نوشته شده توسط : salamati

اسموتی پروتئینی درست کنیم

 اگر به دنبال ایده‌هایی برای صبحانه سریع هستید که به کاهش وزن شما نیز کمک کند، این اسموتی‌های کاهش وزن سالم راهی برای رفتن هستند!

اسموتی های سبزیجات و میوه ها یک افزودنی عالی برای روز شما هستند و راهی عالی برای وارد کردن مواد سالم بیشتر به رژیم غذایی شما هستند.

آنها مملو از مواد مغذی مانند ویتامین C و D و همچنین مقدار زیادی پروتئین هستند - من این را در اولویت قرار دادم!

در واقع، مطمئن شدم که این دستور العمل‌های اسموتی کاهش وزن از چنان معیارهای سختگیرانه‌ای پیروی می‌کنند که حتی مجبور شدم برخی از خود را حذف کنم، زیرا آنها به اندازه کافی برای این مجموعه سالم نیستند!

قبل از ورود به دستور العمل ها، احتمالاً باید توضیح دهیم: اسموتی های کاهش وزن معجون جادویی نیستند که باعث از بین رفتن چربی شوند!

اگر می خواهید اسموتی بنوشید تا چربی شکم را سریع از بین ببرید، باید آنها را به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل بنوشید.

دلیل اینکه ما در مورد کاهش وزن با اسموتی ها صحبت می کنیم این است که نوشیدن اسموتی های لاغری سالم برای صبحانه یا میان وعده یک چیز عالی برای گنجاندن در رژیم غذایی شما در هر زمان است.

به خصوص اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید!

پیشنهاد فروشگاه سلامتی و زیبایی:

 

ژل لاغری هات چیلی کاهش سایز فوری اندام بدن
با استفاده از کرم لاغری هات چیلی می توانید علاوه بر لاغری به اندام خود فرم دهید.
ژل چربی سوز هات چیلی ساخت کشور تایوان است.
از این ژل ضد سلولیت می توان برای درمان و رفع سلولیت نیز استفاده کرد.

 

  • حداقل 5 گرم فیبر
  • کمتر از 5 گرم چربی اشباع شده
  • چربی کل کمتر از 15 گرم
  • حداقل دو قسمت میوه یا سبزی

 

پس بیایید نگاهی به این اسموتی های کاهش وزن پر از پروتئین بیندازیم!

گزینه های پروتئین گیاهی بسیار خوبی وجود دارد که می تواند در اسموتی ها استفاده شود. غذاهای کامل مانند شیر بادام یا کره بادام زمینی.

و همچنین مواد ساخته شده توسط انسان مانند پودر پروتئین وانیل وجود دارد که راهی عالی برای افزودن مقدار زیادی پروتئین و تقویت آن طعم لذیذ و بافت خامه ای است (می توانید پودر پروتئین را در بلغور جو دوسر نیز امتحان کنید 



 

1. اسموتی آناناس و اسفناج

پروتئین: 24 گرم

کالری: 442 کیلو کالری

 

امتیاز: سرشار از آهن و پتاسیم

یک اسموتی تابستانی فوق العاده سالم و در عین حال خوشمزه. شما حتی متوجه نخواهید شد که اسفناج می خورید (یا می نوشید، آرس هوشمند).



عناصر

  • 1 عدد موز متوسط
  • 1 مشت بزرگ اسفناج (1 مشت = تقریباً 60 گرم)
  • 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
  • ¼ فنجان شیر سویا شیرین نشده (یا شیر مورد علاقه شما - بادام، جو دوسر، نارگیل، حتی آب)
  • دستورالعمل ها

 

1 عدد موز متوسط،1 مشت بزرگ اسفناج،1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی،¼ فنجان شیر سویا شیرین نشده

و مخلوط کنید!



3. اسموتی موز بلوبری

اسموتی‌های میوه‌های تازه راهی عالی برای وارد کردن رژیم غذایی سالم به رژیم غذایی شما هستند – من مطمئناً به دلیل نخوردن میوه به اندازه کافی مقصر هستم!

بنابراین این دستور العمل دوست داشتنی به نوعی آن را برطرف می کند - و برنده است، زیرا طعم آن شبیه کیک پنیر است!
و این اسموتی موز بلوبری نیز یک حیوان پروتئین مطلق است.

یک وعده در حال حاضر دارای بیش از 27 گرم از مواد است - و با پودر اضافه شده (بسته به تنوع) شما را به علامت 45 گرم نزدیک می کند، این بهترین راه برای رسیدن به اهداف شما است.

اینها همان اعدادی هستند که باعث سرخ شدن آرنی می شوند.

 

 

عناصر

 

میوه

زغال اخته تازه یک عنصر کلیدی است زیرا ترشی کمی آن شیرینی موز را در این اسموتی بلوبری موز متعادل می کند.

موز با زغال اخته بسیار خوب است. من استفاده از موز یخ زده را انتخاب کردم زیرا به خنک شدن اسموتی کمک می کند و یک اسموتی خوشمزه ایجاد می کند.

اگر موز یخ زده ندارید، می توانید از یک موز تازه نیز استفاده کنید. مطمئن شوید که در هر صورت موز رسیده است تا شیرینی طبیعی آن در بهترین حالت باشد.

مایعات

من آب اضافه کردم تا مخلوط میوه رقیق شود و عصاره وانیل را نیز اضافه کردم. وانیل پایه ای عالی برای ترکیب سایر طعم های میوه ای است.

بسته به غلظتی که می‌خواهید، می‌توانید آب را کم یا زیاد کنید.

پروتئین

یک راه آسان برای افزایش پروتئین در یک اسموتی سالم مانند این، استفاده از مواد ساده ای است که به طور طبیعی پروتئین بالایی دارند. من تصمیم گرفتم که پنیر را به این دستور اضافه کنم.

طعم ملایم آن به این معنی است که از طعم های دیگر کم نمی کند و پس از گذشتن از مخلوط کن با سرعت بالا متوجه بافت آن نخواهید شد.

موارد اضافی

من همچنین پوست لیمو را برای زینگ اضافی و دانه های چیا را برای یک امتیاز تغذیه ای اضافه می کنم.

این اسموتی پروتئینی چند کالری دارد؟

506 کالری و 27 گرم پروتئین در این مورد طعم‌دار وجود دارد .

و در اینجا نگاهی گذرا به سایر حقایق تغذیه ای داریم،

 

کیلو کالری 506 کیلو کالری



کربوهیدرات 71 گرم



چربی 14 گرم



 

پروتئین 27 گرم

پیشنهاد فروشگاه سلامتی و زیبایی:

  1. کرم حجم دهنده سینه و باسن میلین امریکا
  2. درمان کوچکی، شلی و افتادگی و بزرگ کردن سینه و باسن
  3. کرم سفت کننده سینه و کرم سفت کننده باسن فوری با اندگاری ۴ سال
  4. با سه دوره استفاده از این کرم حجم دهنده باسن و سینه اثر درمان دائمی خواهد بود.

 

چگونه اسموتی درست کنیم؟

اگر مخلوط کن ندارید، ممکن است زمان آن باشد که آن را سفارش دهید. آنها نیازی به گران بودن ندارند، اگرچه می توانند گران باشند.
پس از رسیدن، دستورالعمل های بالا را دنبال کنید. سپس دکمه را فشار دهید و اجازه دهید دستگاه همه کارها را برای شما انجام دهد. می تواند سریعتر از شما ترکیب شود.این واقعاً به سادگی 1، 2، 3 است!

 

زغال اخته و موز را به مخلوط کن اضافه کنید. سپس آب، عصاره وانیل، پنیر دلمه، دانه چیا و پوست لیمو رنده شده را به مخلوط کن اضافه کنید.مخلوط کن با مواد تشکیل دهنده اسموتی پروتئین موز بلوبری | HurryTheFoodUp

مخلوط کنید

درب را بگذارید! و مخلوط کنید!یک مخلوط کن و یک شیشه اسموتی پروتئین موز بلوبری | HurryTheFoodUp

سوالات متداول اسموتی بلوبری

  • اگر برای یافتن پاسخ سوالات اسموتی خود مانند بلوبری بیش از حد داغ شده می ترکید، به زیر نگاهی بیندازید:
  • چگونه ذخیره کنیم؟
  • می توانید اسموتی خود را در ظرف در بسته به مدت چند روز در یخچال نگهداری کنید.
  • با چه چیزی خدمت کنیم؟
  • این اسموتی به تنهایی عالی است، اما اگر می‌خواهید آن را با چیزی بخورید، چرا مقداری کره آجیل روی نان تست، یک کاسه میوه بیشتر، یا یک نوار پروتئینی را امتحان نکنید؟
  • آیا می توانم آن را پیش ببرم؟
  • شما می توانید اسموتی خود را زودتر از موعد درست کنید، اما نیازی به این کار نیست، زیرا می توانید آن را فقط در عرض 5 دقیقه آماده کنید!
  • آیا اسموتی موز برای پروتئین مفید است؟
  • اگر اسموتی موز شما مانند ما حاوی منابع پروتئینی است، اسموتی موز برای کمک به افزایش مصرف پروتئین روزانه شما عالی است.
  • چرا بدنسازان زغال اخته را دوست دارند؟
  • زغال اخته در ساخت توده عضلانی مفید است و آنتی اکسیدان های آن به حمایت از مرحله ترمیم بدن پس از تمرین کمک می کند. بنابراین اگر ورزش کردن مربای شماست، فراموش نکنید که آن زغال اخته های فوق العاده را بچکانید!
  • آیا نوشیدن هر روز اسموتی های پروتئینی مشکلی ندارد؟
  • بله، نوشیدن هر روز اسموتی های پروتئینی اشکالی ندارد، به شرطی که بخشی از یک رژیم غذایی متعادل باشند و تنها منبع پروتئین شما نباشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 


ترانگزامیک اسید برای پوست: مزایا، خطرات و نحوه استفاده از آن

پتانسیل ترانگزامیک اسید را برای مشکلات پوستی مانند ملاسما، لکه های تیره، جوش، روزاسه و غیره کشف کنید. در مورد فواید و خطرات آن با جزئیات بیشتر بدانید.

استفاده از اسیدها در مراقبت از پوست به سختی یک مفهوم جدید است. در حالی که AHA ها و BHA به بدیهی ترین راه حل ها برای لایه برداری، نوسازی پوست و مدیریت آکنه تبدیل شده اند، اسید هیالورونیک و پلی گلوتامیک اسید به طور گسترده به عنوان اوج هیدراتاسیون شناخته می شوند.

در میان همه، ترانکسامیک اسید برای پوست یکی از موارد مفیدی است که هنوز به عنوان یک ماده جوان‌کننده موضعی پوست در میان توده‌ها شتاب پیدا نکرده است. از قضا، در مقایسه با ترکیبات فعال محبوب قبلاً ذکر شده، ترانگزامیک اسید تقریباً برای همه انواع پوست — چرب، مختلط، خشک، مستعد آکنه و پوست معمولی — مناسب است و مشکلات متعدد پوست را برطرف می کند.

چندین محقق مراقبت از پوست شباهت های ترانکسامیک اسید را با سایر مواد فعال مانند ویتامین C، هیدروکینون، اسید فیتیک، نیاسینامید و حتی در برخی موارد رتینول حدس زده اند. با این حال، تا حد زیادی به عنوان یک عامل روشن کننده و رنگدانه پوست شناخته می شود که مشکلات پوستی مانند رنگدانه های اپیدرمی، التهاب پس از ترک و آسیب های ناشی از آفتاب را هدف قرار می دهد. این به طور گسترده به عنوان یک درمان موضعی برای بیماران مبتلا به ملاسما استفاده می شود.

این مقاله این نکات را به تفصیل بررسی می کند تا به شما کمک کند تا ایده بهتری در مورد نحوه عملکرد این ماده فعال بر روی پوست، مزایا و خطرات مرتبط با آن و نحوه استفاده از این ماده در رژیم مراقبت از پوست خود داشته باشید.


ترانگزامیک اسید چیست و چگونه کار می کند؟

ترانکسامیک اسید که اغلب به اشتباه به عنوان لایه بردار یا هیدروکسی اسید تعبیر می شود، در واقع یک مشتق مصنوعی از اسید آمینه لیزین است. و در حالی که به طور گسترده در درمان و پیشگیری از اختلالات خونریزی استفاده شده است، متخصصان واقعاً در دهه گذشته بینش هایی در مورد مزایای مراقبت از پوست آن به دست آورده اند.

این یک مهار کننده پلاسمین و یک عامل ضد فیبرینولیتیک است که با مهار ملانوسیت ها برای روشن کردن سلول های پوست عمل می کند. همچنین، این یک ماده محلول در آب است که خواص ضد التهابی، ضد رگ زایی و کاهش رنگدانه را برای تسکین و درمان آکنه، کاهش هیپرپیگمانتاسیون ناشی از ملانین، و آرام کردن شعله‌ور شدن روزاسه از طریق استفاده موضعی از خود نشان می‌دهد اجازه دهید برای درک بهتر مزایای استفاده از ترانگزامیک اسید موضعی روی پوست، در زیر ورق بزنید.

مزایای استفاده از ترانگزامیک اسید برای پوست چیست؟

در زیر چند نکته علمی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد:

1. لکه های تیره و ملاسما را کاهش می دهد

مهمترین مزیت ترانگزامیک اسید برای پوست، افزایش رنگ پوست آن است. چندین مطالعه نشان می دهد که به کاهش رنگدانه در نواحی پوستی به هم ریخته از ملانین کمک می کند، که می تواند به شکل لکه های تیره، کک و مک، لکه های پیری و حتی ملاسما دیده شود. ترانکسامیک اسید به عنوان یک ماده فعال روشن کننده پوست، عملکردی مشابه هیدروکینون و دگزامتازون دارد. با این حال، عوارض جانبی دو مورد اخیر بیشتر است، که ترانگزامیک اسید موضعی را به محلول ملایم‌تر و ایمن‌تری تبدیل می‌کند .

2. تاثیر آسیب خورشید را معکوس می کند

پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش اغلب لکه‌های خورشیدی، برنزه شدن، التهاب، قرمزی و پرپیگمانتاسیون را تجربه می‌کند، که می‌تواند ظاهر فرد را تغییر دهد و مانع شفافیت پوست شود ). با این حال، با استفاده منظم از ترانگزامیک اسید موضعی، می توان این عیوب مزاحم را به میزان قابل توجهی کاهش داد تا رنگ پوست یکنواخت شود .

3. آکنه را کاهش می دهد و ممکن است به اسکار آکنه کمک کند

ترانکسامیک اسید دارای برخی از خواص ضد التهابی چشمگیر است که به درمان چندین مشکل پوستی کمک می کند، با توجه به اینکه بسیاری از آنها از التهاب ناشی می شوند. جوش های آکنه یکی از مشکلات رایج پوستی هستند که از ترانکسامیک اسید سود زیادی می برد علاوه بر این، مطالعات حدس می‌زنند که اثرات کم رنگدانه ترانگزامیک اسید ممکن است به کاهش قرمزی اسکار آکنه کمک کند، در نتیجه به طور کلی رنگ چهره را بهبود می‌بخشد از این رو، ترانکسامیک اسید یک مکمل عالی برای روتین مراقبت از پوست افرادی است که پوست مستعد آکنه دارند.

4. ممکن است بازیابی سد پوستی را بهبود بخشد

در اینجا چیزی است که همه انواع پوست می توانند از آن بهره مند شوند. عملکرد بهینه سد پوستی برای جلوگیری و تسریع روند بهبودی مشکلات پوستی مزاحم و حفظ هموستاز پوستی سالم بسیار مهم است یک مطالعه نشان می‌دهد که استفاده موضعی از ترانگزامیک اسید می‌تواند روند بهبود سد پوستی را تسریع کند و خود ترمیم را برای پوست سالم‌تر تسهیل کند .با این حال، با توجه به اینکه این نیاز به تحقیقات بیشتری دارد، توصیه می شود این ماده فعال را با مواد دیگری مانند سرامیدهای موضعی، اسکوالن، نیاسینامید و غیره تعویض نکنید، بلکه در کنار آنها از آن استفاده کنید.

پیشنهاد فروشگاه سلامتی و زیبایی:

5. ممکن است به روزاسه کمک کند

علائم رایج روزاسه نشانه هایی از یک سد پوستی آسیب دیده است. ترانگزامیک اسید، با خواص ضد التهابی و ترمیم کننده سد، می تواند به کاهش شعله ور شدن و قرمزی روزاسه کمک زیادی کند و در نتیجه سلامت و ظاهر پوست را بهبود بخشد .

6. به کاهش چین و چروک کمک می کند

این یک واقعیت کمتر شناخته شده در مورد خواص ترانگزامیک اسید است، اما نکته مهمی است. یک مطالعه آینده نگر انجام شده توسط مجله پوست زیبایی نشان می دهد که ترانکسامیک اسید برخی از مزایای جوانسازی پوست را نشان می دهد، که از طریق آن به کاهش حجم و ناحیه چین و چروک روی پوست کمک می کند . نتایج به احتمال زیاد در انواع پوستی که در آن چین و چروک ها به دلیل خشکی شدید پوست ایجاد شده است، بیشتر قابل مشاهده است، همانطور که در آزمایش پوست موش نشان داده شد 

7. رنگ ناهموار پوست را کاهش می دهد:

ترانکسامیک اسید با کاهش ظاهر هیپرپیگمانتاسیون، رنگ و رنگ کلی پوست را بهبود می بخشد. این می تواند اثرات روشن کنندگی چشمگیری روی پوست های کدر داشته باشد و ملایم تر از هیدروکینون موضعی است.

آیا ترانگزامیک اسید نوعی رتینول است؟

مردم اغلب ترکیبات چند کاره جوان کننده پوست را نوعی رتینول می دانند، اما در مورد ترانکسامیک اسید چنین نیست. این ماده فعال مشتق شده از اسید آمینه لیزین است، به همین دلیل است که حاوی خواص مهارکننده پلاسمین است و فواید سلامتی متعددی به جز مراقبت از پوست دارد .

در حالی که آنها یکسان نیستند، جفت کردن رتینول با درمان اسید ترانگزامیک ممکن است ایده خوبی باشد، زمانی که پوست شما با هر دو این مواد فعال تنظیم شود. با توجه به خواص هر دو، این احتمالاً به بهبود رنگ و بافت کلی پوست کمک خواهد کرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

دمنوش های جادویی لاغری

اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، گنجاندن قهوه در کالری دریافتی روزانه‌تان همیشه آسان نیست، به خصوص اگر آن را شیرین و خامه‌ای دوست دارید. بسیاری از رژیم های غذایی در برنامه خود قهوه گنجانده اند، اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا قهوه برای کاهش وزن مفید است یا قهوه باعث افزایش وزن شما می شود؟

حتی جامعه علمی نیز در این مورد اختلاف نظر دارند. حقیقات اولیه نشان می‌دهد که ممکن است ارتباطی بین مصرف قهوه و کاهش وزن وجود داشته باشد، اما توصیه نمی شود که مصرف قهوه یا کافئین خود را بر این اساس افزایش دهید، یا اگر قبلاً چنین عادتی نداشته‌اید، عادت کافئینی را شروع کنید. اگر ناراحتی قلبی دارید، باید مراقب میزان قهوه موجود در رژیم غذایی خود باشید، زیرا کافئین می تواند فشار خون شما در برخی شرایط را افزایش دهد.

آیا نوشیدن قهوه به کاهش وزن کمک می کند؟

در مورد اینکه آیا قهوه به کاهش وزن کمک می‌کند یا به کاهش وزن آسیب می‌زند یا اصلاً بر آن تأثیر می‌گذارد، پاسخ بله یا خیر روشنی وجود ندارد. مطالعاتی وجود دارد که از این ایده حمایت می‌کند که نوشیدن قهوه باعث کاهش وزن می‌شود، اما به اندازه‌ای نیست که آن را به یک واقعیت علمی تبدیل کند.

همچنین، تاکنون هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد قهوه می‌تواند چربی‌ها را در نواحی خاصی از بدن شما مانند معده هدف قرار دهد. با این حال در اینجا برخی از مطالعات اخیر انجام گرفته حول محور این موضوع آورده شده است:

تحقیقات نشان می دهد که قهوه به کاهش وزن کمک می کند

  • طبق یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ در گزارش های علمی، کافئین ممکن است بافت چربی قهوه ای یا چربی بدن شما را که کالری می سوزاند تحریک کند. اساساً، محققان کشف کردند که نوشیدن یک فنجان قهوه میزان متابولیسم شما را تا حدی افزایش می دهد که فعالیت بافت چربی قهوه ای آغاز شده و منجر به چربی سوزی و کاهش وزن می شود.
  • بر اساس تحقیقات سال ۲۰۲۰ توسط محققان هاروارد که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شده است، افرادی که روزانه چهار فنجان قهوه کافئین دار می نوشند، شاهد کاهش چهار درصدی چربی بدن بودند. نویسندگان این مطالعه گمان می‌کنند که این به این دلیل است که نوشیدن قهوه میزان متابولیسم را افزایش می‌دهد که به معنای سوزاندن کالری بیشتر است.
  • در یک مطالعه در سال ۲۰۲۰ در ژورنال غذاهای کاربردی، عصاره چای کافئین دار باعث کاهش روند افزایش وزن و تجمع چربی در بدن شد.

اگر قهوه به درستی مصرف نشود، باعث افزایش وزن می شود

نوشیدن قهوه کافئین دار با افزایش میل به شکر مرتبط است، به این معنی که فنجان صبحانه شما می تواند شما را برای انتخاب میان وعده های بد در اواخر روز آماده کند و از کاهش وزن شما جلوگیری کند. از سوی دیگر، یک مطالعه در سال ۲۰۱۷ در مجله علوم غذایی نشان داد که نوشیدن یک فنجان قهوه کافئین دار باعث می شود که در جوانه های چشایی افراد اختلال ایجاد شده و تفسیر درست آنها از طعم شیرین مختل شود؛ به همین دلیل ممکن است در نهایت غذاها یا نوشیدنی‌های شیرین‌تر مصرف کنند.

طبق یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ در مجله پزشکی خواب بالینی، نوشیدن قهوه حتی شش ساعت قبل از خواب می تواند باعث اختلال در خواب شود. خواب ضعیف یا ناکافی، تاثیر مستقیمی در افزایش دارد.

گورین می‌گوید: «پیشنهاد می‌کنم مقدار قهوه‌ای را که می‌خواهید بنوشید، روزانه ۴۰۰ میلی‌گرم کافئین یا کمتر از آن باشد.» بنابراین این مقدار می تواند یک فنجان یا تا پنج فنجان از انواع خاصی از قهوه باشد، به یاد داشته باشید که منابع دیگر کافئین، مانند چای سبز، در مصرف روزانه نیز حساب می شوند.

پیشنهاد فروشگاه سلامتی و زیبایی:
ژل لاغری فوری بدن هات چیلی ساخت کشور تایوان ژل لاغری بدن و کرم ضد سلولیت
با اثردهی فوری و دائم و کاهش سایز موضعی و ژل چربی سوز فوری

برای کاهش وزن چه زمانی باید قهوه بنوشیم؟

قهوه راهی عالی برای شروع یک صبح زیباست؛ با این حال اگر آن را خیلی دیر در روز بنوشید، خطر برهم زدن برنامه خواب خود را دارید. شما باید حدود هشت ساعت در روز بخوابید، بنابراین مطمئن شوید که آخرین فنجان خود را قبل از ساعت ۲ بعد از ظهر میل کنید، به این ترتیب، تا زمانی که آماده خوابیدن بشوید، کافئین کاملاً از سیستم شما خارج شده است.

کاپیله، یک متخصص تغذیه با بیش از ۱۵ سال تجربه در تغذیه بالینی و خصوصی و مشاوره رژیم غذایی، می گوید:« ایده خوبی است که قهوه خود را با صبحانه همراه کنید. وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، سلول های شما آماده حمایت از بدن شما هستند. اما، آنها به نوعی غذا نیاز دارند تا بتوانند انرژی تولید کنند. اگر صبحانه را حذف کنید، سلول‌های شما برای غذا به سلول‌های چربی و سلول‌های ماهیچه‌ای شما تبدیل می‌شوند.»

پیشنها فروشگاه سلامتی و زیبایی:
کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان
تنها کرم برنزه با ماندگاری ۴ ماه و بهترین کرم برنزه کننده فوری برای پوست های حساس

قهوه های لاغر کننده را بشناسید

انواع قهوه هایی که موجب لاغری می شوند به شرح زیر است :

قهوه ی اسپرسو

قهوه ی اسپرسو، قهوه ای بسیار تلخ و تیره است که برای تهیه آن از میان دانه های قهوه ی آسیاب شده، آب داغ پر فشار را عبور می دهند. قهوه ی اسپرسو یک نوشیدنی کم کالری بوده و در هر 30 گرم، تقریبا 3 کالری دارد.

نوشیدن یک جرعه اسپرسوی حاوی کافئین قبل از ورزش، باعث تحریک سیستم عصبی مرکزی و بهبود عملکرد ورزشی شده و باعث سوزاندن کالری بیشتر در هر تمرین می شود.

نوشیدن اسپرسو، اشتهای شما را نیز کاهش دهد و کالری مصرفی در وعده ی غذایی بعدی و کل کالری مصرفی روزانه را کاهش می دهد.

مصرف کافئین اسپرسو سبب افزایش تولید گرما در بدن و باعث افزایش کالری سوزی می شود.

پیشنهاد فروشگاه سلامتی و زیبایی:
کرم حجم دهنده باسن و سینه میبلین ساخت کشور امریکا
درمان کوچکی و شلی سینه و باسن حتی ارثی و ژنتیکی با کرم حجم دهنده سینه میبلین

قهوه سبز

قهوه سبز به قهوه تفت داده نشده و خام و سبز رنگ می گویند. عنصر کلیدی موجود در قهوه سبز، یک ترکیب طبیعی بسیار مهم به نام اسید chlorogenic است که با آزاد کردن گلوکز در بدن و افزایش سوخت و ساز و یا سوزاندن چربی موجود در کبد و تبدیل آن به انرژی باعث کم شدن چربی ها می شود.

این ماده به سوختن چربی در شکم و اطراف کمر شما کمک فراوانی می کند و باعث می شود که بین وعده های غذایی احساس سیری داشته باشید.

می توان قهوه سبز را به شکل کپسول مصرف نمود. ترکیب قهوه سبز با یک رژیم غذایی سالم و ‏ ورزش ‬ می تواند نتایج خود را بهبود بخشد.

