا انجام دهید تا سینه های شما بزرگ به نظر برسد و خودنمایی کند.

۱- غذاهای حجیم کننده سینه

غذاهایی مانند لبنیات، میوه ها و مغزیجات می توانند به بزرگ شدن طبیعی سینه کمک کنند. در اینجا چند دستورالعمل سالم آورده شده است که نتیجه را در یک ماه تضمین می کند.
شیر) سینه شما کاملاً از چربی تشکیل شده است و مصرف فرآورده های شیر که سرشار از چربی هستند می تواند باعث افزایش سایز سینه هایتان شود.
پاپایا) پاپایا مخلوط با شیر اندازه سینه را افزایش می دهد. با این حال ، اگر باردار هستید ، آن نباید به رژیم بارداری شما اضافه شود.
دانه شنبلیله) حاوی منبع غنی از استروژن است که باعث تحریک سینه جهت بزرگتر شدن می شود. یک خمیر درست کنید و با روغن خردل مخلوط کنید و سینه ها را به آرامی ماساژ دهید.
دانه های رازیانه) به غذایتان پودر دانه رازیانه اضافه کنید یا خمیر درست کنید و آن را با روغن زیتون مخلوط کرده و ماساژ دهید.
دانه های کتان) دانه های کتان را بجوید یا پودر دانه کتان را به غذای خود اضافه کنید.
آجیل) آجیل ها منبع غنی چربی های اشباع نشده ای ندارند که برای ساختن بافت سینه ضروری است.
سویا) سویا سرشار از فیتواستروژن است که هورمونی است که مسئول بزرگ کردن سینه ها است. همچنین از رادیکال های آزاد که باعث سرطان می شوند جلوگیری می کند.

۲- یوگا برای بزرگ کردن سینه ها

یوگا یک عامل طبیعی است که برای بسیاری از افراد جواب داده است. بدن را با ذهن متحد می کند و به شما کمک می کند از درون با بیماری ها مقابله کنید. علاوه بر این ، وقتی صحبت از بزرگتر جلوه دادن سینه می شود ، این هنر باستانی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. در اینجا نحوه صحیح تر یوگا توضیح داده میشود که می تواند سینه شما را بزرگ تر کند.
بوژانگاسانا که همچنین به عنوان ژست کبرا شناخته می شود.
– شما باید روی شکم دراز بکشید و پای خود را مستقیم روی زمین قرار دهید و دستان خود را بر روی سینه قرار دهید. این کار را هر روز ۱۰ بار تکرار کنید. ژست شتر آستراسانا در حالی که سرتان را به سقف زانو زده است و پشت خود را خم می کند تا پاهای شما را لمس کند. ۱۰ بار تکرار کنید. این حالت همچنین با هضم خوب به نفع شماست و چربی بازوها و ران را کاهش می دهد. دوییکاناسان همچنین به عنوان ژست دو گوشه شناخته می شود
– این آسانا شامل ایستادن ، کشیدن هر دو دست به سمت عقب و قفل کردن آن و خم شدن برای لمس سر تا زانو است. این یکی از بهترین تمرینات یوگا برای داشتن سینه های بزرگ است



:: برچسب‌ها: کرم حجم دهنده , کرم بزرگ کننده سینه , کرم افزایش سایز سینه , حجم دهنده , حجم دهنده سینه , لیفت سینه با کرم ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

برنزه کننده فلورسامن مخصوص صورت و بدن

کرم برنزه کننده فلورسان مخصوص صورت و بدن است.

برنزه کننده فلورسان مخصوص سولاریو و آفتاب است.

این لوسیون برنزه کننده ساخت کشور روسیه است.

اسپری برنزه کننده فلورسان تا 4 ماه ماندگار است.

کرم برنزه فلورسان رنگ دهی فوری داشته و ویتامینه  است.

 

برنزه کردن پوست در خانه


شما میتوانید در منزل و با روش های خانگی، پوست خود را برنزه کنید. روش های خانگی برای تغییر رنگ پوست و تیره تر کردن تن پوست، نسبت به روش های دیگر مناسب تر بوده و عوارض کمتری دارد.

شما می توانید با یک دستور العمل 100٪ طبیعی و با مواد مناسبی که در آشپزخانه شما یافت می شود، پوست خود را برنزه کنید. به عنوان مثال، می توانید از  یک زرده تخم مرغ، پنج قاشق غذاخوری روغن هویج و پنج قطره اسانس هویج به راحتی پوست خود را برنزه کنید.

شما می توانید این مواد  را به میزان مساوی با هم مخلوط کرده و  بر روی پوست خود اعمال کنید. سپس، اجازه دهید تا 15 تا 20 دقیقه روی پوست شما  باقی مانده و سپس پوست را بشویید. این یک روش بسیار ساده و سریع برای برنزه شدن پوست است.

 

برنزه کردن با روغن زیتون
برخی روغن ها در تغییر رنگ و برنزه کردن پوست می توانند تاثیر گذار باشند. یکی از این روغن ها، روغن زیتون است.

روغن زیتون علاوه بر اینکه به سرعت از طریق پوست جذب شده و دارای خواص ضد التهابی است، روشی ساده و خانگی برای برنزه کردن به شمار می رود. روغن زیتون روغنی گیاهی بوده و عوارض مواد شیمیایی را ندارد.

برای استفاده از روغن زیتون، پس از تهیه یک روغن با کیفیت و خالص، کمی روغن زیتون را به پارچه ای آغشته کرده و سپس روی پوست بزنید. البته سعی کنید میزان روغن زیتون خیلی زیاد نباشد. شما می توانید با استفاده از روغن زیتون و آفتاب گرفتن، پوست خود را برنزه کنید.

پس از گذشت بیست تا سی دقیقه، پوست خود را با صابونی ملایم بشویید.



:: برچسب‌ها: کرم برنزه , کرم برنزه کننده , لوسیون برنزه کننده , اسپری برنزه کننده , برنزه کننده , ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

برای کاهش سایز فوری و لاغری موضعی از ژل لاغری هات چیلی استفاده کنید.

ژل لاغری هات چیلی کاهش سایز فوری است.

کرم لاغری هات چیلی برای چربی سوزی موضعی مناسب است.

ژل لاغر کننده هات چیلی برای درمان چاقی مناسی است.

از اولین جلسه مصرف از کرم لاغری شکم و پهلو هات چیلی اثردهی محصول مشخص می شود.

ژل لاغری فوری هات چیلی کاملا گیاهی است.

ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی بدون عوارض است.

این کرم لاغری مناسب برای کاهش وزن موضعی و فوری است.

کرم ضد سلولیت هات چیلی درمان قطعی سلولیت است

 

تاثیر ماساژ درمانی روی لاغری و کاهش وزن

افرادی که به دنبال راه های طبیعی برای کاهش وزن هستند قطعاً باید ماساژ لاغری بدن را امتحان کنند . همانطور که همه ما می دانیم , ماساژ همیشه باعث می شود که احساس خوبی پیدا کنیم و آرامش داشته باشیم .

آن ها به شما کمک می کنند از شر استرس خلاص شوید و همزمان ازسر تا پای خود را جوان سازی کنید . اگر از نوعی آسیب دیدگی رنج می برید, همیشه می توانید یک ماساژ خوب را بگیرید تا خود را از تمام درد ها و اضطراب ها نجات دهید اما سوال اینجاست که چه نوع ماساژی باید برای کاهش وزن دریافت کرد ؟ بله, انواع مختلفی ماساژ وجود دارد که شما می توانید انجام دهید و برخی به طور موثر به کاهش وزن کمک می کنند .

ماساژ کاهش وزن چطور جواب می دهد ؟

مطالعه اخیر ، تاثیر سه نوع مختلف ماساژ بر روی قسمت های مختلف بدن را باهم مقایسه کرد . ماساژ درمانی ، ماساژ مکانیکی ، ماساژ دستی لنفاوی و پیوندی بافت همبند و نتایج نشان داد که کاهش چربی در کلیه موارد رخ داده است اما این تفاوت ها آنقدر بزرگ و فاحش نبود که نشان دهنده کاهش وزن باشد اما این ماساژ به طور حتم می تواند باعث کاهش وزن شما شود .

افزایش اثر بخشی ماساژ درمانی شما در تمام روش ها عالی هستند و مطالعات همچنین ادعا می کنند که ترکیب ماساژ با درمان لیزری و یا مادون قرمز م ی تواند تاثیر آن را افزایش دهد . محققان همچنین دریافتند که استفاده از نور لیزری ( پرتوی دوگانه در سطح پایین ) نتیجه بهتری برای ماساژ دارند.

ماساژ مخصوص لاغری و کاهش وزن

به طور عمده سه نوع ماساژ درمانی وجود دارد که در آب کردن لایه های چربی بدن موثر هستند . این ماساژ ها همانهایی هستند که بیشترین نتایج عجیب را به دست آورده اند و در بخش تناسب اندام نمناک به آنها پرداخته ایم.

1. ماساژ آروماتراپی :

ماساژ آروماتراپی نوعی ماساژ برای کاهش وزن است که باعث کاهش میل شما برای خوردن می شود . در این ماساژ از نوع ویژه ای از روغن ها برای این منظور استفاده می شود و ادویه جات , میوه ها, برگ ها و دانه ها برخی از مواد اولیه مورد استفاده برای این ماساژ هستند . افرادی که از این ماساژ استفاده می کنند اغلب می گویند که بهتر می خوابند و درد ماهیچه ای آن ها بعد از گرفتن این ماساژ , از بین می رود .

این ماساژ به شما کمک می کند تا احساس راحتی کنید, از هر نوع استرس و اضطراب آزاد شوید و زمانی که رژیم غذایی خود را شروع می کنید , انرژی زیادی داشته باشید .

2. ماساژ لنفاوی :

درست همانطور که نامش نشان می دهد، ماساژ لنفاوی به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کند و همچنین به افزایش قدرت ایمنی و خلاص شدن از شر همه سموم کمک خواهد کرد و باعث می شود تا از استرس و اضطراب نیز خلاص شوید .

پرخوری و خوردن غذا های ناسالم برای همیشه از سبک زندگی شما حذف خواهد شد و زمانی که این ماساژ را به طور منظم انجام می دهید, به طور خودکار متوجه تغییر عادت های غذایی خود خواهید شد . افرادی که ورزش می کنند این ماساژ را اغلب به منظور التیام زخم هایی که به آن مبتلا هستند, به کار می برند . اگر در حال حاضر از جراحتی رنج می برید, سعی کنید ماساژ لنفاوی انجام دهید که این به شما کمک می کند سریعاً بهبود پیدا کنید تا بتوانید ریتم ورزشی و روزانه خود را ازسر بگیرید .



:: برچسب‌ها: ژل لاغری هات چیلی , کاهش سایز فوری , کرم لاغر کننده , کرم لاغری , کاهش سایز فوری , کاهش وزن فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

کراتینه طبیعی مو با ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا

درمان خشکی وزی و موخوره با ماسک کراتینه مو اولتراشاین

درمان شکنندگی و وزی با ماسک صاف کننده مو اولتراشاین

لخت کننده مو با ماسک ابریشمی مو اولتراشاین بایوفول کانادا

درمان موخوره با ماسک ضد موخوره مو بایوفول کانادا

درخشان کننده مو با ماسک درخشان کننده مو اولتراشاین بایوفول کانادا

 

ماسک کراتینه مو

روش های طبیعی صاف کردن مو

با این روش هایی که در ادامه خواهیم گفت به راحتی در خانه می توانید ماسک مو تهیه کنید موهای فر را صاف کرده و آن ها را سالم و براق کنید. تنها مشکل این روش ها این است که ممکن است مدت زمانی طول بکشد، اما در پایان از نتایج آن راضی خواهید بود.

کراتین در خانه با دستور العمل های طبیعی

 فواید ماسک لیمو با نارگیل

در این ماسک، آب لیمو مو را تقویت می کند، و ویتامین ث پوست سر شما را تامین می کند. مخلوط آب لیمو با شیر نارگیل موها را بسیار زیبا و صاف می کند و پس از اولین مرتبه استفاده از این ماسک متوجه این نتیجه فوق العاده خواهید شد.

طرز تهیه ماسک لیمو با نارگیل

مواد لازم:

  •  یک چهارم فنجان شیر نارگیل
  • یک قاشق غذاخوری آب لیمو

طرز تهیه: مواد فوق را به خوبی با هم مخلوط کنید. مخلوط را را برای یک شب کامل در یخچال قرار دهید. صبح، مخلوط را به موهای خود بزنید، از ریشه شروع کنید  و تا انتهای موها ادامه دهید. بگذارید تا 30 دقیقه روی آن بماند، سپس آن را با آب سرد و یک شامپوی ملایم بشویید. این روش را فقط یک بار در هفته تکرار کنید.

 

 

فواید ماسک شیر با عسل

این ماسک موهای شما را نرم و بسیار لطیف می کند، زیرا شیر بوسیله پروتئین های فراوانش باعث تغذیه مو می شود. برای محافظت از موها بسیار عالی است. عسل نیز به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده عمل می کند، رطوبت موهای شما را حفظ می کند و باعث می شود موها صاف و براق شوند.

طرز تهیه  ماسک شیر با عسل
  •  فقط یک چهارم فنجان شیر
  • دو قاشق چای خوری عسل

طرز تهیه: مواد فوق را با هم مخلوط کنید تا کاملا ترکیب شوند. این مخلوط را به موهای خود بمالید و جای خالی نگذارید. این ترکیب را تا دو ساعت روی موهای خود قرار داده سپس آن را با آب سرد بشویید و از یک شامپوی ملایم استفاده کنید. این روش را فقط یک بار در هفته تکرار کنید.

فواید ماسک آووکادو و سس مایونز

آووکادو موها را مرطوب می کند، و شادابی را به آن باز می گرداند، در حالی که سس مایونز حاوی پروتئین، چربی و سرکه است، بنابراین برای تقویت موهای شما بسیار مفید می باشد، چربی موجود در سس مایونز باعث نرم شدن موها می شود و سرکه نیز باعث درخشش مو می شود.

طرز تهیه ماسک آووکادو و سس مایونز 
  • یک  عدد آووکادو
  • مقدار 30 گرم سس مایونز

طرز تهیه: آووکادو را پوست بگیرید و خوب له کنید، تا زمانی که قوام آن مانند خامه یکدست شود. سس مایونز را اضافه کنید و با آووکادو خوب مخلوط کنید، تا زمانی که یک خمیر صاف با قوام غلیظ داشته باشید. مخلوط را به موهای خود بمالید بمدت 30 دقیقه و روی آن را بپوشانید. موهای خود را با آب گرم بشویید، اطمینان حاصل کنید که هیچ باقیمانده ای از مخلوط بروی مو وجود ندارد، سپس از شامپو استفاده کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: ماسک کراتینه , ماسک کراتینه مو , ماسک صاف کننده مو , ماسک درخشان کننده مو , ماسک براق کننده مو , ماسک مو ابریشم , ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

سرم رشد مو

رشد مو ها با سرم  رشد مو سی کمپلکس بایوفول کانادا

رشد سریع مو با محلول رشد مو سی کمپلکس بایوفول کانادا

محلول رشد مو سی کمپلکس دارای ویتامین سی و اف است.

سرم رشد مو سی کمپلکس فاقد ماینوکسیدیل است.

سرم رشد مو گیاهی بایوفول شاخت کشور کانادا است.

 

۱) داشتن برنامه غذایی سالم و متعادل

باید برنامه غذایی‌تان شامل غذاهایی باشد که به رشد سریع مو های شما کمک کند. سبزیجات برگ دار، دانه غلات، حبوبات، ماهی و مرغ، منابع غذایی بسیار مفیدی هستند.

سلامت مو، مانند سلامت تمام بدنتان، بستگی به مواد غذایی مصرفی دارد. شامپو ، ماسک‌ مو و نرم کننده‌های خوب برای مراقبت از موی سر ضروری هستند، اما تنها چیزهایی نیستند که برای مراقبت از موهایتان احتیاج دارید.

مو عمدتاً از پروتئین تشکیل شده است؛ بنابراین برای اینکه درخشندگی آن حفظ شود به پروتئین نیاز دارد. شما نیاز به یک برنامه غذایی متعادل دارید که حاوی مقدار زیادی پروتئین، ویتامین و مواد معدنی ضروری باشد.

۲) ماساژ پوست سر به رشد سریع مو کمک بسیاری می‌کند

  • به آرامی، با نوک انگشتان خود (نه با ناخن) پوست سرتان را ماساژ دهید.
  • یک قاشق سوپ‌خوری روغن نارگیل را کمی گرم کنید تا به صورت مایع درآید.
  • انگشتان خود را در روغن فرو کنید، سپس پوست سر خود را به صورت دایره‌ای ماساژ دهید.

ماساژ دادن پوست سر نه‌تنها باعث احساسی مطلوب می‌شود، بلکه به تحریک گردش خون هم کمک می‌کند؛ همچنین موجب حرکت چربی‌های پوست سر که تقویت کننده ریشه مو هستند و مرطوب ماندن موی شما می‌شود.

ماساژ پوست سر با ماده محرکی چون روغن نارگیل، باعث افزایش احتمال رشد موهایی قوی و بلند می‌شود. روغن نارگیل حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری است و یک نرم کننده موی طبیعی به شمار می‌آید. البته باید دقت کنید روغن نارگیل خالص (بدون الکل) تهیه کنید.

۳) کوتاه کردن نوک موها به صورت مرتب

شما نیاز به آرایشگری دارید که موی شما را به خوبی بشناسد. برای رشد سریع مو لازم است هر ۳ ماه یک بار به آرایشگاه بروید و نوک موها و موخوره‌ها را کوتاه کنید.

شاید کوتاه کردن مو، برای کسی که می‌خواهد موهایش را بلند کند، غیرعقلانی به نظر آید، اما اگر به دنبال رشد متعادل موهایتان هستید، باید بدانید که کوتاه کردن مو بسیار مهم است.

 



:: برچسب‌ها: سرم رشد مو ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

درمان انواع الگوهای ریزش مو با شامپو رشد مو بایوفول کانادا

شامپو ضد ریزش مو بایوفول کانادا از اولین دوره استفاده ریزش مو را درمان می کند.

این شامپو ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل است.

شامپو رشد مو بایوفول منجر به رویش مجدد موها می شود.

این محصول بهترین شامپو ضد ریزش مو  درکانادا است.

شامپو ضد ریزش مو اصل ساخت کشور کانادا اشت.

شامپو رشد مو بایوفول کانادا

مراقبت از مو و جلوگیری از ریزش مو

شستشوی منظم

از روش های درمان ریزش مو شستن روزانه موها با سالم و تمیز نگه داشتن پوست سر در برابر ریزش مو محافظت می کند. نکته اصلی استفاده از شامپوی ملایم است. شامپوهایی با فرمول های سخت تر ممکن است موها را خشک کرده و باعث شکسته شدن آن شود که منجر به ریزش مو می شود.

روغن نارگیل

براساس بررسی های انجام شده در سال ۲۰۱۸ ، محققان معتقدند كه روغن نارگیل ممكن است به جلوگیری از آسیب دیدگی مو و قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش (UV) كمك كند.

اسید لوریک موجود در روغن نارگیل به پیوند پروتئین در منبع مو اعتماد می کند و از شکست در ریشه و رشته محافظت می کند. ماساژ روغن نارگیل به پوست سر ممکن است باعث بهبود جریان خون و کمک به رشد مجدد شود.

روغن زیتون

روغن زیتون را می توان در حالت عمیق مو استفاده کرد ، از آن در برابر خشکی و شکستگی همراه محافظت می کند. روغن زیتون همچنین یک ماده اصلی در رژیم مدیترانه ای است که ممکن است به کندی ریزش مو کمک کند.

در نظر داشته باشیذ ذز روش های درمان ریزش مو با روغن نارگیل از دو قاشق غذاخوری روغن زیتون را مستقیماً روی مو بمالید و بگذارید ۳۰ دقیقه قبل از شستشو روی مو باقی بماند..

پردازش مو

درمان های شیمیایی مانند پرمس یا رنگ مو ممکن است به مو و پوست سر نیز آسیب برساند. از سبک خود در مورد گزینه های دیگر ، مانند رنگ موهای آلی و سایر مواردی که حاوی آمونیاک ، پراکسید یا پارا فنیلن دی آمین (PPD) نیستند ، بپرسید.



:: برچسب‌ها: شامپو ضد ریزش مو , شامپو رشد مو , شامپو ضد ریزش مو گیاهی , شامپو ضد ریزش مو فوری , شامپو رشد مو فوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول 

محلول ضد ریزش مو

رژیم مدیترانه ای

یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ نشان داد که رژیم غذایی حاوی سبزیجات خام و گیاهان تازه مانند رژیم مدیترانه ای ، ممکن است خطر آلوپسی آندروژنی (طاسی الگوی زنانه یا طاسی الگوی مردانه) را کاهش داده یا شروع آن را کندتر کند.

بهترین نتایج در هنگامی مشاهده شد که شرکت کنندگان بیش از سه روز در هفته مقدار زیادی از این غذاها – از جمله جعفری ، ریحان ، سبزیجات سالاد – مصرف کردند.

پروتئین

فولیکول های مو بیشتر از پروتئین به نام کراتین ساخته می شوند. یکی از منابع مورد مطالعه در سال ۲۰۱۷ از ۱۰۰ فرد مبتلا به ریزش مو ، چندین کمبود تغذیه ای را در شرکت کنندگان عنوان کرد ، از جمله اسیدهای آمینه که به عنوان بلوک های سازنده پروتئین هستند.

در حالی که محققان توجه داشتند که مطالعات بیشتری مورد نیاز است. از روش های درمان ریزش مو داشتن یک رژیم غذایی سرشار از پروتئین ممکن است به جلوگیری از ریزش مو کمک کند. انتخاب های سالم شامل غذاهایی مانند تخم مرغ ، آجیل ، لوبیا و نخود فرنگی ، ماهی ، لبنیات کم چرب ، مرغ و بوقلمون است.

ویتامین A

ویتامین A در بخشی از رتینوئیدها تشکیل شده است که نشان داده شده سرعت رشد مو را افزایش می دهد. این ویتامین همچنین ممکن است به تولید سبوم کمک کند ، پوست سر را سالم تر نگه دارد و بتواند موهای بیشتری را حفظ کند.

برنامه خود را با غذاهای سرشار از ویتامین A مانند سیب زمینی شیرین ، فلفل دلمه ای و اسفناج پر کنید.

مولتی ویتامین

دانشمندان مشخص كردند كه ویتامین های A ، B ، C ، D ، آهن ، سلنیوم و روی ، همه در روند رشد و نگهداری موها ، به ویژه با گردش سلول اهمیت دارند. می توانید مولتی ویتامین های روزانه را در بیشتر فروشگاه های مواد غذایی یا داروخانه ها پیدا کنید یا از پزشک خود بخواهید که یکی از شما را برای شما تجویز کند

ویتامین D

یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ خاطرنشان کرد: از روش های درمان ریزش مو ویتامین D با آلوپسی غیر مهار کننده همراه است. درمان نواقص ممکن است به رشد مجدد کمک کند. در مورد مصرف روزانه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ IU با پزشک خود صحبت کنید.

بیوتین

بیوتین – ویتامین H یا B7— در ترکیب اسیدهای چرب در بدن نقش دارد. این روند برای چرخه عمر مو ضروری است و در صورت کمبود ممکن است ریزش مو را تجربه کنید. در مورد مصرف روزانه سه تا پنج میلی گرم با پزشک خود صحبت کنید.

نخل اره ای

این گیاه ممتاز از میوه درختان کاج کوتوله آمریکایی است ، این گیاه ممکن است به مردان در حفظ سطح تستوسترون کمک کند. یک مقاله ژورنال ۲۰۰۴ نشان داد که حدود ۶۰ درصد از شرکت کنندگان در استفاده از گیاه نخل ارهی شاهد رشد موهای بهتر بودند. مقدار مصرف این مطالعه روزانه ۲۰۰ میلی گرم بود.

جینسنگ

جینسنگ حاوی مواد فیتوشیمیایی خاصی است که ممکن است باعث رشد مو در پوست سر شود. مطالعه بیشتر برای توصیه دوزهای خاص مورد نیاز است. در ضمن ، در مورد مصرف مکمل های جینسنگ با پزشک خود صحبت کنید یا سعی کنید راه حل های موضعی حاوی این ماده را در نظر بگیرید.

محلول ضد ریزش مو گیاهی



:: برچسب‌ها: محلول ضد ریزش , محلول ضد ریزش مو , محلول ضد ریزش مو گیاهی , تونیک ضد ریزش مو , تونیک ضد ریزش , محلول ضد ریزش مو فوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
بذر کتان و فواید آن
بذر کتان همان اثر روغن کرچک را با کمی تفاوت دارد. سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که فولیکول مو را برای رشد موی سالم تغذیه می کند. علاوه بر این، به کاهش التهاب مرتبط با ریزش مو، شوره سر و برخی دیگر از شرایط ناسالم پوست سر کمک می کند. علاوه بر این، بذر کتان موها را تا درمان بعدی نرم، براق و مرطوب می کند.

 

 

 

ماسک موی بذر کتان: ژل بذر کتان برای موهایی با رشد سریع و سالم
آنچه برای ماسک موی دانه کتان نیاز دارید
برای تهیه ماسک موی دانه کتان به موارد زیر نیاز دارید:
پارچه پنیر یا صافی.
کاسه یا ظرف کوچک.
1/4 فنجان بذر کتان (قهوه ای روشن یا تیره). قیمت تخم کتان حدود 5 دلار برای 14 اونس است.
2 لیوان آب.
2 ترابایت روغن نارگیل (من از روغن بکر و تصفیه نشده استفاده می کنم و اگر ارگانیک باشد بهتر است).
چند قطره اسانس دلخواه (روغن اسطوخودوس) اختیاری است. در واقع، من اسانس خود را از آمازون در اینجا دریافت کردم .
کلاه دوش.
گیره مو یا اسکرانچی
نکته : این مخلوط مانند سفیده تخم مرغ خواهد بود. این بافت خوشایند نیست اما مانند جادو روی مو عمل می کند.
طرز تهیه ماسک موی دانه کتان.
برای شروع، 2 فنجان آب و 1/4 فنجان بذر کتان را در یک قابلمه بریزید. آن را روی اجاق بگذارید و روی حرارت ملایم/متوسط ​​قرار دهید. در حالی که دانه کتان را اغلب با قاشق هم می زنید، آن را به جوش بیاورید. با دیدن کف سفید روی سطح حرارت را خاموش کنید. آن را کمی هم بزنید. سپس آن را داخل ماسه یا صافی بریزید و یک کاسه زیر آن قرار دهید. بگذارید خنک شود. سپس 1/4 فنجان را کنار بگذارید و بقیه را برای استفاده بعدی در ظرف کوچکی در یخچال قرار دهید. مقدار زیادی خواهید داشت
توجه : مخلوط دانه کتان قوام یک سفیده تخم مرغ خواهد داشت. خیلی بافت دلپذیری نیست. با این حال بویی ندارد. برای رشد سریع موهای سالم، می توانم بافت را پشت سر بگذارم.
روغن نارگیل را در یک کاسه کوچک بریزید و آن را در مایکروویو گرم کنید تا مایع شود. سپس 1/4 فنجان آب بذر کتان را همراه با روغن نارگیل و چند قطره اسانس در یک کاسه بزرگ بریزید. تصمیم گرفتم با روغن اسطوخودوس بروم. همه چیز را با هم مخلوط کنید.
در آخر مخلوط را روی موهایتان پخش کنید. من از یک قاشق استفاده کردم تا مخلوط را به طور یکنواخت روی موهایم بمالم. بعد روی موهام ماساژ دادم. بعد، آن را برش دادم. در نهایت، می توانید مانند من یک کلاه دوش روی موهای خود بگذارید. سپس از 1/2 ساعت تا 2 ساعت صبر کنید.
بعد از 1/2 ساعت تا 2 ساعت بسته به مدت زمانی که می توانید صبر کنید، موهای خود را با استفاده از شامپو و نرم کننده از مخلوط پاک کنید. اطمینان حاصل کنید که آن را به خوبی تمیز کنید تا هیچ گونه روغن یا محصولی انباشته نشوید. سپس اجازه دهید موهایتان در هوا خشک شوند یا با سشوار آن را خشک کنید.
نتیجه
ماسک موی دانه کتان موها را براق، نرم و مرطوب نگه می دارد. علاوه بر این، باعث رشد مو می شود. علاوه بر این، موخوره را کنترل می کند.
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا
اگر به دنبا ماسک کراتینه مو ارگانیک و گیاهی هستید ما به شما ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول را پیشنهاد می کنیم.

ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا
 
شامپو رشد مو بایوفول کانادا
یکی دیگر از محصولاتی که به شما پیشنهاد می کنیم تا برای ترمیم و استحکام موهایتان مصرف نمایید شامپو رشد مو بایوفول کانادا است.

شامپو ضد ریزش مو و شامپو رشد مو بایوفول کانادا
 
محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا
آخرین محصولی که در این مقاله به شما پیشنهاد می کنیم محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول است.
اگر می خواهید هم از شر ریزش موهایتان خلاص شوید و هم تارهای براق و ضخیم داشته باشید

محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول کانادا


:: برچسب‌ها: محلول ضد ریزش مو,شامپو ضد ریزش مو, محلول ضد ریزش, سرم ضد ریزش مو ,درمان ریزش مو ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
اگر می خواهید که پوست شما بدون ضرر و خطرات ناشی از سولاردام یا اشعه خورشید برنزه شود، می توانید از روغن نارگیل برای برنزه شدن استفاده کنید. چگونه باید از روغن نارگیل برای برنزه شدن استفاده کرد؟ آیا استفاده از روغن نارگیل برای برنزه شدن بی خطر است؟ در این مقاله همه چیزهایی که باید در مورد برنزه کردن با روغن نارگیل بدانید، گفته می شود.
  • برنزه شدن با روغن نارگیل در مقایسه با روش های دیگر بسیار بهتر هستند و عوارض کمتری هم دارند.
  • استفاده از روغن نارگیل برای برنزه شدن باعث جذب سریع ویتامین D می شود و از پوست در برابر التهاب محافظت می نماید.
روغن نارگیل باعث افزایش سرعت جذب ویتامین D می شود
ویتامین D  از جمله ویتامین هایی است که هم برای بدن و هم برای سلامتی و زیبایی پوست ضروری است. روغن نارگیل از آن جایی که SPF 4 دارد، به همین واسطه به خوبی می تواند اشعه ماوراء بنفش را تا 75 درصد مسدود کند. این قدرت را هم دارد تا به پوست شما اجازه دهد تا ویتامین D را به سرعت جذب کند.
روغن نارگیل پوست شما را تغذیه و از آن محافظت می کند
همانطور که می دانید، در طول یک جلسه برنزه کردن، پوست شما در معرض نور شدید خورشید و اشعه های مضر UV قرار می گیرد. روغن نارگیل به کمک چربی های اشباع پایداری که دارد، کمک می کند تا یک لایه محافظ روی پوست شما تشکیل شود. این کار سبب می شود، تا آسیب های پوستی به شکل قابل توجهی کاهش یابد. وجود این چربی های اشباع شده و ویتامین ها همچنین به کاهش از دست دادن رطوبت پوست شما کمک می کنند. علاوه بر این، روغن نارگیل به بازسازی درخشش طبیعی پوست شما کمک می کند.
 