اگر قهوه سبز بیش از اندازه مصرف شود نه تنها مفید نیست بلکه مشکلات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

رژلب میبلین امریکا

رژلب ویتامینه و ارگانیک

با ماندگاری بالا و یک رژلب بدون سرب ۲۴ ساعته

قهوه گانودرما

قهوه گانودرما ترکیبی از پودر قهوه و پودر گانودرمای سرخ است و گزینه مناسبی برای طرفداران قهوه و کسانی که از طعم قهوه لذت می برند، می باشد.

مصرف قهوه گانودرما برای لاغری به این صورت است که باید هر روزه در دو نوبت صبح و عصر به طور مرتب مصرف شود و کم کم بعد از روز 14 اثرات آن مشخص خواهد شد.

قهوه عربیکا

قهوه عربیکا دارای دانه ها کوچک و رنگ روشنی بوده و کیفیت بالایی دارد و به عنوان خوش طعم ترین قهوه جهان شناخته می شوند. کافئین موجود در قهوه عربیکا به افزایش متابولیسم بدن کمک کرده و باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

آب

آب باید انتخاب اصلی شما در بین تمام نوشیدنی‌ها باشد تا به شما در کاهش وزن کمک کند؛ چرا که این نوشیدنی بدون کالری است و مصرف آن بر وزن شما نمی‌افزاید. یک راه هوشمندانه این است که در ابتدای وعده‌های غذایی، مقداری آب بنوشید تا معده شما بدون دریافت کالری، تا حدودی پر شود و اشتهای کمتری برای غذای اصلی داشته باشید. مطالعه‌ای منتشرشده در مجله Obesity نشان داد که در میان ۴۸ فرد میانسال و مسن که دارای اضافه وزن بودند، کسانی که قبل از هر وعده غذایی حدود دو لیوان آب می‌نوشیدند، در طول ۱۲ هفته حدود ۲ کیلوگرم وزن کم کردند

چای سبز

چای سبز اغلب به عنوان سالم‌ترین نوع چای شناخته می‌شود و هزاران مطالعه، مزایای آن برای سلامتی را تأیید می‌کند. ترکیب فلاونول و کافئین موجود در چای سبز می‌تواند به افزایش متابولیسم، افزایش چربی‌سوزی و حفظ عضلات بدن در حین کاهش وزن کمک کند.

چای سیاه

مطالعات نشان می‌دهد که نوشیدن چای سیاه به کاهش وزن کمک می‌کند. یک مطالعه منتشر شده در مجله Food & Function نشان داد که در بین ۱۱۱ شرکت کننده بزرگسال، کسانی که سه فنجان چای در روز به مدت ۳ ماه می‌نوشیدند، کاهش قابل توجهی در وزن و سایز دور کمرشان داشتند. محققان معتقدند چای سیاه، متابولیسم چربی را افزایش می‌دهد و حتی می‌تواند میکروبیوم روده را برای کاهش وزن بهبود ببخشد.

سرکه سیب

بر اساس مطالعات، مصرف روزانه سرکه سیب راه مفیدی برای کاهش وزن و حفظ سطح قند خون طبیعی است. برای کسب نتیجه مطلوب سعی کنید قبل از مصرف وعده غذایی، ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب را با آب یا سایر نوشیدنی‌های بدون کالری مخلوط کرده و میل کنید.

آب لیمو

مطلعات نشان می‌دهد که مکمل هسپریدین (فلاونوئید اصلی در لیمو) دلیل اصلی کاهش چربی است. سعی کنید روزانه در لیوان آب خود، چند قطره آب لیموی تازه بچکانید و میل کنید تا تأثیر مثبت آن در کاهش وزن را ببینید. ترکیب آب و لیمو متابولیسم را افزایش می‌دهد و به چربی‌سوزی کمک می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

دستور تهیه ماسک مو قهوه با خواص ضد ریزش مو

شایعترین علت ریزش مو ، آلوپسی اندروژنیک است که به آن طاسی مردانه یا زنانه نیز می گویند. این نوع ریزش مو، ارثی است، به معنا که ریزش مو را از والدینتان به ارث می برید. آلوپسی اندروژنیک به مرور زمان با بالا رفتن سن رخ می دهد و از الگوهای قابل پیشبینی برای مردان و زنان برخوردار است.

یک فنجان قهوه صبحگاهی فواید مهم تری نسبت پراندن خواب شما دارد. قهوه نوشیدنی انرژی ‌زای است که اکثر ما به سرحال شدن و تقویت انرژی خود هر صبح به آن نیاز داریم. اما، آیا در مورد خواص قهوه برای مو نیز شنیده اید؟ استفاده از قهوه روی موهای تان می تواند رشد مو را تقویت کند. علاوه بر این، شواهد نشان می دهد که این نوشیدنی برای سلامت موهای شما مفید است. از طرفی کافئین موجود در قهوه همچنین از ریزش مو جلوگیری می کند. سبب تقویت مو و درخشان و صاف شدن آن می شود.

آیا قهوه برای موها مفید است؟

بله، قهوه از بسیاری جهات برای موهای شما مفید است. به موهای شما کمک می کند دارای مواد مغذی و ویتامین های زیادی است که موهای شما به آن نیاز دارند را دریافت نماید. از جلوگیری از ریزش مو گرفته تا حمایت از رشد موهای سالم و قوی، خلاصه اینکه برای موهای شما یک معجزه گر به حساب می آید.

فواید استفاده از قهوه بر روی موها

پیشنهاد فروشگاه سلامتی و زیبایی ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا
یک ماسک ضد موخوره مو و ضد خشکی و وزی و درمان آسیب دیدگی مو

 

تحریک رشد مو

آیا می دانستید که سلول های ماتریکس در یک فولیکول موی سالم هر ۳۹ ساعت تقسیم می شوند؟ کافئین موجود در قهوه این سلول های ماتریکس را به تقسیم شدن تحریک می کند، که به نوبه خود منجر به تحریک رشد مو می شود. همچنین، کافئین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از دست دادن آب ترانس اپیدرمال را کاهش می دهد و تولید سلول های موی سالم را تحریک می کند. از طرفی نوشیدن قهوه برای رشد مو می تواند فولیکول های مو را در زنان و مردان افزایش دهد.

ماتریکس مو بخش مهمی از ساختار فولیکول مو است. که کراتین تولید می کند — کراتین پروتئین اصلی برای ساخت موهای شما است. مطالعه تحقیقاتی انجام شده در آلمان نشان داد که کافئین تکثیر کراتینوسیت ها را تحریک می کند. علاوه بر این، از آن جایی که کافئین یک محرک است، گردش خون در فولیکول‌های مو را نیز افزایش می ‌دهد که سبب افزایش طول ساقه مو می شود.

پیشنهاد فروشگاه سلامتی و زیبایی شامپو ضد ریزش مو بایوفول کانادا
تنها درمان تخصصی ریزش مو و بهترین شامپو رشد مو

جلوگیری از ریزش مو

اگر فولیکول های موی ضعیفی دارید، ممکن است با ریزش غیر طبیعی مو و طاسی مواجه شوید. قهوه فولیکول های مو را تحریک کرده و با ریزش مو مبارزه می کند. شما می توانید با افزایش سن شاهد ریزش مو باشید و این ریزش مو هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار می دهد. استفاده موضعی از فرمولاسیون کافئین برای کاهش ریزش مو و افزایش رشد مجدد اثر فوق العاده ای دارد. در مردان، طاسی بیشتر به دلیل هورمون جنسی، دی هیدروتستوسترون (DHT) رخ می دهد. این هورمون به فولیکول های مو آسیب می رساند و منجر به ریزش مو می شود. کافئین اثرات DHT را در فولیکول های موی مردانه نیز مسدود می کند. همچنین فاز آناژن (رشد مو) را طولانی می کند. زنانی که سطح DHT بالایی دارند نیز ریزش مو را تجربه می کنند و می توانند با قهوه بر آن غلبه کنند.

سلامت و براق شدن موها

خواص آنتی اکسیدانی و مواد مغذی کافئین فولیکول های مو را تقویت می کند و به موهای شما درخشندگی می بخشد. شواهد تجربی حاکی از آن است که شستن مو با قهوه، آن را صاف تر و درخشان تر می کند. از طرفی می تواند موخوره را کاهش داده و سبب رشد موها شود.

شاید فکر کنید که کافئین به دلیل اثر ادرارآوری که دارد، سبب خشکی موهای شما می شود. اما، برعکس، وقتی از آن روی موهای خود می زنید، روغن های طبیعی مو را از بین نمی برد. که این ویژگی به موهای شما کمک می کند تا رطوبت و درخشش طبیعی آن حفظ شود. علاوه بر این، گردش خون را افزایش می دهد و به مواد مغذی کمک می کند تا به ریشه موها رسیده و موهایی سالم و درخشان داشته باشید.

تیره کردن موهای شما

اگر می خواهید رنگ موهای خود را به طور طبیعی تیره کنید، شستن با قهوه بهترین گزینه است. قهوه می تواند موهای شما را تیره و سیاه تر کند. همچنین یک راه حل سریع برای پنهان کردن موهای سفید شما است. برای نتیجه بهتر از قهوه با کیفیت عالی استفاده کنید.

پیشنهاد فروشگاه سلامتی و زیبایی محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا
تنها محلول ضد ریزش فاقد ماینوکسیدیل و کاملا گیاهی

چگونه از قهوه برای رشد مو استفاده کنیم؟

رشد مو با قهوه

اگر به دنبال پنهان کردن تارهای سفید موتان هستید و می خواهید آن ها را رنگ کنید، از قهوه استفاده کنید. قهوه از ریزش مو جلوگیری کرده و به درخشش آن کمک می کند. برای این کار موهای خود را با قهوه بشویید.

شستن موها با قهوه در خانه

مواد لازم:

قهوه دم کرده و خنک — ۲ تا ۴ فنجان

قوطی اسپری
کلاه دوش

دستورالعمل:

بسته به طول موهای تان، ۲ تا ۴ فنجان قهوه دم کرده را در یک بطری اسپری بریزید. قبل از انجام این کار مطمئن شوید که قهوه کاملا خنک شده است. قهوه دم کرده را روی موهای خیس خود اسپری کنید، تا زمانی که تمام موها آغشته به قهوه شود. سپس قهوه را به مدت چند دقیقه روی پوست سر خود ماساژ دهید. کلاه دوش را روی موهای خود بپوشید و اجازه دهید به مدت ۲۰ دقیقه روی موها و پوست سرتان بماند. اگر می خواهید موهایتان رطوبت بیشتری جذب کند، می توانید قهوه دم کرده را با نرم کننده مورد علاقه خود قبل از استفاده از آن روی موها مخلوط کنید. در آخر قهوه را با آب سرد یا ولرم از روی موهای خود بشویید.

پیشنهاد فروشگاه سلامتی و زیبایی ماسک ضد ریزش مو بایوفول کانادا
تنها ماسک ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل و ترکیبات شیمیایی

علت های ریزش مو در خانم ها و آقایان

از دست دادن موهای سر می‌تواند برای افراد بسیاری احساس بسیار بدی ایجاد کند، باید گفت که ترس از دست دادن موها در افراد با افزایش سن بیشتر خواهد شد. در این مقاله علت خالی شدن موی جلوی سر را بر خواهیم شمرد چرا که از دست دادن این موهای جلو سر از رایج ترین نوع ریزش مو در افراد می‌باشد.

تغییرات هورمونی از جمله تغییراتی که در طول بارداری و یائسگی رخ می دهد و یا بدلیل بیماری های تیروئیدی رخ می دهد. بیماری هایی مثل طاسی منطقه‌ای (سکه ای)، اختلال کشیدن مو و بیماری های قارچی، عوامل استرس زا که با telogen effluvium (TE) مشاهده می شود، فقر آهن یا سایر کمبودهای تغذیه ای، برخی داروها یا درمان ها مثل داروهایی که برای درمان سرطان، افسردگی و فشارخون بالا استفاده می شود و بستن و آرایش مو که باعث کشیده شدن مو یا خشکی و زبر شدن موها می توانند از دلایل ریزش مو باشند که باید بررسی شوند.

مهم ترین دلایل ریزش مو در قسمت جلو سر کدام است؟

می دانیم که ریزش مو به خاطر دلایل مختلفی در افراد دیده می‌شود که در ادامه چند نمونه از دلایل و علت خالی شدن موی جلوی سر را برخواهیم شمرد:

۱- کاهش وزن (علل الخصوص زمانی که این کاهش وزن در مدت زمان کوتاهی اتفاق می افتد)

۲- رژیم غذایی نامناسب

۳- کمبود آهن در بدن

۴- استرس

۶- تیروئید و عدم تعادل هورمونی

۷- وراثت

تاثیر قهوه و کافئین در درمان ریزش مو

اندازه و حجم موها به سلامت فولیکول مو و میزان رشد آن بستگی دارد. کافئین نه تنها منجر به تحریک و بهبود فعالیت های مغزی می شود، بلکه در تحریک رشد مو نیز تاثیرگذار است. از کافئین اغلب به عنوان ماده مفید در شامپوها و سایر محصولات مراقبت از مو برای بهبود رشد و ساختار مو استفاده می شود. حتی می توان از انواع ماسک موی قهوه برای بهره مندی از خواص کافئین برای مو هم بهره گرفته و تاثیر قهوه بر مو ها را مشاهده کرد.

امروزه تاثیر کافئین بر مو یک پدیده ثابت شده است. تحقیقات انجام شده توسط مجله بین المللی پوست و مو نشان داده که درمان موضعی پوست سر با استفاده از کافئین منجر به افزایش رشد فولیکول های مو به میزان ۴۶ درصد می شود. در واقع کافئین می تواند روی DHT که به فولیکول های مو آسیب می رساند و باعث ایجاد طاسی در مردان می شود، تاثیر بگذارد.

از دیگر فواید کافئین برای مو می توان به تقویت ساقه مو و همچنین افزایش درخشش آن اشاره کرد. استفاده از کافئین باعث می شود، موها شاداب و باطراوت شوند و به همین دلیل شانه زدن و همچنین براشینگ آنها راحت تر صورت بگیرد. در واقع کنترل موها با مصرف کافئین راحت تر انجام می شود.

بهتر است بدانید که کافئین نه تنها باعث ریزش مو نمی شود، بلکه این عارضه را درمان می کند. مردان اغلب به دلیل تاثیر هورمون مردانه به نام دی هیدروتستوسترون که به نام اختصاری DHT شناخته می شود، دچار ریزش مو می شوند. این هورمون باعث کوچک شدن و از بین رفتن فولیکول ها و در نهایت طاسی می شود. زمانی که از خواص مصرف موضعی کافئین برای مو استفاده شود، ریشه موها تقویت و تحریک می گردد.

آموزش چند ماسک مو با قهوه

ماسک قهوه به همراه روغن نارگیل

  1. یک چهارم فنجان روغن نارگیل را در دمای پایین گرم کنید.
  2. سپس یک قاشق غذاخوری دانه قهوه بوداده به آن اضافه کنید.
  3. مواد را خوب مخلوط کنید و مواظب باشید مواد نسوزد.
  4. قبل از استفاده، مو را یک‌بار شستشو دهید و سپس ماسک را روی موهای خود بزنید.
  5. بعد از ۲۰ دقیقه موهای خود را با آب بشویید و خشک کنید.

ماسک قهوه و ماست

  1. نصف فنجان ماست تازه را برداشته و به آن یک قاشق غذاخوری پودر قهوه اضافه کنید.
  2. خوب مواد را با هم مخلوط کنید و آن را در سراسر پوست سر بمالید.
  3. چند دقیقه مواد را به‌آرامی ماساژ دهید.
  4. ۳۰ الی ۴۰ دقیقه صبر کنید.
  5. سپس موها و کف سر را با شامپو ملایم و آب بشویید.

ماسک موی قهوه با عسل

  1. یک قاشق غذاخوری پودر قهوه برداشته و آن را با ۲ قاشق غذاخوری عسل مخلوط‌کنید.
  2. مواد خمیری شکل به‌دست‌آمده را به‌صورت ماسک موی قهوه از ریشه تا انتها روی سر موها بمالید.
  3. بگذارید ۳۰-۴۰ دقیقه بماند.
  4. سپس با شامپوی ملایم آن را بشویید.


:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

سرکه سیب از تخمیرمیوه ی سیب، ودر حضور مخمر و باکتری های مفید تهیه می شود. با این روش تهیه سرکه سیب  تمامی قند موجود در آن تبدیل به اسید استیک می‌شود. اسید استیک ترکیب بسیار مهم و اصلی در سرکه سیب است که به آن خاصیت چربی سوزی می‌ دهد. تنها ۶  درصد  از سرکه سیب  را اسید استیک و باقی اش را   آب و اسیدهای دیگر تشکیل داده است.باید گفت  سرکه سیب فاقد انواع  کربوهیدرات بوده و هر قاشق غذاخوری از آن فقط ۳ کالری دارد. 

خواص سرکه سیب به طور کلی عبارت است از:

  • کمک به پروسه کاهش وزن
  • پیشگیری از دیابت نوع ۲
  • مناسب برای درمان سندروم تخمدان پلی‌کیستیک
  • کمک به درمان کبد چرب
  • کمک به سلامت قلب (با کاهش کلسترول و چربی خون)
  • کاهش التهاب و درد مفاصل
  • تسکین سوزش سر دل (مصرف به صورت رقیق شده با آب)
  • جذب مواد مغذی بیشتر از غذا
  • بهبود فرایند هضم و گوارش غذا (به دلیل وجود ۵ نوع پروبیوتیک مختلف در سرکه سیب)
  • تنظیم PH بدن
  • ریکاوری سریع‌تر گرفتگی‌های عضلانی (به دلیل وجود پتاسیم در سرکه سیب)
  • برطرف کردن بوی بد پا (استفاده موضعی)
  • کاهش شوره سر (در استفاده موضعی)
  • بهبود آکنه (در استفاده موضعی)
  • تسکین خارش و حساسیت پوست
  • تقویت انرژی

 

خواص سرکه سیب برای لاغری

 

مطالعات نشان می‌دهد که سرکه می‌تواند با افزایش احساس سیری به کاهش وزن افراد کمک کند؛ زیرا این امر به‌صورت غیرمستقیم منجر به دریافت کالری کمتر و کاهش وزن خواهد شد.

به‌عنوان مثال، در یک مطالعه موردی مشخص شد که مصرف سرکه همراه با یک وعده غذایی با کربوهیدرات بالا، باعث شد که افراد ۲۰۰ تا ۲۷۵ کالری کمتری در باقی روز بخورند.

به‌طور‌کلی، سرکه سیب می‌تواند با افزایش احساس سیری، کاهش قند خون و کاهش سطح انسولین به کاهش وزن کمک کند. این مایع، تنها سه کالری در هر قاشق غذاخوری دارد و ریختن آن روی سالاد ایده خوبی است.

با این حال، توجه داشته باشید که این مطالعات مقطعی هستند. واقعا از نظر علمی نمی‌توان کاهش وزن بدون ورزش و رژیم غذایی و صرفا لاغری با سرکه سیب را توصیه کرد.

از طرفی مقدار کمک سرکه سیب به کاهش وزن ناچیز است و هرگز به‌تنهایی برای لاغری و رسیدن به وزن مناسب کافی نیست. برای کاهش وزن و سایز بهترین راه مشاوره با کارشناسان و دریافت رژیم و برنامه تمرینی است.

بهترین زمان و طریقه مصرف سرکه سیب برای لاغری

 

برخی هم معتقدند که خوردن سرکه سیب قبل از خواب برای لاغری روشی موثر و مفید است، اما با این کار، قند خون‌تان پایین می‌آید و ممکن است برای‌تان خطرناک باشد.

شما به هر نحوی که آن را میل کنید از خواص سرکه سیب بهره‌مند می‌شوید. راه و روش خاصی برای لاغری با سرکه سیب وجود ندارد. هرچند لازم است دوباره یادآوری کنیم که این ماده، به‌تنهایی، تاثیر زیادی هم برای لاغری نخواهد داشت. ضمنا اگر مشکل معده یا مشکل خاص دیگری دارید، بهتر است در خصوص مصرف این سرکه، با پزشک خود مشورت کنید.

 

فواید اسید استیک و خواص سرکه سیب برای لاغری و چربی سوزی

اسید استیک نوعی اسید چرب زنجیره کوتاه می باشد این اسید در بدن به استات و هیدروژن تبدیل می شود. برخی از مطالعات حیوانی نشان داده اسید استیک موجود در سرکه سیب به چند دلایلی که در ادامه ذکر می کنیم  می تواند باعث کاهش وزن شود:

کاهش قند خون

از مهم ترین خواص سرکه سیب برای لاغری میتوان به کاهش قند اشاره کرد. اسید استیک عملکرد کبد و ماهیچه ها را در جذب قند  بهبود می بخشد و به کاهش قند خون کمک می کند.

بهبود متابولیسم

اسید استیک باعث افزایش آنزیم AMPK می شود که  این افرایش متابولیسم بدن را بهبود بخشیده و به چربی سوزی و کاهش تولید چربی و قند در کبد کمک می کند.

کاهش ذخایر چربی

از دیگر خواص سرکه سیب برای لاغری باید به کاهش ذخایر چربی اشاره کرد. اسید استیک مانع  افزایش وزن شده و باعث کاهش چربی های شکمی و چربی موجود در کبد  و در نتیجه لاغری می شود.

ترکیبات سرکه سیب چیست؟

سرکه سیب در یک فرایند تخمیر دومرحله‌ای ساخته می‌شود و تولید آن به طور سنتی، حدود یک ماه طول می‌کشد. اما برخی تولیدکنندگان، به این روند سرعت می‌بخشند و آن را طی یک روز تولید می‌کنند.

یکی از اجزای اصلی سرکه، اسید استیک است که با نام «اسید اتانوئیک» هم شناخته می‌شود و مزه ترشی دارد. سرکه سیب علاوه بر اسید استیک، آب و اسیدهای دیگری هم در ترکیباتش دارد.

در یکی از تحقیقاتی که در سال 2009 انجام شده بود، ثابت شد که سرکه سیب تاثیر چشمگیری در لاغری و کاهش چربی بدن دارد.

در این مطالعه 12 هفته‌ای، 144 فرد چاق، مورد آزمون قرار گرفتند. برخی از این افراد، روزی یک قاشق غذاخوری سرکه، برخی دیگر دو قاشق سرکه و دسته‌ آخر، یک نوشیدنی دارونما مصرف می‌کردند. تمام این افراد رژیم غذایی و فعالیت معمول روزمره‌شان را داشتند.

نتایج زیر برای شرکت‌کنندگانی است که روزی یک قاشق سرکه مصرف کرده بودند:

  • کاهش وزن: 1.2 کیلوگرم
  • کاهش درصد چربی بدن: 18 درصد
  • کاهش سایز دور کمر: 1.4 سانتی‌متر
  • کاهش تری‌گلیسیرید: 26 درصد

نوشیدن سرکه سیب چه مزایایی دارد؟

در ادامه به بعضی از مزایایی استفاده سرکه سیب اشاره می‌کنیم البته توجه کنید که هر کدام از این مزایا نسبی است و ممکن است برای همه تاثیر نداشته باشد در نتیجه اگر بیماری و مشکل جسمی خاصی دارید حتما قبل استفاده با پزشک مشورت کنید.

  • مدیریت قند خون

سرکه سیب به بهبود سطح گلوکز و انسولین بعد از غذا کمک می‌کند. با این حال، اگر از داروهای تجویزی برای قند خون استفاده می‌کنید، مهم است که قبل از افزایش مصرف سرکه با پزشک خود مشورت کنید.

  • بهبود علائم سندرم تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS)

 در سال 2013 ثابت شد که زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی‌کیستیک، اگر به مدت 90 تا 110 روز سرکه سیب مصرف کنند؛ تا 57% تخمک‌گذاری آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. این موضوع احتمالا به دلیل بهبود حساسیت به انسولین است.

  • کاهش چربی شکم

بعضی از مطالعات روی حیواناتی مثل موش نشان می‌دهد که اسید استیک موجود در سرکه سیب می‌تواند به کاهش چربی‌های دور شکم و پهلو کمک کند. با این حال، تحقیقات بیشتری برای تایید اثربخشی آن در انسان مورد نیاز است.

  • تعادل کلسترول

 مطالعات حیوانی نشان می‌دهد که سرکه سیب تری گلیسیرید (چربی خون) را کاهش می‌هد و باعث می‌شود کلسترول خوب خون بالا برود و درصد کلسترل بد پایین بیاید. همچنین این تحقیقات می‌گویند که سرکه سیب فشار خون را هم پایین می‌آورد. اگرچه که برای تائید این ادعاها به صورت قطعی تحقیقات بیشتری نیاز است.

  • خواص ضد میکروبی

سرکه سیب دارای خواص ضد میکروبی است، به این معنی که می تواند از رشد برخی باکتری‌ها و قارچ‌ها جلوگیری کند. به دلیل همین خاصیت سرکه سیب از قدیم برای تمیز کردن و نگهداری مواد غذایی استفاده می‌شود.

عوارض جانبی استفاده از سرکه سیب چیست؟

حالا به عوارض جانبی سرکه سیب می‌پردازیم. باز هم توجه کنید که این عوارض از هر فرد به فرد دیگر متغیر است. 

1. تاثیر منفی روی قند خون و افراد مبتلا به دیابت

برای افراد مبتلا به دیابت که از انسولین استفاده می‌کنند، سرکه سیب باعث کند شدن تخلیه معده و دشوارتر شدن کنترل قند خون می‌شود. همین اتفاق خطر افت قند خون قند خون را به همراه دارد. اگر دیابت دارید، قبل از استفاده از سرکه سیب، مهم است که با پزشک متخصصتان مشورت کنید و مجوز استفاده از سرکه سیب را بگیرید.

2. ایجاد مشکل برای افراد دارای گاستروپارزی و مشکلات معده

توانایی سرکه سیب در کند کردن تخلیه معده می‌تواند برای افراد مبتلا به گاستروپارزی(فلج معده)، مشکل‌ساز باشد. اگر به هر دلیلی مشکل معده دارید، بدون مشورت پزشک سرکه سیب مصرف نکنید. بیماری گاستروپارزی در افراد دیابتی هم شایع است. در نتیجه این افراد هم نباید بگذارند مشکلشان حادتر شود.

ژل لاغری فوری و ضد سلولیت بدن هات چیلی تایوان

کاهش وزن و لاغری موضعی و همچنین درمان فوری سلولیت با کرم ضد سلولیت  ، فرم دهنده و لاغر کننده موضعی بدن هات چیلی میسر میشود.