روغن نارگیل خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی دارد
زمانی که پوست برای برنزه شدن ساعت ها در معرض نور خورشید قرار می گیرد، ممکن است میکروب ها، باکتری ها و قارچ ها باعث عفونت شوند. در چنین مواقعی روغن نارگیل به خاطر این که حاوی تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط ​​(MCTs)، اسید کاپریک، اسید میریستیک و اسید لوریک است و خواص ضد قارچی و ضد میکروبی دارد، می تواند از پوست شما در برابر عفونت محافظت کند.
روغن نارگیل التهاب پوست را کاهش می دهد
ممکن است پوست در اثر قرار گیری در نور آفتاب دچار التهاب شود. روغن نارگیل می تواند، التهابات ناشی از آفتاب سوزان، گرد و غبار یا سایر عوامل محیطی را تسکین دهد. خواص ضد التهابی این روغن شگفت آور همچنین از لایه برداری یا ترک خوردن پوست شما جلوگیری می کند. در نهایت، روغن نارگیل عاری از تمام مواد شیمیایی مضر و محرک است که استفاده از محصولات مصنوعی را کمتر ترجیح می دهد.
مرحله اول: ماساژ پوست بدن با روغن نارگیل
برای استفاده از روغن نارگیل برای برنزه شدن ابتدا باید مقداری روغن نارگیل بردارید و آن را به تمام نقاط پوست بدن خود بزنید و  ماساژ دهید. اطمینان حاصل کنید که همه قسمت های پوست را می پوشانید تا مرطوب و برنزه شود. توجه داشته باشید که اگر برای برنزه کردن به سمت ساحل یا استخر می روید، می توانید آن را در یک بطری پمپ با خود ببرید.
مرحله دوم: استفاده از عینک آفتابی و کلاه حین برنزه شدن
نکته مهمی که در حین برنزه کردن باید به آن توجه کنید، این است که در هر صورت باید از عینک آفتابی و کلاه خود استفاده کنید، چرا که چشم ها و پوست اطراف آن بسیار ظریف و نسبت به اشعه UV نیز حساس هستند و خیلی زود آسیب می بینند. نکته مهم دیگر این است که به هیچ عنوان نباید با عینک آفتابی خود در فضای باز بخوابید. این کار می تواند خطوط برنزه ناخوشایندی را روی صورت شما ایجاد کند، که زیبایی شما خدشه دار می نماید.
اسپری برنزه کننده سولاریوم و آفتاب کربن ایکس
 
مرحله سوم: نحوه صحیح آفتاب گرفتن برای برنزه شدن
برای برنزه شدن باید در آفتاب غرق شوید. با این حال باید توجه داشته باشید که بیش از 20 دقیقه زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید؛ چرا که ممکن است به پوست شما آسیب وارد شود. اثرات قرارگیری بیش از اندازه زیر نور آفتاب بسته به نوع پوست هر کس می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. همواره به یاد داشته باشید، که برای برنزه شدن و جذب مقادیر کافی ویتامین D، روزانه 15 تا 20 دقیقه زمان کافی است و بیش از این زمان جایز نیست.
کرم برنزه کننده فلورسان
 
حمام آفتاب با برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان و کربن ایکس
کرم برنزه فلورسان و کربن ایکس به لباس رنگ پس نمی دهد و ماندگاری طولانی مدت دارد.
کاملا گیاهی و غنی شده با آنتی اکسیدان ها و کیوتن به منظور جوانسازی و حفظ طراوت پوست می باشد.
کرم برنزه کننده فلورسان در دو سایز 160 میل و 15 میل می باشد
اسپری برنزه کننده کربن ایکس در سایز 250 میل می باشد.
در صورتی که در اثر استفاده از سایز برنزه کننده ها و یا اتوبرنزه ها پوست شما لکه لکه شده است
با استفاده از این لوسیون برنزه کننده پوست شما یکدست رنگ می گیرد
و سپس یکدست رنگ آن با گذشت مدت زمان ماندگاری آن از بین می رود
و پوست لطافت خود را حفظ می کند.
این محصولات بر خلاف اتوبرنزها در اثر شستشو و استحمام کم رنگ نمی شوند
ویژگی های برنزه کننده فوری فلورسان مخصوص سولاریوم و آفتاب
برنزه کنندهفلورسان روسیه مدل سولار لایف در حجم ۱۶۰ میلی لیتر مخصوص سولاریوم و آفتاب کرم برنزه کننده فلورسان با رنگ دهی فوری از اولین جلسه سولاریوم و آفتاب
  • لوسیون برنزه کننده فلورسان با ماندگاری ۴ ماه
  • رنگ دهی بسیار فوری
  • مخصوص دستگاه سولاریوم و آفتاب
  • مخصوص صورت و بدن
  • بدون ایجاد لک و قرمزی
  • بدون رنگ دهی به لباس
  • تناژ شکلات طلایی
  • کاملاً گیاهی
  • یک دست رنگ گرفتن بدن
برنزه کننده فلورسان با ماندگاری 4 ماه

 

 


:: برچسب‌ها: برنزه کننده , کرم برنزه , برنزه , لوسیون سولاریوم , سولاریوم , روغن آفتاب , برنزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
ماساژ لاغری-شاید کمتر کسی درباره خواص درمانی این شیوه درمانی (ماساژلاغری)در درمان اضافه وزن شنیده باشد. امروزه درمانگران زیادی در سراسر جهان بر این باورند که استفاده از ماساژدرمانی به تنهایی یا به‌عنوان درمان کمکی در کنار دیگر شیوه‌های درمانی می‌تواند نتایج بسیار چشمگیری را در روند لاغری و کاهش وزن داشته باشد. یکی از ساده‌ترین تکنیک‌های ماساژ لاغری که در خانه قابل ارائه به اعضای خانواده‌است، در این صفحه با یکدیگر مرور می‌کنیم. در این روش با شیوه ماساژ برای لاغری موضعی پهلو، بازوها و ران‌ها آشنا می‌شوید.
گام اول ماساژ لاغری:
برای شروع ماساژ لاغری به محیطی آرام احتیاج داریم تا ماساژ گیرنده در فضایی آرام و بدون استرس برای دریافت ماساژ آماده شود. در این شرایط بهتر است از تشکی مناسب با ملحفه‌های سفید و تمیز استفاده کنیم تا دریافت‌کننده ماساژ با احساس امنیت و آرامش روی آن دراز بکشد و برای دریافت ماساژ آماده شود. برای ارائه تکنیک‌های ماساژلاغری می‌توانید به‌طور همزمان از روغن‌های گیاهی و موسیقی آرام‌بخش برای بهبود روند درمانی ماساژلاغری استفاده کنید. در این شیوه درمانی برای درمان موضعی چاقی و اضافه وزن در ناحیه شکم مورد استفاده دارد و بهتر است که ماساژ به‌طور مستقیم روی پوست بدن اجرا شود.
گام دوم ماساژ برای لاغری:
افزایش متابولیسم سلول‌های پهلو
در این مرحله از ماساژ لاغری،پس از آن‌که بیمار به پشت دراز کشیدو آماده دریافت ماساژ شد، می‌توانید با کمک روغن‌های گیاهی و یا ژل‌های لاغری گیاهی ماساژ را شروع کنید. در این مرحله کافی است کف هر ۲ دست را به‌طور کامل با کمک روغن چرب کرده و با ماساژ پهلوها شروع کنید. در این حالت، کف دست راست و سرانگشتانش را روی پهلوی راست بیمار قرار داده و عضلات بیمار را از بیرون به سمت ناف ماساژ دهید. این کار را به‌مدت ۳ تا ۵ دقیقه با هر ۲ دست تکرار کنید. به این ترتیب که با رسیدن سرانگشتان دست راست به نزدیکی ناف، دست چپ را از پهلو‌ها به سمت ناف حرکت دهید. این حرکت را با فشاری یکنواخت و به‌صورت مستمر تا ۵ دقیقه می‌توانید تکرار کنید. توجه داشته باشید که این ماساژ را برای پهلوی چپ نیز با همان فشار و مدت زمان تعیین شده تکرار کنید.این ماساژ لاغری با شکستن سلول‌های چربی و بالا بردن متابولیسم این سلول‌ها روند درمان چاقی را تسریع می‌کند و شما میتوانید چربی سوزی سریع تری داشته باشید
گام سوم ماساژ لاغری:
درمان چاقی ران‌ها با ماساژ برای لاغری
پس از ارائه ماساژ پهلوها به بیمار از او بخواهید که به پهلوی راست دراز بکشد. در این مرحله ماساژ لاغری و موضعی ران را دنبال می‌کنیم. در این حالت نیز با آغشته کردن کف دست‌ها با روغن یا ژل گیاهی لاغری از بخش پایینی ران نزدیک به زانو به سمت بالای عضلات ران حرکت کنید. این ماساژ لاغری کمک می‌کند تا جریان گردش خون در عضلات ران بالا رفته و به این ترتیب با افزایش سوخت و ساز سلولی، سلول‌ها و سلولیت‌های چربی زودتر از بین بروند. در این مرحله نیز می‌توانید به‌مدت ۳ تا ۵ دقیقه این ماساژ را به‌صورت مستمر تکرار کنید. و پس از اتمام ماساژ ران راست این تکنیک را روی پای چپ نیز تکرار کنید. با کمک این تکنیک ماساژ لاغری علاوه بر افزایش سوخت و ساز سلولی، می‌توان بسیاری از اخلاط ناسالم و سموم موجود در بدن را نیز برای دفع به سمت کلیه‌ها، روده‌ها و سطح پوست هدایت کرد.
لاغری کل بدن با ماساژ ژل لاغری هات چیلی
کرم لاغری هات چیلی
 
 
ژل لاغری،سفت کننده و چربی سوز موضعی بدن هات چیلی تایوان
ویژگی هایژل لاغریو چربی سوز فوری و سریع بدن هات چیلی: لاغر کننده، چربی سوز و ضد سلولیت
  • لاغری فوری و سریع موضعی شکم ، پهلو، ران، بازو و سایر نقاط بدن
  • چربی سوزی موضعی
  • کاهش سایز موضعی
  • درمان سلولیت
  • فرم دهنده بدن
  • سفت کننده بدن
  • رفع غبغب
  • سفت کنندگی و لیفتینگ پوست
محتویات ژل لاغر کننده، فرم دهنده و چربی سوز فوری هات چیلی
ترکیبات به کار رفته در این کرم لاغری منحصر به فرد بوده و عملکرد آن را متمایز از سایر محصولات مشابه می نماید. با فرمولاسیونی بسیار مدرن و قوی برای تمامی اندام های بدن ‏کاملا سنستیو و بدون ایجاد حساسیت می باشد .
ژل لاغری سریع بدن و چربی سوز موضعی و فوری هات چیلی با عملکردی قوی و فوری کمک به کاهش سایز به صورت موضعی می کند.
ژل لاغری هات چیلی
 
هات چیلی درمان سلولیت بوده و کاهش سایز فوری را به همراه دارد.
ژل لاغری فوری هات چیلی لاغر کننده،سفت کننده و کاهش سایز موضعی بدن غنی شده با کلاژن و الاستین و اسید هیالورونیک میباشد.
در نتیجه ژل چربی سوز بدن کاهش سایز و فرم دهنده هات چیلی سفت کننده بدن و ژل فرم دهنده بدن پس از کاهش سایز و کاهش وزن نیز میباشد و کمک می کند تا پس از لاغری پوست بدن شل و افتاده نشود.
این ژل لاغری شکم و پهلو دارای الاستین، کلاژن و اسید هیالورونیک برای حفظ طراوت و جوانسازی پوست همزمان با چربی سوزی می باشد.


:: برچسب‌ها: ژل لاغری , کرم لاغری , کرم ضد سلولیت , ژل لاغر کننده , ژل لاغری شکم و پهلو , ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
انواع و علل مختلفی برای بروز ریزش مو یا آلوپسی وجود دارد. وراثت یکی از دلایل ریزش مو در مردان و زنان به‌شمار می‌رود.  ریزش موی ارثی یکی از شایع‌ترین مشکلات مو است. اولین و بهترین کاری که افراد در مواجه با ریزش مو می‌توانند انجام دهند، مراجعه به متخصص پوست و مو است. البته ریزش مو در حالت طبیعی مشکلی به وجود نمی‌آورد، مگر اینکه فرد با جنبه زیبایی آن مشکل داشته باشد.
علت ریزش موی ارثی
ریزش موی ارثی در مردان یا زنان به دلیل تأثیرات ژنتیکی یا هورمونی ایجاد می‌شود.به این نوع ریزش مو، آلوپسی یا ریزش مو آندروژنتیک نیز گفته می‌شود، زیرا تحت تأثیر هورمون‌هایی به نام آندروژن قرار می‌گیرد. این هورمون هم در زنان و هم در مردان وجود دارد، اما مقدار آن در زنان و مردان متفاوت است.
 
اگر بستگانی دارید که ریزش مو تجربه کرده‌اند، خطر ریزش مو ارثی در شما افزایش پیدا می‌کند. درواقع منظور این است که ریسک بروز ریزش مو در شما افزایش می‌یابد. به‌طورکلی میزان ریزش به موارد زیر بستگی دارد:
 
وقتی ریزش مو شروع می‌شود چندساله هستید
موها چقدر سریع می‌ریزند
الگو و میزان ریزش مو یا طاسی سر شما
برای درمان ریزش مو باید به پزشک مراجعه کنید. پزشک برای تشخیص ریزش مو ارثی سؤالاتی از شما می‌پرسد، که شامل موارد زیر می‌شود:
 
الگوی ریزش مو
شرایط پزشکی خاص
نتیجه آزمایش خون
سابقه خانوادگی ریزش مو
چرخه رشد و استراحت مو
موها مانند پوست و ناخن‌ها چرخه‌ای دقیق از رشد و استراحت را طی می‌کنند. ریزش مو در هرزمانی از چرخه ممکن است رخ دهد. در چرخه مو ۳ مرحله وجود دارد. در مرحله اول، موهای سر شما به‌طور مداوم در حال رشد هستند. به این مرحله آناژن می‌گویند. در این مرحله موهای شما حدود ۱ تا ۲ سانتی‌متر در ماه رشد می‌کند. حدود ۹۰ درصد موهای شما در هر زمان در این مرحله هستند. این مرحله بین ۲ تا ۵ سال طول می‌کشد.
 
مرحله دوم، فاز کاتاژن نامیده می‌شود. مرحله کاتاژن زمانی است که رشد موها متوقف می‌شود. حدود ۱ تا ۳ درصد از موهای سر شما در هر زمان در این مرحله هستند. این مرحله ۲ تا ۳ هفته طول می‌کشد. مرحله سوم فاز تلوژن نام دارد. این یک مرحله استراحت است و بین ۱ تا ۴ ماه طول می‌کشد. حدود ۱۰ درصد از موهای سر شما در هر زمان در این مرحله هستند.
 
در پایان مرحله استراحت مو، یک مو مرحله ریزش را طی می‌کند که معمولاً منجر به رشد موهای جدید می‌شود. وقتی یک مو ریخته می‌شود، با یک موی جدید از همان فولیکول مو که درست زیر سطح پوست شما قرار دارد، جایگزین می‌شود.
جلوگیری از ریزش موی ارثی
ریزش موی ارثی بخشی از ژنتیک شما است، بنابراین شما برای تغییر ژن‌ها نمی‌توانید کاری بکنید. اما می‌توانید با رعایت چند نکته به حفظ سلامت و استحکام موهایتان کمک کنید.
  • در رژیم غذایی خود سهم خوبی برای پروتئین‌ها در نظر بگیرید
  • موهایتان را با ملایمت بشوید
  • از کشیدن تارهای مو خودداری کنید
  • برای بستن موها از کش‌های ساتن استفاده کنید
  • از مصرف لوسیون‌های مویی که حاوی مقدار زیاد عطر هستند خودداری کنید
  • زیاد در مقابل نور آفتاب نایستید
  • زیاد از محصولات حالت‌دهنده و حرارتی استفاده نکنید
  • موهایتان را دم‌اسبی و سفت نبندید
  • از مالش دادن و پیچاندن موها خودداری کنید
محلول ضد ریزش مو فوری شوک بایوفول کانادا
 
محلول ضد ریزش مو و رشد مو شوک BIOFOL
محلول ضد ریزش موو رشد مو و یا تونیک ضد ریزش فوری مو شوک  biofol ،سرم درمان ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا ( ۱ عدد محلول ۱۹ میلی لیتر)، معرفی ویژگی ها:
  • قطع فوری و دائمی ریزش مو حتی ارثی و زنتیکی
  • درمان انواع الگوهای ریزش مو
  • ضد پیری و رشد مجدد مو
  • ضخیم شدن ساقه مو
  • رشد مجدد مو
  • تونیک مو ضد ریزش رشد مجدد مو و افزایش سرعت رشد مو
  • تقویت ساقه مو و پرپشت شدن آن
  • تقویت کننده تارهای آسیب دیده مو
محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول
 
ترکیبات محلول ضد ریزش مو گیاهی و رشد مو شوک بایوفول صد در صد ارگانیک و فاقد ترکیبات مضر
ترکیبات،عملکرد و فرمولاسیون منحصر به فرد محصولات درمان ریزش مو بایوفول کانادا
منجر به تاثیر فوری و قطعی در درمان ریزش مو به صورت دائم خواهد شد .
همین امر باعث شد تا تونیک ضد ریزش مو فوری نسبت به سایر محصولات تاثیری منحصر بفرد  و ماندگار در درمان ریزش مو داشته باشند.
پروکاپیل، سویا،پروتئین کراتین، آمینو اسیدها، ویتامین های گروه ب،کلسیم، عصاره کاملیا،آمینوپرولین و پلاسنتا کمپلکس گیاهی
فرمول محلول مو ضد ریزش بایوفول ۹۸% از عناصر گیاهی طبیعت است.
فاقد پارابن
فاقد سیلیکون


:: برچسب‌ها: محلول ضد ریزش , محلول ضد ریزش مو , محلول ضد ریزش مو گیاهی , تونیک ضد ریزش , تونیک ضد ریزش مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

رژلب خانگی بسازیم

رژ لب، یکی از لوازم آرایشی مورد علاقه‌ی خانم‌ها به شمار می‌آید اما وجود مواد شیمیایی و مضر موجود در آن‌ها موجب شده تا مصرف آن با نگرانی‌هایی همراه باشد و برخی از افراد دوست دارند که این ماده‌ی آرایشی را یک سره بر روی لب خود داشته باشند. رژ لب خانگی به چهره‌ی شما زیبایی خاصی می‌بخشد. تنها کافی است به نقش‌های مختلف آن در تاریخ ۵۰۰۰ ساله‌اش نگاهی بیاندازید.

یکی از نقش‌های آن در زمان قدیم، نقش محافظتی بودن آن بود. در زمان الیزابت، زنان تصور می‌کردند که استفاده از آن موجب به تاخیر انداختن مرگ می‌شود. از دیگر کاربردهای آن می‌توان به کاربرد شورشی بودن آن اشاره کرد. مثلا در آن زمان شارلوت پرکینز گیلمن و الیزابت کیدی استانتون لب‌های خود را قرمز می‌کردند که نشان دهنده‌ی نوعی اعتراض بود. یا یکی دیگر از کاربردهای آن که در بیماران سرطانی به کار برده می‌شد، نشانه‌ای برای سلامت و طراوت بود. رژ لب در آن زمان نشان دهنده‌ی بهبود در دوران بیماری بود.

در مطالعه‌ی اخیری که در مورد رابطه‌ی بین زنان و آرایش انجام شد، نشان داده شد که رژ لب خانگی به مادرانی که به تازگی بچه دار شده‌اند، کمک می‌کند با احساسات زنانگی خود دوباره ارتباط برقرار کنند. در رای گیری توییتر، ۸۰ درصد پاسخ دهندگان گفتند که یک رژ لبمناسب به طور مثبتی بر روی خلق و خوی موثر است

رژ لب خانگی مات

مواد مورد نیاز

چسب غیر سمی پلی وینل استات

رنگ قرمز

براش لب

طرز تهیه رژ لب خانگی مات

  • رنگ را درون چسب بریزید و خوب به هم بزنید.
  • مخلوط را روی لب‌ها بزنید و به مدت ۱۰ دقیقه صبر کنید تا خشک شود.
  • لایه رویی رژ را کمی پاک کنید تا رنگ مات به خود بگیرد.

کیت رژ لب (ظرف مخصوص رژ لب)

مواد مورد نیاز

روغن نارگیل

مداد شمعی با رنگ دلخواه

یک عدد کیت خالی

براش لب

طرز تهیه کیت رژ لب

  • روغن نارگیل و مداد شمعی را ذوب کرده و خوب با هم مخلوط کنید.
  • این مخلوط را در هر کیتی که دوست دارید، قرار دهید و بگذارید سرد شود.
  • سپس از مواد داخل آن به عنوان رژ لب استفاده کنید.

رژ لب میبلین مدل REVITALIZING

رژ لب میبلین آمریکا مدل REVITALIZING

رژلب اصل میبلین آمریکا مدل REVITALIZING با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف

رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رنگ زیبا و طبیعی، ماندگاری بالا و کیفیت خوب از ویژگی‌هایی است که از یک رژلب انتظار می‌رود

و رژلب میبلین این ویژگی‌ها را در سری های whip ,shades of you ,long wearing و… فراهم کرده است.

این رژلب ساخت آمریکا، جامد است و دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.

شماره ۱۱۰ رژ لب بدون سرب میبلین، مات کرمی بوده و با انواع رنگ پوست سازگاری دارد همچنین برای استفاده در مهمانی‌ها جلوه‌ای خاص و متمایز خواهد داشت.

رژلب اصل میبلین آمریکا، برای تمام سنین قابل استفاده می باشد.

رژلب میبلین اصلرژلب میبلین اصل

 

ویژگیهای رژلب میبلین آمریکا مدل REVITALIZING

  • کاملا گیاهی
  • مناسب برای انواع پوست
  • پوشش یکدست
  • قابل استفاده بدون محدودیت سنی
  • فاقد سرب
  • فاقد پالم
  • ضد التهاب
  • کاور فوق العاده
  • حفظ رطوبت لب ها با رژلب میبلین اصل
رژلب میبلینرژلب میبلین

 



:: برچسب‌ها: رژلب ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
آیا استفاده از ماسک نوشابه برای مو و کراتینه مو مفید است؟ چگونه می توان با استفاده از نوشابه موهایی صاف داشت؟ آیا استفاده از ماسک نوشابه برای مو مضر نیست؟ کراتیه مو با سس مایونز و نوشابه به چه شکل است؟
نوشابه در حالت عادی و اگر به صورت یک مایع خوراکی مصرف شود، برای موها مضر است و می تواند به مو آسیب برساند زیرا نوشابه دارای میزان زیادی قند است که مصرف آن باعث مختل شدن فعالیت سلول های بنیادی می شود و در نتیجه رشد موها با مصرف زیاد نوشابه مختل می گردد و از سوی دیگر ریزش مو در افراد پدیدار می گردد.
اما نوشابه در کنار مضراتی که برای مو دارد اگر به جای اینکه از آن به صورت یک نوشیدنی استفاده بشود، آن را به شکل ماسک مو مورد استفاده قرار داد، می تواند به صاف کردن مو و کراتینه شدن مو کمک کند.
ماسک نوشابه برای مو:
داشتن موهایی صاف، زیبا و براق برای بسیاری از افراد یک حسن و مزیت به حساب می آید و بسیاری از افراد دوست دارند که با استفاده از راهکارهای مختلف موهای خود را صاف و براق و لطیف کنند. معمولا برای صاف شدن مو از اتو مو استفاده می شود که اتو مو شاید در کوتاه مدت باعث صاف و زیبا شدن مو شود، اما در طولانی مدت باعث خشک و شکننده شدن مو می گردد و به موها آسیب جدی می رساند.
از این رو بهتر است که برای صاف کردن مو از راهکارهای دیگر استفاده گردد تا موها دچار آسیب نشوند. یکی از این راهکارها استفاده از ماسک نوشابه است که به کمک آن می توان به صاف کردن مو، کراتیه کردن مو و براق و درخشنده کردن مو پرداخت و ضخامت مو را بیشتر کرد.
علاوه بر آن استفاده از نوشابه برای فر کردن مو نیز مناسب است و با استفاده از نوشابه می توان برای پاک کردن رنگ مو نیز اقدام کرد.
نحوه استفاده از ماسک نوشابه:
برای استفاده کردن از ماسک نوشابه باید موهای خود را خیس کنید و سپس نوشابه را با یک قاشق غذاخوری شامپو مخلوط کنید. سپس تمامی قسمت های موی خود را به این محلول آغشته کنید و به مدت 5 دقیقه صبر کنید تا موها به خوبی به نوشابه آغشته شوند. در ادامه موهای خود را با استفاده از آب گرم و یک شامپو ملایم بشویید.
به این شکل می توانید به راحتی باعث نرم و لطیف شدن مو شوید و موهای خود را صاف کنید.
اگر از ماسک نوشابه به فواصل معین استفاده کنید، می توانید تاثیرات چشم گیری بر روی موهای خود بگذارید.
ماسک مو صاف کننده و کراتینه
 
ماسک کراتینه مو و آنتی فریز و درمان خشکی وزی و موخوره بایوفول کانادا مدل آلتراشاین(اولتراشاین)
ماسک ضد موخوره مو ارگانیک کراتینه طبیعی و درمان خشکی ، وزی و موخوره مو بایوفول کانادا ماسکی دومنظوره می باشد (هم مخصوص ریشه و هم مخصوص ساقه مو می باشد.)
درمان فولیکول مو (ریشه مو) بوده و به آن ترکیبات غنی آنتی اکسیدانی رسانده
و املاح مورد نیاز ریشه مو را به آن رسانده و تأمین می کند.
ماسک ترمیم کننده و کراتینه مو بایوفول کانادا ساقه مو را نیز ترمیم می کند و براق کننده و لخت کننده موهای مجعد و وز نیز می باشد.
این ماسک کراتینه مو ترمیم کننده ، خشکی مو را به صورت کامل از بین می برد.
محافظ قوی تارهای مو بوده و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.
ماسک کراتینه و براق کننده مو بایوفول کانادا تارهای مو را تقویت کرده ، موخوره مو را به صورت عمقی درمان می کند.
ماسک براق کننده مو آلتراشاین بایوفول کانادا خشکی و وزی مو را درمان کرده و آنتی فریز بسیار قوی می باشد که تأثیر آن دائمی و بدون بازگشت خواهد بود .
شما تنها با یک دوره استفاده موهایی شاداب،لخت و نرم و طبیعی خواهید داشت و موخوره های مو نیز درمان خواهد شد.
ماسک مو کراتینه بایوفول کانادا
 
کراتینه مو با سس مایونز:
علاوه بر ماسک نوشابه، از سس مایونز نیز می توان برای کراتینه کردن مو استفاده کرد که نحوه استفاده از سس مایونز برای انجام این کار به شرح زیر است:
برای اینکه از سس مایونز برای صاف کردن مو استفاده کرد باید یک عدد تخم مرغ را به همراه یک قاشق سس مایونز ترکیب کرد و سپس آنها را با هم مخلوط کرد تا یکنواخت شود. بعد از آماده شدن مخلوط باید موها را به ماسک تهیه شده آغشته کرد و سر را با کلاه پوشاند تا ترکیبات سس و تخم مرغ بهتر به مو جذب شوند.
در ادامه اجازه دهید که ترکیبات آماده شده به مدت 15 الی 45 دقیقه بر روی مو بماند و پس از آن موهای خود را بشویید.
استفاده از این ماسک مو نه تنها برای کراتینه کردن مو بلکه برای نرم و درخشان کردن مو نیز مفید است و به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای سلامت و زیبایی موهای خود از ماسک نوشابه و سس مایونز استفاده کنید و کراتینه مو با سس مایونز و نوشابه  انجام دهید و استفاده از اتو مو برای صاف کردن مو را کنار بگذارید تا موهایتان دچار آسیب نشود.
در وب سایت کلینیک زیبایی مدرن می توانید مقالات دیگر ما را در خصوص خدمات پوست و مو از قبیل: نکات مراقبت از پوست و مو، سلامت پوست سر، رژیم غذایی برای جلوگیری از ریزش مو، طرز تهیه انواع ماسک خانگی و … را نیز مطالعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.


:: برچسب‌ها: ماسک کراتینه مو , ماسک ضد موخوره مو , ماسک صاف کننده مو , ماسک براق کننده مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
آیا ریزش موهای من به خاطر کرونا است؟
نظر پزشکان در مورد ریزش مو و کرونا
پزشکان می گویند که آنها نیز بیماران زیادی با مشکل ریزش مو دارند، پدیده ای که به اعتقاد آنها در واقع به بیماری همه گیر ویروس کرونا، چه در افراد مبتلا به ویروس و چه در افرادی که هرگز بیمار نشده اند، مربوط است. در مواقع عادی، برخی از افراد پس از یک تجربه استرس زا از قبیل بیماری، جراحی بزرگ یا ضربه عاطفی، دچار ریزش مو به مقدار قابل توجهی می شوند.
پزشکان متخصص پوست و مو می گویند حتی بسیاری از بیمارانی که از Covid-19 بهبود می یابند؛ دچار ریزش مو می شوندنه از طریق ویروس کرونا بلکه از استرس فیزیولوژیکی مبارزه با آن! به همین دلیل بسیاری از افرادی که هرگز به این ویروس مبتلا نشده اند نیز به دلیل استرس عاطفی ناشی از از دست دادن شغل، فشار مالی، مرگ اعضای خانواده یا سایر تحولات مخرب ناشی از شیوع ویروس کرونا، دچار ریزش مو می شوند.
طبق گفته یکی از استادیاران دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانا، در یک نظرسنجی ماه ژوئیه در مورد علائم پس از Covid در میان 1567 عضو از یک گروه مبتلا به کرونا، 423 نفر ریزش مو غیر معمول را گزارش داده اند. دکتر اما گوتمن-یاسکی، رئیس ورودی گروه پوست در دانشکده پزشکی Mount Sinai Icahn ، بیان کرد که بسیاری از کادر خط مقدم درمان از جمله کارمندان بیمارستان او، بیشترین میزان ریزش مو را داشته اند.
ریزش موی تلوژن افلوویوم
در ریزش مو از نوع تلوژن افلوویوم، مردم معمولاً بیش از 50 تا 100 تار مو به طور روزانه از دست می دهند، که غالبا چند ماه پس از یک تجربه استرس زا شروع می شود. دکتر سارا هوگان متخصص پوست در دانشگاه کالیفرنیا که روزانه بیش از هفت بیمار با این مشکل را معاینه می کند گفت: “بروز این نوع از ریزش مو بعد از کرونا اساساً مربوط به تغییر شرایط و یا تغییر سیستم رشد مو است.” به گفته وی، یکی از بیمارانش در دوران کرونا به حدی دچار ریزش مو شده بود که ترجیح داد از کلاه گیس به صورت موقت استفاده کند.
در چرخه موهای سالم، تعداد بیشتری از موها در مرحله رشد قرار دارند، درصد کمی در مرحله استراحت و حدود 10 درصد از موها نیز در مرحله ریزش یا تلوژن هستند اما در ریزش موی تلوژن افلوویوم (telogen effluvium)، افراد ریزش موی بیشتر و رشد موی کمتری دارند و حتی ممکن است تا 50 درصد موها دچار ریزش شوند و فقط 40 درصد از آن ها در مرحله رشد، باقی بمانند.
آلوپسی
دکتر محمد جعفرانی روانپزشک و متخصص پوست در دانشگاه میشیگان گفت: نوع دیگری از ریزش مو که اکنون در حال افزایش است، آلوپسی آره آتا است که در آن سیستم ایمنی بدن به فولیکول های مو حمله می کند و معمولاً با ریزش موی سکه ای روی پوست سر یا ریش شروع می شود. این نوع از ریزش مو با استرس روانی همراه است یا باعث تشدید آن می شود.
گرچه همه بیماران Covid-19 به این بیماری مبتلا نمی شوند، اما افرادی که مستعد ریزش مو هستند، در آلوپسی، دچار ریزش مو در ناحیه ابروها و مژه ها نیز می شوند. این شرایط احتمالا به این دلیل است که التهابی که برخی از بیماران کووید تجربه می کنند، باعث افزایش مولکول های ایمنی مرتبط با شرایطی مانند آلوپسی می گردد.
به گفته متخصصان، این وضعیت ممکن است به دلیل افزایش سطح کورتیزول (یک هورمون مرتبط با استرس) یا اثرات آن با خونرسانی بدن مرتبط باشد. در صورتی که شدت بیماری آلوپسی آره آتا افزایش یابد و نتوان به درستی آن را کنترل کرد، فرد مجبور به انجام روش های درمانی همچون اقداماتی خواهد شد که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته اند.
درمان ریزش موی شدید بعد از کرونا
اصلی ترین روش های درمان ریزش مو بعد از کرونا عبارتند از مصرف داروهای تقویتی، داروهای درمانی ریزش مو، مزوتراپی، تزریق پی آر پی و در نهایت که هیچ امیدی به رشد دوباره موها باقی نماند، کاشت مو. توصیه ی ما نیز به شما این است که به جای استفاده از داروها و مکمل هایی که اکثراً حاصل سودجویی های بی رحمانه ی برخی از شرکت های دارویی است که می خواهند از استیصال و درماندگی شما به نفع خود استفاده کنند، سعی در ایجاد تغییر در سبک زندگی خود داشته باشید و از یک رژیم غذایی سالم و غنی از مواد مغذی پیروی کنید.
همچنین یافتن راه‌هایی برای مدیریت استرس می‌تواند در شروع رشد مجدد موها بسیار مفید باشد، ترک سیگار نیز می تواند کمک زیادی به حل شدن مشکل ریزش موی شما بکند. درک چشم انداز تلوژن افلوویوم و این واقعیت که موهای شما دوباره رشد خواهند کرد نیز امری بسیار مهم است. استرس ناشی از ریزش مو در واقع خود می تواند به مشکلی مضاعف تبدیل شود. مهم‌ترین چیز این است که به بیماران اطمینان داده شود که این وضعیت موقتی بوده و همه چیز طی یک روال طبیعی دوباره بهتر می‌شود و آنها کچل نمی‌شوند.
 
شامپو رشد مو بایوفول کانادا
 
شامپو رشد مو بایوفول رتبه یک کانادا
محصولات تخصصی ضد ریزش مو بایوفول رتبه یک کانادا را در لاین تخصصی درمان فوری ریزش مو و ترمیم آن را دارا می باشند.
محصولات بایوفول کانادا از جمله شامپو ضد ریزش مو ویتامینه، گیاهی و رشد مجدد مو ایج دیفنس دارای امتیازات منحصر بفردی است از جمله :
  1. صد در صد ارگانیک بودن شامپو ضد ریزش مو گیاهی
  2. دارای ترکیبات موثر و منحصر بفرد برای درمان ریزش مو
برای مثال محصولات متنوعی در سراسر جهان وجود دارند که برای درمان ریزش مو توصیه می شوند،
این محصولات در بسیاری از مواقع ارگانیک نیستند و با ترکیبات شیمیایی ساخته می شوند و یا کاملا بی اثر هستند.
نکته مهم دیگر این است که اکثر این محصولات دارای ترکیبات و فرمولاسیون موثر برای درمان نمی باشند و صرفا جهت مراقبت و نرم کنندگی مو کاربرد دارند،
اما شامپو گیاهی ضد ریزش فوری موتوسط متخصصین مجرب و داروسازان کانادایی تهیه و تولید شده است.
شامپو ضد ریزش مو بایوفول
 
شامپو ضد ریزش مو و رشد مو ایج دیفنس بایوفول BIOFOL
شامپو ضد ریزش مو و شامپو رشد مو فوری ،تقویت کننده و ترمیم کننده مو گیاهی ایج دیفنس بایوفول کانادا و معرفی ویژگی های محصول:
  • شامپو رشد مو
  • درمان قطعی و فوری ریزش مو با بهترین شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس بایوفول
  • افزایش سرعت رشد موهای ضعیف و نازک
  • افزایش استحکام و ضخامت موهای ضعیف و آسیب دیده
  • ضد پیری مو و جلوگیری از پیری زودرس مو
  • ضد شوره
  • کنترل چربی و خشکی مو
  • کراتیه طبیعی مو
  • رشد مجدد مو و تسریع آن


:: برچسب‌ها: شامپو ضد ریزش , شامپو رشد مو , شامپو ضد ریزش مو گیاهی , شامپو ضد ریزش مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
ریزش مو یکی از معضلات بسیار شایع در حوزه سلامت و زیبایی است و می‌تواند خانم‌ها و آقایان را در بازه‌های سنی مختلف درگیر ‌کند. ممکن است یک روز صبح که در آینه به صورتتان نگاه می‌کنید، متوجه ریزش مو در ناحیه‌ای از ریش خود شوید. یا زمانی که به تازگی از حمام خارج شده‌اید و رو به آینه موهایتان را شانه می‌زنید، ریزش موی تکه‌ای از پوست سر، توجهتان را جلب کند. متاسفانه تعداد زیادی از خانم‌ها و آقایان صبح خود را با دیدن چنین صحنه‌ایی آغاز می‌کنند.
علت این نوع ریزش مو چیست؟
عامل اصلی درصد بالایی از انواع ریزش مو، آلوپسی آره آتا (Alopecia areata) است که می‌تواند در الگوهای مختلف زنانه، مردانه، سکه‌ای و ... بروز کند. اما در بیشتر موارد، این الگوها با ریزش موی سکه‌ای آغاز می‌شوند و به مرور ممکن است پیشرفت کنند و نواحی گسترده‌تری را دربر بگیرند. با این حال، پژوهشگران معتقدند که اکثر ریزش موهایی که به صورت سکه‌ای ظاهر می‌شوند، مادام العمر نیستند و موها بعد از مدتی خود به خود رشد می‌کنند. اما راهکار درمان ریزش مو سکه‌ای چیست؟ چگونه می‌توانیم جلوی بروز و پیشرفت آن را بگیریم؟
ریزش مو سکه‌ای و راه‌های درمان
ریزش موی سکه‌ای، اصطلاحی رایج برای آلوپسی آره آتا است که نوعی اختلال خود ایمنی به شمار می‌آید. در آلوپسی آره آتا، موها معمولا به صورت تکه‌های کوچک و گرد به اندازه یک سکه کوچک می‌ریزند، اما در برخی موارد ممکن است این ریزش گسترش پیدا کند و مناطق دیگر را نیز درگیر نماید.
سرم ضد ریزش مو و تقویت کننده موهای دارای آسیب دیدگی و رنگ شده پلاسنتا کمپلکس
حاوی پلاسنتای گیاهی (پلاسنتا کمپلکس) و پروکپیل کمپلکس
خواص سرم ضد ریزش مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول :
با وجود ترکیبات پلاسنتای گیاهی، پروتئین گیاهی و پانتنول حالت دهنده،
این محلول درمانی موجب رشد مو می شود و ساقه مو و غشاء سر را بازسازی می کند.
فرمول سبک و بی نظیر آن به سرعت به عمق مو نفوذ کرده و نرمی، انعطاف و استحکام ساقه مو را بازیابی می کند.
انرژی طبیعی و طراوت مو را برمی گرداند و از ریزش مو در شرایط آسیب رساننده محیطی و لوازم برقی آرایش مو جلوگیری می کند.
سرم مو ضد ریزش و ترمیم کننده پلاسنتا برای موهای ضعیف، دارای رنگ و آسیب دیدگی،
جهت بازگرداندن طراوت و شادابی از ریشه تا انتهای ساقه مو مورد استفاده قرار می گیرد.
ترکیبات : پلاسنتا کمپلکس گیاهی ، پروتئین کراتین هیدرولیز شده، پانتنول، عصاره آلوئه ورا،عصاره گل کاملیا، ب کمپلکس ، آمینو اسیدها، آمینو پرولین ها، ویتامین های گروه A,C,E
فرمول این محصول ۹۸% از عناصر گیاهی طبیعت  است.
سرم مو ضد ریزش پلاسنتا کمپلکس بایوفول
 
فاقد پارابن
فاقد سیلیکون
فاقد ماینوکسیدیل
محلول رشد مو ،تقویت کننده و آبرسان مو سی کمپلکس بایوفول
محلول رشد مو ضد ریزش سی کمپلکس حاوی پلاسنتای گیاهی (پلاسنتا کمپلکس) و ویتامین اِف،عصاره آلوئه ورا ،کلسیم دی پانتوتنات، ویتامین سی ، آمینو اسید ها ، آمینو پرولین ها، ب کمپلکس، پروتئین کراتین هیدرولیز شده و سایر ویتامین های کمیاب مو. و…
فاقد پارابن
فاقد سیلیکون
فاقد ماینوکسیدیل
خواص محلول رشد فوری مو تقویت کننده و ضد ریزش سی کمپلکس :
  • محلول رشد مو  و آبرسان مو سی کمپلکس بایوفول مغذی، تقویت کننده ساقه مو و کاندیشنر قوی مو می باشد.
  • سرم رشد مو و آبرسان مو سی کمپلکس غنی شده با پروتئین طبیعی، پلاسنتای گیاهی و ویتامین اف، مواد مغذی مورد نیاز جهت ترمیم را به مو می رساند،
  • محلول مو آبرسان سی کمپلکس حجم  و ضخامت مو را افزایش می دهد و در برابر وسائل حرارتی حالت دهنده مو و عوامل مضر جوی محافظت می کند.
  • سرم مو ضد ریزش و آبرسان موهای نازک و کم حجم سی کمپلکس بایوفول کانادا رطوبت مو را تعدیل می کند و  بافت کوتیکول آسیب دیده ساقه مو را ترمیم می کند و به ساقه مو برای جلوگیری از شکستگی و خرد شدن استحکام می بخشد.
  • ترکیبات کاندیشنرها و سرم های رایج  مو خواص سازندگی، آب رسانی و تغذیه ای ندارند و سریع خشک می شوند.
  • محلول رشد  مو گیاهی سی کمپلکس بایوفول کانادا برای موهای آسیب دیده هفته ای دوبار استفاده شود و یا برای موهای نازک جایگزین نرم کننده شود.
  • فرمولاسیون محلول ضد ریزش و آبرسان موهای ضعیف و نازک سی کمپلکس بایوفول ۹۸% از عناصر گیاهی طبیعت ساخته شده است.
محلول رشد مو سی کمپلکس بایوفول کانادا

 

 


:: برچسب‌ها: سرم ضد ریزش مو , سرم رشد مو , سرم ضد ریزش , سرم رشد مو فوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

1- آلوئه ورا و روغن نارگیل

این ترکیب یک ماسک موی خانگی عالی به حساب می آید. مقداری آلوئه ورا را در مخلوط کن بریزید و به اندازه یک چهارم آن روغن نارگیل اضافه کنید و آن را خوب هم بزنید. سپس موهای خود را به آن آغشته کنید و پس از نیم ساعت آن را بشویید.

می توانید مقدار بیشتری درست کنید و آن را درون ظرفی در دار بریزید و در یخچال نگهداری کنید. این ماسک تا ده روز در یخچال ماندگار خواهد بود.

همچنین می توانید، نسبت یک چهارم این ماسک را با آب مخلوط کنید و آن را درظرف که اسپری دار، بریزید. موهای خود را با آن اسپری کنید. چون رقیق تر شده می توانید به عنوان سرم مو از آن استفاده کنید و نیازی به شستن مو نیست.

ماسک آلوئورا و نارگیلماسک آلوئورا و نارگیل

تونیک ضد ریزش مو فوری و گیاهی شوک رتبه یک کانادا

 

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول عملکردی استثنایی برای درمان ریزش مو بدون بهره گیری از ترکیبات شیمیایی دارد.

به همین منظور بایوفول رتبه یک محصولات تخصصی درمان ریزش مو و رشد مجدد مو را دارا می باشد.

قطعا شما هم سرم های مو متنوعی را برای درمان ریزش موهایتان امتحان کردید که موثر نبوده اند
و یا شاید به صورت موقت ریزش موهایتان درمان شده اما با قطع مصرف نه تنها ریزش مو برگشته بلکه تشدید هم شده است.

این موارد زمانی اتفاق می افتد که داخل ترکیبات محلول ضد ریزش مو خارجی و سرم های ضد ریزش مو
ترکیبات هورمونی و شیمیایی مانند: کورتون، ماینوکسیدیل و هورمون ها به کار رود.

محلول ضد ریزش مو شک بایوفول کانادا

برای درمان ریزش مو ارثی و ژنتیکی،هورمونی، استرس، رژیم لاغری و سایر موارد محلول ضد ریزش مو شوک

تنها گزینه موثر ارگانیک و غیر تزریقی برای خانم ها و آقایان است.

تونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا فاقد ماینوکسیدیل است.

این محلول ضد ریزش مو گیاهی به سرعت نتیجه بخش است.

تونیک ضد ریزش بایوفول مدل شوک به افزایش ضخامت موها نیز کمک می کند.

محلول ضد ریزش مو فوری بایوفول مدل شوک از ماه اول مصرف رویش موها را به همراه دارد.

 

 

2- تخم مرغ و سس مایونز

این دو را به نسبت یکسان با هم مخلوط کنید. ابتدا موها را کمی خیس کنید. مقداری از ماسکی که درست کردید را کف دست بزنید و به ساقه موهای خود بکشید به طوری کاملا آغشته شود. پس از یک ساعت موهای خود را با آب ولرم بشویید. برای کم شدن بوی ناخوشایند تخم مرغ می توایند از وانیل یا اسانس اسطوخدوس استفاده کنید.

ماسک مو خانگیماسک مو خانگی

3- عسل و گلاب

به نسبت یک چهارم عسل را با سه چهارم گلاب مخلوط کنید و روی موها مخصوصا نوک موهای خود بزنید اگر چند روز اینکار را تکرار کنید متوجه خواهید شد موخوره های شما می ریزد. اگر مو های خشکی دارید، می توانید از روغن های طبیعی مانند: روغن کنجد، زیتون یا کرچک برای لطافت ساقه و نوک مو و تقویت ریشه هم به آن مخلوط کنید. پس از چند بار مصرف این ماسک موی خانگی متوجه خواهید شد که دیگر موهای شما زبر و دارای موخوره نیست.

4- سرکه سیب و آب

مقدار یک به چهار سرکه و آب را مخلوط کنید و به ساقه مو و نوک مو بزنید. بعد از شستن مو مقدار خیلی کمی روغن زیتون  یا روغن کرچک به ساقه مو های خود بزنید. پس از چند بار استفاده موخوره های مو جدا می شود و موی شما یک دست می شود.

ماسک مو سرکه و آبماسک مو سرکه و آب

5- نوشابه سیاه یا ماء الشعیر

شاید برایتان عجیب باشد اما نوشابه می تواند موهای شما را صاف و براق کند دلیل آن قند و اسید های (سیتریک،کربنیک، فسفریک) موجود در آن است که تمام آلودگی های چسبنده روی ساقه مو را تمیز می کند و باعث واکنش ساقه مو می شود، در نتیجه موهای صافی به شما می دهد. همچنین قند آن باعث براق شدن موهای شما می شود. فقط کافیست بگذارید بیست دقیقه روی موهای شما بماند سپس موهای خود را با آب بشویید.



:: برچسب‌ها: محلول ضد ریزش مو,شامپو ضد ریزش مو, محلول ضد ریزش, سرم ضد ریزش مو ,درمان ریزش مو,شامپو ضد ریزش ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

آیا تابحال ماسک موی خانگی ساخته اید؟ استفاده از ماسک مو های طبیعی می تواند برای سلامت مو بسیار موثر باشد. شما می توانید این ماسک ها را متناسب با مشکلات موی خود تهیه کنید.

دستور تهیه چند نوع ماسک موی خانگی

ماسک مو برای بهبود وضعیت موها گزینه بسیار مناسبی است، اما اکثر آنها گرانقیمت بوده و هزینه زیادی برای ما در بر دارند. تنها جایگزین این ماسک موهای پرهزینه موجود در بازار، ماسک موی خانگی و دست ساز می باشند. برای سلامت موهای شما، تعدادی از بهترین ماسک موهای خانگی را که بسیار ساده بوده و به راحتی از مواد موجود در منزل تهیه می شوند را برایتان آورده ایم.

 

در اینجا با خواص چند ماده غذایی آشنا می شویم که می توانند در تهیه ماسک مو برای موهای آسیب دیده یا خشک استفاده شوند.

 

ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا

برای اینکه موهایی صاف و لطیف و ابریشمی داشته باشید ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول چاره درمان است.

ماسک صاف کننده مو بایوفول گره های مو و وزی مو را درمان می کند.

برای درمان کدری و بدرنگی موها ماسک براق کننده مو و مغذی مو اولتراشاین بسیار موثر است.

همچنین برای درمان موخوره می توانید ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول را انتخاب نمایید.

ماسک کراتینه اولتراشاین فاقد ترکیبات شیمیایی است.

ماسک کراتینه، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره مو آلتراشاین بایوفول کانادا

با قابلیت ترمیم انواع آسیب دیدگی مو در اثر رنگ و دکلره

محافظ قوی تارهای مو بوده و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.

به راحتی به عمق ریشه و ساقه مو نفوذ کرده و انواع آسیب دیدگی مو را درمان می کند.

فرمول این ماسک مو کراتینه و ماسک ضد موخوره از عناصر گیاهی طبیعت ساخته شده است.

 

 

مواد طبیعی تقویت کننده مو و طرز تهیه ماسک موی خانگی با این مواد

روغن زیتون بکر

حاوی : مواد نرم کننده و تغذیه کننده مو

خاصیت : مقابله با از دست رفتن چربی طبیعی موها را می گیرد و از موخوره و پوسته شدن موها جلوگیری می کند.

 

عسل

حاوی : مواد نرم کننده و محافظت کننده – قند بالا

خاصیت : به علت قند بالا از ریزش موها جلوگیری می کند و موها را نرم و براق می کند.

 

روغن نارگیل

حاوی : مواد نرم کننده طبیعی

خاصیت : نرم و لطیف نگه داشتن موها

 

لیمو

حاوی : ویتامین C

خاصیت : توانایی جذب روغن بیش از حد سر را دارد. موها را از هر گونه ماده شیمیایی و خاک پاک می کند. به خصوص برای موهای چرب عالی است.

 

سرکه سیب

حاوی : مواد ضد قارچ و ضد باکتری

خاصیت : به کاهش خارش های سر کمک می کند و بدون از بین بردن روغن طبیعی مو، آن را تمیز می کند.

 

تخم مرغ

حاوی :  ویتامین A ،D و E و پروتئین و اسیدهای چرب

خاصیت : درخشش و شفافیت موها را حفظ می کند.

 

شکر قهوه ای

حاوی : دانه های لایه بردار طبیعی

خاصیت : سلول های مرده مو و پوست کف سر را از بین می برد و به ترمیم آن ها کمک می کند.

 

روش تهیه چند نوع ماسک موی خانگی 

موها نیز درست مانند نواحی دیگر بدن ما نیاز به مراقبت و تغذیه دارند. استفاده از ماسک مو یکی از راه های تقویت مو، قوی کردن آن ها در برابر ریزش و براق و خوش فرم نگه داشتن آن ها است.

در ادامه طرز تهیه چند ماسک موی خانگی بسیار ساده با موادی که در هر خانه ای یافت می شود را به شما آموزش خواهیم داد.

 

ماسک موی خانگی مرطوب‌کننده موهای خشک

آن‌چه لازم دارید:

– یک فنجان ماست

– یک قاشق غذاخوری آب‌لیموی تازه

– یک عدد زرده تخم‌مرغ

مواد را مخلوط کرده و روی موهای‌تان بمالید و بگذارید به مدت ۲۰ دقیقه بماند سپس موهای‌تان را با شامپو و بعد از آن با نرم‌کننده بشویید.

 

ماسک عسل و روغن زیتون برای مو

اول کمی روغن زیتون رو در یک ظرف ترجیحا مس یا روی بر روی شعله به جوش بیارین، سپس اجازه بدین خنک بشه، دو قاشق عسل به روغن زیتون خنک شده اضافه کنین، این ماسک رو برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی موها و پوست سرتون قرار بدین و بعد از اون سرتون رو به خوبی با آب سرد بشورین، این ماسک رو که یکی از بهترین ماسک ها که نتایج اون اثبات شده رو حتما در ذهنتون به خاطر بسپرین.

 

ماسک موی خانگی شیر نارگیل

مواد لازم

۶ قاشق غذاخوری روغن زیتون

در صورت لزوم آب گرم

۱ فنجان شیر نارگیل

 



:: برچسب‌ها: ماسک کراتینه مو , ماسک ضد موخوره مو , ماسک صاف کننده مو , ماسک براق کننده مو ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

درست كردن رژ لب خانگي با رژلب‌های قدیمی

رژلب قدیمی خود را بردارید و رژلب خانگی بسازید. همگی ما رژلب‌های زیادی داریم که دیگر تمایلی به مصرف آن‌ها نداریم. آیا می‌خواهید آن‌ها را دور بریزید؟ دست نگه‌دارید. رژلب‌های قدیمی شما گنجینه خوبی برای طرز تهیه رژ لب خانگی هستند.. اگر چند رژلب با رنگ یکسان دارید؛ می‌توانید آن‌ها را به یک رژلب کامل تبدیل کنید یا اینکه با ترکیب چند رنگ یکرنگ جدید و جذاب خلق کنید. حال این سوال پیش می آید که چگونه رژ لب درست کنیم؟

  • روی درجه حرارت بالا به مدت ۵ ثانیه حرارت دهید. اجازه دهید تا رژها آب شوند سپس آن‌ها را با یکدیگر خوب مخلوط‌کنید. به‌جای ماکروویو از حرارت دادن غیرمستقیم هم می‌توانید استفاده کنید.
  • یک قابلمه را آب کنید و بگذارید جوش بیاید سپس درون قابلمه یک ظرف دیگر گذاشته و مواد را به داخل آن‌ها بریزید.
  • رژ لب را داخل ظرف آرایشی دردار بریزید و در یخچال بگذارید. بعد از خنک و سفت شدن می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • نکات مهم:

    • برای براق شدن لب می‌توانید از وازلین استفاده نمایید.
    • اضافه کردن عصاره وانیل باعث خوب شدن مزه رژ لب می‌شود.
    • از مداد شمعی‌های بی‌خطر برای کودکان استفاده کنید تا مواد مضر داخل آن‌ها نباشد.

    طرز تهیه رژ لب خانگی با مداد شعمی

    در این روش برای ساخت رژلب خانگی می‌توانید از مداد شمعی استفاده کنید. مزیت این است که می‌توانید ترکیبی از رنگین‌کمان را در رژ لب طبیعی داشته باشید زیرا تمامی رنگ‌ها درمداد شمعی وجود دارند.
    می‌توانید از مداد شمعی‌های شکسته که دیگر استفاده نمی‌شوند برای ساخت رژ لب خانگی استفاده کنید. با توجه به این که کودکان اغلب مداد شعمی ها را دردهان خود می‌گذارند، در ساخت مداد شمعی از مواد بی‌خطر استفاده می‌شود بهتر است از برندهای معتبر استفاده شود.

    هشدار: رژلب در تماس مستقیم با دهان شماست و اگر مواد تشکیل‌دهنده شیمیایی باشند، این مواد به درون بدن شما فرستاده می‌شوند. هرگز از پاستل و یا موادی که برای طراحی‌های حرفه‌ای به کار می‌رود استفاده نکنید. قبل از استفاده از مداد شمعی در رژلب، آن را بو کنید و مطمئن باشید که بوی تندی ندارد؛ زیرا این بو برای شما آزار دهنده خواهد شد. شما می توانید با توجه به این ترکیب اقدام به طرز تهیه رژ لب مات یا براق کنید.

    یک مداد شمعی در رنگ دلخواه انتخاب کنید. به یاد داشته باشید هرچه رنگ مداد شمعی تیره‌تر باشد، رژلب خوش‌رنگ‌تر و پر جنب‌وجوش تری خواهید داشت، هرگز مداد شمعی‌ها را بر روی شعله مستقیم قرار ندهید زیرا می‌سوزند. اگر از حرارت مستقیم استفاده کنید مداد شمعی می‌سوزد. برای درست كردن رژ لب خانگي، یک قابلمه را آب کنید و بگذارید جوش بیاید سپس درون قابلمه یک ظرف دیگر گذاشته و مداد شمعی را داخل آب بگذارید تا آب شود. سپس به مداد شمعی آب‌ شده کمی روغن‌ زیتون و روغن نارگیل اضافه کنید. مراقب باشید این مقدار بیشتر از 1 قاشق چای‌خوری نباشد.

  • معطر کردن رژ لب خانگی:

    • مقدار کمی اسانس باعث از بین رفتن بوی مداد شمعی خواهد شد. اسانس یا عصاره رز، نعناع، اسطوخودوس یا دیگر عصاره‌ها مناسب می‌باشند. مطمئن شوید اسانس موردنظر برای لب مشکلی نداشته باشد.
    • سپس این ترکیب را در ظرفی بریزید و اجازه دهید سرد شود. می‌توانید این رژ لب را نیز در یخچال قرار دهید. در صورتی‌ که کیت خالی مواد آرایشی دارید؛ رنگ‌های مختلف را تهیه کنید و از رنگ‌های متنوع رژ لب خود لذت ببرید.

    رژ لب بدون سرب گیاهی با 3 ماده غذایی چغندر، دارچین و پودر کاکائو (ساخت رژ لب با دارچین)

     

    1. یک قاشق چای‌خوری و یا 5 میلی‌لیتر موم زنبورعسل.
    2. یک قاشق چای‌خوری و یا 5 میلی‌لیتر کره انبه، بادام و یا آوکادو. این مواد به حفظ رطوبت لب کمک می‌کنند.
    3. یک قاشق چای‌خوری و یا 5 میلی‌لیتر روغن بادام یا روغن‌زیتون.

ویژگیهای رژلب میبلین آمریکا مدل REVITALIZING

    • کاملا گیاهی
    • مناسب برای انواع پوست
    • پوشش یکدست
    • قابل استفاده بدون محدودیت سنی
    • فاقد سرب
    • فاقد پالم
    • ضد التهاب
    • کاور فوق العاده
    • حفظ رطوبت لب ها با رژلب میبلین

آرایش لب، جزء تأثیرگذارترین بخش‌های آرایش در بین خانم‌ها است. خانم‌ها با استفاده از رژلب می‌توانند

  • لب خود را به آن فرمی که می‌خواهند تغییر دهند. رژلب میبلین مدل REVITALIZING فرمولاسیونی غنی شده

    از رنگدانه دارد و درعین پوشانندگی بالا، طراوت بسیاری به لب ها می بخشد. این رژ لب دارای طیف متنوعی از رنگ هاست

    و هر نوع سلیقه آرایشی را پاسخگو می باشد. بافت کرمی غنی شده با روغن‌های مغذی و رنگی چشمگیر و زیبا تنها با یک حرکت لب‌هایی جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.

     



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

محلول برنزه کننده خانگی محلول قهوه

مواد اولیه برای برنزه کننده خانگی به دو روش انجام می شود، در ادامه به معرفی هر دو آن ها می پردازیم:

روش اول برنزه کننده خانگی :

  • یک فنجان پودر قهوه
  • دو قاشق غذاخوری روغن زیتون

شما باید پودر قهوه را با روغن زیتون مخلوط کنید تا این خمیر نرمی در دستتان باشد. سپس می‌توانید  این مخلوط را روی نواحی مختلف بدن بزنید و روی آن، آب اسپری کنید و در مقابل آفتاب دراز بکشید. اجازه‌دهید این مخلوط ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان بماند. سپس آن را با آب ولرم بشویید.

روش دوم برنزه کننده خانگی:

دو قاشق غذا خوری قهوه را به همراه دو فنجان آب روی شعله قرار دهید و اجازه دهید تا بجوشد و قهوه دم بکشد، به اندازه سه قاشق غذا‌خوری نمک اضافه کنید.

حال که محلول غلیظ قهوه دارید، ابتدا پوست خود را با استفاده از آب مرطوب کنید سپس از روغن‌ بچه استفاده نمایید. حالا می توانید این محلول را روی پوست خود استفاده کنید و تمام سطح پوست خود را از این محلول پر کنید و رو به روی آفتاب دراز بکشید. این محلول کمک می‌کند که زودتر رنگ بگیرید و در زمان برنزه شدن رنگ تیره‌تری داشته باشید.

محلول برنزه کننده خانگیمحلول برنزه کننده خانگی – لیمو

 

 

آب لیمو هم جز معجون‌های معجزه آسایی است که  کمک زیادی به تغییر رنگ می‌کند. لیمو ترش به دلیل خاصیت اسیدی که دارد، سرعت برنزه شدن پوست را به طرز قابل توجهی بالا می‌برد.

محلول برنزه کننده خانگی پودرکاکائو

برای تهیه برنزه کننده خانگی پودر کاکائو به 200 گرم پودرکاکائو و لوسیون برنزه کننده یا روغن بچه نیاز دارید.

شما بایستی پودرکاکائو و لوسیون را به‌خوبی مخلوط ‌کنید. پس از ترکیب شما یک خمیر نرم شکلاتی دارید. که می‌توانید با استفاده از اسفنج آن را روی پوست خود پخش کنید. پس از زدن این لوسیون، اجازه دهید که این محلول 20 دقیقه روی سطح پوست شما بماند.

محلول برنزه کردن خانگی

محلول برنزه کننده خانگی چای

سه عدد چای کیسه‌ای را در یک ظرف آب جوش بیندازید، دقت کنید که این چای باید غلیظ غلیظ باشد.

این چای غلیظ را با یک چهارم روغن کنجد ترکیب کنید و سپس خوب مخلوط کنید.

حال می‌توانید این چای را بر تمام بدن خود اسپری کنید .

از روغن‌های طبیعی استفاده‌کنید

روغن‌های طبیعی یکی از راه‌های اصلی برای پوستی برنز و خوشرنگ است.

استفاده از روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن جوانه‌گندم، روغن فندق، روغن آووکادو، عصاره چای سبز، روغن کنجد، روغن آفتاب‌گردان از جمله مواردی است که باعث می‌شود پوستی خوشرنگ‌تر داشته باشید.

برنزه کردن پوست با کرم برنزه فلورسان

برای برتزه کردن پوستتن هم میتوانید برنزه کننده فلورسان را انتخاب کنید.