ژل لاغری  و کاهش سایز و چربی سوز بدن با اثر فوری مخصوص بدن و شکم و پهلو هات چیلی ساخت کشور تایوان است.

کاهش سایز فوری و موضعی و چربی سوزی با قدرت بسیار بالا و با عملکردی بسیار فوری تنها با یک دوره مصرف با کرم لاغری هات چیلی برای بدن صورت میگیرد.

فرم دهی به بدن و لاغری شکم و پهلو و تمامی اندام بدن به صورت موضعی با ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی با اثردهی بالا بدون نیاز به وزش و رژیم سخت ممکن است.

این کرم لاغری فوری دارای اثردهی فوق العاده فوری و چربی سوزی سریع و فوری بدون داشتن ترکیبات شیمیایی مضر است.  

ژل لاغری فوری هات چیلی مخصوص خانم ها و آقایان است.
 ژل لاغری هات چیلی نیاز به ورزش و فعالیت های سخت برای لاغری ندارد .

البته می توان ژل لاغری موضعی هات چیلی  را برای اثربخشی بیشتر ورزش و رژیم لاغری به عنوان یک مکمل اثربخش مصرف کرد تا کاهش سایز بیشتر در زمان کوتاهتر داشت.

 

رژلب میبلین ویتامینه و مات کرمی اصل امریکا

میبلین تولید کننده انواع رژلب ارگانیک و ویتامینه ماندگار است.

رژلب میبلین ویتامینه، ارگانیک، بدون سرب و با دوام و ثابت بر روی لب است که در طول زمان بر روی لب و صورت پخش نمیشود.

مدل revitalizing رژلب میبلین امریکا برگرفته از عصاره دانه هسته انگور، موم عسل، روغن آرگان، آلوئه ورا، ویتامین ها، مرکبات و سایر ترکیبات ارگانیک طراوت و شادابی لب را حفظ می کند و رنگ های بینظیر آن بر روی لب برای مدت طولانی بدون پس دادن و پاک شدن ماندگار هستند.

این رژلب بدون سرب ماندگاری ۲۴ ساعته دارد.

این رژلب ویتامینه غنی شده با ویتامین E , A است.

رژلب میبلین اصل را می توانید از فروشگاه سلامتی و زیبایی تهیه کنید.

رژلب مات و کرمی میبلین امریکا در تنوع رنگ بسیار زیبا است و بر روی لب به نرمی می نشیند و از ایجاد چین و چروک و خطوط لب جلوگیری می کند و بافت کرمی و لطیف و لبریشمی را بر روی لب ها ایجاد می کند که به راحتی از زوی لب ها پاک نشده و مناسب مجالس و مهمانی هاست.

این رژلب مات کرم و ویتامینه دارای دوام و پایداری بی نظیر است که میتواند بهترین گزینه برای مهمانی و مجالس باشد و زیبایی لبهایتان را چند برابر کند.

همچنین رژلب ویتامینه میبلین لب ها را برجسته و زیبا نمایان می کند.

 

برنزه کننده فوری و ماندگار فلورسان روسیه

 کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان در کنار برنزه کردن پوست، آن را مرطوب و ویتامینه میکند و همچنین پوست را نرم، لطیف و جوان حفظ می کند که این خاصیت این لوسیون برنزه را برای انواع پوست حتی پوست های حساس به منظور برنزه شدن بهترین انتخاب کرده است

فلورسان از تأثیرات خشکی، پوسته پوسته شدن و چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مناسب برای برنزه شدن پوست به همراه محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و اشعه دستگاه سولاریوم است.  


مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، اسپری برنزه کننده فلورسان با ترکیبات منحصربفرد خود رنگ برنزه ی طلایی تیره و زیبایی روی پوست می گذارد
 و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید که تا ۴ ماه ماندگار است و در عین حال طراوت و شادابی پوست را حفظ میکند و مانع از آسیب دیدگی و سوختگی پوست میشود. 

مواد و ترکیبات ارگانیک و طبیعی به کار رفته و آنتی اکسیدان های موجود در این کرم برنزه، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید وپوست را نرم و لطیف و برنزه یکدست طبیعی می کند.

این لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب کمک به آبرسانی پوست می کند. برنزه کننده فلورسان محصولی ارگانیک و ویتامینه برای برنزه کردن پوست، ساخت کشور روسیه است.

 

کرم حجم دهنده باسن میبلین آمریکا

ما به شما بانوان گرامی این نوید را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت و سفت شدن این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و نحوه عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده است و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده باسن میبلین آمریکا، با ترکیبات و فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص است که دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه و سفت کننده باسن  و سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود. 
یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری آن طی یک هفته و ماندگاری اثر آن تا ۴ سال با یک دوره استفاده و سه دوره برای دائمی شدن میباشد.

حجم دهنده باسن میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

ماسک تهیه شده از سبوس برنج

به دلیل وجود ویتامین E و آنتی اکسیدان فراوان در سبوس برنج، میتوان از آن بعنوان ماسک صورت استفاده کرد.

این ماسک در شرق آسیا به ویژه در بین بانوان ژاپنی بهترین ماسک صورت است.

ماسک سبوس برنج مانع چین و چروک و خشکی پوست، افزایش شفافیت و رطوبت پوست و از بین برنده لکه های پوستی است.

طرز تهیه ماسک سبوس برنج

مواد لازم برای تهیه این ماسک خانگی عبارتند از:

  • پودر سبوس برنج
  • ماست تازه
  • گلاب

2 قاشق غذاخوری ماست را با یک قاشق غذا خوری یا یک ساشه 10 گرمی سبوس برنج و یک قاشق گلاب را مخلوط نموده و روی پوست بمالید.

زمانی که مواد روی پوست خشک شد، ابتدا دستانتان را خیس نموده و ماساژ داده تا لایه برداری روی پوست انجام شود و وقتی که پوست را شستشو می دهید یک پوست نرم و صاف و شفاف خواهید داشت.

نکته ای که در استفاده از ماسک صورت مهم است این است که برای تمام ماسکها همیشه اول تست حساسیت انجام داده و از برخورد آن با دور چشمها و لب بدلیل حساس بودن این قسمت ها جلوگیری کنید.

2 الی 3 بار استفاده از ماسک صورت در هفته، باعث شفافیت و نرم شدن پوست شما می شود.

خواص سبوس برنج برای پوست و روش مصرف آن

آبرسانی پوست صورت با ماسک سبوس برنج

دهیدراته یا کم آب شدن پوست، یکی از مهم‌ترین دلایل چروک و خشکی پوست است. نوشیدن آب و استفاده از کرم‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و آبرسان‌ها به آبرسانی پوست کمک می‌کنند اما این کرم‌ها، معمولا قیمت بالایی دارند و ممکن است با عوارضی همراه باشند. سبوس برنج سرشار از ویتامین‌ C و آنتی اکسیدان‌های مفید است و با خشکی پوست مبارزه می‌کند.

برای تهیه ماسک سبوس برنج برای آبرسانی پوست، به اندازه ۲ قاشق غذاخوری پودر سبوس برنج را در مقداری آب ولرم بریزید و حل کنید تا حالت خمیری بگیرد. این ماسک را روی پوست بزنید و ۱۵ دقیقه بعد آن را بشویید و پوستتان را خشک کنید. این ماسک می‌تواند به رفع چین و چروک‌های ریز پوست، آبرسانی و شادابی پوست کمک کند. بعد از استفاده از این ماسک از آبرسان و مرطوب‌کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

سبوس برنج برای روشن کردن پوست

اگر به دنبال شفاف و روشن کردن پوست و از بین بردن لکه‌های پوستی هستید، سبوس برنج یک درمان طبیعی و فوق‌العاده است. برای درست کردن ماسک سبوس برنج برای روشن کردن پوست، به اندازه ۲ قاشق غذاخوری عسل را با ۲ قاشق غذاخوری پودر سبوس برنج در کمی شیر حل کنید تا حالت خمیری بگیرد. این ماسک را روی پوست بمالید و ۱۵ دقیقه بعد آن را با آب ولرم بشویید و خشک کنید. بعد از استفاده از این ماسک از آبرسان و مرطوب‌کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

روغن سبوس برنج برای رفع چین و چروک پوست

یکی دیگر از روش‌های استفاده از سبوس برنج برای جوانسازی پوست صورت، استفاده از روغن سبوس برنج است. شاید یکی از دلیل پوست و موی زیبای چینی‌ها، کره‌ای‌ها و ژاپنی‌ها استفاده از روغن سبوس برنج در پخت و پز روزانه است. روغن سبوس برنج، روغن استخراج شده از جوانه و پوست داخلی برنج است و نقطه دود آن ۲۱۳ سلسیوس است و ساختار آن مناسب برای پخت با دمای بالا است و به همین دلیل برای پخت و پز مناسب است و طعم ملایمی هم دارد.

این روغن با رطوبت‌رسانی پوست، آن را آبرسانی کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.  کافی است مقداری روغن سبوس برنج را روی پوست خود بمالید.

بد نیست بدانید جوانسازی، درمان آکنه و جوش، درمان اگزما، ترمیم جای جوش و زخم و از بین بردن لک‌های پوستی از جمله فواید و خواص روغن سبوس برنج برای پوست است.

1. ماسک سبوس برنج و چای سبز

خواص :
  • تغذیه کننده پوست صورت
  • لایه بردار
  • صاف کننده پوست
مواد لازم :
  1. ۲ قاشق غذاخوری سبوس برنج
  2. یک قاشق غذاخوری شیر سرد
  3. یک قاشق چایخوری آب پرتقال
  4. دو قاشق غذاخوری روغن زیتون
  5. دو قاشق غذاخوری چای سبز (از برگ طبیعی چای سبز برای دم کردن استفاده کنید و با آب کم و غلیظ تهیه شود . اگر از تی بگ چای سبز استفاده می کنید هیچ طعم دهنده نداشته باشد و چای سبزخالص باشد).
طرز تهیه و روش استفاده:
  • همه مواد را در یک کاسه ریخته و با هم مخلوط کنید.
  • ترکیب باید حالت خمیر یا خامه باشد. (نه آنقدرشل که از روی پوست بیفتد و نه آنقدر خشک که خرد شود).
  • صورت خود را با آب یا پاک کننده معمولی کاملا تمیز کنید.
  • ماسک را بر روی صورت و گردن تا استخوان گردنتان بمالید .
  • هر چقدر زمان نیاز هست منتظر بمانید تا خشک شود .
  • قبل از شستشو کمی با آب صورتتان را مرطوب کنید و به آرامی به صورت دایره شکل به مدت چند دقیقه بمالید.
  • سپس بشویید.
  • 2. ماسک سبوس برنج با عسل و ماست

    خواص:
    • آبرسانی و تأمین رطوبت پوست
    • سفید کننده و صاف کننده پوست
    • بستن منافذ پوست
  • مواد لازم :
    1. دو قاشق غذاخوری سبوس برنج
    2. یک قاشق غذاخوری عسل
    3. یک قاشق غذاخوری ماست
  • طرز تهیه و روش استفاده :
    1. مواد را با یکدیگر مخلوط کنید تا یک خمیر یکدست ایجاد شود.
    2. صورت خود را شسته و ماسک را بر روی پوست بمالید.
    3. منتظر بمانید تا خشک شود.
    4. سپس آن را با آب سرد بشویید.
    5. برای گرفتن نتیجه مطلوب باید حداقل ۳ – ۱۵ مرتبه در هفته این ماسک را استفاده کنید.

شامپو ضد ریزش مو فوری و رشد مو بایوفول کانادا

بایوفول تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو است که کاملا ارگانیک و ویتامینه است.
درمان فوری ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با شامپو رشد مو ایج دیفنس بایوفول کانادابه راحتی میسر می شود.

این شامپو ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون است.

درمان فوری ریزش مو و حتی رشد مجدد موهای ریخته شده را این شامپو ضد ریزش مو فوری طی مدت زمان کوتاهی از شروع استفاده ممکن میکند.
شامپو رشد مو فوری بایوفول دارای ب کمپلکس و آپی ژنین است که جریان خون را در کف سر بالا برده و ترکیبات مغذی را به ریشه سر و ساقه مو می رساند.

پلاسنتا کمپلکس و ب کمپلکس موجود در شامپو ضد ریزش بایوفول به طور موثری ریزش موی حاد و شدید را درمان می کند و رشد مجدد مو را به راحتی و با اولین دوره استفاده میسر میسازد.

 

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو ارگانیک بایوفول کانادا

درمان فوری ریزش مو در خانم ها و آقایان و هر نوع الگوی ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با محلول ضد ریزش مو شوک به راحتی امکان پذیر می شود.
این تونیک ضد ریزش مو فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون و ترکیبات شیمیایی و ترکیبات هورمونی است و به صورت کاملا علمی و برپایه ترکیبات برگزفته از دل طبیعت، ریزش مو را درمان می کند.
این محلول ضد ریزش مو فوری ضخیم کننده مو تقویت کننده مو و ترمیم کننده ریشه مو و ساقه موی نازک و ضعیف است.
محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول دارای پلاسنتا کمپلکس(جفت گیاهی) ، ب کمپلکس و آمینو اسید است. این محلول گیاهی ضد ریزش مو ریشه مو را مستحکم و ضخیم می کند و مانع از ریزش مو به راحتی و در هنگام شستشو و سشوار و حمام می شود.اگر در اثر استرس،رژیم لاغری، زایمان، فشار کاری زیاد و ارثی دچار ریزش مو شدید و حاد هستید و حتی برای مدت زمان طولانی ریزش موهایتان قطع نمی شود و هیچ گونه درمانی موثر نبوده است، این محلول ضد ریزش مو آن را کاملا درمان می کند.

 

ماسک ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

ماسک ضد ریزش مو بایوفول کانادا بهترین ماسک درمانی مخصوص موهای ضعیف و نازک و کم حجم است.

این ماسک ضد ریزش مو هم مخصوص ساقه و هم مخصوص ریشه مو است.

اگر از کم حجم موهایتان رنج می برید این ماسک گیاهی ضد ریزش بهترین گزینه برای احیاء موهایتان است.

ماسک درمان ریزش مو بایوفول کانادا فاقد پارابن و سیلیکون است.
ترکیبات به کار رفته در این شامپو ضد ریزش مو گیاهی بر پایه عناصر طبیعت بوده و فاقد هر گونه عوارض جانبی است و با قطع درمان ریزش مو برگشت پذیر نیست.

این ماسک ضد ریزش مو گیاهی بر پایه پلاسنتا کمپلکس یا جفت گیاهی است که به طور عمقی و دائمی ریزش مو را خیلی فوری درمان میکند.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

دستور تهیه قرص صابون ماشین ظرفشویی — خانگی در 6 مرحله آسان

 

 

آیا از خرج کردن هنگفتی برای خرید پودر، غلاف یا قرص های شوینده ماشین ظرفشویی در فروشگاه خسته شده اید؟ چرا خودتان قرص صابون ماشین ظرفشویی را در خانه درست نکنید؟ در این پست وبلاگ، ما شما را با یک دستور العمل ساده و آسان برای ایجاد قرص های شوینده ماشین ظرفشویی با استفاده از مواد طبیعی راهنمایی می کنیم.

نه تنها با ساختن قرص های صابون ماشین ظرفشویی خود در هزینه صرفه جویی خواهید کرد، بلکه با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست و غیر سمی، میزان کربن خود را نیز کاهش خواهید داد. بنابراین، بیایید به دستور غذا بپردازیم و یاد بگیریم که چگونه قرص های شوینده ماشین ظرفشویی خانگی درست کنیم که به اندازه قرص های خریداری شده در فروشگاه موثر هستند!

چگونه قرص شوینده ماشین ظرفشویی درست کنیم؟

 

ساخت قرص های شوینده ماشین ظرفشویی آسان و مقرون به صرفه است. بیایید ببینیم چگونه این دستور غذای شوینده ماشین ظرفشویی خانگی را در کمتر از 15 دقیقه درست کنیم.

عناصر:

 

  • آب — 1 فنجان
  • سودا شستشو — 1 فنجان
  • جوش شیرین — 1 فنجان
  • اسید سیتریک — 1 فنجان
  • نمک درشت — 2 فنجان
  • اسانس لیمو — 20 قطره

دستور تهیه قرص صابون ماشین ظرفشویی:

 

مرحله 1: جوش شیرین، جوش شیرین، اسید سیتریک و نمک درشت را در یک کاسه مخلوط کنید.

مرحله 2: 20–30 قطره را اضافه کنید و در صورت استفاده از اسانس آهک خوب مخلوط کنید.

مرحله 3: به آرامی یک قاشق غذاخوری آب را به مخلوط اضافه کنید، در حالی که مدام هم می زنید تا مخلوط بافتی شبیه ماسه مرطوب پیدا کند.

مرحله 4: مخلوط را محکم در یک سینی یخ یا یک قالب سیلیکونی قرار دهید.

مرحله 5: اجازه دهید مخلوط به مدت 24–48 ساعت یا تا زمانی که کاملا سفت شود خشک شود.

مرحله 6: قرص ها را از قالب خارج کرده و پس از سفت شدن در یک ظرف در بسته نگهداری کنید.

قرص شوینده ماشین ظرفشویی در مقابل پودر شوینده ماشین ظرفشویی

 

  • چندین گزینه در هنگام تمیز کردن ظروف در دسترس است، از جمله قرص های شوینده ماشین ظرفشویی و پودر شوینده ماشین ظرفشویی. هر دو گزینه مزایا و معایبی دارند، بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری نیازهای خاص خود را در نظر بگیرید.
  • انتخاب بین قرص و پودر شوینده ماشین ظرفشویی به ترجیح شخصی و نیازهای تمیز کردن بستگی دارد.
  • کسانی که به راحتی و سهولت استفاده اهمیت می دهند ممکن است قرص ها را ترجیح دهند، در حالی که کسانی که مقرون به صرفه بودن و تطبیق پذیری را در اولویت قرار می دهند ممکن است پودر را ترجیح دهند.

  • قرص های شوینده ماشین ظرفشویی یک گزینه مناسب است که نیاز به اندازه گیری یا ریختن پودر را از بین می برد. آنها از قبل اندازه گیری شده و آماده استفاده هستند، و آنها را به گزینه ای برای صرفه جویی در زمان برای خانواده های پرمشغله تبدیل می کند.
  • آنها همچنین نسبت به پودر کمتر کثیف هستند، زیرا در طول فرآیند ریختن خطر ریزش وجود ندارد. با این حال، ممکن است گران‌تر از پودر باشند و ماهیت از پیش اندازه‌گیری شده آنها ممکن است اجازه سفارشی‌سازی بر اساس اندازه بار یا سطح خاک را ندهد.
  • از طرف دیگر، پودر شوینده ماشین ظرفشویی یک گزینه همه کاره است که می تواند بر اساس اندازه بار و سطح خاک سفارشی شود. می توان از آن در مقادیر مختلف استفاده کرد و برای کسانی که به طور مکرر ظروف را می شویند گزینه مقرون به صرفه تری است.
  • این پودر همچنین می تواند در از بین بردن لکه های سرسخت و چربی موثرتر باشد، زیرا سطح بیشتری برای تماس با ظرف ظروف دارد. با این حال، پودر ممکن است کثیف باشد، زیرا ممکن است در طول فرآیند ریختن بریزد یا جمع شود. اندازه‌گیری مقدار صحیح می‌تواند دشوارتر باشد، زیرا استفاده بیش از حد می‌تواند منجر به ترشح بیش از حد یا تجمع باقی‌مانده شود.
  • ماسک کراتینه مو فاقد پارابن و سیلیکون بایوفول کانادا
  • تنها ماسک ضد موخوره مو تخصصی ارگانیک و درمان خشکی و وزی

نتیجه

 

به طور خلاصه، ساخت قرص صابون ماشین ظرفشویی با استفاده از مواد طبیعی، جایگزینی مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست برای محصولات فروشگاهی است.

سوالات متداول

 

Q1: چرا باید قرص صابون ماشین ظرفشویی خود را بسازم؟

پاسخ: به دلایل متعدد، قرص های صابون ماشین ظرفشویی خانگی جایگزین مناسبی برای قرص های شوینده خریداری شده در فروشگاه ها هستند. اولاً، آنها می توانند مقرون به صرفه تر از خرید محصولات از پیش ساخته شده باشند.

ماسک ضد ریزش مو گیاهی بایوفول کانادا

تنها ماسک ضد ریزش تخصصی مو و فاقد پارابن و سیلیکون کاملا ارگانیک

Q2: برای تهیه قرص صابون ماشین ظرفشویی به چه موادی نیاز دارم؟

پاسخ: برای تهیه قرص صابون ماشین ظرفشویی به مواد ساده ای از جمله جوش شیرین، جوش شیرین، نمک، اسید سیتریک و صابون ظرفشویی نیاز دارید. برخی از دستور العمل ها همچنین به روغن های ضروری برای عطر و قدرت تمیز کنندگی اضافی نیاز دارند. همچنین برای شکل دادن به تبلت ها به یک قالب سیلیکونی یا یک سینی یخ نیاز دارید.

Q3: چگونه قرص صابون ماشین ظرفشویی درست کنم؟

پاسخ: دستور و روش دقیق ساخت قرص صابون ماشین ظرفشویی بسته به موادی که انتخاب می کنید و دستورالعمل های خاص ارائه شده می تواند متفاوت باشد. البته باید مواد خشک را در یک کاسه مخلوط کنید سپس مواد مایع را اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر غلیظی به دست آید. سپس می توانید مخلوط را در قالب سیلیکونی یا سینی یخ فشار دهید و بگذارید چند ساعت یا یک شب قبل از استفاده خشک شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

دستور تهیه قرص صابون ماشین ظرفشویی — خانگی در 6 مرحله آسان

 

 

آیا از خرج کردن هنگفتی برای خرید پودر، غلاف یا قرص های شوینده ماشین ظرفشویی در فروشگاه خسته شده اید؟ چرا خودتان قرص صابون ماشین ظرفشویی را در خانه درست نکنید؟ در این پست وبلاگ، ما شما را با یک دستور العمل ساده و آسان برای ایجاد قرص های شوینده ماشین ظرفشویی با استفاده از مواد طبیعی راهنمایی می کنیم.

نه تنها با ساختن قرص های صابون ماشین ظرفشویی خود در هزینه صرفه جویی خواهید کرد، بلکه با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست و غیر سمی، میزان کربن خود را نیز کاهش خواهید داد. بنابراین، بیایید به دستور غذا بپردازیم و یاد بگیریم که چگونه قرص های شوینده ماشین ظرفشویی خانگی درست کنیم که به اندازه قرص های خریداری شده در فروشگاه موثر هستند!

چگونه قرص شوینده ماشین ظرفشویی درست کنیم؟

 

ساخت قرص های شوینده ماشین ظرفشویی آسان و مقرون به صرفه است. بیایید ببینیم چگونه این دستور غذای شوینده ماشین ظرفشویی خانگی را در کمتر از 15 دقیقه درست کنیم.

عناصر:

 

  • آب — 1 فنجان
  • سودا شستشو — 1 فنجان
  • جوش شیرین — 1 فنجان
  • اسید سیتریک — 1 فنجان
  • نمک درشت — 2 فنجان
  • اسانس لیمو — 20 قطره

دستور تهیه قرص صابون ماشین ظرفشویی:

 

مرحله 1: جوش شیرین، جوش شیرین، اسید سیتریک و نمک درشت را در یک کاسه مخلوط کنید.

مرحله 2: 20–30 قطره را اضافه کنید و در صورت استفاده از اسانس آهک خوب مخلوط کنید.

مرحله 3: به آرامی یک قاشق غذاخوری آب را به مخلوط اضافه کنید، در حالی که مدام هم می زنید تا مخلوط بافتی شبیه ماسه مرطوب پیدا کند.

مرحله 4: مخلوط را محکم در یک سینی یخ یا یک قالب سیلیکونی قرار دهید.

مرحله 5: اجازه دهید مخلوط به مدت 24–48 ساعت یا تا زمانی که کاملا سفت شود خشک شود.

مرحله 6: قرص ها را از قالب خارج کرده و پس از سفت شدن در یک ظرف در بسته نگهداری کنید.

قرص شوینده ماشین ظرفشویی در مقابل پودر شوینده ماشین ظرفشویی

 

  • چندین گزینه در هنگام تمیز کردن ظروف در دسترس است، از جمله قرص های شوینده ماشین ظرفشویی و پودر شوینده ماشین ظرفشویی. هر دو گزینه مزایا و معایبی دارند، بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری نیازهای خاص خود را در نظر بگیرید.
  • انتخاب بین قرص و پودر شوینده ماشین ظرفشویی به ترجیح شخصی و نیازهای تمیز کردن بستگی دارد.
  • کسانی که به راحتی و سهولت استفاده اهمیت می دهند ممکن است قرص ها را ترجیح دهند، در حالی که کسانی که مقرون به صرفه بودن و تطبیق پذیری را در اولویت قرار می دهند ممکن است پودر را ترجیح دهند.

  • قرص های شوینده ماشین ظرفشویی یک گزینه مناسب است که نیاز به اندازه گیری یا ریختن پودر را از بین می برد. آنها از قبل اندازه گیری شده و آماده استفاده هستند، و آنها را به گزینه ای برای صرفه جویی در زمان برای خانواده های پرمشغله تبدیل می کند.
  • آنها همچنین نسبت به پودر کمتر کثیف هستند، زیرا در طول فرآیند ریختن خطر ریزش وجود ندارد. با این حال، ممکن است گران‌تر از پودر باشند و ماهیت از پیش اندازه‌گیری شده آنها ممکن است اجازه سفارشی‌سازی بر اساس اندازه بار یا سطح خاک را ندهد.
  • از طرف دیگر، پودر شوینده ماشین ظرفشویی یک گزینه همه کاره است که می تواند بر اساس اندازه بار و سطح خاک سفارشی شود. می توان از آن در مقادیر مختلف استفاده کرد و برای کسانی که به طور مکرر ظروف را می شویند گزینه مقرون به صرفه تری است.
  • این پودر همچنین می تواند در از بین بردن لکه های سرسخت و چربی موثرتر باشد، زیرا سطح بیشتری برای تماس با ظرف ظروف دارد. با این حال، پودر ممکن است کثیف باشد، زیرا ممکن است در طول فرآیند ریختن بریزد یا جمع شود. اندازه‌گیری مقدار صحیح می‌تواند دشوارتر باشد، زیرا استفاده بیش از حد می‌تواند منجر به ترشح بیش از حد یا تجمع باقی‌مانده شود.
  • ماسک کراتینه مو فاقد پارابن و سیلیکون بایوفول کانادا
  • تنها ماسک ضد موخوره مو تخصصی ارگانیک و درمان خشکی و وزی

نتیجه

 

به طور خلاصه، ساخت قرص صابون ماشین ظرفشویی با استفاده از مواد طبیعی، جایگزینی مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست برای محصولات فروشگاهی است.

سوالات متداول

 

Q1: چرا باید قرص صابون ماشین ظرفشویی خود را بسازم؟

پاسخ: به دلایل متعدد، قرص های صابون ماشین ظرفشویی خانگی جایگزین مناسبی برای قرص های شوینده خریداری شده در فروشگاه ها هستند. اولاً، آنها می توانند مقرون به صرفه تر از خرید محصولات از پیش ساخته شده باشند.

ماسک ضد ریزش مو گیاهی بایوفول کانادا

تنها ماسک ضد ریزش تخصصی مو و فاقد پارابن و سیلیکون کاملا ارگانیک

Q2: برای تهیه قرص صابون ماشین ظرفشویی به چه موادی نیاز دارم؟

پاسخ: برای تهیه قرص صابون ماشین ظرفشویی به مواد ساده ای از جمله جوش شیرین، جوش شیرین، نمک، اسید سیتریک و صابون ظرفشویی نیاز دارید. برخی از دستور العمل ها همچنین به روغن های ضروری برای عطر و قدرت تمیز کنندگی اضافی نیاز دارند. همچنین برای شکل دادن به تبلت ها به یک قالب سیلیکونی یا یک سینی یخ نیاز دارید.

Q3: چگونه قرص صابون ماشین ظرفشویی درست کنم؟

پاسخ: دستور و روش دقیق ساخت قرص صابون ماشین ظرفشویی بسته به موادی که انتخاب می کنید و دستورالعمل های خاص ارائه شده می تواند متفاوت باشد. البته باید مواد خشک را در یک کاسه مخلوط کنید سپس مواد مایع را اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر غلیظی به دست آید. سپس می توانید مخلوط را در قالب سیلیکونی یا سینی یخ فشار دهید و بگذارید چند ساعت یا یک شب قبل از استفاده خشک شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

بسته صورت خانگی برای کودکان — 7 دستور غذای ساده و سریع

کودکان روزانه در معرض گرد و غبار، دود و سایر عوامل تحریک کننده پوست قرار می گیرند. در نتیجه می توانید با یک ماسک صورت خانگی دوست داشتنی پوست آنها را تمیز و محافظت کنید و آن را سالم و نرم کنید. برای یادگیری نحوه تولید ماسک صورت خانگی برای محافظت از پوست کودکتان، ادامه مطلب را بخوانید. فرزندان شما می توانند به همان اندازه که شما با یک ماسک صورت آرام بخش برای کودکان لذت می برید، از تجملات تجدید لذت ببرند.

استفاده از ماسک های خانگی DIY برای پوست حساس کودک شما نیز بی خطر است و هیچ گونه مواد شیمیایی خشن برای نگرانی وجود ندارد. اقلام موجود در آشپزخانه خود را ترکیب کنید و به کودکان خود در مراقبت از پوست کمک کنید. برای آشنایی با تکنیک‌های ساده و موثر برای ساخت ماسک‌های صورت در خانه، به خواندن ادامه دهید.

تونیک ضد ریزش مو بایوفول کانادا

درمان قطعی و فوری ریزش مو با محلول ضد ریزش مو بایوفول کانادا

فواید ماسک صورت خانگی برای کودکان

ماسک‌های خانگی برای کودکان فواید بسیاری را ارائه می‌دهند که نه تنها سلامت پوست، بلکه به سلامت کلی را نیز ارتقا می‌دهند. این ماسک‌ها که با دقت ساخته شده‌اند، نیازهای منحصر به فرد پوست لطیف کودکان را برآورده می‌کنند و یک روال طبیعی و ایمن مراقبت از پوست را ارائه می‌کنند.

  • منافذ پوست: ماسک های خانگی صورت به کاهش و پاکسازی منافذ پوست کمک می کند و از تجمع ناخالصی ها جلوگیری می کند. این امر پوستی شفاف‌تر را برای کودکان تضمین می‌کند و ظاهری سالم‌تر و درخشان‌تر را ایجاد می‌کند.
  • هیدراتاسیون تقویت‌شده: این ماسک‌ها اغلب با ترکیبات آب‌رسانی مانند عسل یا ماست تزریق می‌شوند و رطوبت‌رسانی عمیقی را ارائه می‌دهند. پوست هیدراته شده انعطاف پذیرتر است و احتمال خشکی یا ناراحتی را به ویژه در شرایط آب و هوایی تغییر می دهد.

  • رنگ پوست: استفاده منظم از ماسک های خانگی به یکنواختی رنگ پوست برای کودکان کمک می کند. ترکیبات طبیعی مانند میوه ها یا آلوئه ورا به تعادل رنگدانه ها کمک می کنند و باعث روشن تر و یکنواخت شدن پوست می شوند.
  • آرامش پوست: استفاده ملایم از ماسک های صورت خانگی، تجربه آرامش بخشی را برای کودکان ایجاد می کند. موادی مانند بابونه یا خیار دارای خواص آرام‌بخشی هستند و حس آرامش‌بخشی ایده‌آل برای ارتقای تندرستی ایجاد می‌کنند.
  • پوست سفت‌تر: برخی از ماسک‌های خانگی حاوی موادی مانند سفیده تخم مرغ یا بلغور جو دوسر هستند که خاصیت سفت‌کنندگی دارند. اینها به خاصیت ارتجاعی کلی پوست کمک می کنند و تضمین می کنند که بچه ها بافت پوستی انعطاف پذیر و سفت تر را حفظ می کنند.

طرز تهیه ماسک صورت برای کودکان در خانه

ایجاد یک ماسک صورت مغذی برای کودکان در خانه، روشی لذت بخش و متفکرانه برای مراقبت از پوست حساس آنها است. شما می توانید پوشش را با استفاده از مواد ساده و طبیعی متناسب با نیازهای آنها بسازید و از یک تجربه مراقبت از پوست ملایم و لذت بخش اطمینان حاصل کنید. بیایید تعدادی از بهترین بسته های صورت خانگی را برای بچه ها درست کنیم.

دستور 1: ماسک صورت شکلاتی برای کودکان

زمانی تصور می شد که شکلات به دلیل محتوای آنتی اکسیدانی بالایی که دارد اکسیر زندگی است. یک بسته شکلاتی خانگی برای کودکان دقیقاً همان چیزی است که یک کودک به آن نیاز دارد. قدرت بازسازی کاکائو تیره از چین و چروک جلوگیری می کند، رطوبت را افزایش می دهد و زبری را به حداقل می رساند. روغن نارگیل ضد میکروبی، ضد قارچ و به سرعت جذب می شود.

عناصر

  • روغن نارگیل ویرجین — 1 قاشق غذاخوری
  • پودر کاکائو تیره — 2 قاشق غذاخوری

جهت ها

مراحل 1 : از روش دو دیگ برای نرم کردن روغن نارگیل در مایکروویو یا اجاق گاز استفاده کنید.

مرحله 2 : پودر کاکائو را هم بزنید تا به طور یکنواخت پخش شود.

مراحل 3 : — به مدت 15 دقیقه روی صورت بمالید، سپس با آب گرم بشویید تا پوستی شفاف و درخشان داشته باشید.

دستور 2: ماسک ماست و عسل برای بچه ها

ماست یک پاک کننده طبیعی عالی است. اسید لاکتیک پوست مرده را لایه برداری می کند و منافذ را سفت می کند. این یکی از سطحی ترین ماسک های صورت برای کودکان است.

حاوی روی، کلسیم و ویتامین B است که همگی از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند و به بازسازی سلول ها کمک می کنند. عسل به طور طبیعی ضد میکروبی است که به درمان آکنه و سایر مشکلات پوستی کمک می کند.

عناصر

  • ماست — 1 قاشق چایخوری
  • عسل — 1 قاشق چایخوری

جهت ها

مرحله 1 : — عسل را با ماست ترکیب کنید. آن را به طور یکنواخت روی صورت خود بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند.

مراحل 2 : — برای داشتن پوستی نرم و لطیف، آن را با آب گرم بشویید.

 

دستور 3: ماسک صورت خیار برای کودکان

خیار دارای اثرات خنک کنندگی است و یکی از طبیعی ترین ماسک های صورت کودکان برای کودکان است. پوست را احیا می کند، برنزه شدن را از بین می برد، لکه ها را به حداقل می رساند و پف را کاهش می دهد.

عناصر

  • خیار — 1
  • ماست ساده — 1 فنجان
  • مقداری نعناع — 1 فنجان

جهت ها

مراحل 1 : خیار، ماست و نعنا را در مخلوط کن مخلوط کنید تا یکدست شود.

مراحل 2 : مخلوط را روی پوست بمالید و بگذارید خشک شود.

مراحل 3 : — برای اثر احیا کننده، با آب گرم بشویید.

ژل لاغری و کاهش سایز فوری بدن هات چیلی

درمان سلولیت با کرم ضد سلولیت هات چیلی تایوان

دستور 4: ماسک آرد گرم برای کودکان

آرد گرم یک راه حل موثر برای مراقبت از پوست است که برای چندین دهه در خانه ها استفاده می شود. این ماسک صورت برای کودکان یک پاک کننده موثر است که برنزه را از بین می برد، پوست را روشن می کند، چربی را جذب می کند و از آکنه جلوگیری می کند. این یک پاک کننده طبیعی است.

عناصر

  • آرد گرم — 1 فنجان
  • آب لیمو — 1 قاشق چایخوری
  • ماست — 1 قاشق چایخوری.
  • پودر زردچوبه وحشی — 1 فنجان

جهت ها

مراحل 1 : — همه اجزای فعال را با آب ساده یا گلاب ترکیب کنید.

مراحل 2 : — اجازه دهید 10 دقیقه استراحت کند و سپس آن را با آب گرم بشویید تا پوستی صاف و بدون لک داشته باشید.

شامپو ضد ریزش مو بایوفول کانادا

درمان فوری ریزش مو و رویش مجدد مو با شامپو رشد مو بایوفول

دستور 5: ماسک صورت آووکادو برای کودکان

اگر از مزایای سلامتی این میوه دوست داشتنی استفاده نکنید، خود مادر طبیعت از شما شکایت خواهد کرد. اگر آووکادو را فقط مصرف کنید و آن را به صورت موضعی روی پوست خود قرار ندهید، نمی توانید از مزایای آن بهره مند شوید. ویتامین E در روغن آووکادو فراوان است. هنگام درمان پوست های خشک و حساس، این ویتامین ها ضروری هستند.

عناصر

  • روغن آووکادو — 2 قاشق غذاخوری
  • عسل — 1 قاشق غذاخوری
  • روغن ویتامین E — 1 قاشق غذاخوری

جهت ها

مرحله 1 : یک کاسه را با دو قاشق غذاخوری روغن آووکادو پر کنید.

مراحل 2 : — هر کدام را با یک قاشق غذاخوری عسل و روغن ویتامین E مخلوط کنید.

مرحله 3 : — پس از تمیز کردن پوست آنها، ماسک را با دقت بمالید و بگذارید بیست دقیقه بماند.

مراحل 4 : — با آب تازه بشویید.

کرم حجم دهنده سینه میبلین امریکا

کرم حجم دهنده باسن میبلین امریکا

دستور 6: ماسک صورت موز و عسل برای کودکان

این ماسک صورت موز و عسل که به راحتی تهیه می شود سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است و به آرامی تغذیه می کند. ترکیب غنای موز و ویژگی های تسکین دهنده عسل، یک درمان مراقبت از پوست برای پوست حساس کودک شما ارائه می دهد.

عناصر

  • موز رسیده — 1 فنجان
  • عسل — 1 قاشق غذاخوری

جهت ها

مرحله 1 : — بسته موز پوست کودک شما را آبرسانی می کند، به خصوص اگر او پوست خشکی دارد. پک صورت پوست را سفت می کند و از ایجاد چین و چروک با افزایش سن جلوگیری می کند.

مرحله 2 : نصف یک موز رسیده را له کنید تا خمیر صافی به دست آید.

مرحله 3 : — عسل را روی حرارت ملایم گرم کنید و به آرامی با خمیر موز ترکیب کنید. آنها را کاملاً مخلوط کنید تا خمیر نرم و لطیفی به دست آید.

مراحل 4 : — خمیر موز را روی صورت و گردن مرطوب کودکان خود بمالید.

مراحل 5 : — بعد از 30 دقیقه ماسک صورت مخصوص بچه ها را بردارید و از کودک بخواهید صورت خود را با آب ولرم بشوید.

دستور 7: ماسک صورت پاپایا برای کودکان

این ماسک صورت خانگی پاپایا مملو از آنزیم ها و ویتامین ها است و احساس طراوت و تجدید می کند. راز درخشش طبیعی و سالم برای پوست ظریف کودکتان را کشف کنید.

عناصر

  • پاپایای رسیده — 1 فنجان
  • عسل — 1 قاشق چایخوری
  • آب لیمو — 5–6 قطره

جهت ها

مرحله 1 : — برای درست کردن خمیر یکدست، پاپایای رسیده را به قطعات کوچک خرد کرده و در مخلوط کن بریزید.

مراحل 2 : — بعد از اضافه کردن آب لیمو به خمیر پاپایا، آن را با آن مخلوط کنید. اکنون عسل را به مخلوط اضافه کنید.

مرحله 3 : — بچه های خود را وادار کنید که بسته صورت پاپایا را روی صورت خیس او بمالند.

مراحل 4 : — اجازه دهید گروه به مدت 15–20 دقیقه خشک شود و سپس به آرامی آن را با آب بشویید.

نتیجه

فرزندان شما از این دستور العمل ها خوششان می آید و از تمیز بودن پوست آنها راحت می شوید. همه این ظروف برای تهیه و استفاده از محصولات طبیعی خانگی ساده هستند.

سوالات متداول

Q1: بهترین پک صورت برای کودکان چیست؟

پاسخ: بهترین پک صورت برای کودک، ملایم، عاری از مواد شیمیایی خشن و به طور خاص برای پوست های حساس جوان است. به دنبال پک های صورت حاوی مواد طبیعی مانند آلوئه ورا، بابونه یا بلغور جو دوسر باشید که به دلیل خواص تسکین دهنده و مغذی خود شناخته شده اند.

Q2: چگونه می توان یک پک صورت برای بچه ها در خانه درست کرد؟

پاسخ: برای تهیه یک پک صورت خانگی برای کودکان، مواد مناسب برای پوست حساس را انتخاب کنید. یک دستور ساده 1 قاشق غذاخوری ماست ساده را با 1 قاشق چایخوری عسل مخلوط می کند. مخلوط را روی صورت کودک بمالید، بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید. همیشه ابتدا یک ناحیه کوچک را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که هیچ واکنش نامطلوبی وجود ندارد.

Q3: آیا کودکان می توانند از بسته های صورت برای کودکان استفاده کنند؟

پاسخ: بله، کودکان می توانند از بسته های صورت استفاده کنند، اما انتخاب محصولات یا دستور العمل های خانگی که به طور خاص برای پوست لطیف آنها طراحی شده اند بسیار مهم است. از بسته‌های صورت حاوی مواد شیمیایی خشن، عطرهای قوی، یا موادی که ممکن است تحریک‌کننده باشند، خودداری کنید. همیشه بر روی برنامه نظارت داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که کودک بهداشت مراقبت از پوست را رعایت می کند.

Q4: آیا یک کودک 12 ساله می تواند از ماسک صورت زیبایی برای کودکان استفاده کند؟

پاسخ: یک نوجوان 12 ساله می تواند از ماسک صورت استفاده کند، اما انتخاب محصولات مناسب با سن و نوع پوست او ضروری است. نمایش هایی را انتخاب کنید که به نگرانی های رایج در پوست قبل از نوجوانی پاسخ می دهد، مانند آبرسانی ملایم یا پاکسازی ملایم. همیشه برچسب محصول را برای توصیه های سنی بررسی کنید و قبل از استفاده منظم یک تست پچ انجام دهید تا از آلرژی یا حساسیت احتمالی جلوگیری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

خواص شیر برای پوست

نوشیدن شیر موجب می‌شود تا ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیاری برای بدن فراهم شوند. سطح بالای کلسیم در شیر به قوی‌تر شدن استخوان‌ها کمک کرده و در بزرگسالی از پوکی استخوان ممانعت به عمل می‌آورد. اما شیر مزایایی نیز برای پوست دارد که برخی از عمده‌ترین آنها شامل موارد زیر است:

  • افزایش سلامت و درخشندگی پوست
  • حفظ جوانی و لطافت پوست
  • دارای خواص مرطوب‌کنندگی
  • تغذیه پوست
  • پاکسازی عمیق منافذ پوست
  • کمک به درمان آکنه
  • روشن‌کننده پوست

مواد لازم برای تهیه ماسک خانگی شیر

به منظور تهیه ماسکی که قصد معرفی آن را داریم، فقط به مقدار بسیار اندکی شیر نیاز دارید. کمی پنبه و چند قاشق غذاخوری شیر را آماده کنید تا طرز مصرف و فواید این ماسک را برایتان توضیح دهیم:

نحوه استفاده ماسک خانگی شیر

پنبه را به مقداری شیر آغشته کرده و به آرامی روی سطح پوست خود بمالید. اجازه دهید شیر حدود ۷ تا ۸ دقیقه روی پوست بماند و بعد پوست را با آب ولرم شستشو دهید. توصیه می‌کنیم که این کار را هر شب انجام دهید. شیر خاصیت پاک‌کنندگی دارد و می‌تواند به زدودن آلودگی‌ها از سطح پوست کمک کند. به این ترتیب حتی می‌تواند مواد آرایشی موجود روی پوست خود را نیز پاک کنید تا موجب مسدود شدن منافذ پوست نشوند.

این ماسک علاوه بر خاصیت پاک‌کنندگی، یک لایه‌برداری ملایم نیز از پوست انجام داده و سبب شفافیت رنگ پوست و روشنی هرچه بیشتر آن می‌شود. رطوبت موجود در شیر همچنین سبب می‌شود تا آب‌رسانی به پوست صورت گرفته و پوست رطوبت خود را حفظ نماید.

درمان کوچکی شلی و افتادگی سینه و باسن با کرم حجم دهنده سینه با عملکرد فوری از برند میبلین امریکا

کرم حجم دهنده میبلین به طور موثر بافت ادیپوز سینه و باسن را ترمیم می کند، بافت آن را سفت کرده و به آن فرم می دهد و افزایش سایز را

طی یک هفته ایجاد می کند که تا ۴ سال نیز اثر آن ماندگار است. علاوه بر سینه نیز کرم حجم دهنده باسن اثردهی برای افزایش سایز و سفتی موضع نیز دارد.

میبلین ساخت کشور امریکا است و دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو ایران نیز است

آیا شیر می‌تواند به درمان لک پوستی کمک کند؟

معمولاً در ترکیبات محصولات درمانی پوست و محصولات مراقبت پوستی، ترکیبی به نام آلفا هیدروکسی اسید (alpha hydroxy acid) به کار می‌رود که این اسید در محصولات لبنی مثل شیر موجود است. طبق تحقیقات صورت گرفته، آلفا هیدروکسی اسید به از بین بردن سلول‌های مرده یا سلول‌هایی که باعث لک پوستی شده‌اند کمک می‌کند و از طرفی باعث رشد سلول‌های جدید می‌شود.

با این حال بسیاری بر این باورند که برای درمان لک پوستی یا شفاف شدن پوست، شیر را به تنهایی به پوست نزنید و با ترکیبات دیگری با آن مخلوط کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. البته به یاد داشته باشید در صورتی که به اسیدلاکتیک حساسیت دارید، بهتر است برای از بین بردن لک پوستی، سراغ ماسک‌های دیگر بروید.

با این حال، شیر باعث روشن شدن پوست می‌شود و البته ویتامین D موجود در لبنیات، کمک بسزایی به درمان لک پوستی و از بین بردن جای آکنه یا جوش صورت می‌کند. علاوه بر این، ماسک‌هایی که همراه با شیر تهیه شده باشند، به لطافت و نرمی پوست نیز کمک می‌کنند.

ژل لاغری و چربی سوز موضعی هات چیلی

بهترین ژل لاغری برای کاهش سایز موضعی و موثر

درمان سلولیت با کرم ضد سلولیت هات چیلی تنها با ماساژ روزانه و اندک

کاهش سایز و لاغری با ژل لاغری فوری هات چیلی بدون بازگشت و بدون ایجاد عوارض و حساسیت

ساخت کشور تایوان

ماسک های شیر برای شادابی و جوانسازی پوست صورت

1. ماسک شیر و آووکادو برای صورت

با پوشاندن پیشانی خود از آغشته شدن موهای خود به این ماسک چسبنده جلوگیری کنید. در صورت اضافه آمدن ماسک می ‎توانید آن را به دست و گردن خود نیز بمالید .

مواد لازم

  • 1 قاشق غذا خوری شیر
  • 4/1 آووکادو رسیده

طرز تهیه

4/1 آووکادو رسیده را خوب به هم بزنید تا حالت نرم و خمیری پیدا کند و سپس 1 قاشق غذا خوری شیر به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا ترکیبی صاف و یک دست حاصل شود و ماسک را با حرکت دایره ای روی پوست خود بمالید و اجازه دهید 10 الی 15 دقیقه رو پوستتان بماند و سپس با آب ولرم صورت خود را بشویید و با حوله نرم خشک کنید .

رژلب میبلین اصل امریکا ویتامینه و فاقد سرب

رژلب ویتامینه میبلین غنی شده با ویتامین های A.E و عصاره های ارگانیک است.

این رژلب بدون سرب دارای ماندگاری بالا و بدون پس دادن به صورت است.

برای تهیه رژلب میبلین به فروشگاه آنلاین سلامتی و زیبایی مراجعه فرمایید.

2. ماسک پاک کننده لک و آکنه

در این ماسک تنها از 2/1 قاشق چای خوری لیموی تازه استفاده کنید زیرا ممکن است پوستتان دچار سوزش شود و همچنین وجود زردچوبه در این ماسک سبب از بین رفتن لک های صورت می ‎شود که البته بهتر است قبل از استفاده از این ماسک، از بخور استفاده کنید تا منافذ پوستتان باز شود .

مواد لازم

  • 1 قاشق غذا خوری شیر
  • مقدار کمی زردچوبه
  • 2/1 قاشق چایی خوری آب لیمو

طرز تهیه

مواد فوق را کاملا باهم مخلوط کرده و سپس با حرکت دایره ای رو پوست صورت خود بمالید و اجازه دهید تا به مدت 15 دقیقه رو ی پوست تان بماند و سپس صورت تان را با آب سرد بشویید و با حوله نرم خشک کنید .

3. ماسک شیر و خیار

مواد لازم

  • 1 یا 2 قاشق خیار له شده
  • 2 قاشق غذا خوری شیر

طرز تهیه

مواد را به خوبی مخلوط کنید و ماسک حاصل شده را روی پوست صورت و گردن خود بمالید و اجازه دهید 20 دقیقه روی پوستتان بماند و سپس صورت تان را با آب ولرم بشویید.

این ماسک سبب طراوت و درخشش پوست شما خواهد شد .

کرم برنزه کننده فوری با ماندگاری ۴ ماه فلورسان

این کرم برنزه دارای رنگ دهی فوری با استفاده از دستگاه سولاریوم و آفتاب است.

لوسیون برنزه کننده فلورسان ویتامینه و ارگانیک است و مناسب برای پوست های حساس است.

رنگ فوق العاده زیبای این برنزه کننده جلوه درخشان شکلاتی طلایی به پوست می دهد که آن را تا ۴ ماه بدون نیاز به تمدید حفظ می کند.

فلورسان ساخت کشور روسیه است.

ماسک شیر و بلغور جوی دو سر

یکی دیگر از انواع ماسک شیر ترکیب با بلغور است که در لایه برداری پوست بسیار موثر واقع می شود. ترکیب شیر، بلغور جوی دو سر و عسل باعث می شود تا علاوه بر لایه برداری و پاکسازی، پوست آبرسانی هم بشود. عسل یک لایه بردار و مرطوب کننده ملایم است. علاوه بر این، عسل طبیعی از خاصیت آنتی باکتریال نیز برخوردار است و باعث می شود پوست شفاف و باطراوت شود. بلغور جو دو سر بافت ملایمی دارد که ماساژ آن روی پوست باعث سایش اندک آن و لایه برداری می شود. این کار به از بین بردن سلول های مرده پوست و سبوم اضافی کمک زیادی می کند.

برای تهیه این ماسک به یک قاشق غذاخوری شیر، یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق چایخوری بلغور جوی دو سر آسیاب شده نیاز خواهید داشت. همه مواد را در یک کاسه ترکیب کنید تا خمیر نسبتا غلیظی به دست بیاید. مخلوط به دست آمده را روی پوست صورت تمیز خود قرار دهید و ماساژ دهید. بعد از ۱۰ دقیقه، صورت تان را با آب سرد آبکشی کنید.

طرز تهیه ماسک شیر برای لک صورت

انواع ماسک شیر برای بهبود و درمان آکنه موثر هستند. این ترکیب به تدریج آکنه شما را برطرف کرده و هیچ ردی از آن روی پوست تان باقی نخواهد گذاشت. زردچوبه یکی از مواد در دسترس موجود در آشپزخانه است که خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد. همچنین، خاصیت ضد پیری و جلوگیری از شل شدن پوست و چین و چروک را نیز دارد. در کنار همه این فواید، آب لیمو ترش طبیعی یک قابض طبیعی است که در مبارزه با جوش و آکنه مفید واقع می شود.

برای تهیه ماسک فوق به یک قاشق غذاخوری شیر، یک قاشق چایخوری زردچوبه و نصف قاشق چایخوری آب لیمو ترش طبیعی نیاز خواهید داشت. تمام مواد را در یک کاسه ترکیب کنید تا خمیر یکدست و غلیظی به دست آید. ترکیب به دست آمده را روی پوست تمیز ماساژ دهید و ۱۵ دقیقه صبر کنید تا خشک شود. سپس صورت تان را آبکشی کنید و از یک شوینده صورت ملایم استفاده کنید.