لوسیون برنزه کننده فلورسان دارای رنگدهی فوری و ماندگاری ۴ ماه است

کرم برنزه کننده فلورسان ساخت کشور روسیه است.

 

تفاوت برنزه کننده  های فروشگاه سلامتی و زیبایی با سایر برنزه کننده ها

کرم برنزه فلورسان و کربن ایکس به لباس رنگ پس نمی دهد و ماندگاری طولانی مدت دارد.

کاملا گیاهی و غنی شده با آنتی اکسیدان ها و کیوتن به منظور جوانسازی و حفظ طراوت پوست می باشد.

کرم برنزه کننده فلورسان در دو سایز 160 میل و 15 میل می باشد

اسپری برنزه کننده کربن ایکس در سایز 250 میل می باشد.

در صورتی که در اثر استفاده از سایز برنزه کننده ها و یا اتوبرنزه ها پوست شما لکه لکه شده است

با استفاده از این محصولات پوست شما یکدست رنگ می گیرد

و سپس یکدست رنگ آن با گذشت مدت زمان ماندگاری آن از بین می رود

و پوست لطافت خود را حفظ می کند.

این محصولات بر خلاف اتوبرنزها در اثر شستشو و استحمام کم رنگ نمی شوند

برنزه کننده های سولاریوم و آفتاب و ترکیبات آن ها:

لوسیون برنزه کننده فروشگاه سلامتی و زیبایی دارای ترکیبات منحصربفردی از جمله:

ویتامین های A و E می باشند.

دارای آنتی اکسیدان کمپلکس می باشند.

غنی شده با عصاره مرکبات می باشند

غنی شده با عصاره نارگیل،قهوه و کاکائو و میوه ها می باشند.



:: برچسب‌ها: برنزه کننده , کرم برنزه , برنزه , لوسیون سولاریوم , سولاریوم , روغن آفتاب , برنزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

ژل لاغری خانگی پارافین

از جمله خواص درمانی ژل لاغری پارافین چربی سوزی سریع سلولیت‌های شکم، باسن، پهلو و ران است. برای تهیه این ژل لاغری خانگی شما به مواد زیر نیاز دارید:

  • یک لیتر پارافین مایع
  • ۲۰۰ گرم پارافین جامد
  • ۲۵ گرم پودر قهوه، فلفل یا زنجبیل

طرز تهیه ژل لاغری خانگی پارافین

ابتدا ۲۵ گرم را قهوه یا فلفل را با یک لیوان آب جوش دم کنید. سپس قهوه یا فلفل دم کرده را با تمام پارافین‌ها مخلوط کرده و به روش بن ماری( حرارت غیر مستقیم) حرارت دهید تا تمام آب موجود در مخلوط بخار شود و یک ماده روغنی شکل در ظرف باقی بماند. پس از اینکه مخلوط پارافین و قهوه به دمای اتاق رسید می‌توانید آن را بر روی قسمت‌هایی از ران، باسن و پهلو به صورت دورانی ماساژ دهید و سپس روی آن را با نایلون یا کمربند بپوشانید تا پوستتان بتواند عرق کند و چربی سوزی شروع شود.

طرز تهیه ژل لاغری فلفل و زنجبیل

بهتر است برای یادگیری بهتر طرز تهیه ژل لاغری فلفل و زنجبیل هر کدام را جدا جدا بگوییم .

برای درست کردن ژل لاغری فلفل شما به یک فنجان روغن بادام، ½ فنجان موم زنبور اصل طبیعی و دو قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز نیاز دارید. برای تهیه این ژل کافیست تمام مواد را مخلوط کرده و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بر روی حرارت بگذارید تا کاملا ذوب شود سپس با یک میکسر مواد را کامل له کنید و بگذارید مدتی در یخچال بماند تا فرم کرم مانند به خود بگیرد حال می‌توانید از این ژل لاغری برای تمام نقاط بدن که چربی اضافه دارد استفاده کنید.
همچنین برای تهیه ژل لاغری زنجبیل لازم است نصف فنجان پودر چای سبز ارگانیک را با یک فنجان ماست یونانی، ده قطره روغن زنجبیل و ۲۰ قطره روغن پرتقال مخلوط کنید و بر روی پوست خشک ماساژ دهید و پس از ۲۰ دقیقه بدن خود را با آب تنها بشویید

 

طرز تهیه ژل لاغری خانگی پارافین

ژل لاغری خانگی قهوه

کافئین موجود در قهوه نه تنها سبب افزایش انرژی در بدن می‌شود بلکه چربی سوز بسیار فوق‌العاده‌ای نیز می‌باشد. از این رو ژل لاغری خانگی قهوه نیز با افزایش جریان خون در بدن به توده‌های چربی ضربه شوک‌آوری می‌زند و باعث سوزاندن آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید از این ژل حتی برای دور پلک‌های خود وقتی چهره بسیار خسته و کسلی دارید نیز استفاده کنید. برای تهیه این ژل شما به مواد زیر احتیاج دارید:

  • ½ فنجان دانه قهوه
  • ۱ فنجان شکر
  • ¾ فنجان روغن زیتون

طرز تهیه ژل لاغری خانگی قهوه

ابتدا سه دانه قهوه را پودر کنید و با شکر و روغن به خوبی مخلوط کنید تا یک خمیر نسبت سفت و روغنی به دست آورید. حال این ژل را به بخش‌های مختلف بدن زده و خوب ماساژ دهید و در آخر روی آن را بپوشانید. پس از ۲۰ دقیقه می‌توانید بدن خود را بشویید و تاثیر شگفت انگیز این ژل لاغری را مشاهده کنید.

طرز تهیه ژل لاغری خانگی قهوه

ژل لاغری خانگی ویکس و کافور

این ژل لاغری یکی از تاثیر گذارترین انواع ژل لاغری خانگی است که به محض قرار دادن بر روی پوست احساس سرما و گرمای شدیدی به شما دست می‌دهد. این ژل خون را در لایه‌های پوست به گردش در می‌آورد و سبب سوزاندن چربی‌های ذخیره شده در سطح پوست می‌شود. استفاده از کافور در این ژل نیز سبب تعریق پوست و از بین بردن سموم بدن می‌شود. برای تهیه این ژل شما به مواد زیر احتیاج دارید:

  • ۸ قاشق غذاخوری ویکس
  • ۳ قاشق غذاخوری الکل صنعتی
  • ۳ قاشق غذاخوری جوش شیرین
  • نصف قاشق غذاخوری قرص کافور

طرز تهیه ژل لاغری خانگی ویکس و کافور

برای شروع ابتداد قرص کافور را پودر کنید و با ویکس، الکل و جوش شیرین ترکیب کنید. حال ترکیب مورد نظر قابل استفاده است و شما می‌توانید آن را بر روی پوست خود ماساژ دهید. پس از استفاده از کرم آن را در یک ظرف در دار قرار داده تا بتوانید چند روز متوالی از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید پس از ماساژ کرم حتما با یک پوشش نایلونی بدن خود را بپوشانید و اجازه دهید بدنتان تا جایی که می‌تواند عرق کند. پس از نیم ساعت می‌توانید بدن خود را بشویید و نتیجه فوق‌العاده آن را مشاهده کنید.

لاغری با ژل لاغری هات چیلی

علاوه بر موارد بالا یک محصول لاغری می تواند برای کاهش سایز و لاغری به شما کمک کند و آن ژل لاغری هات چیلی است.

ژل لاغری هات چیلی چربی سوز موضعی است.

کرم لاغری هات چیلی به صورت موضعی بدن را لیفت می کند.

این محصول برای درمان سلولیت بسیار موثر است و یک کرم ضد سلولیت است.

ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی از اولین جلسه اثر گذار است.

این ژل لاغر کننده ساخت کشور تایوان است.

 

 ژل لاغر کننده، فرم دهنده و چربی سوز فوری هات چیلی

ترکیبات به کار رفته در این محصول منحصر به فرد بوده و عملکرد آن را متمایز از سایر محصولات مشابه می نماید.
با فرمولاسیونی بسیار مدرن و قوی برای تمامی اندام های بدن ‏کاملا سنستیو و بدون ایجاد حساسیت می باشد .

ژل لاغری سریع بدن و چربی سوز موضعی و فوری هات چیلی با عملکردی قوی و فوری کمک به کاهش سایز به صورت موضعی می کند.

هات چیلی درمان سلولیت بوده و کاهش سایز فوری را به همراه دارد.

ژل هات چیلی لاغر کننده،سفت کننده و کاهش سایز موضعی بدن غنی شده با کلاژن و الاستین و اسید هیالورونیک میباشد.

در نتیجه ژل کاهش سایز و فرم دهنده هات چیلی سفت کننده بدن و ژل فرم دهنده بدن پس از کاهش سایز و کاهش وزن نیز میباشد و کمک می کند تا پس از لاغری پوست بدن شل و افتاده نشود.

این محصول دارای الاستین، کلاژن و اسید هیالورونیک برای حفظ طراوت و جوانسازی پوست همزمان با چربی سوزی می باشد.



:: برچسب‌ها: ژل لاغری هات چیلی , کاهش سایز فوری , کرم لاغر کننده , کرم لاغری , کاهش سایز فوری , کاهش وزن فوری , ژل لاغری شکم و پهلو , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

ساخت شامپو خانگی

همانطور که گفتیم، شامپو خانگی می تواند از آسیب های احتمالی وارده استفاده از شامپوهای صنعتی جلوگیری کند. به طور معمول در ساخت شامپوهای صنعتی ترکیبات شیمیایی به کار می رود که می توانند چربی های طبیعی سر را که برای سلامت موها مورد نیاز است نیز از بین ببرند و در نهایت منجر به خشکی، وزی، اگزما و… در پوست کف سر و موها شوند. ترکیبات نگه دارنده و یا اسانس های خوشبو کننده به طور معمول منجر به ایجاد حساسیت در فرد می شوند. ترکیباتی مانند:

  • هیدروکسی انیسول بوتیله به عنوان نگه دارنده شامپو باعث بروز آلرژی و آسیب به اندام های داخلی می شود؛
  • لورث سولفات به عنوان جایگزین مصنوعی برای صابون که منجر به خارش می شود؛
  • دی اکسان، یک ترکیب شیمیایی سرطان زا در شامپوهای صنعتی است؛
  • و…

وظیفه اصلی شامپو، از بین بردن آلودگی ها و چربی های اضافی کف سر است. شما می توانید با یک سری از ترکیبات طبیعی که به طور معمول در هر خانه ای یافت می شود برای خودتان و اعضای خانواده تان شامپو طبیعی و خانگی درست کنید تا علاوه بر پاکسازی موهایتان از آلودگی ها، به تقویت رشد و ضخامت آن ها هم کمک کنید. 

ساخت شامپو خانگی برای ریزش مو

ریزش مو، یکی از معضلات همه افراد اعم از خانم و آقا است که با آن مواجه هستند. البته باید بدانید که ریزش 50 تا 100 تار مو در روز کاملا طبیعی است اما در صورت ریختن بیشتر از این مقدار می توانید یک شامپو خانگی ضد ریزش مو استفاده کنید.

1. شامپو تخم مرغ برای جلوگیری از ریزش مو

مواد لازم:

  • تخم مرغ
  • صابون رنده شده

سفیده و زرده تخم مرغ را به صورت جداگانه هم بزنید. هم زدن سفیده را تا جایی ادامه دهید که کف کند. صابون را به زرده اضافه کرده و با یکدیگر مخلوط کنید. سپس به آرامی تمام مواد را هم بزنید تا یک دست شود. مخلوط به دست آمده را به تمامی قسمت های مو و کف سر خود بمالید و سپس با آب ولرم به خوبی شستشو دهید.

ساخت شامپو خانگی برای ریزش

2. شامپو شیر و نارگیل برای جلوگیری از ریزش مو

مواد لازم:

  • دو سوم پیمانه صابون کاستیا
  • دو قاشق چای خوری روغن زیتون یا روغن بادام
  • 10 تا 15 قطره برخی روغن های لازم
  • نصف فنجان شیر نارگیل

برای ساخت این شامپو خانگی ابتدا صابون کاستیا و روغن های ضروری را با یک دیگر ترکیب می کنیم و سپس شیر نارگیل را به مخلوط اضافه می نماییم. ترکیب به دست آمده را در یک بطری درب دار ریخته و خوب مخلوط کنید تا یک دست شود. این شامپو خانگی یکی از بهترین گزینه های شامپو خانگی برای جلوگیری از ریزش مو است.

3. ساخت شامپو ضد ریزش با رزماری

مواد لازم:

  • روغن رزماری
  • کپسول روغن لیمو
  • ویتامین E
  • شامپو ارگانیک بدون سولفات

کپسول ویتامین E را به کمک یک سوزن سوراخ کرده و مایع درون آن را خارج نمایید. ویتامین E را با روغن رزماری و روغن لیمو ترکیب کنید. محلول به دست آمده را با یک شامپو ارگانیک بدون سولفات ترکیب کرده و به قدری مخلوط کنید تا کاملا یک دست شود. سپس برای جلوگیری از ریزش و افزایش رشد موها، به طور منظم و در هر استحمام، موهای خود را با این شامپو بشویید.

طرز تهیه شامپو برای موهای خشک

برای شستشوی موهای خشک خود می توانید از شامپو خانگی روغن درخت چای استفاده کنید.

مواد لازم:

  • یک دوم پیمانه شامپو بچه ارگانیک
  • پنج قطره روغن درخت چای
  • یک قاشق غذا خوری آب لیموترش تازه
  • یک چهارم پیمانه آب مقطر

همه مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید و جهت نگهداری در یک بطری درب دار بریزید.

شامپو رشد مو بایوفول کانادا

برای درمان ریزش مو و رش مو حتی ارثی و ژنتیکی شامپو رشد مو بایوفول کانادا محصولی بی نظیر است.

شامپو ضد ریزش مو بایوفول کانادا مدل ایج دیفنس فاقد هورمون و ترکیبات شیمیایی است.

ترکیبات بی نظیر شامپو ضد ریزش مو گیاهی بایوفول کانادا به طور موثر بر روی درمان ریزش مو تاثیرگذار است.

شامپو ضد ریزش مو اصل کانادا بایوفول را از فروشگاه سلامتی و زیبایی میتوانید تهیه نمایید.

 

شامپو خانگی برای موهای چرب

برای ساخت شامپو برای موهای چرب، به چند ماده ساده نیاز دارید. هدف ما از شامپو مخصوص موهای چرب، کنترل چربی های اضافه کف سر و کاهش برق ناخوشایند ناشی از آن است. چند روش ساخت شامپوی خانگی برای موهای چرب عبارت است از:

1. شامپو برای موهای چرب با آلوئه ورا

مواد لازم:

  • یک چهارم پیمانه شامپو بچه
  • یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا
  • یک قاشق غذا خوری آب لیمو تازه
  • یک قاشق غذا خوری عسل طبیعی بدون موم

همه مواد را به خوبی با هم ترکیب کرده و هفته ای سه مرتبه موهایتان را با آن بشویید.

شامپو خانگی رزماری

برای تهیه شامپو تقویت کننده خانگی رزماری به ترکیبات ساده ای احتیاج دارید:

  • آب
  • شاخه ‌های کوچک رزماری
  • پودر ریشه گیاه گل صابونی
  • اسانس روغنی رزماری

شامپو ضد ریزش مو خانگی

 

  • رزماری به این صورت است که ابتدا باید همه مواد را در یک تابه بر روی شعله کم قرار دهید. محلول را به آرامی هم بزنید تا آب به جوش بیاید. سپس شعله را خاموش کرده و منتظر شوید تا محلول شما سرد شود. زمانی که محلول به دمای اتاق رسید، آن را از صافی رد کرده و اسانس روغنی رزماری را اضافه کنید. شامپوی به دست آمده را به خوبی مخلوط کنید تا کاملا یک دست شود و سپس برای راحتی در زمان مصرف در یک بطری درب دار بریزید.

شامپو خانگی برای ریزش مو

شامپو خانگی بابونه

مواد لازم برای تهیه شامپو ضد ریزش خانگی بابونه:

  • یک پیمانه آب معدنی
  • ۴ عدد چای کیسه ‌ای بابونه
  • یک‌ هشتم قاشق چای‌ خوری روغن زیتون
  • یک‌ هشتم قاشق چای‌ خوری الکل چرب
  • یک لیتر سدیم لورت سولفات

آب معدنی را بر روی شعله مستقیم با حرارت کم بگذارید تا به جوش بیاید. سپس چای کیسه ای را به مقدار گفته شده درون تابه ریخته و در آن را ببندید تا کاملا خنک شود. پس از هم دما شدن چای بابونه دم شده با محیط، چای کیسه ای را از داخل تابه خارج کرده و مجدد شعله را با حرارت کم روشن کنید. در این حین به آرامی ستیل الکل یا همان الکل چرب را به مواد اضافه نمایید. سدیم سولفات را در یک کاسه ریخته و ترکیب چای و الکل را به آرامی به آن اضافه کنید. در حین اضافه کردن محلول به سدیم سولفات آن را به آرامی هم بزنید تا کاملا ترکیب شود. محلول به دست آمده را به همراه روغن زیتون داخل بطری درب دار ریخته و به خوبی هم بزنید تا یک دست شود. شامپو بابونه خانگی شما آماده است!



:: برچسب‌ها: شامپو ضد ریزش , شامپو ضدریزش مو , شامپو ضد ریزش مو گیاهی , شامپو رشد مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
برنزه کننده، بدون اینکه از نور خورشید یا سولاریوم استفاده کنید پوست شما را برنزه می‌کند. برنزه کننده‌های آرایشی مشابه رژگونه‌ها هستند و در نوع‌های مختلف مانند پودر، کرم، پنکیک و مایع وجود دارند. برنزه کننده‌ها‌ همچنین در سایه‌های مختلفی مانند قهوه‌ای، قرمز، هلویی و مرجانی در دسترس هستند. اگر پوست روشنی داشته باشید، دستیابی به یک ظاهر طبیعی با برنزه کننده کمی مشکل است. اما با استفاده از برنزه کننده مناسب، می‌توانید با اطمینان یک چهره طبیعی داشته باشید.
 
بخش اول انتخاب برنزه کننده مناسب
1. یک برنزه کننده‌ای که 1 تا 2 سایه تیره‌تر از رنگ پوست‌تان است را انتخاب کنید
برای پوست‌های روشن، برنزه کننده‌ای که ملایم‌تر است مانند طلایی یا صورتی را انتخاب کنید. از برنزه کننده‌هایی با رنگ قرمز یا نارنجی اجتناب کنید، زیرا به جای اینکه پوست شما را برنزه کند آن را شبیه پوستی که دچار آفتاب سوختگی شده است می‌کند.
 
برنزه کننده تیره و روشن
 
2. برنزه کننده‌ای مات و یا براق انتخاب کنید
در صورت تمایل به وضوح بیشتر برنزه کننده‌ی مات را انتخاب کنید و اگر می‌خواهید فقط کمی رنگ به پوست‌تان اضافه کنید، براق کننده را انتخاب کنید. برنزه کننده مات هیچ درخششی اضافه‌تری به پوست‌تان نمی‌دهد، در حالی که برنزه کننده‌ی براق، به پوست‌تان درخشش بیشتری می‌دهد. هر دو نوع برای پوست روشن توصیه می‌شود.
 
 
 
برنزه کننده‌ی مات و براق
 
3. بین برنزه کننده‌های پنکیکی، پودری، کرمی یا مایع یکی را انتخاب کنید
همه نوع برای پوست روشن خوب عمل می‌کند و به اولویت شخصی شما بستگی دارد. یک پالت خریداری کنید و با امتحان کردن چند سایه تیره و روشن، هر کدام از آن‌ها که بهترین رنگ را به پوست‌تان می‌دهد انتخاب کنید.
 
برنزه کننده‌های پنکیکی و پودری، با یک براش متوسط ​​یا بزرگ استفاده می‌شوند. براش‌های بادبزنی یا آرایشی با اندازه متوسط ​​با موهای نرم توصیه می‌شود تا برنزه کننده‌ها را به ملایم‌ترین و طبیعی‌ترین حالت به کار بگیرند.
برنزه کننده‌های مایع و کرمی، با اسفنج آرایشی یا انگشتان دست استفاده می‌شوند. برای جلوگیری از کدر شدن پوست، حتما این کار را به خوبی انجام دهید.
برنزه کننده‌هایی بر پایه کرم، برای افرادی که پوست خشک دارند بهتر عمل می‌کنند.
برنزه کننده‌ پنکیکی- پودری- کرمی - مایع
برنزه کننده فلورسان روسیه
لوسیون برنزه کننده فلورسان روسیه
 
بخش دوم استفاده از برنزه کننده‌‌
1. یک لایه پایه با یک مرطوب کننده رنگی یا فاندیشن مایع ایجاد کنید
از سایه‌ای استفاده کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. مرطوب کننده مایع، گزینه‌ای سبک‌تر و طبیعی‌تر است، گرچه فاندیشن مایع پوشش بهتری را فراهم می‌کند. یک لایه از آن را روی کل صورت خود بمالید. این کار باعث می‌شود تا رنگ پوست شما و هرگونه قرمزی کاهش یابد و نواقص دیگر را پنهان کند.
 
حتما از فاندیشنی استفاده کنید که با رنگ پوست‌تان مطابقت داشته باشد.
زدن فاندیشن مایع روی پوست
استفاده از کرم برنزه کننده فلورسان یا کربن ایکس
محصولات برنزه کننده فوری و دائمی، انواع کرم برنزه کننده، لوسیون برنزه کننده،اسپری برنزه کننده و سایر محصولات برنزه صورت و بدن مخصوص آفتاب و سولاریوم
1-کرم برنزه کننده فلورسان با اثردهی فوری و دائمی و با ماندگاری 4 ماه مخصوص صورت و بدن
 
2-اسپری برنزه کننده کربن ایکس مخصوص صورت و بدن با اثردهی فوری و ماندگاری 6 ماه
 
3-برنزه کننده های سایز کوچک (بیلیستر) فلورسان مخصوص سولاریوم و آفتاب با اثردهی فوری و ماندگاری 4 ماه
 
4-اسپری برنزه کننده و کرم اتوبرنز سان فیت هلند
 
5-برنزه کننده فوری سولاریوم سان فیت
اسپری برنزه کننده کربن ایکس
 
تمامی محصولات مخصوص سولاریوم و آفتاب می باشند.
 
2. میکاپ خود را با کرم پودر تنظیم کنید
سایه‌ای از کرم پودر که شبیه به رنگ پوست‌تان است را انتخاب کنید و روی پوست‌تان بمالید. سپس آن را محو کنید. استفاده از کرم پودر قبل از برنزه کننده، سطحی صاف را برایتان فراهم می‌کند.
کرم برنزه کننده
 
لوازم آرایشی
 
3. کمی برنزه کننده را روی براش یا اسفنج بزنید
استفاده از مقدار کمی برنزه کننده، به خصوص برای پوست‌های روشن‌تر بهتر عمل می‌کند. یک یا دو بار براش یا اسفنج را به آرامی داخل برنزه کننده بزنید. سپس، با چند بار تکان دادن اضافه‌های آن را بگیرید.
 
هنگام استفاده از برنزه کننده، در صورت داشتن پوستی روشن بهتر است که دقیق و محافظه‌کار باشید، زیرا تضاد بین رنگ برنزه کننده و رنگ پوست شما باعث می‌شود که اشتباهات شما بیشتر دیده شود.
استفاده از برنزه کننده با براش
 
4. برنزه کننده مات را به شکل "3 انگلیسی" بمالید
برنزه کننده‌های مات، این امکان را به شما می‌دهد تا با کانتورینگ آن را ایجاد کنید. اگر از برنزه کننده مات استفاده می‌کنید، آن را به صورت "3 انگلیسی" در گوشه‌های پیشانی، بالای ابرو و بالاتر از گونه‌ها و در امتداد فک، روی پوست خود بکشید.
 
استفاده از برنزه کننده به شکل 3 انگلیسی
 
5. برنزه کننده براق را روی نقاط برجسته صورت خود بمالید
برنزه کننده‌های براق، کمی شبیه به هایلایترها عمل می‌کنند. بنابراین باید در نواحی اعمال شوند که نور به طور طبیعی با آن‌ها برخورد می‌کند. روی شقیقه‌ها، در امتداد استخوان‌های گونه و پایین پل بینی خود متمرکز شوید تا یک درخشش نرم و طبیعی ایجاد کنید. برای اعمال برنزه کننده در این نواحی، از حرکتی با قوس ملایم استاده کنید.
 
در صورت داشتن پوستی چرب یا بینی برجسته، از اعمال برنزه کننده‌ی براق روی بینی خود اجتناب کنید.
استفاده از برنزه کننده براق روی گونه
 
6. برنزه کننده‌ را با لایه‌های سبک و تدریجی اعمال کنید
با استفاده از براش، برنزه کننده را به آرامی روی صورت خود اعمال کنید تا رنگ در لایه‌های پوست نفوذ کند. اگر از کرم برنزه کننده و یا مایع استفاده می‌کنید، مقدار کمی از آن را با حرکت دایره‌ای روی صورت خود ماساژ دهید. مقداری پودر فیکس را روی آن اعمال کنید تا جلوه‌ای طبیعی‌تر ایجاد شود.
 
برنزه کننده را روی کل صورت خود اعمال نکنید.
اعمال برنزه کننده با براش روی پوست
 
7. برنزه کننده را کاملاً محو کنید
از یک براش آرایشی، اسفنج یا انگشتان دست خود استفاده کنید تا لایه‌ی برنزه کننده را با لایه‌ی آرایشی ترکیب کنید. با این کار پوست شما طبیعی و زیبا به نظر می‌رسد. از ضربه‌های ملایم استفاده کنید تا کاملا محو شود.
 
محو کردن برنزه کننده
 
8. صورت خود را بازبینی کنید
آیا برنزه کننده به خوبی مخلوط شده است؟ آیا باید در نقاط خاصی از برنزه کننده استفاده کنید؟ اگر مایع اضافی از برنزه کننده را روی پوست‌تان مشاهده می‌کنید، دستمال کاغذی را به آرامی روی آن قرار دهید تا جذب دستمال شود و یا آن را با کرم پودر بپوشانید.
 
اگر یقه لباس شما باز است، کمی برنزه کننده را روی قفسه سینه و در امتداد گردن خود بمالید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

رژ لب‌ها یکی از محصولات آرایشی پر تنوع هستند. از رژلب‌های براق گرفته تا لیپ گلاس، رژ لب‌های ۲۴ ساعته و حرارتی و… همین مساله باعث شده که انتخاب بهترین رژ لب در بین این همه تنوع، کار سختی باشد.
روش انتخاب بهترین برند و مارک رژ لب خوب
به منظور انتخاب بهترین رژ لب برای خود باید مراحل زیر را دنبال کنید:
تعیین رنگ پوست برای انتخاب بهترین رنگ رژ لب
پوست خود را در نور طبیعی بررسی کنید تا بتوانید رنگ چهره خود را به صورت دقیق مشخص کنید.
مرحله اول، تشخیص رنگ پوست برای انتخاب بهترین رژ لب
به پوست قسمت اطراف فک خود دقت کنید. در واقع باید پوست‌تان را در یکی از طیف‌های رنگی زیر دسته‌بندی کنید.
  • پوست بسیار روشن
پوستی بسیار سفید، رنگ پریده و شفاف که به راحتی می‌سوزد. ممکن است کک و مک و مقداری قرمزی و التهاب نیز داشته باشد.
  • پوست روشن
پوستی شفاف و روشن که در زیر نور آفتاب می‌سوزد و برنزه می‌شود.
  • پوست گندمی متوسط
به راحتی برنزه می‌شود و معمولا نمی‌سوزد یا حساس نیست.
  • برنز یا سبزه
پوست برنزه یا زیتونی است، حتی در زمستان به ندرت می‌سوزد و برنزه به نظر می‌رسد.
  • پوست سیاه
پوست بسیار تیره که هرگز دچار آفتاب سوختگی نمی‌شود.
 
 
حال که دسته‌بندی رنگ‌های پوست را یاد گرفتید، باید رنگ پوست خود را مشخص کنید. برای این کار به رنگ رگ‌های داخل مچ دست خود نگاه کنید. این یک راه سریع برای تشخیص این است که آیا رنگ پوست گرم، خنثی یا سرد دارید. رگ‌های آبی یا بنفش نشان می‌دهد که شما رنگ پوست سردی دارید.
رگ‌های سبز به این معنی است که شما پوستی گرم دارید. اگر در تصمیم‌گیری برای آبی یا سبز بودن رگ‌هایتان مشکل دارید، احتمالا رنگ پوست خنثی دارید و می‌توانید رنگ‌ها را از طیف سرد و گرم انتخاب کنید. افرادی که پوست زیتونی دارند معمولا ته رنگ خنثی دارند.
حال که رنگ پوست خود را مشخص کردید، اولین مرحله از انتخاب بهترین رژ لب را پشت سر گذاشته‌اید.
مرحله دوم، تعیین چگونگی واکنش پوست به نور خورشید برای انتخاب بهترین رژلب
توجه کنید که پوست شما به نور خورشید چگونه واکنش نشان می‌دهد؛ آیا به راحتی برنزه می‌شوید یا می‌سوزید؟ پوستی که به راحتی برنزه می‌شود، ملانین بیشتری دارد و این نشان دهنده رنگ پوست گرم است. اکثر زنان آفریقایی، کارائیبی و هندی تبار در این دسته قرار می‌گیرند. اگر قبل از برنزه شدن می‌سوزید (و شاید اصلا نمی‌توانید برنزه کنید)، پس پوست شما ملانین کمتری دارد و رنگ پوست آبی دارید.
مرحله سوم، اطمینان از گرمی یا سردی رنگ پوست برای انتخاب بهترین رژ لب
جواهرات طلا و نقره را روی پوست خود امتحان کنید. کدام بهتر به نظر می‌رسند؟ جواهرات طلا با رنگ پوست گرم بهتر نظر می‌رسند و حال آنکه جواهرات نقره‌ای در رنگ پوست‌های سرد بهترین ظاهر را دارند. هر دو با رنگ پوست خنثی‌ خوب به نظر می‌رسند.
مرحله چهارم، انتخاب رنگ روزمره بهترین رژ لب
رنگی را پیدا کنید که یک تا دو درجه پررنگ‌تر از رنگ طبیعی لب شما باشد. برای اینکه مطمئن شوید رنگ رژ لبتان یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی لبتان است، رژ لب را فقط روی لب پایین خود بزنید و سپس آن را را با لب بالایی خود مقایسه کنید. اگر رنگ لب بالا‌یی و پایینی با هم تفاوت دارند، همین بهترین رنگ رژ لب برای شماست. البته در انتخاب رژ لب به رنگ دندان‌های خود نیز توجه کنید.
بنا بر گفته‌های آرایشگران حرفه‌ای، “نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که انواع رژ لب قرمز دندان‌های شما را سفیدتر نشان می‌دهد. البته اگر دندان‌های سفیدی ندارید، بهتر است که از انتخاب رژ لب نارنجی خودداری کنید، چرا که رنگ دندا‌ن‌هایتان را زرد‌تر نشان می‌دهد.
مرحله پنجم، حجیم‌تر نشان دادن لب‌ها با بهترین رژلب
تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید لب‌هایتان کوچکتر یا بزرگتر به نظر برسند. رژ لب‌های تیره، لب‌های شما را کوچک‌تر نشان می‌دهند، در حالی که رژ لب‌های روشن‌تر باعث حجیم‌تر نشان دادن لب‌ها می‌شوند. انواع رژ لب مات باعث نازک‌تر به نظر رسیدن لب‌ها می‌شوند، در حالی که رژلب‌های براق و شاینی، لب‌ها را درشت‌تر و حجیم‌تر نشان می‌دهند.
آرایش لب، جزء تأثیرگذارترین بخش‌های آرایش در بین خانم‌ها است. خانم‌ها با استفاده از رژلب می‌توانند
لب خود را به آن فرمی که می‌خواهند تغییر دهند. رژ لب میبلین مدل REVITALIZING فرمولاسیونی غنی شده
از رنگدانه دارد و درعین پوشانندگی بالا، طراوت بسیاری به لب ها می بخشد. این رژ لب دارای طیف متنوعی از رنگ هاست
رژلب میبلین
 
و هر نوع سلیقه آرایشی را پاسخگو می باشد. بافت کرمی غنی شده با روغن‌های مغذی و رنگی چشمگیر و زیبا تنها با یک حرکت لب‌هایی جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.
رژلب اصل میبلین آمریکا مدل REVITALIZING با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف
این رژلب بدون سرب رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.
رنگ زیبا و طبیعی، ماندگاری بالا و کیفیت خوب از ویژگی‌هایی است که از یک رژلب انتظار می‌رود
مرحله ششم، تعیین ته رنگ چهره برای انتخاب بهترین رنگ ر ژلب
به یاد داشته باشید که تشخیص ته رنگ چهره به شما کمک می‌کند که بهترین رنگ رژ لب را انتخاب کنید. البته بهتر است که رژلب‌های مختلف را امتحان کنید و در نهایت آن را که به نظرتان بهتر می‌آ‌ید، را انتخاب کنید.
مرحله هفتم، تست رنگ رژ لب‌های پیشنهادی متناسب با رنگ چهره
رنگ‌هایی را که کارشناسان برای رنگ چهره و رنگ پوست شما توصیه می‌کنند، آزمایش کنید. اگر پوست روشنی دارید، رژ لب کالباسی، رژ لب مخملی مات قرمز، رژ لب صورتی روشن، مرجانی، هلویی، رژ لب نود یا بژ را امتحان کنید. اگر ته رنگ سرد دارید، موکای ملایم و نود را امتحان کنید. البته می‌توانید ته رنگ‌های گرم، صورتی کم رنگ یا نود را با کمی هلویی امتحان کنید.
اگر پوست گندمی دارید، رژ لب‌های قرمز، ارغوانی یا زرشکی را امتحان کنید. اگر ته رنگ پوستی سردی دارید، رژ لب‌های صورتی چرک را نیز امتحان کنید. و در صورتی که ته رنگ گرمی دارید، از رنگ‌های مسی یا قهوه‌ای برنزه نیز استفاده کنید. اگر پوستی برنزه دارید، سعی کنید از انتخاب رژ لب‌های قهوه‌ای و بنفش خودداری کنید و به سراغ رژ لب‌هایی بروید که ته رنگ نارنجی دارند.


:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

متاسفانه در زندگی امروزی افراد زیادی با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند و همیشه دنبال راه هایی سریع برای کاهش وزن می گردند که برخی از این روش ها نه تنها موثر نیستند بلکه سبب بیماری های مختلف نیز می شوند.
 
 
بهترین راه برای کاهش وزن و رهایی از چاقی گرفتن رژیم کم کالری در کنار یک برنامه ورزشی منظم است اما در برخی از مواقع ما به دنبال یک راه حل برای لاغری سریع می گردیم تا بتوانیم حداکثر وزنمان را برای شرکت در یک جشن عروسی و یا مهمانی ویژه کاهش دهیم البته بهتر است بعد از این رژیم های سریع کاهش وزن ازیک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش و پیاده روی استفاده کنید تا وزنتان تثبیت گردد چرا که راه های سریع کاهش وزن معمولا نتیجه پایداری ندارند. با این بخش از تناسب اندام نمناک همراه شوید تا بتوانید در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید و در مهمانی ویژه تان بدرخشید
برنامه کاهش وزن 8 کیلو در یک هفته
اگر می خواهید به سرعت وزن کم کنید و قرار است هفته دیگر به جشنی بروید که لباس هایتان برایتان کوچک شده اند ، این رژیم به شما کمک می کند در کوتاهترین زمان ممکن وزن خود را تا 8 کیلوگرم کاهش دهید البته شما به شرطی وزن مورد نظر را کم می کنید که مو به مو برنامه زیر را رعایت کنید. در این رژیم غذایی این نکته را در نظر داشته باشید که میزان تغییر وزن افراد مختلف می تواند کاملا متفاوت باشد، اما در این که وزن کم می کنید هیچ شکی نیست.
یکی از سریع ترین روش های سالم و طبیعی برای کاهش وزن که می تواند برای تمام گروه های سنی قابل استفاده باشد رژیم «جنرال موتورز» (GM) است . این رژیم غذایی را می توانید در دو هفته متوالی ادامه دهید اما نباید بیش از دو هفته ، این رژیم را ادامه دهید . اگر بخواهید این رژیم را برای بیش از دو هفته ادامه دهید باید پس از گرفتن دو هفته رژیم بین آن یک هفته استراحت قرار دهید اما در این یک هفته نباید غذاهای پرکالری مصرف نمایید .
هنگامی که این برنامه غذایی را دنبال کردید نباید به هیچ عنوان استرس را به خود راه دهید . همچنین باید خواب کافی داشته باشید و همانگونه که در برنامه غذایی گفته شده غذا بخورید و کمتر از آن غذا مصرف نکنید و خود را گرسنه نگه ندارید.
مهم ترین نکته این رژیم این است که قبل از تمام شدن هفته خود را وزن نکنید زیرا وزن کردن زیاد موجب دلسردی شما از رژیم و رها نمودن آن می شود.
ژل لاغری،سفت کننده و چربی سوز موضعی بدن هات چیلی تایوان
ویژگی های ژل لاغریو چربی سوز فوری و سریع بدن هات چیلی: لاغر کننده، چربی سوز و ضد سلولیت
  • لاغری فوری و سریع موضعی شکم ، پهلو، ران، بازو و سایر نقاط بدن
  • چربی سوزی موضعی
  • کاهش سایز موضعی
  • درمان سلولیت
  • فرم دهنده بدن
  • سفت کننده بدن
  • رفع غبغب
  • سفت کنندگی و لیفتینگ پوست
محتویات ژل لاغر کننده، فرم دهنده و چربی سوز فوری هات چیلی
ترکیبات به کار رفته در کرم ضد سلولیت منحصر به فرد بوده و عملکرد آن را متمایز از سایر محصولات مشابه می نماید. با فرمولاسیونی بسیار مدرن و قوی برای تمامی اندام های بدن ‏کاملا سنستیو و بدون ایجاد حساسیت می باشد .
ژل لاغری سریع بدن و چربی سوز موضعی و فوری هات چیلی با عملکردی قوی و فوری کمک به کاهش سایز به صورت موضعی می کند.
هات چیلی درمان سلولیت بوده و کاهش سایز فوری را به همراه دارد.
کرم لاغری هات چیلی لاغر کننده،سفت کننده و کاهش سایز موضعی بدن غنی شده با کلاژن و الاستین و اسید هیالورونیک میباشد.
ژل لاغری بدن مخصوص شکم پهلو ران و بازو هات چیلی

 

 


:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

دلایل متعدد برای ریزش مو وجود دارد که از جمله می توان به مسائل ارثی یا طاسی پترن ، کم خونی ها، استرس ها ، عفونتها ، سرطانهای داخلی ، مشکلات هورمونی مثل تخمدانها در زنان ، کم کاری تیروئید و کاهش ذخیره فریتین سرم ، بدنبال زایمان ، بدنبال قطع مصرف داروهای ضد بارداری خوراکی و بعضی داروها مثل داروهایی که شیمی درمانی سرطان ها به کار می روند ، بعصی داروها روانپزشکی از جمله سدیم والپرات ، داروهای ضد انعقاد مثل وارفانین ، رادیوتراپی و بسیاری از عوامل دیگر مثل سبوره ، خارش و چربی و شوره سر، خشکی بیش از حد موها و استفاده غیر صحیح از سشوار و شانه و بورس ، همگی در ریزش مو نقش دارند .پس میتواند یک علامت از یک بیماری زمینه ای باشد که پزشک باید با کاوش آنرا بیابد و در صورت امکان درمان کند .
 
 
اما بیشترین و شایعترین علت ریزش مو طاس پترن یاآلوپس آندروژ‍نیک است که هم در مردان و هم زنان دیده می شود .در مردان در سنین بعد از بلوغ شروع و در زنان کمی دیرتر اتفاق می افتد . این نوع ریزش ارث غالبی بوده و عده ای عقیده دارند که ژن ریزش در کروموزم X بوده و بنابراین فرد در صورتیکه خانواده مادری مثل دایی و پدر بزرگ مادری مبتلا باشند شانس بیشتری برای مبتلا دارند . البته ممکن است تمام افراد یک خانواده مبتلا شوند و تنها ۵۰ درصد فرزندان دچار این بیماری شوند . امروز ثابت شده که افرادی که این ژن را دارند ، دارای گیرنده هایی در فولیکولهای موی خود هستند که تستوسترون که هورمون مردانه است توسط آنزیم ۵- آلفاردوکتاز به دی هیدروتستوسترون تبدیل می شود و دارویی بنام فیناستراید که در درمان ریزش مو به طور وسیع مصرف می شود از فعالیت این آنزیم جلو گیری کرده و ریزش را متوقف میکند .
درمان این نوع ریزش مو مشکل است چون ‍ژن مربوطه را در حال حاضر نمی توان از بین برد .بنابراین با درمان های دارویی می توان از ریزش بیشترجلو گیری کرد و تا حدی با مصرف داروهایی مثل ماینوکسیدیل رویش مجدد مو ایجاد کرد . لازم به ذکر است که نوع شامپو برحسب خشک و چرب بودن یا شوره داشتن و خارش کردن ، متفاوت است و با تشخیص پزشک باید شامپوی مناسب تجویز گردد .در مواردی که کمبود آهن و یا روی یا ویتامین D3 وجود داشته باشد ، باید آنها را هم به طور همزمان درمان کرد .
در موارد پیشرفته ریزش و بعد از سن ۲۵ سالگی در صورتیکه بیماری بانک موی خوبی در پشت سر داشته باشد ، می توان به روش نواری (fut) یا روش پانچی (fit) برای بیمارمو کاشت مو انجام داد ، چون این روش موثرتر و دائمی تر بوده و امروزه کاشت مو به روش برداشت واحد فولیکولی نتایج زیبایی خوبی دارد .از روشهای فیزیکی مثل لیزری و روش مزوتراپی که مواد موثر رشد مو را به طور موضغی در اختیار فولیکول مو قرار می دهد هم موثر می باشد.
كشیده شدن بیش از حد مو،‌ آرایش نامناسب به عنوان مثال مدل دم اسبی و جمع كردن موها در بالای سر، فر زدن مداوم،‌ استفاده از مواد پاك كننده قوی و دكلره كردن،‌ همگی می توانند سبب ریزش مو گردد.
از علل دیگر ریزش مو اختلالات هورمونی، بیماریهای متابولیك و داخلی، عواملی مانند جنسیت،‌ فصول سال، هیجانات ناراحتیهای عصبی،‌ عوامل ارثی و نژادی می باشند.
درمان ریزش مو
داروهای مختلفی برای درمان انواع ریزش مو تجویز می شوند بعضی از آنها به منظور برطرف کردن علت زمینه ای ریزش بوده و به طور غیر مستقیم باعث طبیعی شدن ریزش می شوند بنابراین نکته مهم در درمان این بیماری قبل از تجویز دارو تشخیص دقیق علت ریزش مو بوده و با توجه به نوع و علت بیماری برنامه درمان افراد متفاوت می باشد.
شامپو رشد مو بایوفول رتبه یک کانادا
محصولات تخصصی ضد ریزش مو بایوفول رتبه یک کانادا را در لاین تخصصی درمان فوری ریزش مو و ترمیم آن را دارا می باشند.
محصولات بایوفول کانادا از جمله شامپو ضد ریزش مو ویتامینه، گیاهی و رشد مجدد مو ایج دیفنس دارای امتیازات منحصر بفردی است از جمله :
  1. صد در صد ارگانیک بودن
  2. دارای ترکیبات موثر و منحصر بفرد برای درمان ریزش مو
برای مثال محصولات متنوعی در سراسر جهان وجود دارند که برای درمان ریزش مو توصیه می شوند،
این محصولات در بسیاری از مواقع ارگانیک نیستند و با ترکیبات شیمیایی ساخته می شوند و یا کاملا بی اثر هستند.
نکته مهم دیگر این است که اکثر این محصولات دارای ترکیبات و فرمولاسیون موثر برای درمان نمی باشند و صرفا جهت مراقبت و نرم کنندگی مو کاربرد دارند،
اما شامپو گیاهی ضد ریزش فوری موتوسط متخصصین مجرب و داروسازان کانادایی تهیه و تولید شده است.
undefined
undefinedundefined
شامپو رشد مو بایوفول کانادا
 
 
محلول ضد ریزش مو و رشد مو شوک BIOFOL
محلول ضد ریزش مو و رشد مو و یا تونیک ضد ریزش فوری مو شوک  biofol ،سرم درمان ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا ( ۱ عدد محلول ۱۹ میلی لیتر)، معرفی ویژگی ها:
  • قطع فوری و دائمی ریزش مو حتی ارثی و زنتیکی
  • درمان انواع الگوهای ریزش مو
  • ضد پیری و رشد مجدد مو
  • ضخیم شدن ساقه مو
  • رشد مجدد مو
  • تونیک ضد ریزش رشد مجدد مو و افزایش سرعت رشد مو
undefined
undefinedundefined
محلول ضد ریزش مو بایوفول کانادا
 
ماسک کراتینه، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره مو آلتراشاین بایوفول کانادا
با قابلیت ترمیم انواع آسیب دیدگی مو در اثر رنگ و دکلره
ماسک براق کننده مو محافظ قوی تارهای مو بوده و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.
به راحتی به عمق ریشه و ساقه مو نفوذ کرده و انواع آسیب دیدگی مو را درمان می کند.
فرمول این ماسک ضد موخوره مو کراتینه و ضد موخوره از عناصر گیاهی طبیعت ساخته شده است.
undefined
undefinedundefined
ماسک کراتینه مو بایوفول کانادا
ماسک کراتینه مو آلتراشاین فاقد ماینوکسدیل و فاقد پارابن و سیلیکون می باشد.
ضد ریزش، ضد پیری، درمان موخوره و جلوگیری از موخوره، پرپشت شدن مو، حجم دهنگی مو،مخصوص موهای آسیب دیده، دکلره شده و دمیج، ایجاد جلا و درخشش مو، تقویت ساقه و پر پشت شدن آن، بازسازی کوتیکول مو ( ساقه )، رطوبت رسانی به مو، براق کننده، درمان آسیب دیدگی و شکنندگی و وزی مو،،لخت کننده مو، پروتئینه و کراتینه دائمی مو، محصول کانادا
 
سرم رشد مو و تقویت مو سی کمپلکس بایوفول کانادا
محلول رشد مو و تقویت مو و آبرسان سی کمپلکس بایوفول کانادا با ترکیبات گیاهی و اثردهی فوری مخصوص موهای نازک، معرفی ویژگی های سرم رشد مو فوری:
  • محلول قطع ریزش و تقویت مو های نازک
  • احیا کننده و آبرسان موهای نازک ، خشک و آسیب دیده
  • سرم رشد مو فوری و آبرسان گیاهی
  • محلول تقویت مو و  آبرسان مو سی کمپلکس به تارهای بلند مو آبرسانی و رطوبت رسانی می کند و سرعت رشد مو را بالا می برد.
  • محلول ضخیم کننده مو
  • بالا برنده استحکام ریشه و ساقه مو
  • استحکام و افزایش ضخامت ساقه مو برای جلوگیری از شکستگی و نازک شدن
  • محلول مو مغذی و ویتامینه
  • سرم نرم کننده قوی و حالت دهنده سبک مو
  • رطوبت رسانی و افزایش حجم مو و درخشندگی آن
undefined
undefinedundefined
محلول رشد مو سی کمپلکس بایوفول کانادا

 

 


:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

- یک قاشق غذاخوری پر مایونز یا نصف استکان شیر پرچرب، یک عدد موز، دو قاشق غذاخوری عسل، یک عدد زرده ی تخم مرغ و یک قاشق روغن نارگیل مواد و توی مخلوط کن بریزید و اونقدر هم به خوره که یک مخلوط یک دست و نرم و شل به دست به یاد

ماسک ضد موخوره و ضد وزی و خشکی مو اولتراشاین بایوفول کاناداماسک ضد موخوره و ضد وزی و خشکی مو اولتراشاین بایوفول کانادا

 

 

بیست دقیقه قبل از حموم روی موهاتون به مونه و بعد با شامپو بشورید. فوق العاده برای موهای خشک و آسیب دیده و موخوره مفید هست (دو الی سه بار در هفته).

 

در افرادیکه موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتینه کردن مو عمدتاً با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می کند.

 

- ماسک تخم مرغ، عسل، روغن زیتون:قبل از انجام هرکاری باید بدانید که اگر می‌خواهید به نتیجه مطلوبی برسید نباید از موارد گفته شده به مقدار زیاد استفاده کنید بلکه طبق دستور و با توجه به اندازه موهایتان، قدم به قدم تمامی مراحل را انجام دهید.

ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو طبیعی و درمان خشکی ، وزی و موخوره مو بایوفول کانادا ماسکی دومنظوره می باشد (هم مخصوص ریشه و هم مخصوص ساقه مو می باشد.)

درمان فولیکول مو (ریشه مو) بوده و به آن ترکیبات غنی آنتی اکسیدانی رسانده

و املاح مورد نیاز ریشه مو را به آن رسانده و تأمین می کند.

ماسک صاف کننده مو اولتراشاین ماسک ترمیم کننده مو بایوفول کاناداماسک صاف کننده مو اولتراشاین ماسک ترمیم کننده مو بایوفول کانادا

 

ماسک ترمیم کننده و کراتینه مو بایوفول کانادا ساقه مو را نیز ترمیم می کند و براق کننده و لخت کننده موهای مجعد و وز نیز می باشد.

این ماسک براق کننده مو ، خشکی مو را به صورت کامل از بین می برد.

محافظ قوی تارهای مو بوده و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.

ماسک کراتینه و براق کننده مو بایوفول کانادا تارهای مو را تقویت کرده ، موخوره مو را به صورت عمقی درمان می کند.

ماسک صاف کننده مو آلتراشاین بایوفول کانادا خشکی و وزی مو را درمان کرده و آنتی فریز بسیار قوی می باشد که تأثیر آن دائمی و بدون بازگشت خواهد بود .

شما تنها با یک دوره استفاده از ماسک ضد موخوره مو موهایی شاداب،لخت و نرم و طبیعی خواهید داشت و موخوره های مو نیز درمان خواهد شد.

ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کاناداماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا

 

 

کراتینه کردن مو با مواد طبیعی و خانگی

روش اول: 5 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 2 عدد تخم مرغ را با یکدیگر مخلوط کنید. خوب هم بزنید تا یک مخلوط یکدست به دست آید. تمام ماسک مو را به موهای خود بزنید و پس از گذشت 15 دقیقه، موهای خود را بشویید.

روش دوم: مخلوط عسل و روغن زیتون نیز روشی بسیار مناسب برای احیای مو است. می توانید 2 قاشق غذاخوری عسل و 3 قاشق غذاخوری روغن یتون را با یکدیگر مخلوط کنید و به موهایتان بمالید. مانند روش قبل پس از گذشت 15 دقیقه روی موهایتان، موهای خود را آبکشی کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر می‌توانید یک قاشق غذاخوری آبلیمو و یا 2 قاشق غذاخوری از پودر دارچین را به مخلوط ماسک خود اضافه کنید.

روغن زیتون بهترین ماده برای رشد و سلامت موست. استفاده از روغن زیتون در موهای خشک، مانند یک معجزه عمل می‌کند. رطوبتی که روغن زیتون ایجاد می‌کند، جنس مو را لطیف تر و پوست سر را محکم تر می‌کند. ماسک مو ترکیب روغن زیتون با عسل، روشی 100% تضمینی برای از بین بردن خشکی و زبری مو است.

ماسک کراتینه مو طبیعی



عسل طبیعی شامل ویتامین ها، مواد معدنی و مرطوب کننده طبیعی است.روغن زیتون رطوبت طبیعی به موهای شما می‌دهد.

آنزیم در سفید تخم مرغ باعث پاک کردن طبیعی مو و پوست سر از باکتری ها و روغن اضافی می‌کند.

- 1 عدد تخم مرغ را با ¼ لیوان ماست و ¼ لیوان سس مایونز با یکدیگر مخلوط کنید. این مواد را آنقدر با یکدیگر هم بزنید تا مخلوطی یک دست به دست آید و کف کند. ماسک آماده شده را به تمام موهای خود بمالید و با انگشتان هر دو دستتان به خوبی پوست سر را مالش دهید. سر خود را با یک پلاستیک ببندید و پس از یک ساعت توسط شامپو ملایمی موهای خود را با آب سرد بشویید.

ترکیب تخم مرغ و ماست تا به حال یکی از بهترین ماسک‌های مو برای موهای آسیب دیده و یا تقویت کننده فوق العاده برای انواع جنس مو بوده است. پروتئین موجود در تخم مرغ و چربی طبیعی در ماست که مهم ترین آن اسیدلاکتیک است، باعث ایجاد یک تقویت کننده قوی برای مو می‌شود که رشد مو را به حداکثر می‌رساند. این ماسک می‌تواند یکی از بهترین نرم کننده‌های مو برای موهای رنگ شده و آسیب دیده باشد. البته برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است از این ماسک مو در طولانی مدت استفاده شود تا از تاثیرات بسیار آن مطلع شوید.
اسید لاکتیک ماست، باعث رشد سریع تر موها می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

برنزه کردن طرفداران بسیاری در بین همه افراد به خصوص خانم ها دارد و بسیاری از این افراد برنزه کردن را یکی از ملاک های زیبایی می دانند . برای برنزه کردن پوست راه های مختلفی وجود دارد که هریک مزایا و معایب خود را دارند.
سه روش برای برنزه کردن پوست وجود دارد که عبارتند از :
ماندن زیر نور آفتاب
استفاده از دستگاه های برنزه کننده یا سولاریوم
محصولات شیمیایی برنزه کننده پوست.
 
سولاریوم چیست؟
سولاریوم دستگاهی است که دارای تختی می باشد که در دیواره های آن لامپ های اشعه فرابنفش قرار دارد. هنگام قرار گرفتن شخص درون این وسیله ، درِ این دستگاه که حاوی لامپ های فرابنفش است ، بسته می شود و بدن درون جعبه حاوی نور فرابنفش قرار می گیرد و بدین ترتیب پوست بدن شخص پس از چند دوره تکرار برنزه شود.
برنزه شدن با حمام آفتاب
برای برنزه شدن و گرفتن حمام آفتاب ابتدا با کرم های ضدآفتاب با spfهای مختلف اشعه مضر آفتاب را گرفته و از ساعات و زمان کم آفتاب گرفتن را شروع و بعد به مرور، مدت آن را زیاد کنید و برای زودتر برنزه شدن از لوازم بهداشتی و آرایشی استفاده کنید.
پس از اتمام زمان آفتاب گرفتن حتما با آب ولرم یا نسبتا خنک دوش بگیرید و روغن های اضافی را خوب بشویید و با یک حوله به آرامی رطوبت پوست را بگیرید سپس حتما از یک لوسیون مرطوب کننده استفاده کنید.
کرم برنزه کننده سولاریوم و افتاب فلورسان
 
زیرا لوسیون ها و ژل های مخصوص بعد از آفتاب پوست را خنک، ترمیم و رنگ برنزه پوست را تثبیت می کنند.
بهترین زمان برای برنزه شدن
صبح بهترین زمان برای برنزه شدن است زیرا بدن پروتئین هایی را در این زمان تولید می کند که می تواند آسیب رسیدن به پوست در اثر تابش نور خورشید را ترمیم کند اما این پروتئین ها با نزدیک شدن به شب کمتر تولید می شوند.
میزان این پروتئین در ساعت 8 صبح بیشتر از بقیه زمان هاست بنابراین این ساعت بهترین زمان برای استفاده از نور آفتاب برای برنزه شدن است . همچنین آفتاب گرفتن در بعد از ظهر خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهد.
کرم ها و محصولات برنزه کننده
برخی از کرم ها، لوسیون ها یا روغن های اتوبرنزه وجود دارند که موجب رنگ دارشدن پوست می شوند و به لایه های عمیق پوست نفوذ می کنند. برخی از این محصولات را باید همراه با آفتاب گرفتن مصرف کنید
محصولات برنزه کننده فوری و دائمی، انواع کرم برنزه کننده، لوسیون برنزه،اسپری برنزه کننده و سایر محصولات برنزه صورت و بدن مخصوص آفتاب و سولاریوم
1-کرم برنزه کننده فلورسان با اثردهی فوری و دائمی و با ماندگاری 4 ماه مخصوص صورت و بدن
2-اسپری برنزه کننده کربن ایکس مخصوص صورت و بدن با اثردهی فوری و ماندگاری 6 ماه
3- لوسیون برنزه کننده های سایز کوچک (بیلیستر) فلورسان مخصوص سولاریوم و آفتاب با اثردهی فوری و ماندگاری 4 ماه
4-اسپری و کرم اتوبرنز سان فیت هلند
5-برنزه کننده فوری سولاریوم سان فیت
تمامی محصولات مخصوص سولاریوم و آفتاب می باشند.
برنزه کننده فلورسان برنزه کننده سولاریوم و آفتاب
 
چه کسی پوست برنزه را مُد کرد؟
در گذشته پوست تیره مربوط به کارگرها و برده ها بود و پوست روشن، مختص اشراف بنابراین اشراف پوست خود را باسرب سفید می کردند تا جایی که ملکه الیزابت اول، به خاطر مسمومیت با سرب مرده است.
بئاتریس، یکی از شخصیت های نمایش در یکی از نمایشنامه های شکسپیر، گوشه ای نشسته است و گریه کنان می گوید:«و به این دلیل که من آفتاب سوخته ام باید این گونه تنها در کناری بنشینم و برای خاطر شوهر اشک بریزم.»در زمان شکسپیر و قبل از انقلاب صنعتی هنوز داشتن رنگ پوست روشن و حتی ظاهری رنگ پریده یک امتیاز محسوب می شد.
در اواسط قرن دهم خانم ها همیشه از چتر استفاده می کردند و در معرض آفتاب قرار نمی گرفتند و همچنین از ترکیبات ارسنیک برای سفید کردن پوست خود استفاده می کردند که نتایج مرگباری به دنبال داشت.
در سال ١٩٣٠ مد های جدید به تدریج جای خود را بین زنان باز کرد. خانم کوکوکانل (از طراحان مد) برای شرکت در یک فستیوال مد در حین سفر از پاریس به کن خیلی اتفاقی با قرار گرفتن در فتاب برنزه شد و به همین دلیل طرفداران مد از آن به بعد برنزه شدن علاقمند شدند تا جایی که گروه های مختلف از هر رده سنی خودشان را زیر آفتاب کباب می کردند اما با افزایش میزان سرطان پوست این برنزه کردن جای خود را به روش های دیگری داد.


:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
رژ لب جامد و مایع رژ لب به فرانسوی: Rouge à lèvres) یا ماتیک (به فرانسوی: Cosmétique) یک فراورده آرایشی است که حاوی مواد رنگی، قهوه، روغن، موم و نرم‌کننده پوست است که برای مالیدن رنگ و بافت بر روی لب‌ها به‌کار می‌رود. رژ لب یکی از مهم ترین لوازم در کیف آرایش هر بانوی جذاب و زیبایی است.
این محصول به تازگی وارد زندگی روزمره نشده است و در واقع قدمت آن به حدود پنج هزار سال برمی گردد. محققان معتقدند در گذشته زنان بین النهرین اولین افرادی بودند که از رژ لب استفاده می کردند. رژ لب علاوه بر لب ها، برای زیبا ساختن سایر اندام ها نیز مورد استفاده قرار می گرفته است. مصریان باستان رنگ قرمز را از قارچی به نام فوکوس الگین به دست آورده و به آن 0.01% یُد و مقداری بُرُم اضافه کردند. کلئوپاترا از سوسک های کارمین که باعث ایجاد بیماری های جدی می شد برای درست کردن رژ لب هایی با رنگ قرمز پر رنگ و از مورچه ها برای ماندگاری آن استفاده می کرد. اما با گذر زمان رژ لب ها دستخوش تغییرات بسیاری شدند. برای مثال جهت براق شدن و جلوه بیشتر لب ها در ساخت آن ها از ماده به دست آمده از فلس ماهی استفاده شد.
 
در دوران طلایی اسلام، متخصص آرایش و زیبایی مشهوری به نام ابوالقاسم زهراوی، رژ لب جامد و معطری ساخت که در قالبی فشرده طراحی شده بود. پس از آن در قرون وسطی، کلیسا، مصرف این محصول را ممنوع اعلام کرد. چرا که آن ها استفاده ازاین محصول را تجسمی از تصویر شیطان می دانستند. بار دیگر در قرن شانزدهم میلادی در اروپا رنگ کردن لب ها رواج پیدا کرد. به دنبال آن در دوران ملکه الیزابت اول، لب های قرمز رنگ و صورت کاملا سفید تبدیل به یک مُد شد. در آن زمان این محصول از ترکیب موم و لکه های قرمز گیاهان تهیه می شد و استفاده از آن منحصرا به بانوانی از طبقه اجتماعی بالا و بازیگران اختصاص پیدا کرد
در پایان قرن نوزدهم میلادی، گرلن، شرکت آرایشی فرانسوی، شروع به تولید رژ لب کرد. همینطور در سال 1884 میلادی اولین رژ لب تجاری توسط عطرسازان فرانسوی در پاریس تولید شد. این محصولات که در ورق های ابریشمی پیچیده شده بودند، تهیه شده از چربی گوزن، موم و روغن کرچک بودند
در اواسط قرن بیستم، رژ لب در رنگ های متفاوتی به بازار عرضه شد و سپس با پایان جنگ جهانی، تولید رژ لب در میان دیگر لوازم های آرایشی با سرعت بیشتری گسترش پیدا کرد امروزه رژ لب از مواد مختلفی تولید می شود و در حال حاضر در ساخت آن از مواد ارگانیکی همچون روغن کرچک، موم و سایر روغن های مختلف طبیعی استفاده می شود
رژلب میبلین اصل آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.
  • رنگ زیبا و طبیعی، ماندگاری بالا و کیفیت خوب از ویژگی‌هایی است که از یک رژلب انتظار می‌رود و رژلب میبلین این ویژگی‌ها را در سری سنسیشنال فراهم کرده است.
  • این رژلب بدون سرب ساخت آمریکا، جامد است و دارای بافتی نرم و لطیف است،
  • به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.
  • رژلب میبلین اصل آمریکا، برای تمام سنین قابل استفاده می باشد.
  • رژ لب مات کرمی بوده و با انواع رنگ پوست سازگاری دارد همچنین برای استفاده در مهمانی‌ها جلوه‌ای خاص و متمایز خواهد داشت.
رژلب میبلین اصل امریکا
 
چرا یادگیری اصول استفاده از رژلب ضروری است؟
در حالی که نداشتن رژلب به خصوص در پوست های سفید و روشن باعث بی روح و رمق شدن صورت آنها می شود. زدن رژلب می تواند، جذابیت و گیرایی خاصی به ظاهر شما بدهد. زدن رژلب با وجودی که نسبت به آرایش بقیه اجزاء صورت زمان کمتری می برد، امّا استفاده از آن می تواند، زیبایی شما را دو چندان کند. بخاطر همین، اگر برخی از روزها، برای رفتن به سر کار یا مهمانی و… وقت زیادی ندارید، تنها با کشیدن یک رژلب خوشرنگ قرمز می توانید، صورت خود را زیباتر کنید. البته برای خانم هایی که دوست دارند، آرایش شان محو تر باشد می توانند از رژلب مات یا کالباسی استفاده کنند. نکات مهمی درباره استفاده صحیح از رژلب وجود دارد، برخی از این نکات شامل:
از رژلب مات بدرستی استفاده کنید:
برخی از خانم ها زدن رژلب مات را دوست دارند، امّا طرز استفاده درست ان را نمی دانند. برای همین لب های شان خشکیده و پژمرده به نظر می رسد. برای جلوگیری از خشکیده شدن لب، پیش از زدن رژلب مات، کمی چاپ استیک یا ویتامینه لب بزنید تا لب هایتان از خشکی دربیاید، کمی صبر کنید تا ویتامینه روی لب هایتان تأثیر بگذارد، سپس رژلب خود را بزنید.
خط لب زیاد نکشید
با وجودی که کشیدن خط لب، کمک زیادی به حجم دهی و زیباتر کردن رژلب می کند؛ امّا کشیدن بیش از حد خط لب، باعث می شود لب های شما غیر طبیعی جلوه کنند یا حس کنید این لب ها دیگر به خودتان تعلق ندارند!!! هماهنگی خط لب با رژلب نیز، اهمیت دارد. بطور مثال: هرگز از خط لب قهوه ای پر را برای رژلب صورتی استفاده نکنید. معمولاً بهترین رنگ برای خط لب، رنگی است که چند درجه تیره تر از رژلب شما باشد.
رژلب مات کرمی میبلین امریکا
 
در انتخاب رنگ رژلب دقت بیشتری به خرج دهید
رنگ های مختلف و هیجان انگیز زیادی برای رژلب وجود دارد؛ منتها شما باید در خرید رژلب دقت عمل داشته باشید. اگر پوستی با توناژ زرد دارید، دنبال رنگ های گرم تر باشید و اگر پوستتان متمایل به صورتی است، به دنبال رژلب هایی با توناژ رنگ آبی و بنفش باشید. اگر پوست گندمی دارید، باید بگوییم شانس با شما یار است؛ زیرا می توانید هر رنگی از رژلب روی لب های شما زیبا به نظر می آید؛ در حالی که پوست های روشن باید از زدن رژلب خیلی روشن یا با ته رنگ زیادی زرد پرهیز کنند. در مورد پوست های تیره تر از هر رنگ خیلی روشن یا بی حال روی لب ها خودداری کنید. اصولاً رنگ های پررنگ تر طبیعی تر و جذاب تر به نظر می رسند.
برای حجم دهی به لب هایتان، کافیست رژلب مناسب بخرید
رژلب می تواند لب های شما را کوچک تر یا بزرگ تر کند. این موضوع، بستگی به این دارد که چه رنگی برای  خود استفاده می کنید. رنگ های تیره و مات، اصولاً لب ها را نازک تر نشان می دهند؛ درحالی که رنگ های روشن، براق یا اکلیلی لب ها را پر تر جلوه می دهند.
رژلب میبلین امریکا رژلب بدون سرب
 
طرز زدن رژلبی حرفه ای زیبا
برای زدن رژلب به شکلی حرفه ای مراحل زیر را دنبال کنید: با یک مداد همرنگ لب یا رژلب‌تان کار را شروع کنید؛ اول خط بالایی لب را پررنگ کنید. خط بالایی لب را کمی به سمت داخل گســترش دهیــد تا لب‌ها حالتی یکنواخت پیدا کنند. حالا با همان مداد خط پایین لب را پررنگ کنید. خط را کمی پهن‌تر بکشید تا حالت لب کاملا خود را نشان دهد. در نهایت تمام جاهای خالی لب را با مداد پررنگ و رنگ لب را کامل یکنواخت کنید.
*یادتان می آید موقعی که بچه تر بودیم، چطور با استفاده از اسمارتیز برای خودمان رژلب می کشیدیم و به لب های مان رنگ قرمز و نارنجی یا صورتی و قهوه ای می دادیم. یادتان می آید چقدر دوست داشتیم، رژلب های مامان هایمان را بزنیم و جلوی آینه خودمان را آرایش کنیم. خیلی از ما هنوز هم، یکی از علاقمندی هایمان، زدن رژلب است.
رژلب میبلین اصل امریکا
 
انواع رژ لـــب
رژ لب های کرمی و ویژگی آنها
رژ لب های کرمی ( پالتی) پوشش خوبی دارند و براق هستند , اینگونه محصولات معمولا ماندگاری زیادی دارند و باعث تقویت و برجسته به نظر رسیدن لب ها میشوند. رژ لب های کرمی برای موقعیت های مختلف قابل استفاده اند فقط باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید رژ لب کرمی نسبت به رژ لب شفاف پوشش بیشتری دارد و بافت خاصی را روی لب ایجاد می‌کند که با درخشش و برق هم همراه است. برخلاف رژ لب شفاف ترکیبات روغنی بیشتری در خود دارد رژ لب کرمی ترکیبات مومی بیشتری دارد و این نوع ترکیب باعث پوشش بیشتر و ماندگاری بهتر آن روی لب‌ها می‌شود. رژ لب کرمی معمولا با مواد معدنی مفید و تغذیه کننده بافت لب مثل ویتامین E و آلوئه ورا همراه است که باعث لطافت و تقویت بافت لب می‌شود. رژ لب کرمی می‌تواند بافت براق، مخملی و یا حتی اکلیلی داشته باشد که باعث برجسته‌تر دیده شدن لب‌ها می‌شود. رژ لب کرمی را بسته به رنگ و بافت آن می‌توانید برای موقعیت‌های غیررسمی مثل گردش در شهر و یا موقعیت‌های رسمی مثل محیط کاری (در رنگ‌های ملایم و نزدیک به رنگ طبیعی لب) و حتی مهمانی‌ها و مجالس (در رنگ‌های تند و روشن و مجلسی) استفاده کنید و پوشش زیبایی روی لب‌های خود داشته باشید
رژلب میبلین امریکا رژلب مات و بدون سرب و ویتامینه لب
 
رژ لب های براق وشفاف و ویژگی آنها
برق لب که معمولا به عنوان رژ لب مایع هم شناخته می‌شود همان طور که از نامش پیداست باعث براق شدن لب‌ها می‌شود و زیبایی خاصی به آن‌ها می‌دهد. این نوع محصول در دهه‌های قبل یعنی دهه ۹۰ و ۲۰۰۰ به شدت محبوب بود اما اکنون هم مدل‌های مختلف برق لب را به خصوص در فصل‌های گرم سال می‌توان استفاده کرد چون معمولا رژهای کرمی و مات و پررنگ برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب نیستند. برق لب می‌تواند بی‌رنگ و یا رنگی باشد که نوع بی‌رنگ آن معمولا روی رژ لب جامد زده می‌شود تا درخشش بیشتری به آن بدهد. به طور کلی رژ لب مایع یا برق لب نوع رژ لب مناسب برای جوانان و نوجوانان است که برای استفاده روزمره طراحی شده است اما شما می‌توانید در مهمانی‌ها هم برای تجدید آرایش خود از آن استفاده کرده و درخشش و جذابیت بیشتری به چهره خود بدهید.
رژ لب های مات و ویژگی آنها
رژ لب های مات امروزه محبوب ترین نوع رژها است که درست در نقطه مقابل برق لب قرار می‌گیرد یعنی پوشش رنگی کاملی روی لب ایجاد کرده و بافتی مات به آن‌ها می‌دهد. رژ لب مات از ترکیبات پایه رژ لب ساخته می‌شود و در واقع رژ لب مات نوعی رنگ خالص است که ترکیبات اضافه شده به انواع دیگر رژ لب را در خود ندارد. این نوع رژ لب از نظر رنگدانه‌ای بسیار غنی است و ماندگاری بالایی هم دارد. اگر سبک آرایش شما حرفه‌ای و مجلسی است رژ لب مات بهترین گزینه برای شما است چون خطوط آرایش شما را واضح و تمیز و جذاب نشان می‌دهد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که رژ لب مات باعث خشکی لب‌ها می‌شود و کسانی که پوست خشک دارند بهتر است از این نوع رژ لب استفاده نکنند و حتی الامکان از برق لب روی آن استفاده کنند تا چند ساعت پس از آرایش لب‌ها خشک و پوسته پوسته نشوند
رژلب مات و کرمی میبلین امریکا رژلب اصل
 
لاک لب و ویژگی های آن
لاک لب تقریبا شبیه رژ لب های مات است و براق نیست , ماندگاری لاک لب فوق العاده است. لاک لب برای عروس خانم ها هم گزینه مناسبی است زیرا پوشش دهی و ماندگاری بالایی دارد لاک‌ های لب در گذشته فاقد رطوبت کافی بودند و باعث خشکی و پوسته پوسته شدن لب در طول روز می‌شدند اما امروزه فرمول‌های جدیدی از لاک لب ارائه شده است که در کنار ماندگاری بالا باعث مرطوب ماندن لب هم می‌شوند و زیبایی آرایش شما را در طول روز تضمین می‌کنند. نکته جالب دیگر در مورد لاک لب این است که لاک لب مزه ندارد. و با لیس زدن لب‌ها هیچ طعمی را حس نخواهید کرد. گذشته از همه این‌ها لاک لب روی دندان مالیده نمی‌شود و به اطراف لب نیز مالیده نمی‌شود در نتیجه می‌توانید تا انتهای روز راحت و بی‌دغدغه با آرایشی زیبا به فعالیت‌های خود بپردازید

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
خواص تخم کتان
تخم کتان برای چی خوبه؟ بذر کتان با طعم ملایم، آجیلی و قوام ترد و ترد خود، یک ماده همه کاره است که می تواند طعم و بافت تقریباً هر دستور غذایی را بهبود بخشد.یکی از راه های استفاده از این دانه مخلوط کردن آن با اسموتی صبحگاهی من است. همچنین یک افزودنی عالی برای خمیر پنکیک، همبرگرهای گیاهی خانگی و حتی جو دوسر شبانه است.
 
 
1. مملو از مواد مغذی است
بذر کتان یکی از قدیمی ترین محصولات زراعی جهان است. دو نوع قهوه ای و طلایی وجود دارد که هر دو به یک اندازه مغذی هستند.فقط یک وعده مقدار مناسبی از پروتئین، فیبر و اسیدهای چرب امگا 3، همراه با چندین ویتامین و مواد معدنی مهم را فراهم می کند.
دانه کتان به ویژه سرشار از تیامین است، ویتامین B که نقش کلیدی در متابولیسم انرژی و همچنین عملکرد سلول ایفا می کند. همچنین منبع بسیار خوبی از مس است که در رشد مغز، سلامت سیستم ایمنی و متابولیسم آهن نقش دارد.
2. سرشار از اسیدهای چرب امگا 3
بذر کتان منبع عالی آلفا لینولنیک اسید است، نوعی اسید چرب امگا 3 که برای سلامت قلب مهم است و عمدتاً در غذاهای گیاهی یافت می شود. یکی از دو اسید چرب ضروری است که باید از غذاهایی که می خورید به دست آورید زیرا بدن شما آنها را تولید نمی کند.
مطالعات حیوانی نشان می دهد که  موجود در دانه کتان ممکن است به کاهش التهاب و جلوگیری از رسوب کلسترول در رگ های خونی قلب شما کمک کند.مطالعه اخیر بر روی 8866 نفر افزایش مصرف را با کاهش سطح کلسترول و کاهش خطر ابتلا به بیماری ایسکمیک قلبی - که مربوط به تنگی عروق است - و دیابت نوع 2 مرتبط دانست.مطالعات متعدد همچنین با خطر کمتر سکته مغزی مرتبط دانسته اند. علاوه بر این، یک بررسی بزرگ از 34 مطالعه حتی افزایش مصرف را با کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی مرتبط کرد.
ممکن است به شما در مدیریت وزن کمک کند
چندین مطالعه نشان می دهد که بذر کتان ممکن است به مدیریت وزن کمک کند.یک مطالعه قدیمی نشان داد که نوشیدنی حاوی قرص های فیبر کتان حاوی 2.5 گرم فیبر محلول باعث کاهش احساس گرسنگی و اشتهای کلی می شود.این احتمالاً به این دلیل است که فیبر محلول هضم را کند می کند و احساس سیری را افزایش می دهد، که ممکن است به ویژه برای کاهش وزن مفید باشد.در واقع، یک بررسی بزرگ از 45 مطالعه نشان داد که مصرف مکمل با بذر کتان منجر به کاهش قابل توجه وزن بدن، BMI و چربی شکم می‌شود.
لاغری با ژل لاغری هات چیلی
ژل لاغری هات چیلی محصولی مناسب با اثردهی فوری برای کاهش سایز و کاهش وزن بدن است.
  • کرم لاغری هات چیلی دارای اثردهی فوری برای رفع چربی های شکم و پهلو
  • از بین برنده چربی های ران و بازو و رفع سلولیت با کرم ضد سلولیت هات چیلی
  • ژل لاغر کننده هات چیلی با اثردهی فوری و بدون بازگشت ساخت کشور تایوان است.
  • این ژل لاغری سفت کننده و لیفت کننده بدن نیز می باشد.
ژل لاغری هات چیلی درمان کننده چاقی و کاهش وزن فوری بدن
 
خواص تخم کتان در بدنسازی
از آنجا که دانه کتان شامل ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم بدن است، می‌توان از خواص دانه کتان در بدنسازی استفاده کرد. تخم کتان حاوی پروتئین، کربوهیدرات، فیبر، انواع چربی شامل: چربی‌های اشباع‌شده، چربی ترانس، اسیدهای چرب امگا ۳، ویتامین B1، B5، B6، B7 و B9، انواع فولات، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم است. میزان کافی مصرف دانه کتان به طور معمول یک قاشق سوپ‌خوری است که این مقدار شامل تمام موارد ذکر شده بالا برای تامین اندازه مواد مغذی لازم بدن است.
مقدار بالای امگاهای موجود در دانه کتان برای جلوگیری از انواع بیماری‌های قلبی موثر است. وجود فیبر کافی در تخم کتان که به دو صورت فیبر محلول و نامحلول است، باعث می‌شود که فیبر محلول آن از جذب کلسترول و گلوکز در بدن کاسته و فیبر نامحلول آن به کمک باکتری‌های روده تولید، دفع مواد زائد در بدن را بالا برده و از عبور سریع مواد در روده جلوگیری کند که این خود باعث جذب کامل مواد موجود در مواد غذایی مصرف شده می‌شود.
به طور کلی بذر کتان حرکات و فعالیت مثبت شکم تخت را بیشتر می‌کند، خطر ابتلا به سرطان روده را کاهش می‌دهد، کلسترول خون را پایین آورده، از چاقی جلوگیری می‌کند و حاوی موادی است که وقتی با آنزیم و شیره معده ترکیب شود به لینگان تبدیل می‌گردد. بذر کتان مواد شیمیایی و لیپوزوم را محافظت و خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدسرطانی ایجاد می‌کند. با استفاده از خواص تخم کتان در بدنسازی و در رژیم غذایی می‌توانید از انواع بیماری‌های قلبی و انواع مختلف سرطان مثل سرطان سینه و پروستات و روده جلوگیری نمایید.
طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم
بذر کتان به تنهایی باعث لاغری نمی‌شود اما از آنجایی که دارای ویتامین‌های کافی و انواع اسیدهای چرب اشباع نشده و امگا ۳ فراوان و فیبر کافی است، می‌توان از آن به عنوان مکمل در رژیم‌های لاغری استفاده کرد . بذر کتان با داشتن فیبر زیاد می‌تواند موجب کاهش اشتها و با داشتن ویتامین‌ها و مواد مغذی کافی موجب تامین مواد غذایی لازم برای بدن شود.
در طریقه مصرف بذر کتان برای لاغری شکم بهتر است یک قاشق سوپخوری از دانه تازه کوبیده شده را در یک فنجان آب داغ حل نموده تا یک مخلوط ژله‌ای بدست آید. کمی که خنک شد آب نصف یک لیمو ترش را به آن اضافه کرده و میل نمایید؛ می‌توانید از این نوشیدنی یکبار در روز مصرف کنید. چنانچه دارای بیماری خاصی هستید و دارو مصرف می‌کنید، قبل از استفاده از هر نوع داروی گیاهی حتی بذر کتان با پزشک خود مشورت نمایید.
یکی از ساده ترین راههای بزرگ کردن سینه بانوان
راضی بودن از ظاهر خود یکی از چیزهایی است که خانم ها همواره به دنبال آن هستند، زیرا خانم ها بیشتر اوقات از آنچه در آینه می بینند راضی نیستند.
آنها سالانه برای رسیدن به ظاهر خود، خلاص شدن از سلولیت ها، تقویت پوست شان و زیبا به نظر رسیدن، هزینه زیادی پرداخت می کنند.
تکنیک های زیادی که کم و بیش مؤثر و کم و بیش آسان هستند وجود دارند که باعث می شوند به جراحی پلاستیک که هزینه بالایی دارد
و طبیعی نیست، نیازی وجود نداشته باشد.
یکی از بزرگترین مشکلات و معضل های خانم ها، اندازه سینه هایشان است.
با آنکه اغلب تکرار می شود که سایز سینه ها چندان اهمیتی ندارد، ولی با این حال داشتن سینه هایی با اندازه معقول و مناسب، مطلوب است
و باعث می شود که خانم ها حس بهتری نسبت به ظاهر خود داشته باشند.
اگر شما هم به این می اندیشید که داشتن سینه های بزرگتر، جذابیت شما را بیشتر می کند،
بدانید که روش هایی وجود دارد که می توانید این ایده را عملی کنید.
ولی هرگز فراموش نکنید که سایز سینه شما ناگهان از ۱ به ۵ نمی رسد!
ولی روش زیر به شما کمک خواهد کرد تا سینه هایتان را به میزان معقولی درشت تر کنید.
برای افزایش سایز سینه می توانید از کرم حجم دهنده سینه استفاده نمایید.
حجم دهنده سینه میبلین از اولین هفته استفاده اثر می کند.
این حجم دهنده سینه و باسن ساخت امریکا است.
ساخت ماسک تخم کتان :  میدونم خیلی ها دنبال یک ماسک عالی برای منافذ پوست هستند، بذر تخم کتان یکی از منابع سرشار از ویتامین و مواد مغذی است که استفاده از ماسک اون میتونه به شما کمک کنه که خاصیت ارتجاعی پوست رو بالا ببرید و چین و چروک پوست رو هم از بین میبره راستی استفاده مدام اون باعث جوانسازی و ترمیم پوست خواهد شد.
پس اگر شما هم مثل من میخواهید پوست صاف و شاداب داشته باشید این ماسک رو از دست ندید پس همراه من باشید تا یک ماسک فوق العاده برای پوست صورت شما به همراه ویدیو آماده کنیم. راستی در خصوص  فواید تخم کتان برای پوست هم چند نکته گفتم که حتما مطالعه کنید.
برای برنزه کردن بدن با ماندگاری 4 ماه می توانید از برنزه کننده فلورسان استفاده کنید.
برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان ساخت کشور روسیه
 
قبل از ساخت و استفاده توجه کنید که :
اول از همه بگم كه هيچ ماسكى با يک بار استفاده نتيجه صد در صد و كامل نميده و بايد يه دوره درمانى با اون ماسك مورد نظر داشته باشيد! حتى بعضى از ماسك ها دفعه اول كه استفاده ميكنيد نتيجه عكس ميده! مثلا ماسك ضد جوش ممكنه دفعه هاى اول بدتر باعث بشه شما جوش بزنيد!چرا؟! چون پوست در برابر درمان مقاومت ميكنه و يكم طول ميكشه تا به شرايط جديدش عادت كنه!
 
دوم اينكه قبل از استفاده از هر ماسك، اونو يكم رو يه قسمت پوست امتحان كنيد تا خدايى نكرده حساسيت به مواد ماسك نداشته باشيد!
خانم هايى كه باردارن و يا شير ميدن از اين ماسك استفاده نكنن
مراقب باشید که این ماسک به هیچ وجه نباید با چشم شما تماس داشته باشه
دانه كتان رو ميتونيد از عطارى ها بگيريد، پودرشم هست! ولى من ميگم اگر خودتون بگيريد آسياب كنيد بهتره! چون دانه كتان روغنيه و پودر شده اش ممكنه اكسيد شده باشه!
آموزش ساخت ماسک تخم کتان
برای ساخت ماسک تخم کتان باید ابتدا دانه های کتان که خریدید رو آسیاب کنید (شما میتونید از پودر آماده اون هم استفاده کنید)، خب حالا تخم کتان رو با آب ترکیب کنید تا یک خمیر قوام دار داشته باشید، حالا اون رو روی پوست صوررتون قرار بدید همانطور که در ویدیو میبینید زدنش یکم سخت هست، بعد از گذشت ۵ الی ۷ دقیقه میتونید ماسک رو با آب ولرم از روی صورتتون بشورید. راستی هر روز میشه از این ماسک استفاده کرد.
از ماسک تخم کتان برای حجم دهی به لب هایتان استفاده کنید
استفاده از ماسک تخم کتان و روغن نارگیل طراوت و حجم لب ها را بیشتر می کند
لب های برجسته با رژلب میبلین امریکا
برای اینکه لب های برجسته داشته باشید از رژلب میبلین امریکا مصرف کنید
رژلب میبلین امریکا ویتامینه است.
این رژلب بدون سرب کاملا ارگانیک است.
رژلب میبلین امریکا فاقد ترکیبات شیمیایی است.
برای حفظ رطوبت لب ها از رژلب مرطوب کننده میبلین استفاده نمایید.
رژلب میبلین امریکا رژلب مرطوب کننده و ویتامینه لب ها
 
تخم کتان چه فوایدی برای پوست دارد؟
همانوطر که در ابتدای این مطلب گفتم از خواص تخم کتان برای پوست میشه به بستن منافذ باز پوست، ارتجاعی کردن پوست، ترمیم و ضد چروک بودن اشاره کرد، خود تخم کتان که در مطلبی جدا در خصوص خواص اون صحبت کردیم دارای مواد مغذی بسیاری چون انواع ویتامین هیا B، A و E می باشد در کنار این ویتامین ها دارای امگا 3، امگا 6 و امگا 9 می باشد. سرشار از فیبر و مواد معدنی است که به شادابی پوست شما کمک میکند که در ادامه برخی از آنها رو لیست میکنم :
  • چین و چروک را به خوبی از بین می برد و به پوست شما کمک میکند تا از پیری زودرس جلوگیری کند.
  • به علت داشتن ویتامین و مواد مغذی و جذب آب در خود موجب تامین رطوبت پوست خواهد شد.
  • با داشتن امگا ۳ یتونه لک های قهوه ای رو به خوبی از بین ببره
  • ناخالصی های موجود در پوست را از بین میبره
  • به علت پاکسازی عالی موجب درخشندگی، سفت شدن پوست شما خواهد شد.
  • با پاکسازی خوب پوست از به وجود اومدن آکنه و جوش جلوگیری میکند
  • یک لایه بردار عالی برای پوست صورت هست
  • چربی های اضافی موجد در پوست صورت را به خوبی پاک میکنه
  • همانطور که گفتیم موجب بسته شدن منافذ باز پوست می شود.
  •  

 


:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
آب پیاز و رفع سفیدی مو
تاکنون شواهد علمی مبنی بر تأثیر عصاره پیاز بر رفع سفیدی مو منتشر نشده است. باوجوداین، تجربیات حاصل از طب سنتی تأثیر آب پیاز در کندتر شدن روند سفید شدن مو را نشان می‌دهد. تصور بر این است که عصاره پیاز به دلیل دارا بودن آنتی‌اکسیدانی به نام کاتالاز به کاهش پراکسید هیدروژن در ریشه مو کمک می‌کند. این مکانیسم سلولی در کند شدن روند سفید شدن موها اثر دارد. این ترکیب به شکل زیر آماده می‌شود:
 
 
  • آب پیاز را با دو قاشق چای‌خوری آب‌لیمو ترکیب کنید
  • محلول را به موها و پوست سر مالیده و ماساژ دهید
  • اجازه دهید محلول به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست سر باقی بماند
  • سپس با استفاده از شامپوی ملایم سر را بشویید تا بوی پیاز برطرف شود
همچنین می‌توانید یک پد پنبه‌ای را به محلول آب پیاز آغشته کنید و آب آن را روی پوست سر خود بمالید و سپس ماساژ دهید. پس از گذشت ۱۵ دقیقه سر خود را با شامپوی ملایم بشویید. می‌توان از همین فرآیند برای اضافه کردن عصاره پیاز به شامپوی خود نیز استفاده کرد.
آب پیاز برای مرطوب شدن و احیای موهای خشک و شکننده
آب پیاز به دلیل دارا بودن ترکیبات مغذی، به تقویت موهای خشک و آسیب‌دیده کمک می‌کند. فلاونوئیدهایی مانند کامپفرول و کوئرستین نمونه‌ای از این ترکیبات هستند که دارای خواص ضدالتهابی، آنتی‌اکسیدانی و اتساعی عروق هستند و به برای افزایش جریان خون در پوست سر مفید هستند.
برای درمان خشکی موها ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا را استفاده نمایید
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا:
ماسک کراتینه مو و ماسک ضد موخوره مو بایوفول کانادا
 
بهبود خارش و خشکی پوست سر با آب پیاز
خواص ضدالتهابی پیاز ممکن است به تسکین خارش پوست سر کمک کند. گاهی عصاره پیاز با سایر مواد طبیعی ترکیب می‌شود تا تأثیر آن بر درمان خارش پوست سر بیشتر شود. روش‌های زیر برای چنین هدفی مناسب هستند:
  • ۲ قاشق غذاخوری آب پیاز و نصف قاشق غذاخوری عسل
  • یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون و ۳ قاشق چای‌خوری آب پیاز
  • ۳ قاشق غذاخوری آب پیاز، ۵ قاشق چای‌خوری روغن نارگیل و یک قاشق چای‌خوری آب‌لیمو
می‌توانید یکی از ترکیب‌های بالا را تهیه کرده و روی پوست سر خود بمالید، سپس بعد از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه آن را با یک شامپوی ملایم بشویید.
درمان ریزش مو و رشد مجدد موها با شامپو رشد مو بایوفول کانادا
شامپو رشد مو بایوفول کانادا درمان فوری ریزش مو است.
شامپو رشد مو فوری و گیاهی بایوفول کانادا
 
پیاز چگونه به رشد موها کمک می کند
مواد مغذی موجود در آب پیاز می‌تواند فولیکول‌های مو را تغذیه کند که در نتیجه موجب افزایش حجم، درخشندگی و تقویت رشد مو خواهد شد. ضمنا مواد مغذی فراوان آب پیاز می‌تواند نازک شدن و شکنندگی موها را به حداقل برساند.
درمان ریزش مو با محلول ضد ریزش مو بایوفول کانادا تونیک ضد ریزش مو کاملا گیاهی
درمان ریزش مو با محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا
درمان ریزش مو ارثی ژنتیکی و هورمونی با محلول ضد ریزش مو بایوفول کانادا
محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول مدل شوک دارای ویژگی های:
 
چطور از آب پیاز برای موها استفاده کنیم؟
برای آنهایی که می‌خواهند از آب پیاز برایدرمان ریزش مو ، بهبود سلامت مو یا افزایش رشد مجدد مو استفاده کنند، کار ساده‌ای است:
۱. تقریبا چهار عدد پیاز را پوست گرفته و آنها را خرد کنید.
۲. با استفاده از آب میوه گیری یا هر روش دیگری که برای‌تان ساده‌تر است، آب پیاز را بگیرید.
۳. یک راه دیگر هم این است که تکه‌های پیاز را در مخلوط کن ریخته و به شکل خمیر درآورید. خمیر را در پارچه‌ی درشت بافتی گذاشته و فشار دهید تا عصاره‌ی آن جدا شود.
۳. آب پیاز را به پوست سر و ریشه‌های مو بمالید.
چند قطره آبلیمو یا اسانس می‌تواند بوی تند پیاز را کم کند.
اضافه کردن کمی روغن نارگیل یا گلاب یا عصاره‌ی نعنا فلفلی یا استوقدوس یا رزماری می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.
برخی آب پیاز را با شامپو ترکیب کرده و به پوست سر و ریشه مو می مالند و چند دقیقه می گذارند بماند.
سر را با نایلون یا کلاه رنگ بپوشانید و بگذارید آب پیاز حداقل نیم ساعت روی سر بماند.
در حال حاضر هیچ محصول تجاری مانند شامپو که حاوی عصاره‌ی پیاز باشد وجود ندارد.


:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
معرفی گیاه:میخک چیست؟
گل میخک یک محصول بسیار معطر است، که معمولا به عنوان یک ادویه استفاده می شود. گیاه میخک معمولاً به اندازه 8 تا 12 متر ارتفاع دارد.
طعم و مزه متمایز آن جز ادویه های خاص محسوب می شود. به طور گسترده در آروماتراپی استفاده می شود، 
برای دندانپزشکی به شکل روغن به کار برده می شود و برای سایر مشکلات طحال، اسهال، سرماخوردگی و سرفه و غیره هم کاربرد دارد.
کاربرد آن در آشپزی علاوه بر افزودن طعم و مزه به دلیل خواص ضد عفونی کننده آن نیز می باشد.