انواع ماسک شیر برای پوست چرب و از بین بردن جوش صورت

از انواع ماسک شیر می توان برای کاهش یا کنترل آکنه استفاده کرد. انواع مختلفی از دستور العمل ها برای انواع پوست و شدت مختلف آکنه موجود است. شیر به تنهایی دارای خواص متعددی است که مجموعه ای از فواید درمانی و زیبایی را ارائه می دهد. اسید لاکتیک موجود در شیر می تواند خارش پوست را کاهش دهد. شیر به دلیل داشتن چربی می تواند پوست را مرطوب کند و همچنین پوست شما را سفت می کند.

به منظور تاثیرگذاری بیشتر انواع ماسک شیر برای جوش صورت توصیه می شود ابتدا دوش آب گرم بگیرید تا منافذ پوست شما باز شود. سپس یک و نیم فنجان شکر قهوه ای را با ۳ قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق غذاخوری عسل با هم مخلوط کنید. با استفاده از نوک انگشتان، به آرامی ماسک را با حرکات دایره ای روی پوست خود بمالید تا شکر قهوه ای پوست شما را لایه برداری کند. علاوه بر این، می توانید برای افزایش خواص لایه برداری، 2 قاشق غذاخوری بلغور جوی دو سر به ترکیب فوق اضافه کنید.

عسل موجود در این ماسک دارای ویژگی های آنتی باکتریال است که می تواند باکتری های ایجاد کننده آکنه را کاهش دهد. استفاده از شیر بدون چربی یا شیر دو درصد باعث کاهش چربی ماسک و کاهش احساس چربی پوست بعد از درمان می شود.

ماسک صورت شیر برای نرم و شاداب کردن پوست

انواع ماسک شیر به تنهایی در نرم و مرطوب کردن پوست موثر است؛ اما شما با اضافه کردن دو ماده در دسترس می توانید این خاصیت را چند برابر کنید. این دو ماده تخم مرغ و عصاره نارگیل هستند. تخم مرغ باعث تغذیه و شفافیت پوست می شود. نارگیل نیز حاوی روغن طبیعی است که استفاده از آن باعث نرم و براق شدن طبیعی پوست می شود.

روش کار به این صورت است که یک عدد تخم مرغ را در یک کاسه بشکنید. کمی نارگیل تازه را رنده کرده و به کاسه اضافه کنید. سپس یک قاشق غذاخوری شیر به ترکیب خود اضافه کنید. مخلوط را خوب هم بزنید و با کمک یک پد تمیز روی پوست ماساژ دهید. اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی پوست بماند تا خشک شود. سپس با آب سرد آبکشی کنید.

ماسک صورت باشیر برای تغذیه پوست صورت

برای این که پوست شما همیشه در همه شرایط بدرخشد، به این ترکیب جادویی نیاز پیدا خواهید کرد. نصف یک عدد موز را همراه با یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق غذاخوری شیر ترکیب کنید. مخلوط به دست آمده را با بلندر خوب ترکیب کنید تا خمیر یکدست و نرمی به دست بیاید. سپس به پشت دراز بکشید و با کمک یک براش تمیز ماسک به دست آمده را روی پوست تان بمالید. بگذارید ۱۵ دقیقه روی پوست بماند تا خوب جذب پوست شود. سپس صورت تان را با آب سرد آبکشی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

فواید خیار در بهبود پوست و مو

خیار یکی از محصولاتی است که در هندوستان و شبه قاره به مقدار فراوانی کشت می شود و در تابستان به عنوان یک میوه خنک بسیار مفید است و باعث کاهش دمای بدن و خنکی می شود و فواید زیادی برای پوست و مو دارد که در ذیل به چند نمونه از آنها می پردازم. 

خیار برای پوست

فواید خیار برای پوست

در بسیاری از محصولات آرایشی از خیار به عنوان یکی از مواد اولیه پایه استفاده می شود و حتی در سالن های زیبایی برای بهبود پوست کاربرد دارد.

تازگی پوست با استفاده از خیار  :

خیار تازه گی بسزایی به پوست می دهد ماسک های صورتی که از خیار درست شده به سفتی پوست کمک می کند سعی کنید از ماسک های خنک کننده برای بازسازی پوست های آفتاب سوخته و برای سفتی پوست استفاده کنید.

ماسک خیار برای موها

ماسک مو خیار یکی دیگر از محبوب‌ ترین ماسک‌ موی خانگی است که برای تقویت و تغذیه موها استفاده می‌ شود. خیار یک ماده طبیعی است که حاوی آنتی‌ اکسیدان‌ها، ویتامین C و کلسیم است که به تقویت و تغذیه موها کمک می‌ کند.

برای تهیه این ماسک، ۱ عدد خیار را رنده کرده و با ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون و ۱ قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. سپس این مخلوط را با موهای خود آغشته نمایید و به مدت ۳۰ دقیقه روی موهای خود نگه دارید. پس از آن، موهای خود را با آب گرم شستشو دهید.

شامپو ضد ریزش مو بایوفول ساخت کشور کانادا

بهترین شامپو ضد ریزش مو با ترکیبات گیاهی و فاقد ماینوکسیدیل

شامپو رشد مو بایوفول دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو

عسل و زیتون

ماسک موی خانگی برای طراوت و شادابی موها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. عسل یک ماده طبیعی است که حاوی ویتامین‌ ها، مواد معدنی و آنتی‌ باکتریال است که به تغذیه و تقویت موها کمک می‌ کند. همچنین، زیتون حاوی اسیدهای چرب و ویتامین E است که به تغذیه و تقویت موها کمک می‌ نماید.

برای تهیه این ماسک، ۲ قاشق غذاخوری عسل را با ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. سپس این مخلوط را با موهای خود آغشته کنید و به مدت ۳۰ دقیقه روی موهای خود نگه دارید. پس از آن، موهای خود را با آب گرم شستشو دهید.

فواید خیار برای لکه های تیره :

خیار حاوی سیلیکا و آنتی اکسیدان است در بهبود لک های تیره موثر است. 20 دقیقه حلقه های خیار را روی چشم قرار دهید و یاهمچنین می توانید 2 تا پنبه را در آب خیار خیس کنید و روی چشم قرار دهید که بسیار مفید است.

محلول ضد ریزش مو بایوفول ساخت کشور کانادا

بهترین محلول ضد ریزش مو با ترکیبات گیاهی و فاقد ماینوکسیدیل

تونیک ضد ریزش مو بایوفول دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو

خیار برای روشنی رنگ چهره :

خیار برای جوان سازی و رنگ چهره مناسب است در آب خیار قطراتی از آب لیمو را اضافه کنید و روی صورت و گردن بمالید باعث درخشندگی و شفافیت پوست می شود.

ماسک نارگیل و عسل

روغن نارگیل و عسل یکی دیگر از ماسک موی خانگی می باشد که دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی، ضد قارچی و آنتی اکسیدانی است که باعث می‌ شود بهبود سلامت مو را تسریع کند. استفاده از روغن نارگیل به عنوان یک ماسک مو می‌ تواند به تقویت ریشه‌ های مو و بهبود سلامت پوست سر کمک کند.

استفاده از عسل به عنوان یک ماسک مو می‌ تواند به تقویت ریشه‌ های مو، افزایش نرمی مو و بهبود سلامت پوست سر کمک کند. ترکیب روغن نارگیل و عسل نیز به عنوان یک ماسک مو بسیار مفید است. ترکیب این دو ماده غذایی می‌ تواند به تقویت ریشه‌ های مو، افزایش براقیت و نرمی مو، بهبود سلامت پوست سر و حتی کاهش ریزش مو کمک نماید.

ماسک ضد ریزش مو بایوفول ساخت کشور کانادا

بهترین ماسک ضد ریزش مو با ترکیبات گیاهی و فاقد ماینوکسیدیل

ماسک ضد ریزش مو گیاهی بایوفول دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو

درمان سلولیت :

خیار را به قهوه و ژل آلوورا ترکیب کنید تا خمیر سفتی بدست بیاید این خمیر را روی ران ها بمالید بعد آن را با لباس گرم یا سلفون ببندید و بعد از 30 دقیقه بشوید.

آب خیار:

پوست با خوردن آب خیار مرطوب می شود چون 95 % خیار آب است نخم های خیار حاوی پتاسیم و ویتامین E است که لک ها را کم می کند.

دستورالعمل برای درمان لک :

برای درمان لک و چروکیدگی می توانید تکه های خیار را یا آب خیار را 15 دقیقه به صورت بمالید و بعد بشوید.

فواید خیار برای مو

تقویت مو :

خیار در محصولاتی که برای تقویت مو ساخته می شود کاربرد دارد.

خیار برای رشد مو :

خیار حاوی سلفور ، سدیم ، سیلیکون ، کلسیم و فسفر است که در رشد مو بسیار موثر است.

آب خیار برای ریزش مو :

روزانه نوشیدن یک لیوان آب خیار در کنترل ریزش مو موثر است.

 



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

روغن درخت چای چیست؟

روغن درخت چای، یک روغن ضروری است که از بوته درخت چای استخراج می شود. آن، بومی استرالیاست و دارای خواص ضد میکروبی قوی می باشد که آن را به یک داروی محبوب برای درمان مشکلات پوست و پوست سر تبدیل کرده است. آن اغلب در محصولات آرایشی مانند شامپوها و نرم کننده ها و برای درمان مشکلاتی مانند شوره سر و آکنه مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن درخت چای چگونه رشد مو را افزایش می دهد؟

روغن درخت چای، گردش خون را بهبود می بخشد که به دفع سموم و تحریک فولیکول های خفته مو کمک می کند. خواص ضدعفونی کننده، ضد قارچ، ضد باکتری، ضد التهاب و آنتی اکسیدانی روغن درخت چای تضمین می کند که موهای شما سالم و تمیز می مانند. بهبود سلامت پوست سر باعث می شود فولیکول ها بیشتر پذیرای مواد مغذی شوند و منافذ باز شده به افزایش رشد مو بدون مانع کمک می کنند.

چگونه از روغن درخت چای استفاده کنیم؟

 

پیش از استفاده از روغن درخت چای لازم است به چند نکته توجه کنید:

با توجه به روش­های مختلف تهیه این روغن، هر نوع روغن درخت چای تولید شده را امتحان نکنید. توجه کنید که همیشه از روغن خالص و باکیفیت استفاده کنید. زیرا در بسیاری از مواقع ترکیبات اضافه شده به آن موجب افزایش چربی پوست و همچنین ایجاد آکنه و آسیب­‌های پوستی می‌شود. پیش از استفاده از این روغن مقدار بسیار کمی از آن را روی بازوی خود امتحان کنید تا از نداشتن حساسیت مطمئن شوید. همچنین توجه داشته باشید که روغن درخت چای یک روغن اسانسی است و نباید به صورت تکی استفاده شود. باید این روغن را با یک روغن حامل ترکیب کنید. بهترین روغن حامل برای ترکیب با این روغن، روغن هسته انگور است.

چند قطره روغن درخت چای را با مقداری روغن هسته انگور ترکیب کنید و هر شب 2 تا 4 قطره از این ترکیب را در آخرین مرحله از روتین پوستی خود به پوست بمالید. اجازه دهید این ترکیب تا صبح روی پوست صورت‌تان باقی بماند. سپس آن را بشویید و از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید. اگر می‌خواهید از منزل خارج شوید حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

 

فواید روغن درخت چای برای مو

 

خواص روغن درخت چای نه­ تنها محدود به سلامت پوست و رفع جوش و آکنه نمی‌شود بلکه درمان مناسبی برای رفع آسیب­های مربوط به موها است. خوشبختانه این روغن امروزه در تهیه لوازم بهداشتی، کرم­ها و شامپوهای مختلف استفاده شده و قابل دسترس است. با وجود مواد شیمیایی فراوانی که در محصولات شست­و­شوی مو یافت می‌شود فولیکول­های مو به مقدار زیادی مواد مغذی نیاز دارند. در حقیقت ما با هربار شست­و­شوی موها در واقع آنها را در خطر ریزش یا شکستگی و آسیب قرار می­دهیم. استفاده از این روغن برای موها می‌تواند در حفظ سلامتی مو، کمک به رشد نرمال، حفظ رطوبت و نرمی و همچنین جلوگیری از ریزش آن­ها کمک شایانی کند.

رفع شوره سر: علت شوره سر معمولا یک نوع قارچ است که در کف سر ایجاد می‌شود. یکی از فواید روغن درخت چای این است که با این قارچ مبارزه می‌کند و آن را از بین می‌برد. بنابراین اگر موهای شما شوره دارد از این روغن برای درمان آن استفاده کنید و مطمئن باشید که مشکل شما کاملا درمان می‌شود.

 

رفع ریزش مو: ممکن است موها به دلایل مختلفی دچار ریزش شوند. ریزش موها باعث می‌شود که موها کم‌پشت شده و زیبایی خود را از دست بدهند. روغن درخت چای یک محصول ارگانیک و بسیار موثر برای درمان این مشکل شماست. این روغن التهاب پوست سر را از بین می‌برد و ریزش موها متوقف می‌شود.

خانم یا آقا ندارد . همه به دنبال راهی برای پر پشت شدن ، خوش حالتی و سلامت موهای خود هستند.

ما به شما شامپو رشد مو بایوفل کانادا را معرفی می کنیم .

شامپو ضد ریزش مو بایوفول کاناداشامپو ضد ریزش مو بایوفول کانادا

قطع فوری ریزش و رشد مجدد موها و درمانی کاملا قطعی برای تمامی الگوهای ریزش مو در هر سنی تنها با شامپو ضد ریزش بایوفل

ترکیبات کاملا ارگانیک و بدون مواد شیمایی و پارابن و عدم استفاده از ماینوکسیدیل باعث شده این شامپو رشد مو گیاهی درلیست محصولات مورد تایید سازمان غذا و داروی ایران نیز باشد .

خرید بهترین شامپو ضد ریزش مو ، بهترین هدیه برای موهای شما

فواید روغن درخت چای برای مو

استفاده موضعی از روغن رقیق شده درخت چای می تواند به بهبود سلامت پوست سر و بهبود جریان خون در پوست سر کمک کند.

  • درمان شوره سر: روغن درخت چای به دلیل داشتن خواص ضد قارچی می تواند در درمان شوره سر موثر باشد. می توان آن را به شامپو اضافه کرد یا با روغن حامل رقیق کرد و قبل از شامپو کردن روی پوست سر ماساژ داد.
  • رشد مو: روغن درخت چای می تواند با باز کردن انسداد فولیکول های مو و تغذیه پوست سر به رشد مو کمک کند. می تواند به بهبود جریان خون در پوست سر و تحریک رشد مو کمک کند.
  • سلامت پوست سر: همچنین این روغن می تواند با کاهش التهاب و خارش پوست سر به بهبود سلامت پوست سر کمک کند. همچنین می تواند به تنظیم تولید چربی و جلوگیری از عفونت پوست سر کمک کند.
  • درمان شپش: این روغن به دلیل خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی آن می تواند برای درمان شپش سر استفاده شود. می تواند به کشتن شپش ها و تخم های آنها کمک کند و از آلودگی مجدد جلوگیری کند.
  • حالت دهنده مو: این روغن می تواند به حالت بخشیدن به موها کمک کند و آنها را براق و سالم جلوه دهد. می تواند به مرطوب کردن موها و کاهش موخوره کمک کند

ترکیبات

روغن درخت چای عمدتاً از ترپنوئیدها از جمله ترپینن-4-اول، آلفا-ترپینئول تشکیل شده است. این ترکیبات دارای خواص ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد التهابی هستند که روغن درخت چای را در درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها موثر می‌سازد.

چند وقت یکبار باید از آن استفاده کنید؟

هنگامی که تست حساسیت را انجام داده و متوجه شدید که استفاده از روغن درخت چای رقیق شده روی پوست شما بی خطر است، می توانید این روغن را دو بار در روز به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست صبح و عصر خود روی ناحیه آسیب دیده بمالید..

به دنبال ماسک مناسبی برای داخل حمام هستید که هم نرم کننده و هم درمان کننده مو باشد؟

چرا از ماسک ضد ریزش مو ایج دیفنس بایوفل استفاده نمی کنید؟

ماسک ضد ریزش مو بایوفول کاناداماسک ضد ریزش مو بایوفول کانادا

این ماسک مو ضد ریزش به دلیل ساختار ارگانیک و درمانی خود مناسب استفاده هم بر ریشه و هم ساقه موها است ، که علاوه نرم کنندگی مو باعث درمان ریزش و رشد مجدد موها نیز می باشد.

با هر الگوی ریزش مویی که درگیر هستید ، ماسک ضد ریزش مو گیاهی ایج دیفنس بایوفل بهترین انتخاب برای حل مشکل شماست.

خرید بهترین ماسک ضد ریزش مو بایوفل زیبا ترین هدیه برای موهای زیبای شما است.

ایمنی و اقدامات احتیاطی:

قبل از استفاده آن را به درستی رقیق کنید. زیرا می تواند باعث تحریک پوست یا واکنش های آلرژیک در برخی افراد شود.

روغن درخت چای هرگز نباید خورده شود و باید دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

زنان باردار و شیرده باید قبل از استفاده از روغن درخت چای با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنند.

نحوه استفاده

روغن درخت چای  را بهتر است با روغن های حامل  نظیر روغن زیتون، نارگیل یا بادام مخلوط کنید . برای این کار می توانید 1 تا 2 قطره روغن درخت چای را با 12 قطره روغن حامل ترکیب کنید



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati


خواص روغن درخت چای برای پوست

همانطور که گفتیم، روغن درخت چای برای پوست شما، به‌خصوص برای پوست صورت، بسیار مفید است. استفاده از آن بعد از یک دوره کوتاه، معجزه می‌کند و اثر شگفت‌انگیزش را آشکار می‌کند. از جمله خواص مهم این روغن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. تمیزکننده پوست از آلودگی

روغن درخت چای، خواص آنتی باکتریال دارد و استفاده از آن در یک دوره، می‌تواند باعث پاکسازی منافذ پوست شما شود. به علاوه، اگر از زیاد از لوازم آرایشی استفاده می‌کنید، استفاده از این روغن می‌تواند آسیب ناشی از آن‌ها را کاهش دهد و سلامت پوست شما را تضمین نماید.

2. جلوگیری از جوش و آکنه

همانطور که گفتیم، این روغن ضد باکتری است از تجمع آلودگی در بافت پوست، ممانعت به عمل می‌آورد. این روغن دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز هست. استفاده از آن می‌تواند چربی سطح پوست شما را کنترل کند و از بروز جوش و آکنه، تا حد بسیار زیادی جلوگیری نماید.

3. درمان التهابات پوستی

اگر پوست شما به هر دلیلی دچار التهاب شده باشد، استفاده از روغن درخت چای می‌تواند آن را به شدت کاهش دهد. این روغت خواص ضدالتهابی دارد؛ عفونت‌ها و آلودگی‌های پوستی را کنترل می‌کند و برای درمان طاول و چرک نیز بسیار مفید است.

درمان کوچکی شلی و افتادگی سینه و باسن با کرم حجم دهنده سینه با عملکرد فوری از برند میبلین امریکا

کرم حجم دهنده میبلین به طور موثر بافت ادیپوز سینه و باسن را ترمیم می کند، بافت آن را سفت کرده و به آن فرم می دهد و افزایش سایز را

طی یک هفته ایجاد می کند که تا ۴ سال نیز اثر آن ماندگار است. علاوه بر سینه نیز کرم حجم دهنده باسن اثردهی برای افزایش سایز و سفتی موضع نیز دارد.

میبلین ساخت کشور امریکا است و دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو ایران نیز است.

4. از بین بردن جای زخم و اسکار

برای پوست‌های حساس، پوست‌هایی که مدام دچار اگزما، خشکی و حساسیت می‌شوند، این روغن ایدئال است. حساسیت پوست شما را به شدت کاهش می‌دهد و در کنار آن، به خوب شدن زخم و از بین بردن جای زخم، لک‌های پوست، جای جوش و آکنه و ... نیز کمک شایانی می‌کند.

5. مرطوب‌کنندگی قوی

خشکی پوست، علت بروز بسیاری از مشکلات پوستی است. کسانی که پوست خشک دارند، همواره با مشکلات مختلف از جمله التهاب و حساسیت و جوش روبه‌رو هستند. این روغن، دارای خواص مرطوب‌کنندگی است و استفاده از آن بعد از حمام یا انواع آبرسان‌ها، می‌تواند پوست شما را حسابی تازه و شاداب کند.

6. روشن‌کننده پوست

روغن درخت چای، دارای خواص لایه‌برداری نیز هست. این روغن، یک لایه‌بردار بسیار سبک و ملایم به حساب می‌آید و استفاده از آن در طولانی مدت، می‌توان موجب روشن‌تر شدن رنگ پوست شما شود. بدون شک، با روشن شدن پوست، پوست شفاف نیز می‌شود و زیبایی شما را چندبرابر می‌کند. کسانی که دور چشم تیره‌ای هم دارند، می‌تواند از مزایای این روغن، نهایت استفاده را ببرند.

جوش‌های زیرپوستی یکی از معضلاتی است که خانم ها با انواع پوست نظیر چرب و یا خشک نیز آن را تجربه می‌کنند. اما اگر می‌خواهید این مشکل را برای همیشه خاتمه دهید، از خواص روغن درخت چای بهره ببرید. با استفاده از این روغن، تمامی جوش‌های زیر پوستی سیاه و یا دارای غدد چربی را از بین ببرید.

 

رفع جای جوش: شاید تا به حال یکی از آشنایان‌تان به شما پیشنهاد داده باشد که برای رفع جای جوش، از روغن درخت چای یا ملالوکا آلترنیفولیا استفاده کنید. این روغن را می‌توان با روغن‌های محافظ پوست، مخلوط و جهت رفع جای جوش یا لکه‌های قهوه‌ای ناشی از جوش استفاده کنید. برای اینکه نتایج بهتری در رابطه با از بین بردن جای جوش‌هایی که مدت طولانی بر پوست شما ماندگار شده‌اند، به دست آورید هر روز از ترکیب روغن درخت چای در ترکیب با یک روغن حامل مناسب پوست خود استفاده نمایید.

کرم برنزه کننده فوری با ماندگاری ۴ ماه فلورسان

این کرم برنزه دارای رنگ دهی فوری با استفاده از دستگاه سولاریوم و آفتاب است.

لوسیون برنزه کننده فلورسان ویتامینه و ارگانیک است و مناسب برای پوست های حساس است.

رنگ فوق العاده زیبای این برنزه کننده جلوه درخشان شکلاتی طلایی به پوست می دهد که آن را تا ۴ ماه بدون نیاز به تمدید حفظ می کند.

فلورسان ساخت کشور روسیه است.

 

برطرف کننده منافذ پوست: منافذ باز پوست در صورتی که بزرگ باشد باعث می‌شوند تا چهره شما زیبایی خود را از دست بدهد. به همین دلیل یکی از دغدغه‌های افراد منافذ باز پوست است و روغن درخت چای در کوچک کردن منافذ پوست تخصص ویژه‌ای دارد.

 

پاک‌سازی پوست: روغن درخت چای برای پاک‌سازی پوست می‌تواند بسیار موثر باشد. چراکه خاصیت ضدباکتری دارد. بنابراین بهترین انتخاب برای پاک‌سازی پوست استفاده از روغن درخت چای خالص است.

 

درمان قارچ‌های پوستی: روغن درخت چای در از بین بردن قارچ‌های پوستی می‌تواند موثر باشد. این روغن قارچ‌ها را از بین برده و عوارضی که این قارچ‌ها برای پوست ایجاد می‌کنند را کنترل می‌کند.

ژل لاغری و چربی سوز موضعی هات چیلی

بهترین ژل لاغری برای کاهش سایز موضعی و موثر

درمان سلولیت با کرم ضد سلولیت هات چیلی تنها با ماساژ روزانه و اندک

کاهش سایز و لاغری با ژل لاغری فوری هات چیلی بدون بازگشت و بدون ایجاد عوارض و حساسیت

ساخت کشور تایوان

 

روشن کننده و درخشندگی: از خواص روغن درخت چای برای پوست می توان به قدرت آن در روشن کردن پوست اشاره کرد. این روغن پوست را بازسازی می‌کند و سلول‌های مرده را از بین می‌برد. بنابراین پوست روشن و درخشان می‌شود.

 

مرطوب کننده :روغن درخت چای قدرت مرطوب‌کنندگی بسیار بالایی دارد و در مرطوب کردن پوست بسیار موثر است. از فواید روغن درخت چای برای پوست می‌توان به خاصیت آب‌رسانی روغن درخت چای اشاره کرد. روغن درخت چای یک آب‌رسان بسیار عالی است. به طوری که تمامی لایه‌های پوست را مرطوب می‌کند و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.

 

رفع اگزمای پوست: همان‌طور که گفتیم یکی از فواید روغن درخت چای برای پوست، مرطوب کردن آن است و این توانایی مرطوب‌کنندگی روغن درخت چای می‌تواند آن را به درمان اگزما و خشکی شدید پوست تبدیل کند. اگزما مدتی بعد از ظاهر شدن در سطح پوست، التهاب و تحریک پوست را به همراه دارد. بعد از گذشت مدتی کوتاه این التهاب، مشکلاتی نظیر پوسته پوسته شدن و قرمزی و سوزش را برای فرد ایجاد می‌کند. این مشکل را سریعا با استفاده از روغن درخت چای بهبود بخشید تا با پیشرفت سریع عارضه مواجه نشوید.

رژلب میبلین اصل امریکا ویتامینه و فاقد سرب

رژلب ویتامینه میبلین غنی شده با ویتامین های A.E و عصاره های ارگانیک است.

این رژلب بدون سرب دارای ماندگاری بالا و بدون پس دادن به صورت است.

برای تهیه رژلب میبلین به فروشگاه آنلاین سلامتی و زیبایی مراجعه فرمایید.

 

کاهش خارش و قرمزی پوست: در بعضی موارد از روغن درخت چای برای کاهش خارش و قرمزی پوست استفاده می‌شود. این روغن یک محصول ضدالتهاب است و پوست را آرام می‌کند.

 

رفع تیرگی پوست: روغن درخت چای سبب افزایش میزان رنگدانه‌ها در بافت پوست شده و لکه‌های تیره قهوه‌ای که در اثر اشعه آفتاب یا هر عامل دیگری ایجاد شده‌اند را از بین می‌برد. همچنین این روغن سلول‌های جوان می‌سازد و رنگ پوست را روشن 

می‌کند.