 
 
میخک برای کمک به پاکسازی خون:
میخک به پاکسازی خون کمک می کند؛ مطالعات نشان داده اند که عصاره های معطر آن می توانند باعث کاهش سمیت خون شوند و فعالیت آنتی اکسیدانی را در سراسر بدن تحریک کنند و به این ترتیب سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و در عین حال پلاکت ها را پاکسازی کنند.
 میخک برای کمک به خلاص شدن از اعتیاد به مواد مخدر:
جویدن یک گل میخک به جای سیگار کشیدن می تواند تمایل شما به سیگار را کاهش دهد و همچنین با چنین عملکردی باعث انحراف مغز می شود.
 میخک برای کمک به جلوگیری از آنفلوآنزا:
مصرف گل میخک به طور موثری از آنفلوآنزا جلوگیری می کند. زمانی که آن را با غذا مصرف می کنید، تولید بزاق را افزایش می دهد که برای گاستریت، اسیدیته و کاهش اشتها مناسب است.
میخک برای کمک به درمان گرفتگی و اسپاسم:
گل میخک با خواص آرامش بخشی که دارد، می تواند گرفتگی و اسپاسم بدن را کاهش داد.
 میخک برای کمک به کاهش وزن:
میخک یکی از ادویه های توصیه شده برای کسانی است که برنامه ی رژیمی برای کاهش وزن دارند، زیرا حاوی خواص ضد چاقی است. یکی از علل بیماری دیابت نوع 2 آن است که فرد نمی تواند وزن خود را کنترل کند. هرچند لوزالمعده انسولین کافی تولید می کند اما بدن نمی تواند از آن برای تجزیه قند خون استفاده کند. در ادامه بحث خواص میخک در نمناک بهتر است بدانید که مصرف میخک ممکن است به پیشگیری از افزایش وزن زیادی و همین طور درمان علائم مقاومت به انسولین کمک کند. در مورد روش های مصرف میخک برای کاهش وزن و لاغری در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک به طور کامل توضیح داده شده است.
لاغری با ژل لاغری هات چیلی
برای لاغری شدن می توانید از ژل لاغری هات چیلی استفاده کنید.
کرم لاغری هات چیلی برای چربی سوزی موضعی مناسب است.
فواید استفاده از ژل لاغری هات چیلی:

ژل لاغری هات چیلی

ژل لاغری بدن هات چیلی
 
 
روغن گل میخک برای کمک به سلامت پوست:
شما می توانید روغن گل میخک را در لوسیون ها، عطر و حتی صابون پیدا کنید، ترکیب موجود در میخک، خواص ضد باکتریایی دارد و در درمان آکنه، کشتن عفونت های باکتریایی و کاهش ورم موثر است.روغن گل میخک، همچنین دارای خواص ضد پیری است، هنگامی که به پوست و چین و چروک می بینید با مصرف روغن میخک تفاوت را مشاهده خواهید کرد.شما باید به سادگی دو یا سه قطره روغن گل میخک را با کرم پوست بر روی صورتتان اعمال کنید.برای به دست آوردن مزایای روغن گل میخک، آن را دو بار در روز اعمال کنید، پوست مرده را از بین می برد و پوست شما را تازه و جوان خواهد کرد.
 
با ترکیب روغن نارگیل هویج و میخک برنزه شوید
برای برنزه شدن پوستتان می توانید قبل از حمام آفتاب از ترکیب روغن نارگیل،هویج و میخک استفاده کنید و سی دقیقه حمام آفتاب بگیرید.
برای برنزه شدن می توانید از کرم برنزه کننده فلورسان استفاده کنید:
برنزه کننده کننده فلورسان دارا:
ویتامین ها و مرطوب کننده های پوست است.
لوسیون برنزه کننده فلورسان 4 ماه ماندگار است.
تناژ رنگ برنزه کننده فلورسان شکلاتی طلایی است
کرم برنزه کننده فلورسان رنگدهی فوری دارد

برنزه کننده فلورسان

کرم برنزه کننده فلورسان با 4 ماه ماندگاری رنگ مخصوص سولاریوم و آفتاب
 
ارزش غذایی گل میخک متوسط:
  • انرژی: 47 کیلو کالری – 2 درصد میزان توصیه شده
  • کربوهیدرات: 10.52 گرم – 8 درصد میزان توصیه شده
  • پروتئین: 3.27 گرم – 6 درصد میزان توصیه شده
  • چربی کل: 0.15 گرم – 0.5 درصد میزان توصیه شده
  • فیبر رژیمی: 5.4 گرم – 14 درصد میزان توصیه شده
  • فولات: 68 میکروگرم – 17 درصد میزان توصیه شده
  • نیاسین: 1.046 میلی گرم – 6.5 درصد میزان توصیه شده
  • اسید پانتوتنیک: 0.338 میلی گرم – 7 درصد میزان توصیه شده
  • پیریدوکسین: 0.116 میلی گرم – 9 درصد میزان توصیه شده
  • ریبوفلاوین: 0.066 میلی گرم – 5 درصد میزان توصیه شده
  • تیامین: 0.072 میلی گرم – 6 درصد میزان توصیه شده
  • ویتامین آ: 13 واحد – 0.5 درصد میزان توصیه شده
  • ویتامین ث: 11.7 میلی گرم – 20 درصد میزان توصیه شده
  • ویتامین ای: 0.19 میلی گرم – 1 درصد میزان توصیه شده
روغن میخک مرطوب کننده لب
یکی دیگر از فواید روغن میخک مرطوب کردن و درخشان کردن لب ها است.
رژلب میبلین مرطوب کننده لب
برای حفظ طراوت و رطوبت لب ها می توانید از رژلب میبلین استفاده کنید 
رژلب میبلین دارای فواید بسیاری از جمله:

رژلب میبلین رژلب بدون سرب

رژلب میبلین بدون سرب
 
خواص دمنوش میخک
از خواص دمنوش میخک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • درمان ناتوانی جنسی: طبع میخک بسیار گرم است و از آن می‌توان برای درمان ناتوانی جنسی و انزال زودرس بهره برد.
  • لاغری: از خواص دمنوش میخک می‌توان به تاثیر آن در افزایش متابولیسم و درنتیجه در کاهش وزن سریع و لاغری موثر است. همچنین دمنوش میخک موجب کاهش اشتها می‌شود.
  • رفع گرفتگی عضلات: از خواص دمنوش میخک می‌توان به تاثیر آن در درمان گرفتگی عضلات، بهبود روماتیسم و کاهش دردهای کمر اشاره کرد.
  • تقویت کبد و طحال: مصرف دمنوش میخک به پاکسازی کبد کمک می‌کند.
  • تقویت معده و درمان ناراحتی‌های گوارشی: ترکیبات موجود در میخک به درمان زخم معده کمک می‌کند.
  • از دیگر خواص دمنوش میخک می‌توان به تقویت مغز و حافظه و رفع استرس اشاره کرد.
خواص چای دارچین و میخک
خواص چای دارچین و میخک عبارت است از:
  • انگل روده ای: از آن‌جا که این چای خاصیت ضد انگل، ضد باکتری و ضد قارچ دارد در درمان انگل روده مبید است.
  • لاغری : خواص چای دارچین و میخک می‌تواند به چربی سوزی و کاهش اشتها در نتیجه لاغری کمک کند.
  • آرتروز: چای دارچین و میخک دارای خاصیت ضدالتهابی و ضد درد است و می‌تواند برای افرادی که مبتلا به آرتریت روماتوئید هستند مفید باشد.
  • سلامت پوست: چای دارچین و میخک غنی از آنتی‌اکسیدان است و چین و چروک و پیری پوست را کاهش می‌دهد.
  • تب: خواص ضد التهابی چای دارچین و میخک بی‌نظیر است و می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و سبب کاهش تب شود.
  • هضم: این چای دارچین و میخک باعث افزایش بزاق درنتیجه هضم بهتر و سریع‌تر می‌شود.
  • عفونت سینوس: چای دارچین و میخک به کاهش التهاب سینوسی کمک می‌کند


:: برچسب‌ها: ژل لاغری , برنزه کننده , رژلب میبلین , ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
بادام تلخ چیست و چه تفاوتی با بادام شیرین دارد؟
بادام یکی از مغز دانه های مفید و پرخاصیت است که برای درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها به کار برده می شود. درخت بادام از گیاهان خانواده «گلسرخیان» (Rosaceae) است و تقریباً در سراسر دنیا کشت و پرورش داده می شود. این درخت دو واریته مختلف دارد که محصولات شیرین و تلخ متفاوت تولید می کنند. بادام تلخ از درخت Prunus amygdalus var.amara حاصل می شود و حاوی مواد سمی است. دانه بادام تلخ از نظر ظاهری کوتاه تر و پهن تر از بادام شیرین است.
 
 
روش استفاده از روغن بادام تلخ برای مو
حالا بهترین روش استفاده از روغن بادام تلخ برای موها را به تود یاد می‌دهیم:
در یک ظرف شیشه‌ای، سه قاشق غذاخوری روغن بادام تلخ، سه قاشق غذاخوری روغن آرگان و سه قطره روغن نعناع را با هم مخلوط کن. این ترکیب را به صورت هفتگی یا ماهانه روی پوست سر خود ماساژ بده.
با شانه زدن موها در زمان استفاده از این ترکیب، می‌توانی مطمئن شوی که روغن بادام به تمام بخش‌های مو رسیده است. سپس موهای خود را با استفاده از یک کلاه پلاستیکی یا حوله بپوشان و دست‌کم ۲۵ دقیقه صبر کن. پس از این مدت، می‌توانی موهای خود را با شامپوی مورد علاقه‌ات شست‌وشو دهی.
سرم رشد مو سی کمپلکس بایوفول کانادا
درمان ریزش مو و رشد مو ها با سرم رشد مو سی کمپلکس بایوفول کانادا
این محلول رشد مو رطوبت رسان و آبرسان موهاست.
سرم رشد مو سی کمپلکس بایوفول دارای ویژگی های زیادی از جمله:
  • گیاهی بودن
  • محلول رشد مو فاقد پارابن و سیلیکون
  • سرم رشد مو سی کمپلکس دارای ویتامین اف و سی است.
  • بالا بردن سرعت رشد موها
سرم رشد مو سی کمپلکس بایوفول کانادا
 
  • خواص روغن بادام تلخ
جالب است بدانید خواص روغن بادام تلخ به خاطر وجود ماده ای در آن است که آن را غیر قابل خوراکی و سمی کرده است. سیانید موجود در بادام تلخ دارای خواص ضد ویروسی، ضد قارچی، ضد خارش و ضد باکتری است که بنا به طرز استفاده روغن بادام تلخ برای پوست، مو و دیگر موارد بالا بسیار مفید می شود.
1. روغن بادام تلخ برای شوره سر
نخستین مزیت استفاده از روغن بادام برای موها آن است که از شر شوره سر خلاص می شوی! روغن بادام تلخ حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان ها و مهم تر از همه، ترکیبات ضدالتهابی است که از فعالیت باکتری ها و قارچ ها روی پوست سر جلوگیری می کنند. این باکتری ها مسئول ایجاد چربی روی موها هستند؛ در نتیجه، با استفاده از روغن بادام تلخ، به طور کامل شوره سر خود را درمان خواهی کرد!
۲. روغن بادام تلخ برای رشد موی سر
فایده دوم استفاده از روغن بادام تلخ برای موها، افزایش رشد موها است. اگر می خواهی رشد موهایت افزایش پیدا کند، باید دست کم یک بار در ماه، از روغن بادام تلخ استفاده کنی.
این روغن سرشار از مواد مغذی برای فولیکول های مو است و از آن مهم تر، از پوست سر در برابر از اشعه های خطرناک UV و همچنین، آلاینده های خطرناک محیط که فولیکول های مو را مسدود می کنند و باعث ریزش موها می شوند، محافظت می کند.
با استفاده از روغن بادام تلخ به صورت هفتگی، نه تنها به رشد موهای خود سرعت می دهی، بلکه موهایی ضخیم و سالم هم خواهی داشت.
درمان ریزش مو با محلول ضد ریزش مو فوری شوک
ریزش مو با محلول ضد ریزش شوک به صورت کامل قطع می شود.
محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا
 
۳. روغن بادام تلخ برای سلامت موها
فایده سوم این است که روغن بادام تلخ از مسدود شدن فولیکول های مو جلوگیری می کند. این ماده غنی از ترکیبات ضدالتهابی و آنتی اکسیدان هاست که به باز شدن فولیکول های مو کمک می کنند. این مسئله باعث می شود نه تنها رشد موها افزایش و ریزش موها کاهش یابد، بلکه ضخامت موها نیز بیشتر شود. با استفاده از روغن بادام برای موها به سرعت شاهد رشد موهایی ضخیم تر و سالم تر خواهی بود!
۴. روغن بادام تلخ برای درخشش موها
و اما فایده چهارم! روغن بادام تلخ به موها ظاهری فوق العاده درخشان می بخشد. در واقع، به دلیل وجود برخی از اسیدهای چرب بسیار ضروری، از جمله امگا ۹ در روغن بادام تلخ، پس از استفاده از آن، موها برق و بوی فوق العاده ای می گیرند.
درمان خشکی وزی و موخوره با ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول به صورت طبیعی موها را صاف و درخشنده می کند
ماسک کراتینه بایوفول مدل اولتراشاین صد در صد ارگانیک است.
این ماسک مو دارای ویژگی هایی از جمله:
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا صاف کننده و ضد موخوره مو
 
روش استفاده از روغن بادام تلخ برای مو
حالا بهترین روش استفاده از روغن بادام تلخ برای موها را به تود یاد می دهیم:
در یک ظرف شیشه ای، سه قاشق غذاخوری روغن بادام تلخ، سه قاشق غذاخوری روغن آرگان و سه قطره روغن نعناع را با هم مخلوط کن. این ترکیب را به صورت هفتگی یا ماهانه روی پوست سر خود ماساژ بده.
با شانه زدن موها در زمان استفاده از این ترکیب، می توانی مطمئن شوی که روغن بادام به تمام بخش های مو رسیده است. سپس موهای خود را با استفاده از یک کلاه پلاستیکی یا حوله بپوشان و دست کم ۲۵ دقیقه صبر کن. پس از این مدت، می توانی موهای خود را با شامپوی مورد علاقه ات شست وشو دهی.


:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

ریزش روزانه صد تار مو طبیعی می باشد. ریزش مو (آلوپسی) می تواند روی سر یا تمام بدن تأثیر بگذارد و همچنین می تواند موقت یا دائمی باشد. ریزش مو به دلایل مختلفی مانند: ژنتیک، تغییرات هورمونی یا بهم خوردن تعادل بین ریزش و رویش مو با افزایش سن اتفاق می افتد. ریزش مو هم در آقایان و هم در خانم ها اتفاق می افتد اما بیشتر در مردان شایع است و کاشت مو برای افرادی که بخش زیادی از موی خود را از دست داده اند بهترین روش درمانی می باشد. طاسی به طور معمول به علت ریزش بیش از حد مو به وجود می یاید. ریزش موی ارثی با افزایش سن شایع ترین علت طاسی است. برخی افراد ترجیح می دهند ریزش مو روند خود را بدون درمان طی کند اما بعضی دیگر ممکن است با مدل مو، آرایش، کلاه گیس یا روسری بپوشانند. برخی دیگر ممکن است یکی از روش های درمانی موجود را برای جلوگیری از ریزش مو یا بازگرداندن موهای از بین رفته انتخاب کنند.
 
 
درمان ریزش مو با محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا
درمان ریزش مو با محلول ضد ریزش مو شوک امکان پذیر است.
درمان انواع الگوهای ریزش مو و رشد مو با محلول ضد ریزش و رشد مجدد مو شوک
اگر از ریزش مو ارثی و ژنتیکی رنج می برید تونیک ضد ریزش مو شوک بهترین روش درمانی برای موهایتان است
ویژگی های محلول ضد ریزش مو گیاهی شوک:
محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا
 
چگونگی استفاده از سیر برای جلوگیری از ریزش موی سر
 
اگر چه خوردن سیر در غذا به طرق مختلف برای سلامتی مفید است، شما از آب سیر یا روغن سیر به عنوان درمان موضعی به شکل مرهم استفاده خواهید کرد تا قدرت سیر را در درمان ریزش مو و ترمیم مو مهار کنید. در ذیل به چگونگی کنترل آن اشاره شده است:
 
آب سیر و عسل برای رشد موها
 
آب سیر را از سر سیر یا حدود هشت حبه سیر بگیرید. برای این کار هر حبه را از پوست در بیاورید و با استفاده از دستگاه پرس سیر، آب هر حبه را بگیرید. حدود یک قاشق چایخوری آب سیر به‌دست می‌ا‌ید. این آب سیر را با همان مقدار عسل مخلوط کنید ( که فواید سلامتی شگفت‌انگیزی دارد). مرهم حاصل را در پوست سر و موها بمالید و قبل از آب کشیدن به مدت ۲۰ دقیقه یا بیشتر بگذارید بماند.
 
این کار را می­‌توانید دو یا سه بار در هر هفته یا هر چند بار که می­‌خواهید انجام دهید.
 
آب سیر و روغن نارگیل برای مبارزه با ریزش مو
 
یک مرهم دیگر برای موها هم وجود دارد که می­‌تواند از مخلوط آب سیر و روغن نارگیل به مقدار برابر درست شود. آب سیر را از سر سیر به روشی که در بالا گفته شد بگیرید و آن را با یک قاشق چای‌خوری روغن نارگیل مخلوط کنید ( روغن نارگیل را با قرار دادن بر روی کاسه پر از آب گرم، کمی گرم کنید) سپس مخلوط را روی پوست و موی سر ماساژ دهید و قبل از آب کشیدن به مدت ۲۰ دقیقه یا بیشتر بگذارید بماند. این کار را می‌­توانید دو یا سه بار در هر هفته یا هر چند بار که می­‌خواهید انجام دهید.
رشد موها با شامپو رشد مو ایج دیفنس بایوفول کانادا
شامپو ضد ریزش مو بایوفول کانادا درمان انواع الگو های ریزش مو است.
این شامپو رشد مو درمان نازکی، ضعیفی و عدم رشد مو ها است.
ترکیبات شامپو رشد مو فوری بایوفول کاملا گیاهی است و دارای ویژگی هایی از جمله:
شامپو رشد مو بایوفول کانادا
 
سیر برای رشد مو
سیر به عنوان بازسازی کننده سلول‌ها عمل می‌کند، زیرا باکتری‌ها و قارچ‌های مضر را در پوست سر از بین می‌برد.
حبه‌های سیر را در خرد کن برقی خرد کنید، تفاله آن را تخلیه کرده و آب آن را کنار بگذارید.
مو‌ها را با شانه تقسیم کنید و این مایع را روی هر تار پخش کنید تا به پوست سر برسد و سر را به مدت ده دقیقه به خوبی ماساژ دهید، سپس حداقل به مدت دو ساعت به آن فرصت دهید. مو‌ها را با آب ولرم بشویید سپس مقداری روغن زیتون را با همان مقدار روغن کرچک مخلوط کرده و روی مو‌ها بمالید و بگذارید حداقل پنج ساعت روی مو‌ها بماند تا پوست سر آن را جذب کند.
استفاده از روغن نارگیل و آب سیر
استفاده از روغن نارگیل و ماساژ دادن پوست سر با استفاده از آن از قدیم جهت جلوگیری از ریزش مو و بهبود وضعیت پوست سر در بسیاری از کشورهای جهان از جمله هند رواج داشته است. ولی اگر بصورت ترکیبی با آب سیر استفاده شود، می تواند تاثیری دوچندان داشته باشد. برای این کار پوست حبه های سیر را تک تک جدا کرده و پس از آماده سازی آنها برای گرفتن آب آنها، با استفاده از پرس کننده سیر براحتی می توانید آب سیر را بدست آورید.
روغن نارگیل را سپس به همان نسبت مساوی با آن ترکیب کنید (مثلا اگر سه قاشق آب سیر درست کرده اید، سه قاشق هم آب نارگیل به آن اضافه و به خوبی مخلوط کنید) البته پیش از ترکیب این دو برای اینکه بهتر ترکیب نهایی بدست آید، می توانید روغن نارگیل را کمی گرم کنید. در نهایت این ترکیب را به آرامی بر روی پوست سر و نواحی که در آن ریزش موی بیشتری دارید، می توانید به آرامی بریزید و حتی با نوک انگشتان ماساژ دهید.
درمان ریزش مو با سیر
افراد زیادی با مشکل ریزش مو درگیر هستند و به هر دری می زنند تا بتوانند این مشکل را برطرف کنند. خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی، تا حدودی این مشکل با جراحی زیبایی قابل برطرف شدن است. ولی به دلیل هزینه بالای این نوع جراحی هر کسی قادر به انجام این کار نیست.
جلوگیری از ریزش مو با داروهای گیاهی یا مصرف شامپو برای جلوگیری از ریزش مو معمولا در مدت زمان زیادی اتفاق می افتد و زمان بر است اما مصرف مداوم آن در موارد زیادی تاثیر خود را می گذارند.
راه های درمان خانگی ریزش مو مثل درمان ریزش مو با آب پیاز و… شاید به صورت موقتی برای شما اثر گذار باشند ولی راه حل قطعی نخواهند بود. در مواردی که با ریزش مو شدید مواجه شدید باید از داروهای ریزش مو استفاده کنید که حتما باید تحت نظر پزشک انجام شود.
بهترین راهکار این است که با مراقبت از موی خود، تا حدودی از ریزش آن جلوگیری کنیم. مگر اینکه مشکل از جایی دیگر (بطور مثال ارثی) باشد. روشهای زیادی برای قوی شدن پیاز مو وجود دارد که استفاده از سیر یکی از این موارد است.
اگر ریزش موی شما شدید نیست و می توانید به درمان های خانگی اکتفا کنید از سیر استفاده کنید تا علاوه بر جلوگیری از ریزش مو به تقویت موهایتان کمک کند. سیر یکی از بهترین روش های درمان ریزش مو می باشد. سیر سرشار از آنتی اکسیدان است و از سلول ها در مقابل رادیکال های آزاد که بسیار مضر هستند محافظت می کند. البته توجه داشته باشید که شامپوهایی که حاوی سیر بی بو هستند، اثر درمانی ندارند.
سولوفور و سلنیوم موجود در سیر می ­‌تواند به تقویت ساختار ساقه مو کمک کند، به این معنی که نه تنها به پرکردن مجدد جای موی ریخته شده کمک می­ کند بلکه می تواند موهای فعلی را هم تقویت کند. ویتامین ­‌ها و مواد معدنی در هر حبه سیر هم می ­‌تواند بطور طبیعی بر موهایتان در هنگام تقویت، تاثیر بگذارد.


:: برچسب‌ها: شامپو رشدمو , محلول ضد ریزش مو , شامپو ضد ریزش مو , تونیک ضد ریزش مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
رژیم لاغری شیر حدودا یک دهه است که رواج پیدا کرده، شامل نوشیدن روزانه ۴ وعده شیر کم چرب به مدت یک ماه می‌باشد. منطق علمی پشت این رژیم ضعیف است؛ اما برخی تحقیقات نشان داده‌اند مصرف سطح بالایی از کلسیم به کاهش وزن کمک می‌کند؛ چون کلسیم سبب آب شدن چربی‌ها، مخصوصا چربی‌های شکمی خواهد شد. پس خوردن شیر و نخوردن غذاهای جامد حتما منجر به کاهش وزن می‌شود! این نوع روش لاغری با شیر به نظر بی خطر می‌آید و فرصتی را به افراد می‌دهد تا کلسیم و ویتامین D مورد نیاز خود را در طول روز دریافت کنند. اما همچنان ممکن است این نوع رژیم غذایی سبب ایجاد رابطه‌ای ناسالم با غذا شود. رژیم شیر از شما می‌خواهد تقریبا همه­‌ی غذاها را کنار بگذارید و فقط شیر استفاده کنید. حذف گروه‌های غذایی و تکیه بر تنها یک نوع غذا برای رسیدن به کاهش وزن در طولانی مدت مناسب نخواهد بود. با استفاده از چنین رژیم‌های خطرناکی دچار کمبود بسیاری از مواد مغذی از جمله فیبر خواهید شد.
 
 
ساخت عضله شیر گاو طوری طراحی شده که به رشد سریع‌تر گوساله‌ها کمک کند؛ بنابراین منطقی است که مصرف کنندگان شیر گاو رشد عضلانی بهتری داشته باشند. شیر گاو منبعی غنی از پروتئین با کیفیت و دارای تمام آمینواسیدهای ضروری است. شیر کامل منبع غنی از انرژی به شکل چربی اشباع است که از تحلیل بافت عضلانی به عنوان انرژی پیشگیری می‌کند. حفظ و افزایش بافت عضلانی به تثبیت وزن و بالا بردن سوخت و ساز جهت کاهش وزن کم می‌کند. بنابراین برای حفظ بافت عضلانی به مقدار زیادی پروتئین نیاز داریم. پروتئین موجود در لبنیات سبب رشد و بازسازی عضلات می‌شود.
علاوه بر شیر برای لاغری از ژل لاغری هات چیلی استفاده کنید
ژل لاغری هات چیلی کاهش سایز فوری بدن است
ژل لاغر کننده بدن هات چیلی به صورت موضعی چربی های شکم و پهلو را از بین می برد.
کرم لاغری هات چیلی به صورت موثر از اولین جلسه استفاده شروع به لاغری می کند.
برای درمان سلولیت های پشت پاها از کرم ضد سلولیت هات چیلی استفاده نمایید.
ژل لاغری هات چیلی
 
 
آیا رژیم لاغری شیر مناسب است؟ مسلم است که اگر غذاها را از رژیم خود حذف کنید و فقط شیر بنوشید وزنتان کم می‌شود. ولی نمی‌توانید برای همیشه شیر بنوشید؛ پس با بازگشت به برنامه غذایی عادی دوباره وزن کم شده را خیلی زود اضافه می‌کنید. رژیم‌های فوق­‌العاده محدود مانند رژیم شیر کاملا ناپایدار و غیرمنطقی هستند. البته انواع خفیف‌تر رژیم شیر نیز وجود دارد که در آن توصیه می‌­شود قبل از هر وعده، یک لیوان شیر بخورید تا به کنترل مقدار غذا و در نتیجه مقدار کالری دریافتی کمک کند. این یعنی با نوشیدن شیر، هنگام خوردن وعده اصلی دیگر آنقدرها احساس گرسنگی نمی­‌کنید. بنابراین کالری دریافتی شما کاهش می‌­یابد. مزایای رژیم لاغری شیر اگر سیستم گوارشتان نسبت به شیر حساس نیست، باید آن را در برنامه غذایی خود جای دهید. شیر یک نوشیدنی بسیار سالم با مواد مغذی فراوان است. مزایای این نوشیدنی عبارتند از: 1- سلامت استخوان‌ها شیر برای استخوان‌ها مفید است، چون منبع غنی از کلسیم به حساب می‌آید. ماده معدنی که برای استخوان و داشتن دندانی سالم ضروری است. شیر گاو با ویتامین D غنی ­سازی می‌شود. ویتامین D نیز به سلامت استخوان کمک کرده و به همراه کلسیم از پوکی استخوان پیشگیری می‌کنند. دیگر راه‌های بهبود سلامت استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان عبارتند از فعالیت فیزیکی مرتب و تمرین‌های قدرتی، پرهیز از کشیدن سیگار و استفاده از یک برنامه غذایی سالم که سدیم پایین و پتاسیم بالا داشته باشد. بیشتر ویتامین D که بدن دریافت می‌کند حاصل قرار گرفتن بدن در معرض نور خورشید است. 2- سلامت قلب شیر گاو منبع پتاسیم است که فشار خون را کاهش می‌­دهد. افزایش دریافت پتاسیم و کاهش سدیم خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی را کم می‌کند. پژوهش‌ها نشان داده‌­اند کسانی که ۴۰۶۹ میلی­‌گرم پتاسیم در روز دریافت می‌کنند در مقایسه با کسانی که تنها هزار میلی­‌گرم مصرف می‌کنند، ۴۹ درصد کمتر در خطر مرگ بر اثر بیماری‌های قلبی هستند. غذاهای سرشار از پتاسیم، شامل شیر گاو، پرتقال، گوجه فرنگی، لوبیا سفید، اسفناج، موز، زردآلو و ماست است. افزایش ناگهانی دریافت پتاسیم خطرناک است و سبب بروز مشکلات قلبی می‌شود؛ بنابراین قبل از اینکه مقدار پتاسیم برنامه غذایی خود را افزایش دهید ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.
۱. پاک کننده طبیعی صورت
شیر خام یک پاک کننده طبیعی شگفت انگیز پوست است. می توانید با استفاده از آن تمام حفره های پوست، جوش ها و آکنه ها و بقیه لکه های روی آن را از بین ببرید. یک مقدار پنبه بردارید و آن را به شیر آغشته کنید و روی پوست صورتتان بمالید و بعد از ۵ دقیقه صورتتان را بشویید. انجام روزانه این کار باعث پاک شدن سطح پوست و نرم و انعطاف پذیر شدن آن می شود.
۲. مرطوب کننده فوق العاده
صورتتان پوسته-پوسته شده است؟ با استفاده از این روش خانگی می توانید به راحتی پوست خشک و خشن را به پوستی نرم و لطیف تبدیل کنید. گلوله پنبه ای را در شیر خام (خنک) فرو کنید و کاملا خیس کنید و سپس به صورت ضربه ای به پوستتان بزنید و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به حال خود رها کنید. زمانی که شیر روی پوستتان خشک شد سعی کنید عضلات صورتتان را تکان ندهید زیرا ممکن است باعث ایجاد خطوط خنده بر روی پوستتان شوید. صورتتان را با آب سرد بشویید. اکنون تمام روز پوستی شاداب و نرم خواهید داشت.
برنزه کننده
پس از حمام آفتاب و استفاده از یک برنزه کننده خوب مانند کرم برنزه کننده فلورسان برای حفظ رطوب پوستتان از شیر استفاده کنید.
لوسیون برنزه کننده فلورسان 160 میل است.
برنزه کننده فلورسان ساخت کشور روسیه است.
اسپری برنزه کننده کربن ایکس 250 میل است و ساخت کشور امریکا است.
برنزه کننده فلورسان ویتامینه و با رنگدهی برنزه فوری است.
لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب
 
۳. روشن کننده رنگ پوست
تمام کاری که باید انجام دهید این است که شیر را بر صورت و گردن خود بمالید و به مدت ۱۰ دقیقه به حال خود رها کنید . سپس با آب بشویید. انجام این کار باعث می شود تنها در عرض چند دقیقه پوستتان شفاف تر و نرم تر شود. مقدار بالای اسید لاکتیک در شیر نه تنها دارای ویژگی روشن کننده پوست است، بلکه باعث حذف سلول های مرده بر روی پوست می شود.
شیر سرشار از کلسیم است :
کلسیم فاکتور مهمی برای افزایش متابولیسم است که به نوبه خود باعث کاهش وزن می شود . بر اساس نظریه محققان ، هرچه کلسیم بیشتری در سلول وجود داشته باشد چربی سوزی نیز بیشتر خواهد بود.
2. شیر گرسنگی را کاهش می دهد :
شیر باعث تحریک هورمون مبارزه با گرسنگی به نام پپتیدYY شده و باعث می شود به مدت طولانی احساس گرسنگی نکنید.
3. شیر سرشار از پروتئین است :
یک فنجان شیر حاوی 8.14 گرم پروتئین است . پروتئین باعث افزایش متابولیسم و احساس سیری می شود که علاوه براین کاهش چربی شکمی و فشار خون پایین را به همراه خواهد داشت.
مراقبا از لب ها
با استفاده از شیر لب هایی برجسته و خوش رنگ داشته باشید.
در کنار شیر از رژلب های گیاهی و ارگانیک و رژلب بدون سرب استفاده کنید.
بررای مثال رژلب میبلین یک محصول ایده آل و استاندارد است.
رژلب بدون سرب میبلین مرطوب کننده و ویتامینه لب هاست و ساخت کشور امریکا است.
رژلب میبلین رژلب بدون سرب و ویتامینه
 
4. شیر یک نوشیدنی کم کالری است :
یک فنجان شیر حاوی 149 کالری است . نوشیدن شیر موز باعث می شود حداقل به مدت دو ساعت احساس سیری داشته باشید.
5. رژیم اصلاح شده شیر سرشار از مواد مغذی است :
این رژیم غذایی مصرف غذاهای سالم مانند سبزیجات ، میوه ها، پروتئین ، کربوهیدرات های پیچیده و چربی های سالم را به همراه شیر توصیه می کند. این غذاها حاوی سایر مواد مغذی هستند که در شیر وجود ندارد و بدون آنکه به سلامت بدن آسیب برسانند باعث کاهش وزن خواهند شد.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

به طور کلی این روزها رنگارنگی و نوع لوازم آرایشی بیش از هر زمان دیگری گسترش پیدا کرده و روز به روز شاهد افزایش این تنوع هستیم اما امروزه یکی از مهم ترین معیار های زیبایی در جهان سلامت موها، ناخن و پوست است که معمولا حرف اول را می زند زیرا بدون داشتن پوست و موی سالم استفاده از هر ماده مصنوعی برای زیبایی بی معنا خواهد بود. بهتر است بدانید یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند موهای ناسالم و شکننده است زیرا موهای ناسالم یا چرب به اندازه پوستی بی طراوت و خسته می تواند بر روی ظاهر ما تاثیر گذار باشد. در واقع برای یافتن سلامت و شادابی هر عضوی طبیعت همواره به ما کمک می کند و می توانیم با یافتن ترکیب طبیعی مورد نیاز خود در دراز مدت هر مشکل ظاهری را حل نماییم.
 