 

مکانیسم اثر روغن درخت چای چیست؟

از جمله خاصیت روغن درخت چای، خاصیت ضدباکتری‌، ضدقارچی، ضد التهابی و ضد اکسیدانی‌اش است. همه این‌ها در بهبود موارد زیر موثر است:

  • التهاب
  • افزایش سرعت بهبود زخم‌ها و خراشیدگی‌ها
  • درمان آکنه، قارچ ناخن و دیگر عفونت‌های قارچی
  • مبارزه با پلاک‌های دندان و جلوگیری از پوسیدگی دندان
  • کنترل شوره سر، تقویت مو
  • بهبود پسوریازیس و غیره

اثرگذاری روغن درخت چای چه شرایطی دارد؟

از ترکیب این روغن با مواد فعالی مانند بنزوئیل پراکسید، رتینول، ترتینوئین، رتین-A، اسید سالیسیک، اسید گلیکولیک، اسید لاکتیک و ویتامین C جدا خودداری کنید.

نباید بیش از روزی دوبار استفاده شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

فواید ماسک جو دو سر برای پوست

فواید ماسک جو دو سر برای پوست نه تنها شامل اسکراب یا لایه برداری می‌شود، بلکه پوست را تغذیه و درمان می‌کند. جو دو سر سرشار از ترکیبات مغذی برای پوست است. این ترکیبات کمک می‌کنند تا پوست جوان و سالم باقی بماند. در ادامه مقاله به برخی از فواید ماسک جو دوسر برای لک صورت می‌پردازیم.

آنتی‌اکسیدان ماسک جو دو سر

ماسک جو دو سر سرشار از آنتی‌اکسیدان است که اونانترامیدها نام دارد. این ترکیب شیمیایی خاصیت ضدالتهاب و ضد خارش برای پوست دارد. بنابراین ماسک جو دو سر یک انتخاب مناسب برای پوست حساس است. همچنین ماسک جو دو سر برای درمان آکنه، بیماری پوستی رزاسه و درماتیت آتوپیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماسک لایه بردار جو دو سر

احتمالا بارها با ماسک لایه بردار جو دو سر روبه‌رو در شبکات مجازی شده‌اید. در واقع جو دو سر همچون یک اسکراب یا لایه ‌بردار ملایم عمل می‌کند. جو دو سر شامل ترکیبات آلفا هیدروکسی اسید  و گلیکولیک اسید است.

این دو ترکیب طبیعی باعث از بین رفتن لایه آسیب دیده پوست می‌شوند. به همین دلیل برای از بین بردن لک صورت، جای جوش و از بین بردن چین و چروک صورت از این دو ترکیب استفاده می‌کنند. جو دو سر همراه با این ترکیبات صورت را به نرمی اسکراب می‌کند، اما مانع خارش، قرمزی و حساسیت می‌شود.

فواید جو دوسر برای پوست صورت

افراد در یونان و روم باستان از جو دوسر برای درمان مشکلات پوستی مختلف و حساسیت‌ها استفاده می‌کردند.

امروزه بسیاری از افراد برای تسکین پوست خود و برطرف کردن مشکلات پوستی مختلف مانند بثورات و حتی جوش‌های آبله‌مرغان از جو دوسر استفاده می‌کنند. مزایای استفاده از ماسک صورت جو دوسر بی‌‌شمار هستند. در ادامه تعدادی از خواص جو دوسر برای پوست را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

  • این ترکیب در مقایسه با سایر غلات حاوی بهترین تعادل اسیدآمینه‌ها است و سیلیکای زیادی دارد. این موضوع آن را تبدیل به یک مرطوب‌کننده‌ی عالی می‌کند که رطوبت طبیعی پوست را حفظ می‌کند.
  • گفته می‌شود که احتمال اینکه جو دوسر باعث حساسیت شود، خیلی کم است. ویژگی منحصر‌به‌فرد جو دوسر این است که برای انواع پوست مناسب است. ثابت شده که جو دوسر خشکی و خارش پوست را درمان می‌کند.
  • می‌توان از جو دوسر برای پاکسازی و لایه‌برداری پوست استفاده کرد. این ترکیب تمام ناخالصی‌هایی که منافذ را مسدود کرده‌اند از بین می‌برد و پوست را نرم و صاف می‌کند. جو دوسر در حفظ سلامت پوست و از بین بردن سلول‌های پوستی مرده اهمیت دارد.
  • جو دوسر حاوی ویتامین E است که خشکی پوست صورت را برطرف می‌کند.
  • جو دوسر می‌تواند منافذ بزرگ صورت را کوچک کند و جوش را کاهش دهد.
  • پزشکان دراز کشیدن در وان جو دوسر را به افرادی توصیه می‌کنند که دچار بیماری‌های پوستی مختلف مانند درماتیت آتوپیک، پسوریازیس و اگزما هستند. علت این موضوع این است که جو دوسر پوست را تسکین می‌دهد و خارش و التهاب را کم می‌کند.

طرز درست کردن چند ماسک صورت با جو دوسر

می‌توانید از ماسک‌های زیر برای پوست صورت خود استفاده کنید.

۱. ماسک جو دوسر و بادام

از این ماسک که استفاده کنید، پوستتان روشن و شفاف می‌شود. توصیه می‌کنیم هفته‌ای یک تا دو بار از این ماسک استفاده کنید.

مواد لازم

  • بادام: دو تا سه عدد
  • شیر: دو قاشق غذاخوری
  • جو دوسر: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه

  1. بادام‌ها را له کرده و شیر را به آن‌ها اضافه کنید.
  2. جو دوسر را به مخلوط اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید.
  3. ترکیب ایجاد شده را روی تمام صورت خود قرار دهید.
  4. اجازه دهید ماسک به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورتتان بماند. سپس صورت خود را با آب بشویید.

۲. ماسک آرد نخودچی و جو دوسر

افراد با انواع مختلف پوست می‌توانند از این ماسک برای نرم کردن و پاکسازی پوست خود استفاده کنند.

مواد لازم

  • آرد نخودچی: یک قاشق غذاخوری
  • جو دوسر: یک قاشق غذاخوری
  • عسل: یک قاشق چای‌خوری
  • گلاب: به مقدار لازم

طرز تهیه

  1. یک کاسه بردارید و در آن آرد نخودچی، جو دوسر، عسل و گلاب را با یکدیگر مخلوط کنید تا یک خمیر نرم به دست بیاید.
  2. خمیر را روی صورتتان قرار دهید و بگذارید به مدت تقریبا ۱۵ دقیقه بماند تا خشک شود.
  3. صورت خود را با آب بشویید و با انگشتان دست خود به‌آرامی روی صورتتان ضربه بزنید تا خشک شود.
  4. در پایان از یک کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید.

۳. ماسک صورت با جو دوسر و باترمیلک

با استفاده از این ماسک می‌توانید به جنگ با مشکلات پوستی خود بروید.

مواد لازم

  • جو دوسر: دوقاشق غذاخوری
  • باترمیلک: سه قاشق غذاخوری
  • عسل: یک قاشق چای‌خوری

طرز تهیه

  1. جو دوسر، باترمیلک و عسل را خوب با هم ترکیب کنید.
  2. مخلوط به دست آمده را روی صورتتان قرار دهید. صورت خود را برای چند دقیقه با حرکات دورانی ماساژ دهید.
  3. بعد از گذشت ۱۵ دقیقه صورتتان را با آب بشویید.
چند دستور تهیه ماسک ضد لک دیگر

جوش شیرین؛ یک اسکراب طبیعی برای مبارزه با لک‌ها

جوش شیرین، pH پوست را تنظیم می‌کند و در عین حال به عنوان اسکراب طبیعی عمل می‌کند تا سلول‌های مرده را که در نقاط دارای لک تجمع یافته‌اند، از بین ببرد. استفاده از جوش شیرین به عنوان ماسک خانگی برای لک صورت، باعث روشن‌تر شدن این لک‌ها می‌شود. پس از چند بار استفاده، لک‌ها به طور چشمگیری کاهش می‌یابند. برای آماده‌سازی این ماسک، تنها باید چند قطره آب یا روغن زیتون را با مقداری جوش شیرین مخلوط کرده و خمیر یکدستی تهیه کنید. خمیر را روی لک‌های صورت بمالید و برای مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید. سپس خمیر را به آرامی ماساژ داده و صورت را با آب بشویید. حداکثر هفته‌ای دو بار می‌توانید از این ماسک استفاده کنید.

استفاده از زردچوبه برای حذف لک صورت

کورکومین، ماده ای که در زردچوبه وجود دارد، به تازگی توجه زیادی را به خود جلب کرده است. آنتی اکسیدان های موجود در زردچوبه، می توانند لک های تیره، جای جوش و اسکار را حذف کنند. با ترکیب نصف قاشق چای خوری زردچوبه، یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چای خوری آبلیمو و قرار دادن ماسک حاصل بر روی صورت برای ۱۰-۱۲ دقیقه، سپس شستشوی صورت با آب گرم و سرد، می توانید از .خواص صد لک زردچوبه بهره ببرید. از این ماسک یک روز درمیان استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

شامپو ضد ریزش مو فوری و رشد مو بایوفول کانادا

بایوفول تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو است که کاملا ارگانیک و ویتامینه است. 
درمان فوری ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با شامپو رشد مو ایج دیفنس بایوفول کانادابه راحتی میسر می شود.

این شامپو ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون است.

درمان فوری ریزش مو و حتی رشد مجدد موهای ریخته شده را این شامپو ضد ریزش مو فوری طی مدت زمان کوتاهی از شروع استفاده ممکن میکند.
شامپو رشد مو فوری بایوفول دارای ب کمپلکس و آپی ژنین است که جریان خون را در کف سر بالا برده و ترکیبات مغذی را به ریشه سر و ساقه مو می رساند.

پلاسنتا کمپلکس و ب کمپلکس موجود در شامپو ضد ریزش بایوفول به طور موثری ریزش موی حاد و شدید را درمان می کند و رشد مجدد مو را به راحتی و با اولین دوره استفاده میسر میسازد.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو ارگانیک بایوفول کانادا

درمان فوری ریزش مو در خانم ها و آقایان و هر نوع الگوی ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با محلول ضد ریزش مو شوک به راحتی امکان پذیر می شود.
این تونیک ضد ریزش مو فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون و ترکیبات شیمیایی و ترکیبات هورمونی است و به صورت کاملا علمی و برپایه ترکیبات برگزفته از دل طبیعت، ریزش مو را درمان می کند.
این محلول ضد ریزش مو فوری ضخیم کننده مو تقویت کننده مو و ترمیم کننده ریشه مو و ساقه موی نازک و ضعیف است. 
محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول دارای پلاسنتا کمپلکس(جفت گیاهی) ، ب کمپلکس و آمینو اسید است. این محلول گیاهی ضد ریزش مو ریشه مو را مستحکم و ضخیم می کند و مانع از ریزش مو به راحتی و در هنگام شستشو و سشوار و حمام می شود.اگر در اثر استرس،رژیم لاغری، زایمان، فشار کاری زیاد و ارثی دچار ریزش مو شدید و حاد هستید و حتی برای مدت زمان طولانی ریزش موهایتان قطع نمی شود و هیچ گونه درمانی موثر نبوده است، این محلول ضد ریزش مو آن را کاملا درمان می کند.

محلول ضد ریزش مو بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو و ضد موخوره اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو اولتراشاین یا گلاسینگ هیر کرم بایوفول حاوی مواد مغذی و ویتامین ها و انواع پروتئین ها ی مفید و ارگانیک برای موها است.  
برای درمان خشکی وزی و موخوره مو می توانید از ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا که دارای مواد و ترکیباتی کاملا طبیعی و بدون پارابن سیلیکون و هرگونه ترکیبات شیمیایی مضر برای مو است بهره ببرید.


پروتئین کراتین موجود در این ماسک صاف کننده و ماسک کراتینه مو به راحتی جذب کوتیکول و فولیکول مو شده و به همراه انواع ویتامین ها مورا به صورت کامل تغذیه می کند و انواع آسیب دیدگی مو را درمان میکند.

این ماسک ابریشمی مو لخت کننده ، صاف کننده و براق کننده مو بسیار قوی و موثر برای موهای خشک، وز و آسیب دیده است.   
ماسک لخت کننده مو بایوفول فاقد ترکیبات شیمیایی، پارابن و سیلیکون است.
این ماسک صاف کننده مو و ماسک پروتئینه مو ساخت کشور کانادا است.

ماسک ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

ماسک ضد ریزش مو بایوفول کانادا بهترین ماسک درمانی مخصوص موهای ضعیف و نازک و کم حجم است.

این ماسک ضد ریزش مو هم مخصوص ساقه و هم مخصوص ریشه مو است.

اگر از کم حجم موهایتان رنج می برید این ماسک گیاهی ضد ریزش بهترین گزینه برای احیاء موهایتان است.

ماسک درمان ریزش مو بایوفول کانادا فاقد پارابن و سیلیکون است.
ترکیبات به کار رفته در این شامپو ضد ریزش مو گیاهی بر پایه عناصر طبیعت بوده و فاقد هر گونه عوارض جانبی است و با قطع درمان ریزش مو برگشت پذیر نیست.

این ماسک ضد ریزش مو گیاهی بر پایه پلاسنتا کمپلکس یا جفت گیاهی است که به طور عمقی و دائمی ریزش مو را خیلی فوری درمان میکند.

ماسک مو ضد ریزش مو و ترمیم کننده


:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

 

دیگه آب برنج و دور نریز بیا تا یاد بدم تا پوستتو مثل کره ای ها کنی | پوستتو با آب برنج شفاف و سفید کن

استفاده از برنج به همان اندازه که در سبد غذایی ما مرسوم است، در میان مردم کره هم مصرف بالایی دارد. بنابراین جای تعجبی ندارد که از آن برای تهیه ماسک استفاده کنند. ماسک برنج از دهه‌های گذشته توسط خانم‌های کره‌ای به عنوان یکی از ساده‌ترین ترفندها برای دستیابی به پوست روشن و جوان در روتین مراقبت پوستی آن‌ها قرار گرفت. علاوه بر برنج، آب آن هم فواید زیادی برای پوست و مو دارد. آب برنج پر از ویتامین و مواد معدنی است که روی پوست و مو معجزه می‌کند. جالب است بدانید که در کشورهایی مانند ژاپن، چین و بعضی از کشورهای آسیای جنوبی، خانم‌ها برای داشتن پوست‌های شیشه‌ای و موهای قوی، با آب برنج حمام می‌کنند.

طرز تهیه ماسک برنج کره ای برای سفیدی پوست صورت

قبل از هر چیزی ، برنج را حدود 10 دقیقه بخیسانید تا کثیفی و آلودگی های آن از بین برود. برنج را دو بار به خوبی بشوئید و آب دفعه دوم را در کاسه ای جداگانه نگهداری کنید. حالا آب برنج شما آماده است. یک پد پنبه ای بردارید و آن را درون آب برنج خیس کنید. سپس پد را به صورت و گردن خود بزنید. بعد از گذشت 10 دقیقه ، صورتتان را بشوئید. اگر این روتین را هر روز تکرار کنید. نتایج شگفت انگیزی می گیرید. دقت کنید که از آب برنج دفعه اول استفاده نکنید ، بلکه آب دوم یا سومین دفعه را برای تهیه ماسک کنار بگذارید.

می توانید آب برنج را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید تا ماسک مناسبی برای صاف شدن پوست صورت داشته باشید.

به جای آب برنج می توانید به سراغ استفاده از برنج آسیاب شده یا آرد برنج بروید. کمی شیر را با آرد برنج ترکیب کنید. این ماسک برنج کره ای برای تسکین دهندگی و نرم کنندگی پوست کاملا کاربردی است. 15 دقیقه بعد از .

خاصیت آب برنج برای پوست صورت

 

آب برنج بسیار پرخاصیت‌تر از بعضی محصولات کارخانه‌ای است که ادعای روشن‌کنندگی پوست را دارند. مواد تشکیل‌دهنده موجود در این محصولات ممکن است به پوستتان آسیب برساند، ولی سرآمید موجود در برنج، به شما پوستی صاف و شفاف هدیه می‌دهد. علاوه بر این، آب برنج یک مرطوب‌کننده طبیعی درجه یک محسوب می‌شود که مواد مغذی درون آن برای تغذیه پوست عالی به نظر می‌رسند. خاصیت ضد پیری و سفت شدن پوست از دیگر مزیت‌های به کارگیری آب برنج روی پوست است. اگر قصد استفاده از آب برنج را به صورت ماسک دارید، ابتدا مطمئن شوید که قبل از شستن صورتتان با آب برنج، پوستتان تمیز باشد.

گذاشتن ماسک ، صورتتان را بشوئید.

اگر بخواهیم به طور خلاصه خواص آب برنج برای صورت را بیان کنیم، عبارت است از:

بهبود جریان خون پوست و در نتیجه تغذیه رسانی کامل به بافت سلولی

بستن منافذ باز پوست و بخشیدن ظاهری یک دست و صاف به پوست

ضد التهاب برای پوست های حساس و کاهش اثرات ناشی از آن مانند خارش و سوزش

آبرسانی به پوست صورت و کاهش خشکی

تنظیم چربی پوست و از بین بردن حالت براق و ناخوشایند آن بدون خشک کردن پوست و ایجاد احساس حالت کشش ناشی از خشکی

مرطوب کننده و درخشان کننده پوست صورت

با وجود تاثیر آب برنج بر پوست صورت، فراموش نکنید در استفاده از آن زیاده روی نکنید. در پاسخ به این سوال که آیا آب برنج برای پوست ضرر دارد یا خیر، باید بگوییم که خیر، اما به دلیل وجود ترکیبات آرسنیک در برخی از انواع برنج، استفاده بیش از اندازه از آب برنج می تواند منجر به بروز بیماری هایی در پوست شما شود. بنابراین در استفاده از آب برنج برای پوست صورت، اعتدال را فراموش نکنید. در صورت استفاده به اندازه و منظم از این ترکیب شگفت انگیز، تاثیر آب برنج روی صورت می تواند فوق العاده باشد.

آیا آب برنج برای درمان جوش تاثیرگذار است؟

 

جدای از خواص آب برنج برای پوست صورت در جوان سازی و شاداب نمودن پوست، بهتر است کمی هم در مورد خواص آب برنج برای جوش صورت صحبت کنیم. یکی از اصلی ترین دلایل بروز جوش در صورت، تجمع چربی در لایه زیرین پوست و عدم امکان خروج آن است. این چربی اشباع در صورتی ایجاد می شود که پوست شما روغنی شود و نافذ تنفسی آن بسته باشند.

علاوه بر این، قرار گیری طولانی مدت در معرض آلودگی هوا و یا استفاده زیاد لوازم آرایشی نا مرغوب به دلیل مسدود کردن منافذ تنفسی منجر به بروز جوش صورت می شود. آب برنج با خواص لایه برداری، تنظیم PH، تنظیم چربی سطح پوست و افزایش گردش خون در بافت سلولی می تواند در درمان جوش صورت هم

تاثیرگذار باشد. یکی دیگر از تاثیرات بسیار مهم آب برنج، درمان اگزما و اثرات و التهابات ناشی از آن است.

طریقه استفاده از آب برنج برای پوست صورت چگونه است؟

آب برنج را می توانید به روش های گوناگونی استفاده کنید. آب برنج را می توان بر روی صورت اسپری کرد و یا به صورت خمیر و ماسک برنج آن را مورد استفاده قرار داد. در تمامی روش های استفاده از آب برنج برای پوست صورت، فراموش نکنید که به هیچ عنوان از نمک و روغن استفاده نکنید. برای تهیه آب برنج به عنوان ماسک باید بیشتر از حد معمول همیشه در هنگام پخت برنج از آب استفاده کنید.

به سه روشی که در ویدیوی زیر می بینید، می توانید آب برنج را تهیه و ذخیره کنید.

کرم حجم دهنده باسن میبلین آمریکا

 

ما به شما بانوان گرامی این نوید را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت و سفت شدن این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و نحوه عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده است و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده باسن میبلین آمریکا، با ترکیبات و فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص است که دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه و سفت کننده باسن و سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود. 
یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری آن طی یک هفته و ماندگاری اثر آن تا ۴ سال با یک دوره استفاده و سه دوره برای دائمی شدن میباشد.

حجم دهنده باسن میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

ژل لاغری فوری و ضد سلولیت بدن هات چیلی تایوان

 

کاهش وزن و لاغری موضعی و همچنین درمان فوری سلولیت با کرم ضد سلولیت ، فرم دهنده و لاغر کننده موضعی بدن هات چیلی میسر میشود.

ژل لاغری و کاهش سایز و چربی سوز بدن با اثر فوری مخصوص بدن و شکم و پهلو هات چیلی ساخت کشور تایوان است.

کاهش سایز فوری و موضعی و چربی سوزی با قدرت بسیار بالا و با عملکردی بسیار فوری تنها با یک دوره مصرف با کرم لاغری هات چیلی برای بدن صورت میگیرد.

فرم دهی به بدن و لاغری شکم و پهلو و تمامی اندام بدن به صورت موضعی با ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی با اثردهی بالا بدون نیاز به وزش و رژیم سخت ممکن است.

این کرم لاغری فوری دارای اثردهی فوق العاده فوری و چربی سوزی سریع و فوری بدون داشتن ترکیبات شیمیایی مضر است.

ژل لاغری فوری هات چیلی مخصوص خانم ها و آقایان است.
 ژل لاغری هات چیلی نیاز به ورزش و فعالیت های سخت برای لاغری ندارد .

البته می توان ژل لاغری موضعی هات چیلی را برای اثربخشی بیشتر ورزش و رژیم لاغری به عنوان یک مکمل اثربخش مصرف کرد تا کاهش سایز بیشتر در زمان کوتاهتر داشت.

برنزه کننده فوری و ماندگار فلورسان روسیه

 

کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان در کنار برنزه کردن پوست، آن را مرطوب و ویتامینه میکند و همچنین پوست را نرم، لطیف و جوان حفظ می کند که این خاصیت این لوسیون برنزه را برای انواع پوست حتی پوست های حساس به منظور برنزه شدن بهترین انتخاب کرده است

فلورسان از تأثیرات خشکی، پوسته پوسته شدن و چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مناسب برای برنزه شدن پوست به همراه محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و اشعه دستگاه سولاریوم است.

مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن،اسپری برنزه کننده فلورسان با ترکیبات منحصربفرد خود رنگ برنزه ی طلایی تیره و زیبایی روی پوست می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید که تا ۴ ماه ماندگار است و در عین حال طراوت و شادابی پوست را حفظ میکند و مانع از آسیب دیدگی و سوختگی پوست میشود.

مواد و ترکیبات ارگانیک و طبیعی به کار رفته و آنتی اکسیدان های موجود در این کرم برنزه، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید وپوست را نرم و لطیف و برنزه یکدست طبیعی می کند.

این لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب کمک به آبرسانی پوست می کند. برنزه کننده فلورسان محصولی ارگانیک و ویتامینه برای برنزه کردن پوست، ساخت کشور روسیه است.

رژلب میبلین ویتامینه و مات کرمی اصل امریکا

 

میبلین تولید کننده انواع رژلب ارگانیک و ویتامینه ماندگار است.

رژلب میبلین ویتامینه، ارگانیک، بدون سرب و با دوام و ثابت بر روی لب است که در طول زمان بر روی لب و صورت پخش نمیشود.

مدل revitalizing رژلب میبلین امریکا برگرفته از عصاره دانه هسته انگور، موم عسل، روغن آرگان، آلوئه ورا، ویتامین ها، مرکبات و سایر ترکیبات ارگانیک طراوت و شادابی لب را حفظ می کند و رنگ های بینظیر آن بر روی لب برای مدت طولانی بدون پس دادن و پاک شدن ماندگار هستند.

این رژلب بدون سرب ماندگاری ۲۴ ساعته دارد.

این رژلب ویتامینه غنی شده با ویتامین E , A است.

رژلب میبلین اصل را می توانید از فروشگاه سلامتی و زیبایی تهیه کنید.

رژلب مات و کرمی میبلین امریکا در تنوع رنگ بسیار زیبا است و بر روی لب به نرمی می نشیند و از ایجاد چین و چروک و خطوط لب جلوگیری می کند و بافت کرمی و لطیف و لبریشمی را بر روی لب ها ایجاد می کند که به راحتی از زوی لب ها پاک نشده و مناسب مجالس و مهمانی هاست.

این رژلب مات کرم و ویتامینه دارای دوام و پایداری بی نظیر است که میتواند بهترین گزینه برای مهمانی و مجالس باشد و زیبایی لبهایتان را چند برابر کند.

همچنین رژلب ویتامینه میبلین لب ها را برجسته و زیبا نمایان می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

  "تحلیل علمی چرا استفاده از پودر پروتئین ممکن است در برخی از ورزشکاران منجر به چاقی شود"

 

### مقدمه:

استفاده از پودر پروتئین در جامعه ورزشکاران به منظور افزایش میزان پروتئین مصرفی و تقویت عضلات رایج است، اما عده‌ای از ورزشکاران اظهار داشته‌اند که در اثر مصرف پودر پروتئین، وزن آنها افزایش یافته است. این مقاله به تحلیل علل احتمالی این مسئله و چگونگی جلوگیری از آن می‌پردازد.

 

### 1. **افزایش مصرف کالری:**

- **تجزیه و تحلیل:**

  - مصرف پودر پروتئین به معنای افزایش مصرف کالری است.

  - ورزشکاران ممکن است میزان کالری مصرفی خود را نادیده بگیرند و پس از مصرف پودر پروتئین، مصرف کالری بیشتری داشته باشند.

 

### 2. **نامناسب برنامه غذایی:**

- **تجزیه و تحلیل:**

  - برخی از ورزشکاران ممکن است به جای جایگزین کردن وعده‌های غذایی با پودر پروتئین، غذاهای اصلی خود را کاهش دهند.

  - این امر می‌تواند به ناپدید شدن تنوع در برنامه غذایی و نقص مواد غذایی منجر شود.

 

### 3. **افزایش مصرف قند و چربی:**

- **تجزیه و تحلیل:**

  - برخی از پودرهای پروتئین شیرین‌ترین و با طعم‌های گوناگون هستند و ممکن است ورزشکاران در پر کردن این خلاء از قند و چربی استفاده کنند.

  - این مصرف افزایش مصرف کالری و وزن بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

### 4. **نقص فعالیت فیزیکی:**

- **تجزیه و تحلیل:**

  - بعضی از ورزشکاران ممکن است با استفاده از پودر پروتئین، احساس کنند که نیازی به تمرین فیزیکی ندارند یا به تدریج فعالیت خود را کاهش دهند.

  - این موضوع می‌تواند منجر به افزایش وزن شود.

 

### 5. **تأثیرات فرعی پودر پروتئین:**

- **تجزیه و تحلیل:**

  - برخی از ورزشکاران ممکن است به تأثیرات جانبی پودر پروتئین از جمله نفخ، گازهای معده‌ای، یا مشکلات گوارشی واکنش نشان دهند که منجر به تغییرات وزن شده است.

 

### چگونگی جلوگیری:

1. **برنامه غذایی متنوع:**

   - اطمینان از تنوع و تعادل در برنامه غذایی با در نظر گرفتن مواد غذایی اصلی و پودر پروتئین.

 

2. **پایش مصرف کالری:**

   - نظارت دقیق‌تر بر مصرف کالری و تطبیق با نیازهای فیزیکی.

 

3. **تنظیم مصرف پودر پروتئین:**

   - مصرف معقول و تعادلی از پودر پروتئین با توجه به نیازهای بدن.

 

4. **افزایش فعالیت فیزیکی:**

   - ادامه و گسترش فعالیت‌های ورزشی به منظور حفظ تعادل بین مصرف کالری و ترکیب مواد غذایی.

 

5. **مشاوره با متخصص تغذیه:**

   - مشاوره با متخصصان تغذیه برای ایجاد برنامه غذایی مناسب و تنظیم مصرف پودر پروتئین.

 

### نتیجه‌گیری:

استفاده از پودر پروتئین با دقت و به همراه برنامه غذایی ورزشکاران، م

 

ی‌تواند مفید باشد، اما نیاز به توجه به مسائل کالری، تنوع برنامه غذایی و فعالیت فیزیکی دارد. ورزشکاران بهتر است قبل از تغییر در رژیم غذایی خود، با متخصصان تغذیه مشورت کرده و برنامه مناسبی برای خود تعیین کنند.

برنزه کننده فوری و ماندگار فلورسان روسیه

 کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان در کنار برنزه کردن پوست، آن را مرطوب و ویتامینه میکند و همچنین پوست را نرم، لطیف و جوان حفظ می کند که این خاصیت این لوسیون برنزه را برای انواع پوست حتی پوست های حساس به منظور برنزه شدن بهترین انتخاب کرده است

فلورسان از تأثیرات خشکی، پوسته پوسته شدن و چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مناسب برای برنزه شدن پوست به همراه محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و اشعه دستگاه سولاریوم است.  


مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، اسپری برنزه کننده فلورسان با ترکیبات منحصربفرد خود رنگ برنزه ی طلایی تیره و زیبایی روی پوست می گذارد
 و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید که تا ۴ ماه ماندگار است و در عین حال طراوت و شادابی پوست را حفظ میکند و مانع از آسیب دیدگی و سوختگی پوست میشود. 

مواد و ترکیبات ارگانیک و طبیعی به کار رفته و آنتی اکسیدان های موجود در این کرم برنزه، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید وپوست را نرم و لطیف و برنزه یکدست طبیعی می کند.

این لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب کمک به آبرسانی پوست می کند. برنزه کننده فلورسان محصولی ارگانیک و ویتامینه برای برنزه کردن پوست، ساخت کشور روسیه است.

برنزه کننده فلورسان

رژلب میبلین ویتامینه و مات کرمی اصل امریکا

میبلین تولید کننده انواع رژلب ارگانیک و ویتامینه ماندگار است.

رژلب میبلین ویتامینه، ارگانیک، بدون سرب و با دوام و ثابت بر روی لب است که در طول زمان بر روی لب و صورت پخش نمیشود.

مدل revitalizing رژلب میبلین امریکا برگرفته از عصاره دانه هسته انگور، موم عسل، روغن آرگان، آلوئه ورا، ویتامین ها، مرکبات و سایر ترکیبات ارگانیک طراوت و شادابی لب را حفظ می کند و رنگ های بینظیر آن بر روی لب برای مدت طولانی بدون پس دادن و پاک شدن ماندگار هستند.

این رژلب بدون سرب ماندگاری ۲۴ ساعته دارد.

این رژلب ویتامینه غنی شده با ویتامین E , A است.

رژلب میبلین اصل را می توانید از فروشگاه سلامتی و زیبایی تهیه کنید.

رژلب مات و کرمی میبلین امریکا در تنوع رنگ بسیار زیبا است و بر روی لب به نرمی می نشیند و از ایجاد چین و چروک و خطوط لب جلوگیری می کند و بافت کرمی و لطیف و لبریشمی را بر روی لب ها ایجاد می کند که به راحتی از زوی لب ها پاک نشده و مناسب مجالس و مهمانی هاست.

این رژلب مات کرم و ویتامینه دارای دوام و پایداری بی نظیر است که میتواند بهترین گزینه برای مهمانی و مجالس باشد و زیبایی لبهایتان را چند برابر کند.

همچنین رژلب ویتامینه میبلین لب ها را برجسته و زیبا نمایان می کند.

رژلب میبلین

ماسک کراتینه مو و ضد موخوره اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو اولتراشاین یا گلاسینگ هیر کرم بایوفول حاوی مواد مغذی و ویتامین ها و انواع پروتئین ها ی مفید و ارگانیک برای موها است.  
برای درمان خشکی وزی و موخوره مو می توانید از ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا که دارای مواد و ترکیباتی کاملا طبیعی و بدون پارابن سیلیکون و هرگونه ترکیبات شیمیایی مضر برای مو است بهره ببرید.


پروتئین کراتین موجود در این ماسک صاف کننده و ماسک کراتینه مو به راحتی جذب کوتیکول و فولیکول مو شده و به همراه انواع ویتامین ها مورا به صورت کامل تغذیه می کند و انواع آسیب دیدگی مو را درمان میکند.

این ماسک ابریشمی مو لخت کننده ، صاف کننده و براق کننده مو بسیار قوی و موثر برای موهای خشک، وز و آسیب دیده است.   
ماسک لخت کننده مو بایوفول فاقد ترکیبات شیمیایی، پارابن و سیلیکون است.
این ماسک صاف کننده مو و ماسک پروتئینه مو ساخت کشور کانادا است.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

“10 خوراکی لاغری با خواص فوق‌العاده برای دست‌یافتن به وزن ایده‌آل”

“10 خوراکی لاغری با خواص فوق‌العاده برای دست‌یافتن به وزن ایده‌آل”

### مقدمه:
در راه دست‌یافتن به وزن ایده‌آل و حفظ سلامتی، نقش مهمی برای تغذیه مناسب و انتخاب خوراکی‌های سالم و کم‌کالری ایفا می‌شود. در این مقاله، به بررسی 10 خوراکی لاغری با خواص فوق‌العاده برای کمک به لاغر شدن پرداخته خواهد شد.

 

### 1. آووکادو:
- **خواص:**
- حاوی چربی‌های سالم مونواترانس و فیبر.
- سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید.

### 2. سبزیجات تازه:
- **خواص:**
- کم‌کالری و پر از فیبر که احساس سیری طولانی مدت ایجاد می‌کند.
- حاوی ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف.

### 3. ماهی سالم:
- **خواص:**
- منبع عالی پروتئین با کمترین مقدار چربی.
- حاوی اسیدهای چرب امگا-3 که برای سلامتی قلبی مفید است.

### 4. آجیل و دانه‌های کامل:
- **خواص:**
- پر از فیبر که در کنترل اشتها و تنظیم گلوکز خون کمک می‌کند.
- انرژی پایدار ارائه می‌دهد.

### 5. مرکبات:
- **خواص:**
- حاوی ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌ها که از التهاب و ناراحتی‌ها محافظت می‌کنند.
- انرژی زا و پر از آب برای حفظ آب‌شویی در بدن.

### 6. میوه‌های برق:
- **خواص:**
- حاوی فیبر و آب بالا که احساس سیری و تنش‌های غذایی را کاهش می‌دهد.
- ویتامین‌ها و مواد مغذی مفید برای سلامت پوست.

### 7. پنیر چربی پایین:
- **خواص:**
- منبع پروتئین با کمترین مقدار چربی.
- حاوی کلسیم برای حفظ سلامت استخوان.

### 8. تخم مرغ:
- **خواص:**
- پر از پروتئین که احساس سیری را افزایش می‌دهد.
- اسیدآمینه‌های مورد نیاز برای حفظ عضلات.

### 9. آب:
- **خواص:**
- کم‌کالری و انرژی زا.
- حفظ رطوبت بدن و تسریع در فرآیند متابولیسم.

### 10. چای سبز:
- **خواص:**
- حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی که به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کنند.
- کم‌کالری و افزایش سطح انرژی.

### نکات پایانی:
در نهایت، توجه به تنوع و تعادل در تغذیه از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین، قبل از هر تغییر در رژیم غذایی خود، بهتر است با متخصص تغذیه مشورت کنید. برنامه غذایی شما باید با شرایط شخصی و سلامتی شما هماهنگ شده باشد.

ژل لاغری فوری و ضد سلولیت بدن هات چیلی تایوان

 

کاهش وزن و لاغری موضعی و همچنین درمان فوری سلولیت با کرم ضد سلولیت ، فرم دهنده و لاغر کننده موضعی بدن هات چیلی میسر میشود.

ژل لاغری و کاهش سایز و چربی سوز بدن با اثر فوری مخصوص بدن و شکم و پهلو هات چیلی ساخت کشور تایوان است.

کاهش سایز فوری و موضعی و چربی سوزی با قدرت بسیار بالا و با عملکردی بسیار فوری تنها با یک دوره مصرف با کرم لاغری هات چیلی برای بدن صورت میگیرد.

فرم دهی به بدن و لاغری شکم و پهلو و تمامی اندام بدن به صورت موضعی با ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی با اثردهی بالا بدون نیاز به وزش و رژیم سخت ممکن است.

این کرم لاغری فوری دارای اثردهی فوق العاده فوری و چربی سوزی سریع و فوری بدون داشتن ترکیبات شیمیایی مضر است.

ژل لاغری فوری هات چیلی مخصوص خانم ها و آقایان است.
 ژل لاغری هات چیلی نیاز به ورزش و فعالیت های سخت برای لاغری ندارد .

البته می توان ژل لاغری موضعی هات چیلی را برای اثربخشی بیشتر ورزش و رژیم لاغری به عنوان یک مکمل اثربخش مصرف کرد تا کاهش سایز بیشتر در زمان کوتاهتر داشت.

کرم حجم دهنده باسن میبلین آمریکا

 

ما به شما بانوان گرامی این نوید را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت و سفت شدن این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و نحوه عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده است و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده باسن میبلین آمریکا، با ترکیبات و فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص است که دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه و سفت کننده باسن و سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود. 
یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری آن طی یک هفته و ماندگاری اثر آن تا ۴ سال با یک دوره استفاده و سه دوره برای دائمی شدن میباشد.

حجم دهنده باسن میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

**عنوان: محلول ضد ریزش مو ورشد مجدد مو شوک از بایوفول کانادا: راهکار جدید برای رفع مشکلات ریزش مو**

 

**مقدمه:**

در دنیای پر از استرس و زندگی پرفشار امروزه، مشکلات مرتبط با ریزش مو برای افراد زیادی اهمیت پیدا کرده است. محلول ضد ریزش مو ورشد مجدد مو شوک از برند بایوفول کانادا به عنوان یک راهکار جدید و کارآمد برای درمان قطعی مشکلات ریزش مو و حتی رشد مجدد موها به بازار عرضه شده است.

 

**ویژگی‌ها:**

 

**1. درمان قطعی انواع الگوی ریزش مو:**

این محلول ضد ریزش مو ، با ترکیبات منحصر به فرد خود، قادر به درمان قطعی انواع الگوهای ریزش مو مانند ریزش مو در ناحیه تناوبی و یا ریزش مو در اثر عوامل ژنتیکی است. 

 

**2. بر پایه پلاسنتا کمپلکس و یا جفت گیاهی:**

ترکیبات اصلی این محلول ضد ریزش و  رشد مو شامل پلاسنتا کمپلکس یا جفت گیاهی است. این عناصر طبیعی به موها انرژی می‌دهند و فرآیند رشد مجدد موها را تشویق می‌کنند.

 

**3. بر پایه کلسیم، ب کمپلکس و پروکپیل:**

حضور کلسیم، ب کمپلکس و پروکپیل در ترکیب این محلول ضد ریزش مو گیاهی به موها کمک می‌کند تا از داخل تقویت شده و بهبود یابند. این عناصر اساسی به سلامت موها و پیشگیری از ریزش آنها کمک می‌کنند.

 

**4. غنی شده از انواع ویتامین‌ها:**

محلول ضد ریزش فوری شوک بایوفول کانادا حاوی انواع ویتامین‌های مورد نیاز برای رویش مجدد موها است. این ویتامین‌ها به عنوان عامل تقویت کننده و مغذی به موها عمقی ترین تغذیه را فراهم می‌کنند.

 

**5. نتایج قابل مشاهده از ماه اول:**

یکی از ویژگی‌های بارز این محلول، سرعت در ارائه نتایج است. با شروع استفاده از ماه اول، تأثیرات مثبت آن بر روی موها به وضوح قابل مشاهده می‌شوند و این امر افراد را به استمرار استفاده ترغیب می‌کند.

**6. ویال شیشه‌ای 19 میلی لیتری:**

محلول ضد ریزش مو ورشد مجدد مو شوک در یک ویال شیشه‌ای با حجم 19 میلی لیتری عرضه می‌شود که این مقدار مناسبی برای استفاده روزانه و مراقبت مداوم از موها می‌باشد.

 

**7. ساخت کشور کانادا:**

این محصول با افتخار در کانادا تولید شده است، که این امر نشان از کیفیت بالا و استانداردهای سفید کانادایی دارد.

 

**نتیجه‌گیری:**

محلول ضد ریزش مو ورشد مجدد مو شوک از بایوفول کانادا با ترکیبات ارگانیک و تأثیرات قابل مشاهده، یک راهکار فوق‌العاده برای درمان ریزش مو و تقویت رشد مجدد موهاست. این محصول با تمرکز بر روی سلامت موها و تأمین نیازهای مغذی آنها، به عنوان یک انتخاب اصولی و موثر در مراقبت از موها برجسته می‌شود.



:: برچسب‌ها: محلول ضد ریزش مو,شامپو ضد ریزش مو, محلول ضد ریزش, سرم ضد ریزش مو ,درمان ریزش مو,شامپو ضد ریزش ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

**عنوان: ماسک کراتینه مو اولتراشاین: راهکاری ارگانیک برای تغذیه، تقویت و زیبایی موها**

 

**مقدمه:**

در جستجوی راهکارهایی برای حفظ سلامت و زیبایی موها، ماسک کراتینه مو اولتراشاین به عنوان یک ماسک طبیعی و ارگانیک، با ویژگی‌های تقویت کننده، ضد موخوره و مرطوب‌کننده، بهترین گزینه برای مراقبت از موهای آسیب دیده است.

 

**ویژگی‌ها:**

**1. ترکیبات ارگانیک:**

ماسک ضد موخوره مو و کراتینه مو اولتراشاین از ترکیبات ارگانیک مانند روغن‌های ارگان و عصاره گیاهان طبیعی بهره‌مند است. این ترکیبات معطر و غنی با ویتامین‌ها و مواد مغذی، به موها تغذیه و تقویت عمقی می‌بخشند.

 

**2. فاقد پارابن و سیلیکون:**

با احترام به سلامت محیط زیست و پوست، این ماسک خالی از پارابن و سیلیکون است. این ویژگی باعث جلوگیری از ایجاد آسیب به سلامت موها و پوست می‌شود و محصول را مناسب برای همه افراد می‌کند.

 

**3. تقویت عمقی موهای آسیب دیده:**

موهای آسیب دیده به علت استفاده از رنگ و دکلره، نیاز به تغذیه عمیق دارند. ماسک کراتینه اولتراشاین با ترکیبات غنی ارگانیک خود، به تقویت عمقی موها پرداخته و آنها را از درون تغذیه می‌کند.

**4. مرطوب‌کننده و ضد خشکی:**

فرمولاسیون این ماسک صاف کننده مو  شامل مرطوب‌کننده‌های قوی است که از خشکی موها جلوگیری کرده و آنها را نرم و لطیف می‌سازد. این ویژگی به خصوص برای افرادی که موهای خشک یا آسیب دیده دارند، اهمیت دارد.

 

**5. ضد موخوره:**

ترکیبات ضد موخوره موجود در این ماسک، به جلوگیری از تشکیل موخوره و بهبود وضعیت سلامت موها کمک می‌کنند. این خاصیت ضد موخوره باعث ایجاد یک محیط سالم برای رشد موها می‌شود.

 

**6. وگان و خالی از آزمایشات بر روی حیوانات:**

این ماسک به طور کامل وگان است و هیچ گونه آزمایشات بر روی حیوانات را تأیید نمی‌کند. احترام به حقوق حیوانات و انسان‌ها، این ماسک را به یک انتخاب اخلاقی و زیبایی طبیعی تبدیل می‌کند.

 

**نتیجه‌گیری:**

ماسک کراتینه مو اولتراشاین با ترکیبات ارگانیک و ویژگی‌های تغذیه‌ای، تقویت‌کننده و ضد موخوره، یک راهکار هولیستیک برای مراقبت از موها فراهم می‌کند. این محصول با احترام به محیط زیست و سلامت شما، می‌

 

تواند یک قدم مهم در جهت حفظ زیبایی و سلامت موها باشد.



:: برچسب‌ها: ماسک کراتینه مو , ماسک ضد موخوره مو , ماسک صاف کننده مو , ماسک براق کننده مو ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 **عنوان: رژلب میبلین ویتامینه: جلب توجه با زیبایی، سلامت و طولانی مدت**

 

**مقدمه:**

در دنیای آرایش و زیبایی، انتخاب محصولات با کیفیت و ساخته شده از مواد طبیعی، بهره‌مندی از ویتامین‌ها و عدم حاوی مواد مضر از اهمیت بالایی برخوردار است. رژلب میبلین ویتامینه با ترکیبی از ویتامین‌ها و روغن‌های ارگانیک، به عنوان یک گزینه جذاب و سالم در دنیای آرایش معرفی می‌شود.

رژ لب میبلین آمریکا مدل REVITALIZING

**ویژگی‌ها:**

 

**1. غنی شده با ویتامین A و E:**

رژلب میبلین ویتامینه با حاوی ویتامین A و E، از خصوصیات تغذیه‌ای این ویتامین‌ها برای لب‌ها بهره‌مند می‌شود. ویتامین A باعث بهبود سلامتی لب‌ها و جلوگیری از خشکی می‌شود، در حالی که ویتامین E به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی، از خشکی و پیری زودرس پیشگیری می‌کند.

 

**2. از روغن‌های ارگانیک مانند هسته انگور:**

ترکیبی از روغن‌های ارگانیک همچون هسته انگور، این رژلب را به یک محصول ترکیبی از مواد طبیعی تبدیل می‌کند. این روغن‌ها با تغذیه عمیق لب‌ها، احیای طبیعی و لطیفی به لب‌ها می‌بخشند.

 

**3. تنوع بسیار در رنگ:**

رژلب ویتامینه میبلین با تنوع بسیار در رنگها، به هر سلیقه و سبک آرایشی متناسب است. از رنگهای تابستانی و جواهری تا رنگهای زمستانی و طبیعی، این محصول انتخابی برای هر فصل و هر رویداد است.

 

**4. ماندگاری 24 ساعته:**

یکی از ویژگی‌های برجسته رژلب میبلین ویتامینه، ماندگاری بالا است. با استفاده از این رژلب، اطمینان حاصل می‌کنید که رنگ آن تا 24 ساعت بر روی لب‌ها باقی می‌ماند و نیاز به تجدید آرایش مکرر ندارید.

 

**5. عدم پخش شدن رنگ:**

این رژلب بدون سرب، علاوه بر ماندگاری طولانی، از پخش شدن رنگ بر روی لب‌ها جلوگیری می‌کند. به همین دلیل می‌توانید با اطمینان و شکوفه‌ای رنگارنگ از آرایش خود بهره‌مند شوید.

 

**6. دو پلمپ:**

حضور دو پلمپ در رژلب میبلین ویتامینه، نشان از این دارد که این محصول تست نشده است. این اطمینان به مشتری اجازه می‌دهد که با آرامش و اعتماد کامل از این رژلب استفاده کند.

 

**نتیجه‌گیری:**

رژلب میبلین ویتامینه با ترکیب منحصر به فرد و ویژگی‌های برجسته خود، یک گزینه ایده‌آل برای علاقه‌مندان به آرایش زیبا، سالم و با ماندگاری طولانی است. این محصول، همگام با رعایت استانداردهای سلامتی، زیبایی و شادابی را به لب‌ها شما هدیه می‌دهد.



:: برچسب‌ها: رژلب , رژلب میبلین , رژلب بدون سرب , رژلب مات , ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

**عنوان: کرم برنزه کننده فلورسان: راهکاری منحصر به فرد برای رنگ آفتابی شدن با دوام**

 

**مقدمه:**

زیبایی یکی از اولین و مهم‌ترین اولویت‌های انسان‌هاست و به دستیابی به یک رنگ آفتابی و شکلاتی طلایی بدون احتیاج به آفتاب یا دستگاه‌های سولاریوم، کرم برنزه کننده فلورسان یک پاسخ مناسب به این تم

 

اه است. این کرم با تکنولوژی فوق‌العاده‌ای که دارد، امکان برنزه شدن با رنگ دلخواه و ماندگاری بالا را به ارمغان می‌آورد.

 

**ویژگی‌ها:**

 

**1. برنزه شدن تا 4 ماه:**

کرم برنزه کننده فلورسان با فرمولاسیون منحصر به فرد خود تا 4 ماه رنگ آفتابی شده را روی پوست شما حفظ می‌کند. این ماندگاری بالا این محصول را از سایر برنزه کننده‌ها متمایز می‌کند.

 

**2. غنی شده با انواع ویتامین‌ها:**

کرم برنزه کننده فلورسان حاوی انواع ویتامین‌هاست که به تغذیه پوست کمک کرده و در عین حال از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. این ویتامین‌ها باعث نرمی و لطافت پوست می‌شوند.

 

**3. برنزه کردن طبیعی شکلاتی طلایی:**

فلورسان با ترکیبات خود، به پوست شما یک رنگ برنزه طبیعی و شکلاتی طلایی می‌بخشد. این تأثیر طبیعی و هماهنگ با رنگ پوست، احساسی گرم و دلنشین را به شما القا می‌کند.

 

**4. لطافت و پیوستگی به پوست:**

ترکیبات مرطوب‌کننده و نرم‌کننده این کرم  برنزه باعث لطافت پوست شما می‌شوند. این خاصیت پوست را نرم کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.

محصولات برنزه کننده فوری سولاریوم و آفتاب

 

**5. جلوگیری از خشک شدن پوست:**

کرم برنزه کننده فلورسان با فرمولاسیون مناسب خود از خشکی و خشک شدن پوست جلوگیری کرده و احساس تازگی و شادابی را به پوست شما می‌بخشد.

 

**6. یکدستی در رنگ برنزه:**

از اولین جلسه استفاده، این کرم توانایی برنزه کردن یکدست پوست را دارد. رزومه‌ای که این محصول به پوست شما افزوده، همیشه به شما اطمینان می‌دهد که رنگ برنزه به دست آمده به صورت یکدست و طبیعی باقی مانده است.

**نتیجه‌گیری:**

کرم برنزه کننده فلورسان با ویژگی‌ها و تکنولوژی خاص خود، یک گزینه مطمئن و موثر برای افرادی است که به دنبال رنگ آفتابی شده با دوام و بدون نیاز به آفتاب یا دستگاه‌های سولاریوم هستند. استفاده از این کرم نه تنها به شما یک پوست برنزه و جذاب می‌دهد بلکه از مزایای تغذیه و حفظ سلامت پوست نیز بهره‌مند می‌سازد.



:: برچسب‌ها: برنزه کننده , کرم برنزه , برنزه , لوسیون سولاریوم , سولاریوم , روغن آفتاب , برنزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

**عنوان: کرم حجم دهنده سینه میبلین: راهکاری طبیعی برای حجم و افزایش اندازه سینه**

 

**مقدمه:**

در دنیای امروز، توجه به زیبایی و ایجاد اعتماد به نفس از اهمیت بسزایی برخوردار است. کرم حجم دهنده سینه میبلین با ویژگی‌های منحصر به فرد و ترکیبات طبیعی خود، به عنوان یک راهکار نوین برای حجم دادن، افزایش سایز و سفت‌کنندگی سینه شناخته شده است.

 

**ویژگی‌ها:**

 

**1. حجم دهی از هفته اول:**

کرم حجم دهنده سینه میبلین با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، از هفته اول استفاده به سینه حجم می‌دهد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا به سرعت اثرات افزایش حجم سینه خود را تجربه کنید.

 

**2. افزایش اندازه و سفت‌کنندگی:**

کرم حجم دهنده سینه میبلین به عنوان یک راهکار جامع به افزایش اندازه و سفت‌کنندگی سینه می‌پردازد. ترکیبات طبیعی آن باعث تقویت ساختارهای پوستی می‌شوند و به دهانه های سینه احیایی می‌بخشند.

 

**3. غنی شده با کلاژن و الاستین:**

کلاژن و الاستین دو مؤلفه اصلی در ساختار پوست و اندازه دهی سینه هستند. این کرم حاوی مقدار زیادی از این دو عنصر است که به سفت‌کنندگی و افزایش حجم سینه کمک می‌کنند.

 

**4. غنی شده با ویتامین ها:**

کرم حجم دهنده سینه میبلین با وجود ویتامین های مختلف، به تغذیه عمیق پوست سینه می‌پردازد. این ویتامین ها علاوه بر افزایش رطوبت، به حالت سلامت و شادابی پوست سینه کمک می‌کنند.

 

**5. درمان کوچکی و شلی ارثی:**

این کرم  حجم دهنده فوری سینه یک راهکار طبیعی و کارآمد برای درمان کوچکی و شلی ارثی و ژنتیکی سینه است. ترکیبات فعال آن به ناحیه مورد نظر نفوذ کرده و به تقویت و حفظ ساختارهای طبیعی سینه می‌پردازد.