 
در این میان بدون شک شیر یکی از محبوب ترین مواد خوراکی در تمامی فرهنگ های جهان است که اگر شما نیز از طرفداران محصولات غیر شیمیایی باشید حتما شیر را در فرمول انواع لوازم آرایشی و مراقبتی خواهید دید.
نرم کنندگی موها:
از آنجایی که تهویه مو باعث می شود رطوبت مو حفظ شود توصیه می شود در روند تقویت مو، شیر را جایگزین نرم کننده های شیمیایی نموده که نه تنها به موها آسیبی نمی زند بلکه موجب نرم کنندگی نیز می شود.
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا
علاوه بر شیر می توانید از ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا استفاده کنید.
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا دارای ویژگی های بسیاری:
ماسک کراتینه مو
 
حجم دهندگی موها:
همانطور که می دانید شیر سرشار از مواد مغزی،پروتئین و البته کلسیم است که می تواند برای موهای شکننده معجون فوق العاده ای باشد. با قرار دادن شیر در وعده های غذایی تان می توانید موهای حجیمی در مرور زمان داشته باشید.
رفع آسیب دیدگی مو :
درصورتی ک موها با استفاده مداوم از وسایل گرمایشی آسیب دیده باشد با کمک شیر می توان به درمان آن ها اقدام کرد. زیرا که خواص موجود در شیر به نرم کنندگی و ترمیم موها در ناحیه های آسیب دیده کمک می کند.
جلوگیری از ریزش مو:
استفاده از شیر موجب حفظ موهای سالم می شود زیرا کلسیم موجود در شیر رشد و تقویت موها را افزایش می دهد و در برابر ریزش از موها حفاظت می کند و همچنین در تشکیل کراتین کمک می کند و به همین خاطر می توان آن را یک ماده مهم در رشد موها دانست.
برای درمان ریزش مو می توانید از محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا استفاده کنید.
محلول ضد ریزش مو شوک دارای ویژگی های زیر برای موها است:
محلول ضد ریزش شوک انواع ریزش مو را درمان می کند اعم از ریزش مو ارثی و ژنتیکی و هورمونی
محلنول ضد ریزش مو شوک بایوفول
 
مزیت شیر برای مو:
همانطور که متوجه شدید ماده شیر حاوی مقادیر زیادی ویتامین و کلسیم می باشد که می تواند در تقویت موها موثر عمل کند و به همین خاطر در ادامه سعی داریم به بیان برخی از تاثیرات و اصول تقویت مو با شیر بپردازیم:
محکم تر شدن مو :
همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مواردی که پس از ریزش مو به وجود می آید شکستگی مو است که معمولا به خاطر ضعیفی مو رخ می دهد و در این میان استفاده از شیر در رژیم غذایی روزانه از شکستگی موها جلوگیری می کند.
شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس بایوفول کانادا
برای درمان ریزش مو ها می توانید از شامپو ضد ریزش مو بایوفول استفاده کنید
شامپو ضد ریزش مو بایوفول دارای ترکیبات گیاهی برای قطع فوری ریزش مو است.
شامپو رشد مو بایوفول دارای ویژگی های بسیاری است:
شامپو رشد مو ایج دیغنس بایوفول کانادا
 
حالت دادن موها:
حالت دادن به موهای فر کار سختی است اما با کمک شیر می توان این کار را به راحتی انجام داد. بدین ترتیب می توانید مایع شیر را مرتبا روی مو و پوست خود بمالید یا آن را درون آبپاش ریخته و بر روی موهای خود اسپری نمایید و پس از گذشت مدت زمان ۳۰ دقیقه آن را بشویید.
درخشندگی موها:
بهتر است بدانید که درخشندگی و جذابیت موهایی که در تبلیغات دیده می شود چندان خیالی و غیر واقعی نیست زیرا شما نیز می توانید با انجام مراحل شیر درمانی باعث درخشانی و جذابیت موهای خود شوید که به همین خاطر لازم است شیر را با مقداری روغن نارگیل ترکیب نموده و بر روی موها بمالید.
ماسک مو با شیر و عسل:
بهتر است بدانید که عسل نیز یکی از مواد مغذی برای پوست و مو محسوب می شود که به عنوان یک آبرسان طبیعی عمل کرده و با خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی خود پوست سر شما را تمیز و لایه برداری خواهد کرد. همچنین این ماده برای درمان التهاب ها و زخم های پوستی نیز موثر خواهد بود. دستورالعمل ساخت این ماسک این گونه است که باید یک فنجان شیر ولرم و ۳ قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب نمایید و به این نکته توجه داشته باشید که عسل در شیر ولرم سریع تر از شیر سرد حل خواهد شد و همچنین دمای شیر ولرم نیز به موهای شما آسیبی وارد نمی کند. بهتر است این ماسک مو را به پوست سر، ساقه و ریشه و همچنین انتهای موی خود بمالید و اجازه دهید ۱ الی ۲ ساعت بر روی موها باقی بماند و سپس سرتان را با آب ولرم و شامپوی مناسب بشویید.


:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

بهترین ترکیب روغن برای برنزه کردن پوست چیست؟

برای برنزه کردن پوست بهتر است از ۸۰ درصد روغن نارگیل، ۱۰ درصد روغن آفتابگردان، ۵ درصد روغن کنجد و ۵ درصد روغن زیتون استفاده کنید. همچنین می‌توانید کمی عصاره چای سبز یا آلوئه‌ورا به این ترکیب اضافه کنید.

این ترکیب علاوه بر برنزه کردن پوست باعث می‌شود که پوست‌تان در مقابل اشعه‌های آفتاب حفظ شود.

برای برنزه شدن علاوه بر روغن های گیاهی از برنزه کننده فلورسان می توانید استفاده کنید که یک کرم برنزه کننده ویتامینه است.

لوسیون برنزه کننده فلورسان تا 4 ماه ماندگاری رنگ دارد و اسپری برنزه کننده کربن ایکس تا 6 ماه رنگ پوست را برنزه نگه می دارد.

کرم برنزه بهترین روش برای برنزه شدن با آفتاب و یا سولاریون است تا هم پوست سریع تر برنزه شود و هم از پوست محافظت نماید.

کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب

روغن زیتون

بعضی از روغن‌ها همانند روغن زیتون برای برنزه کردن پوست بسیار موثر هستند. روغن زیتون از راه پوست جذب می‌شود و خاصیت ضدالتهابی دارد. این روغن کاملا گیاهی بوده و برخلاف روغن‌های شیمیایی هیچ گونه عوارضی ندارد.

برای برنزه کردن پوست با روغن زیتون ابتدا از کیفیت روغن مطمئن شوید. مقداری از روغن را به پوست خود بمالید. میزان روغنی که استفاده می‌کنید نباید خیلی زیاد باشد. بعد از بیست تا سی دقیقه آفتاب گرفتن با پوست آغشته به روغن زیتون می‌توانید پوست‌تان را با بشویید و نتیجه را ببینید.

 

روغن آووکادو

افرادی که پوست خشک و حساسی دارند می‌توانند از روغن آووکادو استفاده کنند. آووکادو میوه‌ای با طبع سرد است و شما می‌توانید با آن پوست‌تان را مرطوب نگه دارید و همچنین بعضی ویتامین‌های موردنیاز پوست خود را تامین کنید.

 

روغن نارگیل

کسانی که پوست حساسی دارند که به سرعت قرمز می‌شود و تمایل دارند پوست‌شان برنزه شود می‌توانند از این روغن استفاده کنند. این روغن دارایSPF است یعنی همانند کرم‌های ضدآفتاب عمل می‌کند و اسیدهای چرب مورد نیاز پوست را تامین می‌کند.

 

روغن فندق

روغن فندق دارای ویتامین E بوده و برای آفتاب گرفتن مناسب است. روغن فندق دارای اسیدهای چربی است که سریع جذب پوست می‌شوند.

 

روغن آفتابگردان

روغن آفتابگردان هم به عنوان مرطوب‌کننده و هم برای برنزه کردن پوست استفاده می‌شود. این روغن از بروز چین و چروک پوست زیر نور آفتاب پیشگیری می‌کند.

 

روغن کنجد

روغن کنجد نیز مانند روغن نارگیل SPF دارد و همانند کرم‌های ضدآفتاب عمل می‌کند. می‌توانید به علت بوی شدید روغن کنجد آن را به همراه روغن‌های دیگر استفاده کنید.

 

عصاره چای سبز یا آلوئه‌ورا

آنتی‌اکسیدانی که در عصاره چای سبز و آلوئه‌ورا وجود دارد باعث محافظت پوست در برابر آفتاب می‌شود. این عصاره هم باعث آب‌رسانی پوست و محافظت در برابر اشعه خورشید می‌شود و هم موجب منعطف شدن پوست می‌شود. یعنی اگر پوست بیش از حد خشک یا چرب است آن را متعادل می‌کند. این عصاره‌ها بهتر است با روغن‌هایی که در بالا گفتیم ترکیب شود تا بهترین نتیجه ممکن به دست آید.

 

آیا افزایش سایز سینه با روغن های گیاهی امکان پذیر است؟

سینه متشکل از بافت های چرب و اسید چرب است. این مواد به تحریکات خارجی مثل ماساژ واکنش نشان می دهند. بنابراین، هنگامی که آنها را ماساژ می دهید، این بافت ها را تحریک می کنید و در نتیجه یک تاثیر مثبت ایجاد کرده و باعث می شوید سینه سفت و قوی شود.

معجزه ی ماساژ برای افزایش سایز سینه

خانم هایی که از جراحی های سینه میترسند و به دنبال راهی اسان تر و بدون هزینه برای افزایش سینه هایشان هستند، می توانند از کرم حجم دهنده سینه میبلین استفاده کننده.

حجم دهنده سینه میبلین ساخت کشور امریکا است.

درمان کوچکی شلی و افتادگی سینه و باسن را در پی دارد.

کرم حجم دهنده سینه

روغن کنجد

روغن کنجد باعث تقویت عضلات سینه شده و در بزرگ شدن سینه ها تاثیر قابل رویتی را دارد.

برای بزرگ شدن سینه می توانید از کرم حجم دهنده سینه استفاده کنید

حجم دهنده سینه میبلین بهترین محصول برای افزایش سایز سینه و باسن به صورت فوری و بدون بازگشت است.

خواص درمانی روغن کرچک 

خواستگاه پیدایش روغن کرچک به کشور هندوستان باز می گردد. این روغن حاصل فشردگی دانه های یک گیاه به نام ریسینوس کومونیوس است. 

روغن کرچک در رنگ زرد و به صوت چسبناک مشهود است. این روغن از یک عطر و بوی ویژه ای برخوردار است و حاوی خاصیت ضد باکتریایی، ضد التهابی و ضد قارچی می باشد. به موجب خواص گوناگون موجود در روغن کرچک، از آن در صنایع غذایی به عنوان یک ماده نگهدارنده و افزودنی به خصوص شیرینی بهره گرفته می شود. 

 

علاوه بر این، روغن کرچک منبع مواد معدنی و ویتامین E به شمار می رود که دارای اسید های چرب اشباع نشده می باشد. 

خاصیت های درمانی متعددی در روغن کرچک نهفته است. یکی از خاصیت های حائز اهمیت روغن کرچک، ضد میکروبی بودن آن است. این روغن به موجب برخورداری از خاصیت ضد میکروبی باعث رفع عفونت های قارچی می شود. علاوه بر این، میزان انسداد توده های غیر طبیعی لنفاوی را کاهش می دهد. 

 

از سری خواص درمانی چشمگیر روغن کرچک می توان به تسریع رشد مو و ناخن، ارتقای سیستم ایمنی، درمان عفونت پوست، کاهش رنگدانه های پوست، جلوگیری از سفید شدن زودرس مو، درمان عفونت های قارچی، کاهش وزن، کاهش احساس درد در کمر و مفاصل اشاره کرد. 

نقش روغن کرچک در لاغری

روغن کرچک به عنوان یک روغن گیاهی، نفش چشمگیری در لاغری دارد. این روغن، به وسیله ی افزایش میزان متابولیسم بدن، کاهش التهاب و مانع از جذب چربی سبب کاهش وزن می گردد.

 با استفاده از ژل لاغری هات چیلی می توانید کاهش سایز و لاغری را تجربه کنید.

ژل لاغری هات چیلی لاغری فوری بدن را در پی دارد.

کرم لاغری هات چیلی چربی شکم پهلو و ران را به سادگی از بین می برند.

کرم ضد سلولیت هات چیلی برای درمان سلولیت ای بدن نیز موثر است.

ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی

یکی از فواید برجسته ی روغن کرچک به کاهش چربی های شکمی اختصاص دارد. زمانی که این روغن در رژیم غذایی افراد جای داده شود، با تحریک بدن می تواند در خلاص شدن از سموم و آب اضافی موجود در بدن کمک شایانی کند. 

به بیان ساده تر، روغن کرچک پس از ورود به بدن، به چربی مبدل می گردد. در طی این روند کرچک از چربی های ذخیره موجود در بدن به عنوان سوخت استفاده می کند و فرایند سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. 

 

طبق تحقیقات صورت گرفته، به وسیله روغن کرچک می توان  در بازه زمانی 14 روز حدود 4 و نیم کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرد. 

بی شک نتیجه دهی مناسب استفاده از روغن کرچک مستلزم پیروی از سبک زندگی سالم به همراه ورزش است. 

با وجود تأثیر چشمگیری که روغن کرچک در کاهش وزن دارد و در ارتقای سلامتی کمک شایانی می کند، بهتر است در خصوص استفاده از آن با پزشک مشورت کنید. 

روش طبیعی برای برجسته کردن لب در خانه!

اگر لب‌هایتان به‌طور طبیعی بزرگ و برجسته نیست ناراحت نباشید حجیم کردن لب آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست. با یکی از دستورالعمل‌های ساده زیر می‌توانید به‌طور طبیعی و بدون عمل جراحی و تزریق، لب‌هایتان را در خانه برجسته کنید:

۱.روغن نعنا

این روغن نه‌تنها اثر تسکین‌دهندگی روی پوست دارد بلکه به‌عنوان یک حجم­دهنده طبیعی برای لب عمل می‌کند زیرا به بهبود گردش خون در لب‌ها کمک می‌کند. زمانی که روغن نعنا را به لب‌ها می‌مالید گردش خون در لب افزایش یافته و کمی تورم را مشاهده می‌کنید.

اگر لب‌هایتان به دلیل استفاده از نعنا فلفلی، گلگون رنگ شد نگران نباشید این روغن طبیعی هیچ ضرری ندارد بلکه اثر خنک‌کنندگی بسیار خوبی روی لب‌ها دارد که ممکن است بیش از یک ساعت طول نکشد. می‌توانید مستقیماً این روغن را روی لب بمالید یا آن را با بالم لب موردعلاقه خود مخلوط کنید.

۲.عسل

عسل نیز مانند نعنا فلفلی یک ماده طبیعی شگفت‌انگیز برای برجسته کردن لب است علاوه بر این سبب صورتی شدن رنگ لب‌ها می‌شود. اگر لب نرم، براق و برجسته می‌خواهید عسل می‌تواند به شما کمک کند. فقط یک قطره عسل برای مرطوب شدن لب‌ها کافی است؛ آبرسانی برای برجسته دیده شدن لب‌ها بسیار ضروری است.

3. رژلب میبلین

یکی از ترفندهای بزرگ کردن و حجم دادن به لب ها استفاده از رژلب مرغوب است که رژلب میبلین یک رژلب بدون سرب است.

رژلب جامد میبلین ساخت کشور امریکا است.

از دیگر محصولات برای حجم دادن به لب ها می توان به رژلب مات سمپیور نیز اشاره کرد.

رژلب میبلین

روغن بادام

روغن بادام به بیشتر شدن رشد سلول ها کمک کرده و تاثیر بسیار خوبی در افزایش سایز سینه ها دارد. همچنین روغن بادام باعث به جریان انداختن خون در سینه ها شده و  سبب سفت شدن ان میشود. روش استفاده : روزانه دوبار، قبل از حمام و قبل از خواب سینه های خود را با این روغن به مدت 7 تا 10 دقیقه ماساژ دهید. و نوک سینه هایتان را نیز لمس نکنید و حرکات دایره ای شکل را انجام دهید.

روغن زیتون

روغن زیتون سلول های سینه را تحریک میکند و جریان خون را در انها بیشتر میکند. همچنین بافت سینه را توسعه داده و سبب بزرگ تر شدن ان میشود. 



:: برچسب‌ها: برنزه کننده , ژل لاغری , حجم دهنده سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

دیدگاه طب سنتی درباره ریزش مو

از دیدگاه طب سنتی، گرمی و سردی مزاج عوامل اصلی هستند که ممکن است باعث تاسی سر شوند؛ در گرمی و خشکی شدید مزاج، ریزش مو به شدت افزایش پیدا می‌کند همچنین در سردی و رطوبت شدید مزاج خصوصا در افراد بلغمی که رطوبت بدن نیز بالا است معمولا ریشه موها سست می‌شوند.

البته غیر از مزاج، مسئله مهم دیگر، موضوع وراثت است که در واقع علت اصلی ریزش زودرس موها در سنین جوانی به حساب می‌آید؛ در چنین مواردی، فولیکول‌های مو به شکل ارثی از بین می‌روند و باعث ریزش مو خواهند شد.

از عوامل مهم دیگری که در کم پشتی مو نقش جدی دارند، کم‌خونیهای شدید، مشکلات غدد فوق کلیه، مشکلات تغذیه‌ای همچنین عوامل هورمونی در خانم ها است.

جالب است که حتی بارداری نیز می‌تواند در ریزش مو تاثیر گذار باشد چرا که در بارداری سطح هورمون‌های بدن بی‌ثبات هستند.

جدا از تمام این‌ها، ریزش مو از عوارض جانبی رادیوتراپی، شیمی‌درمانی، عفونتها و بیماریهایی مثل روماتیسم، لوپوس، آلوپسی یا بیماری ریزش سکه‌ای مو نیز هستند.

راهکارهای طب سنتی برای جلوگیری از ریزش مو

اما نگران نباشید چون برای جلوگیری از ریزش مو در طب سنتی توصیه‌های خیلی ساده و کاربردی وجود دارد که با رعایت آن‌ها، تا حد زیادی می‌توانید از ریزش مو و گسترش آن جلوگیری کنید.

ــ در ابتدا دقت داشته باشید در هنگام استحمام، به صورت ایستاده و زیر دوش، موهای خود را با شوینده‌های مختلف، نشوئید! حتما می‌دانید که یکی از اصول صحیح حمام کردن، نشستن در حمام است که متاسفانه به دلیل استفاده از دوش، اکثر افراد به صورت ایستاده اقدام به استحمام می‌کنند که این امر علاوه بر برخی عوارض جسمی، می‌تواند در بلندمدت باعث سستی ریشه مو و ریزش موی شما شود!

ــ برخلاف تصور عمومی، استفاده مستمر از شوینده‌هایی مانند انواع شامپوهای رنگارنگ شیمیایی موجود در بازار که با تبلیغات فریبنده به فروش می‌رسند، می‌تواند باعث ریزش مو شود! سعی کنید از شویندهای طبیعی و صابون‌های فاقد مواد قلیایی قوی مانند صابون زیتون طبیعی برای شستن موی سر خود استفاده کنید.

شامپو ضد ریزش مو

ــ پودر سدر، مورد، خطمی، بابونه و حنا را به مقدار مساوی با هم مخلوط کنید و حداقل هفته‌ای یک مرتبه با این ترکیب که با مقداری آب ولرم آن را به شکل خمیر رقیق درآورده‌اید، موهای خود را به آرامی ماساژ دهید و اجازه بدهید این ترکیب گیاهی برای مدت ۵ دقیقه بر روی موهای شما بماند و بعد، موهای خود را به آرامی با آب ولرم بشوئید.

ـ حتما ورزش روزانه یا لااقل هفتگی داشته باشید؛ ورزش و فعالیت بدنی، نقش بسزایی در گردش خون قوی، دفع سموم و رویش موای جدید و تغذیه مناسب ریشه و پیاز مو دارد.

ــ حتماً دقت داشته باشید که سلامت کبد شما، نقش بسزایی در سلامت موهای شما و جلوگیری از ریزش موی سر شما دارد؛ لذا تمام مواردی که باعث ابتلا به کبد چرب و آسیب به کبد می‌شود مانند مصرف آب یخ، مصرف روغنهای مایع و ناسالم موجود در بازار، رژیمهای غلط فست فودی و ... باید کنار گذاشته شوند.

-برای درخشش بیشتر موها و کراتینه کردن آن ها از ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا استفاده کنید.

ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین درمان شکنندگی و موخوره مو است.

این ماسک براق کننده مو درخشش مو ها را احیاء می کند.

ماسک کراتینه مو

 

ــ شانه زدن آرام موها نیز در حفظ و سلامت آنها موثر است؛ سعی کنید با شانه ای مناسب، حداقل ۳ مرتبه و برای دقایقی موهای خود را به آرامی شانه بزنید.

ــ خواب مناسب و کافی نیز در حفظ استحکام و سلامت موها موثر است؛ سعی کنید در ابتدای شب بخوابید و از بیدار ماندن تا نیمه‌های شب پرهیز کنید.

ــ خانمها مراقب باشند که با استفاده دائم از تل و گلسرهایی که باعث کشیده شدن موها می‌شوند ریشه‌های مو را سست نکنید البته افراط در رنگ کردن، سشوار همچنین فر کردن موها نیز می‌تواند اثرات مخربی روی کیفیت مو داشته باشند.

ــ موها را وقتی خیس است یا نم دارد، شانه نکنید و از شانه زدن موها در داخل حمام هم جدداً پرهیز کنید چرا که موها در حالت خیس، کمی سست ترند و راحت‌تر می‌ریزند.

ــ اصلاح مزاج و مصرف ویتامینهای گروه B همچنین استفاده از کتیرا به جای حالت دهنده‌های شیمیایی برای سلامت موها بسیار کارساز و مفید است.



:: برچسب‌ها: درمان ریزش مو ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
برای درمان بی خوابی موثر است :
 
 
بسیاری از مردم حتی پس از یک روز سخت کاری نیز نمی توانند خواب راحتی داشته باشند و در طول شب به دلیل افکار و مشکلات بیخواب می مانند.کارشناسان اعتقاد دارند استنشاق عصاره گل ختمی در و یا ماساژ آن اطراف گیجگاه در رفع بیخوابی بسیار موثر است.
جدا از این می توانید چای و دمنوش گل ختمی را قبل از خواب نوش جان کنید زیرا مواد آن تسکین دهنده اعصاب نیز هست.عصاره این گل عوارضی ندارد و شما به اسانی می توانید از ان استفاده کنید.
خواص گل ختمی و لاغری
از آنجایی که گل ختمی در کاهش قندخون موثر است، می‌تواند تا حدود زیادی برای پیشگیری از دیابت و همچنین اضافه وزن کمک‌کننده باشد.
علاوه بر گل ختمی می توانید از ژل لاغری برای چربی سوزی شکم و پهلوی خود استفاده کنید.
ژل لاغری هات چیلی محصولی معتبر و ساخت کشور تایوان است.
کرم لاغری هات چیلی به صورت موضعی برای لاغری شکم و پهلو و ران و بازو کابرد دارد.
درمان سلولیت با کرم ضد سلولیت هات چیلی ممکن و راحت است.
ژل لاغر کننده شکم و پهلو هات چیلی از اولین جلسه استفاده نتیجه بخش است.
 
ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی
 
خواص ضد پیری دارد
هیچ چیز مفید تر و بهتر از محصولی نیست که به طور طبیعی باعث کاهش روند پیری شود... گل ختمی شامل مواد آنتی اکسیدانی است با پیری زودرس را مبارزه می کند. برای پوست های پیر نیز موثر است. این پوست را سفت و رطوبت کافی را برای درمان خطوط و چین و چروک ها فراهم می کند. با توجه به این ویژگی های معجزه آسای آن، بسیاری از مارک های زیبایی در حال حاضر آن را به محصولات زیبایی خود اضافه کرده اند.
طرز تهیه دمنوش گل ختمی
یک قاشق غذاخوری گل ختمی را در قوری بریزید و روی آن آب با دمای ۷۰ یا ۸۰ درجه بریزید. بگذارید به مدت ۱۵ دقیقه دم بکشد. سپس در صورت تمایل می‌توانید دمنوش خود را با عسل شیرین کرده و سپس میل کنید.
برای تهیه دمنوش با ریشه گل ختمی ابتدا ریشه گل ختمی را تمیز کنید و سپس در یک لیتر آب جوش ریخته و بگذارید که به مدت ۳۰ دقیقه دم بکشد. بعد از  سرد شدن آن را از صافی عبور داده و در صورت تمایل با عسل شیرین کرده و میل کنید‌.
ماسک گل ختمی برای جوش
یک قاشق غذا خوری گل ختمی را داخل یک فنجان آب سرد ریخته و خوب به هم بزنید و به مدت ۱۵ دقیقه داخل یخچال بگذارید. اجازه دهید تا کاملا ختمی ها خیس خورده و رنگ آب بنفش شود، سپس آن را از صافی رد کرده، آب آن را بنوشید و مواد صاف شده را بر روی پوست صورت، به ویژه روی جوشها بمالید، 10 دقیقه صبر کرده و سپس با آب ولرم شستشو دهید. چنانچه این کار را روزی یک بار انجام دهید؛ حتما تاثیر آن را بر روی پوست ، به خصوص بر طرف شدن تورم جوشها و از بین رفتن جای جوش خواهید دید.
ماسک گل ختمی برای پوست های خشک
یک قاشق غذاخوری گل ختمی را با نصف قاشق غذاخوری نشاسته، آسیاب کنید، سپس مقداری شیر پر چرب به آن افزوده تا به صورت خمیر نرمی درآید. ترکیبات مخلوط شده را بر روی صورت بمالید و بعد از 20 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید. این ماسک برای ایجاد نرمی و لطافت پوست های خشک بسیار مفید است.
برای برنزه کردن پوست می توانید از ترکیب روغن گل ختمی و روغن نارگیل استفاده کنید تا مانند یک روغن برنزه کننده آفتاب عمل کند.
علاوه بر آن می توانید از کرم برنزه کننده فلورسان استفاده کنید.
برنزه کننده فلورسان 4 ماه ماندگاری رنگ دارد.
یکی دیگر از محصولات لوسیون برنزه کننده بیلیستر فلورسان است که در 6 مدل است.
برای برنزه کردن در آفتاب نیز می توانید از اسپری برنزه کننده کربن ایکس مصرف نمایید.
برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان
 
مرطوب کردن لب ها با روغن گل ختمی
برای داشتن لب های بدون چین و چروک می توانید از روغن گل ختمی بهره مند شوید.
همچنین برای داشتن لب هایی زیبا و جذاب می توانید از رژلب میبلین که یک رژلب بدون سرب است استفاده کنید.
رژلب میبلین طراوت و لطافت لب ها را احیاء می کند.
رژلب میبلین امریکا رژلب بدون سرب و مرطوب کننده لب
 
خواص و فواید روغن گل ختمی در طب سنتی
خواص روغن گل ختمی
روغن گل ختمی جزء روغن های گیاهی می باشد .
رفع کننده بی خوابی
جوانسازی پوست
درمان کننده التهاب پوست
درمان کننده زخم و جای زخم
درمان کننده سوختگی و جای سوختگی
ضد التهاب گلو
درمان کننده افسردگی
درمان میگرن
مناسب برای ماساژ پوست صورت
مرطوب کننده پوست
درمان ترک های پوستی
نرم کننده پوست
از بین برنده خارش پوست سر
ازبین برنده شوره سر
جوانسازی پوست کافیست چند قطره از روغن گل ختمی را به همراه روغن جوجوبا مخلوط نموده و سپس هنگام خواب به صورت خود بچکانید و به آرامی ماساژ دهید .
درمان کننده التهاب پوست کافیست چند قطره از روغن گل ختمی را به همراه روغن نارگیل مخلوط نموده و سپس روی محل مورد نظر قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب گردد. .
درمان کننده زخم و جای زخم کافیست چند قطره از روغن گل ختمی را به همراه روغن زیتون مخلوط نموده و سپس روی محل زخم بچکانید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب گردد.
درمان کننده سوختگی و جای سوختگی کافیست چند قطره از روغن گل ختمی را به همراه چند قطره روغن اکالیپتوس مخلوط نمایید . سپس ترکیب آماده شده را روی محل سوختگی قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب گردد.
ازبین برنده شوره سر کافیست قبل از خواب چند قطره از روغن ختمی را به همراه روغن کنجد و روغن اکالیپتوس مخلوط نمایید . به کف سر خود بچکانید و سپس به آرامی ماساژ دهید تا جذب گردد. صبح روز بعد سر خود را با آب ولرم و شامپوی ملایم شستشو نمایید .
برای درمان شوره سر و درمان ریزش مو می توانید از محلول ضد ریزش مو بایوفول کانادا نیز استفاده کنید.
این محلول ضد ریزش مو درمان نازکی ضعیفی و شوره سر است.
محلول ضد ریزش مو بایوفول کانادا
 
جلوگیری از شکنندگی مو کافیست قبل از خواب چند قطره از روغن گل ختمی را به همراه روغن جوجوبا به کف سر خود بچکانید و سپس به آرامی ماساژ دهید تا جذب گردد. صبح روز بعد سر خود را با شامپوی ملایم شستشو نمایید .
ضد التهاب گلو کافیست چند قطره از روغن گل ختمی را داخل دستگاه بوخور بچکانید و سپس بخار آن را استشمام نمایید .
درمان کننده افسردگی کافیست چند قطره از روغن ختمی را داخل دستگاه بوخور بچکانید و سپس بخار آن را استشمام نمایید .
درمان میگرن کافیست چند قطره از روغن گل ختمی را روی پیشانی و گیجگاه خود بمالید .
مناسب برای ماساژ پوست صورت کافیست چند قطره از روغن گل ختمی را به همراه روغن جوجوبا مخلوط نمایید و سپس این ترکیب را روی صورت خود بچکانید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب گردد.
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()