 

**6. قابل استفاده از سنین 14 سال به بالا:**

این کرم برای استفاده از سنین 14 سال به بالا مناسب است و برخی از نرمی‌های پوستی را که در این سنین ممکن است آغاز شود، بهبود می‌بخشد.

 

**7. فاقد ترکیبات شیمیایی و هورمونی:**

یکی از مزایای این کرم، عدم داشتن ترکیبات شیمیایی و هورمونی است. این ویژگی آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای افرادی می‌تبدیل کرده که به دنبال راهکارهای طبیعی برای زیبایی هستند.

 

**نتیجه‌گیری:**

کرم حجم دهنده سینه میبلین با ترکیبات طبیعی و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یک گزینه جذاب و کارآمد برای افرادی است که به دنبال افزایش حجم سینه، سفت‌کنندگی، و بهبود شکل سینه هستند. استفاده منظم از این کرم به شما امکان می‌دهد تا به ترکیبی زیبا و طبیعی از سینه خود دست یابید.



:: برچسب‌ها: کرم حجم دهنده , کرم بزرگ کننده سینه , کرم افزایش سایز سینه , حجم دهنده , حجم دهنده سینه , لیفت سینه با کرم ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

**عنوان: ژل لاغری هات چیلی: راهکاری نوین برای لاغری موضعی و کاهش چربی**

**مقدمه:**

با توجه به توجه روزافزون به سلامت و زیبایی، محصولات لاغری و زیبایی به سرعت به بازار پویای امروز جذب می‌شوند. یکی از محصولات جدید و موثر در این حوزه، ژل لاغری هات چیلی است که به واسطه ویژگی‌های مختلف خود، به لاغری موضعی، چربی سوزی، و درمان سلولیت پرداخته و تا اولین نوبت استفاده، تأثیرگذاری خاص خود را از آن خود نمایان می‌کند.

**ویژگی‌ها:**

**1. موضعی لاغری و چربی سوزی:**

کرم لاغری هات چیلی با ترکیبات منحصر به فرد خود به لاغری موضعی و چربی سوزی مؤثر می‌پردازد. ترکیبات فعال در این ژل به سرعت در عمق پوست نفوذ کرده و به تحریک فعالیت سلول‌های چربی می‌پردازند.

**2. درمان سلولیت:**

یکی از مشکلات شایع در زمینه زیبایی، سلولیت است. ژل لاغری هات چیلی با ترکیبات ضد سلولیت خود، به کاهش ظاهر ناهنجاری‌های پوستی ناشی از سلولیت کمک می‌کند و به پوست صافی و زیبا می‌پردازد.

**3. کاهش سایز بدن و وزن:**

با ماساژ مستمر این ژل، فعالیت عضلات افزایش می‌یابد و چربی‌های ذخیره شده مورد تحلیل قرار گرفته و سایز بدن به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. این تأثیر به سرعت از اولین نوبت استفاده قابل مشاهده است.

**4. فرم دهنده و سفت‌کننده بدن:**

ترکیبات فرم دهنده و سفت‌کننده در ژل لاغری هات چیلی، به افزایش الاستیسیته پوست کمک می‌کنند و به بدن شکل و فرم دلخواه می‌دهند. این ویژگی محصول به افزایش طبیعی جلد بدن و جلب نگاه‌ها کمک می‌کند.

**5. تأثیر اولین نوبت استفاده:**

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ژل لاغری هات چیلی، تأثیر فوری و قابل مشاهده از اولین نوبت استفاده است. این ویژگی از مزایای مهم این محصول برای افرادی است که به دنبال نتایج سریع و قابل لمس هستند.

**نتیجه‌گیری:**

ژل لاغری هات چیلی با ترکیبات موثر و ویژگی‌های فوق‌العاده خود، به عنوان یک راهکار نوین در زمینه لاغری موضعی، چربی سوزی و درمان سلولیت شناخته می‌شود. این محصول با تأثیرات قابل لمس از اولین نوبت استفاده، انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال جسمی تناسب‌اندام و زیبا هستند.



:: برچسب‌ها: ژل لاغری , کرم لاغری , کرم ضد سلولیت , ژل لاغر کننده , ژل لاغری شکم و پهلو , ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 **عنوان: شامپو ضد ریزش مو "زیبایی و رشد" با ترکیب منحصر به فرد و مواد طبیعی**

 

**مقدمه:**

شامپو ضد ریزش مو "زیبایی و رشد" یک راهکار موثر و اقتصادی برای درمان ریزش موها با استفاده از ترکیبات طبیعی و ویتامین‌های حیاتی است. این محصول با هدف تقویت موها، کاهش ریزش و افزایش رشد موها به بازار عرضه شده است.

شامپو رشد مو

**ویژگی‌ها:**

 

**1. درمان ریزش مو حتی ارثی:**

"زیبایی و رشد" شامپو رشد مو با ترکیب منحصر به فرد خود به عنوان یک راهکار موثر در درمان ریزش مو، حتی در موارد ارثی، شناخته شده است. فرمولاسیون طبیعی این شامپو به عمق نفوذ کرده و عوامل مسئول برای ریزش مو را کاهش می‌دهد.

 

**2. مخصوص خانم‌ها و آقایان:**

این شامپو با توجه به تفاوت‌های موهای خانم‌ها و آقایان، به طور خاص برای هر دو جنس طراحی شده است. ترکیبات طبیعی آن به دقت نیازهای موهای خشک خانم‌ها و موهای ضعیف آقایان را مد نظر دارد.

شامپو رشد مو

 

**3. رشد مجدد موها:**

"زیبایی و رشد" با تأثیرات مثبت خود به افزایش رشد موهای جدید کمک می‌کند. با استفاده از مواد طبیعی غنی، این شامپو محیط سلامتی را برای رشد موهای سالم فراهم می‌کند.

 

**4. درمان نازکی مو:**

موهای نازک به تقویت نیاز دارند و "زیبایی و رشد" با ترکیبات طبیعی و ویتامین‌های گروه ب، به تقویت موهای نازک و آسیب‌پذیر کمک می‌کند. این ویتامین‌ها همچنین نرمی و لطافت موها را افزوده و حالت زیبا به آنها می‌بخشند.

 

**5. مواد طبیعی و ویتامین‌ها:**

ترکیب منحصر به فرد "زیبایی و رشد" شامپو  رشد مو بایوفول شامل ویتامین‌های گروه ب، پلاسنتا و جفت گیاهی است. همچنین، با حضور مواد طبیعی مانند عصاره گیاهان و آلوئه‌ورا، این شامپو به تغذیه موها افزوده و از آسیب‌های محیطی موها محافظت می‌کند.

 

**نتیجه‌گیری:**

شامپو ضد ریزش مو "زیبایی و رشد" با ترکیبات طبیعی و ویژگی‌های منحصر به فرد، یک گزینه ایده‌آل برای تقویت موها، درمان ریزش و افزایش رشد موهاست. با استفاده منظم از این شامپو، مشتریان قادر خواهند بود تا به موهای سالم و قوی با حالتی زیبا دست یابند.



:: برچسب‌ها: محلول ضد ریزش مو,شامپو ضد ریزش مو, محلول ضد ریزش, سرم ضد ریزش مو ,درمان ریزش مو ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

*سرم ضد ریزش مو  پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا"رشد زیبایی" با ترکیب منحصر به فرد ویتامین ها و مواد معدنی**

 

**مقدمه:**

ریزش مو یکی از مشکلات شایع در جوامع امروزی است که هم خانم‌ها و هم آقایان با آن مواجه می‌شوند. این مشکل می‌تواند به دلایل ژنتیکی یا عوامل محیطی ایجاد شود و نیاز به راهکارهای کارآمد و موثر برای درمان دارد. در این مقاله، محصول "رشد زیبایی" یک سرم ضد ریزش مو با ترکیبات منحصر به فرد و ویژگی‌های برجسته معرفی خواهد شد.

سرم تقویت کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول

 

**ویژگی‌ها:**

 

**1. درمان ریزش مو حتی ارثی:**

"رشد زیبایی" با فرمولاسیون خاص خود به عنوان یک سرم ضد ریزش مو عمل کرده و حتی در موارد ارثی ریزش مو، تاثیر مثبت دارد. ترکیبات منحصر به فرد این سرم به ساختارهای مویی نفوذ کرده و عامل‌های مسئول برای ریزش مو را کاهش می‌دهد.

 

**2. مخصوص خانم‌ها و آقایان:**

این سرم  ضد ریزش مو با توجه به تفاوت‌های موهای خانم‌ها و آقایان، به طور خاص برای هر دو جنس طراحی شده است. فرمولاسیون آن به دقت نیازهای موهای خشک خانم‌ها و موهای ضعیف آقایان را مد نظر دارد.

 

**3. رشد مجدد موها:**

"رشد زیبایی" تاثیراتی فوق‌العاده در افزایش رشد موهای جدید دارد. با ترکیبات غنی از تغذیه‌های مو، این سرم  ضد ریزش مو به ایجاد یک محیط مثبت برای رشد موهای سالم کمک می‌کند.

 

**4. درمان نازکی مو:**

موهای نازک نیاز به تقویت دارند، و "رشد زیبایی" با حضور ویتامین‌های گروه ب و پلاسنتا، به تقویت موهای نازک و آسیب‌پذیر کمک می‌کند. این ویتامین‌ها علاوه بر تقویت، به نرمی و لطافت موها نیز افزوده می‌شوند.

 

**5. غنی شده با انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی:**

ترکیب منحصر به فرد "رشد زیبایی" شامل ویتامین‌های گروه ب، پلاسنتا و جفت گیاهی است. همچنین، این سرم با مواد معدنی مانند روی و آهن غنی شده است که به حالت سالم موها کمک کرده و از نظرات الزامی موها محافظت می‌کند.

 

**نتیجه‌گیری:**

سرم ضد ریزش مو "رشد زیبایی" با ترکیبات منحصر به فرد و ویژگی‌های برجسته خود، یک راهکار کارآمد برای درمان ریزش مو به صورت کلی و تقویت موهای ضعیف و نازک به خصوص است. با استفاده مداوم از این محصول، مشتریان قادر خواهند بود تا به رشد مجدد، حالت زیبا و سلامتی موهای خود دست یابند.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

روغن رزماری ممکن است به عنوان یک راه حل طبیعی برای درمان ریزش مو مورد استفاده قرار بگیرد. رزماری دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و تقویت‌کننده مو است. در زیر یک دستور تهیه روغن رزماری خانگی برای درمان ریزش مو آورده شده است:

روغن رزماری؛ کاربردها، خواص و عوارض جانبی • دیجی‌کالا مگ

### روغن رزماری خانگی برای مو:

**مواد لازم:**
- یک پیچک رزماری تازه یا یک قاشق سوپ خوری رزماری خشک
- یک پیمانه روغن نارگیل یا روغن زیتون (ممکن است ترکیبی از این دو روغن نیز استفاده شود)

**طریقه تهیه:**
1. ابتدا پیچک رزماری را خرد کرده یا اگر از رزماری خشک استفاده می‌کنید، آن را خرد نکرده در یک بطری تیره رنگ یا شیشه‌ای بریزید.
2. روغن نارگیل یا روغن زیتون را به بطری اضافه کنید تا رزماری به‌طور کامل مغز بخورد.
3. بطری را ببندید و به مدت 2 تا 4 هفته در یک محیط تاریک نگه دارید تا عصاره رزماری به خوبی وارد روغن شود.
4. هر چند روز یکبار، بطری را تکان دهید تا مواد فعال رزماری به روغن منتقل شود.
5. پس از 2 تا 4 هفته، روغن رزماری را از بطری صاف کرده و در یک شیشه تیره رنگ یا بطری معمولی نگهداری کنید.

### نحوه استفاده:

1. پیش از استفاده، روغن را به آرامی در دماغ و پوست سر ماساژ دهید.
2. ماساژ به مدت 15-20 دقیقه انجام دهید و سپس روغن را برای حداقل 30 دقیقه یا تمام شب روی موها بگذارید.
3. پس از آن، موهای خود را با شامپو عادی شستشو دهید.

توجه داشته باشید که هرگز از مقدار زیادی روغن رزماری استفاده نکنید و در صورت حساسیت یا هرگونه علائم نامطلوب، استفاده را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت کنید.

آیا دستور دیگری برای تهیه روغن رزماری برای مو وجود دارد؟

بله، مدل‌های مختلفی برای تهیه روغن رزماری وجود دارد. در ادامه، یک مدل دیگر برای تهیه روغن رزماری با استفاده از روغن زیتون آمده است:

### روغن رزماری با روغن زیتون:

**مواد لازم:**
- دو قاشق سوپ خوری رزماری تازه یا خشک
- یک پیمانه روغن زیتون

**طریقه تهیه:**
1. ابتدا رزماری را خرد یا آسیاب کرده تا به ظاهر مرغوب و دانه‌های آن ریز شود.
2. رزماری خرد شده را در یک بطری تیره رنگ یا شیشه‌ای قرار دهید.
3. روغن زیتون را به بطری اضافه کنید تا رزماری کاملًا در روغن غلتانده شود.
4. بطری را ببندید و در یک محیط تاریک نگهداری کنید.
5. روغن را برای حداقل 2 هفته (و حداکثر 4 هفته) در محیط تاریک نگه دارید تا عصاره رزماری به خوبی در روغن منتقل شود.
6. بطری را هر چند روز یکبار تکان دهید تا مواد فعال به خوبی در روغن حل شوند.
7. پس از مدت زمان مشخص، روغن را از بطری صاف کرده و در یک شیشه یا بطری تیره رنگ نگهداری کنید.

### نحوه استفاده:
1. قبل از استفاده، مقدار کمی از روغن رزماری را گرم کنید.
2. روغن را به آرامی در دماغ و پوست سر ماساژ دهید.
3. ماساژ به مدت 15-20 دقیقه انجام دهید و سپس روغن را برای حداقل 30 دقیقه یا تمام شب روی موها بگذارید.
4. پس از آن، موهای خود را با شامپو عادی شستشو دهید.

توجه داشته باشید که همواره پیشنهاد می‌شود از رزماری تازه و آب پز شده استفاده کنید، زیرا رزماری خشک ممکن است دانه‌های خشک آن به پوست و موها آسیب برساند.

شامپو ضد ریزش مو فوری و رشد مو بایوفول کانادا

بایوفول تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو است که کاملا ارگانیک و ویتامینه است. 
درمان فوری ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با شامپو رشد مو ایج دیفنس بایوفول کانادابه راحتی میسر می شود.

این شامپو ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون است.

درمان فوری ریزش مو و حتی رشد مجدد موهای ریخته شده را این شامپو ضد ریزش مو فوری طی مدت زمان کوتاهی از شروع استفاده ممکن میکند.
شامپو رشد مو فوری بایوفول دارای ب کمپلکس و آپی ژنین است که جریان خون را در کف سر بالا برده و ترکیبات مغذی را به ریشه سر و ساقه مو می رساند.

پلاسنتا کمپلکس و ب کمپلکس موجود در شامپو ضد ریزش بایوفول به طور موثری ریزش موی حاد و شدید را درمان می کند و رشد مجدد مو را به راحتی و با اولین دوره استفاده میسر میسازد.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو و ضد موخوره اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو اولتراشاین یا گلاسینگ هیر کرم بایوفول حاوی مواد مغذی و ویتامین ها و انواع پروتئین ها ی مفید و ارگانیک برای موها است.  
برای درمان خشکی وزی و موخوره مو می توانید از ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا که دارای مواد و ترکیباتی کاملا طبیعی و بدون پارابن سیلیکون و هرگونه ترکیبات شیمیایی مضر برای مو است بهره ببرید.


پروتئین کراتین موجود در این ماسک صاف کننده و ماسک کراتینه مو به راحتی جذب کوتیکول و فولیکول مو شده و به همراه انواع ویتامین ها مورا به صورت کامل تغذیه می کند و انواع آسیب دیدگی مو را درمان میکند.

این ماسک ابریشمی مو لخت کننده ، صاف کننده و براق کننده مو بسیار قوی و موثر برای موهای خشک، وز و آسیب دیده است.   
ماسک لخت کننده مو بایوفول فاقد ترکیبات شیمیایی، پارابن و سیلیکون است.
این ماسک صاف کننده مو و ماسک پروتئینه مو ساخت کشور کانادا است.

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو ارگانیک بایوفول کانادا

درمان فوری ریزش مو در خانم ها و آقایان و هر نوع الگوی ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با محلول ضد ریزش مو شوک به راحتی امکان پذیر می شود.
این تونیک ضد ریزش مو فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون و ترکیبات شیمیایی و ترکیبات هورمونی است و به صورت کاملا علمی و برپایه ترکیبات برگزفته از دل طبیعت، ریزش مو را درمان می کند.
این محلول ضد ریزش مو فوری ضخیم کننده مو تقویت کننده مو و ترمیم کننده ریشه مو و ساقه موی نازک و ضعیف است. 
محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول دارای پلاسنتا کمپلکس(جفت گیاهی) ، ب کمپلکس و آمینو اسید است. این محلول گیاهی ضد ریزش مو ریشه مو را مستحکم و ضخیم می کند و مانع از ریزش مو به راحتی و در هنگام شستشو و سشوار و حمام می شود.اگر در اثر استرس،رژیم لاغری، زایمان، فشار کاری زیاد و ارثی دچار ریزش مو شدید و حاد هستید و حتی برای مدت زمان طولانی ریزش موهایتان قطع نمی شود و هیچ گونه درمانی موثر نبوده است، این محلول ضد ریزش مو آن را کاملا درمان می کند.

محلول ضد ریزش مو بایوفول کانادا


:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

### 1. **ماسک صورت جوانساز با آووکادو و عسل:**

**مواد لازم:**
- یک قاشق سوپ خوری پوره آووکادو
- یک قاشق سوپ خوری عسل طبیعی

معرفی 6 ماسک آبرسان قوی صورت

**طریقه تهیه:**
1. آووکادو را خرد کرده و در یک کاسه قرار دهید.
2. عسل را به آووکادو اضافه کرده و مواد را با هم مخلوط کنید تا یک پیوره یکنواخت به دست آید.
3. ماسک را به طور یکنواخت بر روی صورت تمیز خود بمالید و حدود 15-20 دقیقه برای اجازه نفوذ مواد در پوست رها کنید.
4. سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.

**فواید:**
- **آووکادو:** حاوی ویتامین‌های A، C و E است که به تغذیه و نرمی پوست کمک می‌کنند.
- **عسل:** دارای خواص ضدباکتری و آنتی‌اکسیدانی است و به آبرسانی و نرم‌کنندگی پوست کمک می‌کند.

### 2. **ماسک صورت جوانساز با گردو و مومعنبر:**

**مواد لازم:**
- یک قاشق سوپ خوری پودر گردو
- یک قاشق چایخوری مومعنبر (همچنین می‌توانید از عسل به عنوان جایگزین استفاده کنید)

**طریقه تهیه:**
1. گردو را به پودر خرد کرده و در یک کاسه قرار دهید.
2. مومعنبر (یا عسل) را به گردو اضافه کرده و مخلوط کنید تا یک ماسک یکنواخت به دست آید.
3. ماسک را به صورت خود مالیده و حدود 20 دقیقه برای جذب مواد در پوست صورت نگه دارید.
4. سپس با آب گرم صورت خود را بشویید.

**فواید:**
- **گردو:** حاوی اسیدهای چرب اساسی است که به حفظ ارطبات پوست کمک می‌کنند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کنند.
- **مومعنبر یا عسل:** دارای خواص آنتی‌باکتریال و آنتی‌اکسیدانی است و به ترمیم و تسکین التهابات پوست کمک می‌کند.

### 3. **ماسک صورت جوانساز با خیار و رزآب:**

**مواد لازم:**
- یک عدد خیار تازه
- دو قاشق سوپ خوری رزآب

**طریقه تهیه:**
1. خیار را خیلی ریز ریز خرد کرده یا به کمک مخلوط‌کن پوره کنید.
2. رزآب را به خیار اضافه کرده و مواد را با هم مخلوط کنید تا یک مخلوط یکنواخت شود.
3. ماسک را به طور یکنواخت بر روی صورت تمیز خود بمالید و حدود 15-20 دقیقه برای اجازه نفوذ مواد در پوست رها کنید.
4. سپس با آب گرم صورت خود را بشویید.

**فواید:**
- **خیار:** دارای ویتامین C و آب است و به ترطیب و تسکین پوست کمک می‌کند، همچنین می‌تواند از التهابات پوستی نیز جلوگیری کند.
- **رزآب:** خواص آن آنتی‌اکسیدانی دارد و ممکن است به تسکین قرمزی‌ها و حتی کاهش خطوط ریز و چین‌های صورت کمک کند.

 

ژل لاغری فوری و ضد سلولیت بدن هات چیلی تایوان

کاهش وزن و لاغری موضعی و همچنین درمان فوری سلولیت با کرم ضد سلولیت  ، فرم دهنده و لاغر کننده موضعی بدن هات چیلی میسر میشود.

ژل لاغری  و کاهش سایز و چربی سوز بدن با اثر فوری مخصوص بدن و شکم و پهلو هات چیلی ساخت کشور تایوان است.

کاهش سایز فوری و موضعی و چربی سوزی با قدرت بسیار بالا و با عملکردی بسیار فوری تنها با یک دوره مصرف با کرم لاغری هات چیلی برای بدن صورت میگیرد.

فرم دهی به بدن و لاغری شکم و پهلو و تمامی اندام بدن به صورت موضعی با ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی با اثردهی بالا بدون نیاز به وزش و رژیم سخت ممکن است.

این کرم لاغری فوری دارای اثردهی فوق العاده فوری و چربی سوزی سریع و فوری بدون داشتن ترکیبات شیمیایی مضر است.  

ژل لاغری فوری هات چیلی مخصوص خانم ها و آقایان است.
 ژل لاغری هات چیلی نیاز به ورزش و فعالیت های سخت برای لاغری ندارد .

البته می توان ژل لاغری موضعی هات چیلی  را برای اثربخشی بیشتر ورزش و رژیم لاغری به عنوان یک مکمل اثربخش مصرف کرد تا کاهش سایز بیشتر در زمان کوتاهتر داشت.

رژلب میبلین ویتامینه و مات کرمی اصل امریکا

میبلین تولید کننده انواع رژلب ارگانیک و ویتامینه ماندگار است.

رژلب میبلین ویتامینه، ارگانیک، بدون سرب و با دوام و ثابت بر روی لب است که در طول زمان بر روی لب و صورت پخش نمیشود.

مدل revitalizing رژلب میبلین امریکا برگرفته از عصاره دانه هسته انگور، موم عسل، روغن آرگان، آلوئه ورا، ویتامین ها، مرکبات و سایر ترکیبات ارگانیک طراوت و شادابی لب را حفظ می کند و رنگ های بینظیر آن بر روی لب برای مدت طولانی بدون پس دادن و پاک شدن ماندگار هستند.

این رژلب بدون سرب ماندگاری ۲۴ ساعته دارد.

این رژلب ویتامینه غنی شده با ویتامین E , A است.

رژلب میبلین اصل را می توانید از فروشگاه سلامتی و زیبایی تهیه کنید.

رژلب مات و کرمی میبلین امریکا در تنوع رنگ بسیار زیبا است و بر روی لب به نرمی می نشیند و از ایجاد چین و چروک و خطوط لب جلوگیری می کند و بافت کرمی و لطیف و لبریشمی را بر روی لب ها ایجاد می کند که به راحتی از زوی لب ها پاک نشده و مناسب مجالس و مهمانی هاست.

این رژلب مات کرم و ویتامینه دارای دوام و پایداری بی نظیر است که میتواند بهترین گزینه برای مهمانی و مجالس باشد و زیبایی لبهایتان را چند برابر کند.

همچنین رژلب ویتامینه میبلین لب ها را برجسته و زیبا نمایان می کند.

رژلب میبلین

برنزه کننده فوری و ماندگار فلورسان روسیه

 کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان در کنار برنزه کردن پوست، آن را مرطوب و ویتامینه میکند و همچنین پوست را نرم، لطیف و جوان حفظ می کند که این خاصیت این لوسیون برنزه را برای انواع پوست حتی پوست های حساس به منظور برنزه شدن بهترین انتخاب کرده است

فلورسان از تأثیرات خشکی، پوسته پوسته شدن و چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مناسب برای برنزه شدن پوست به همراه محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و اشعه دستگاه سولاریوم است.  


مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، اسپری برنزه کننده فلورسان با ترکیبات منحصربفرد خود رنگ برنزه ی طلایی تیره و زیبایی روی پوست می گذارد
 و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید که تا ۴ ماه ماندگار است و در عین حال طراوت و شادابی پوست را حفظ میکند و مانع از آسیب دیدگی و سوختگی پوست میشود. 

مواد و ترکیبات ارگانیک و طبیعی به کار رفته و آنتی اکسیدان های موجود در این کرم برنزه، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید وپوست را نرم و لطیف و برنزه یکدست طبیعی می کند.

این لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب کمک به آبرسانی پوست می کند. برنزه کننده فلورسان محصولی ارگانیک و ویتامینه برای برنزه کردن پوست، ساخت کشور روسیه است.

برنزه کننده فلورسان

کرم حجم دهنده باسن میبلین آمریکا

ما به شما بانوان گرامی این نوید را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت و سفت شدن این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و نحوه عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده است و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده باسن میبلین آمریکا، با ترکیبات و فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص است که دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه و سفت کننده باسن  و سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود. 
یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری آن طی یک هفته و ماندگاری اثر آن تا ۴ سال با یک دوره استفاده و سه دوره برای دائمی شدن میباشد.

حجم دهنده باسن میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین


:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati
ماسک ضد ریزش مو با استفاده از آلوئه ورا می‌تواند به تقویت موها و پیشگیری از ریزش مو کمک کند
 
 
در زیر یک دستور تهیه ماسک ضد ریزش مو با آلوئه ورا آمده است:
مواد لازم:
- 2 قاشق سوپ خوری ژل آلوئه ورا (از برگ آلوئه یا ژل آلوئه ورا آماده)
- 1 قاشق سوپ خوری عسل طبیعی
- 1 قاشق چایخوری روغن زیتون یا روغن نارگیل
- چند قطره عصاره گلابی (اختیاری)
طریقه تهیه:
1. در یک کاسه، ژل آلوئه ورا را قرار دهید.
2. به آرامی عسل را به ژل آلوئه ورا اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا یک ترکیب یکنواخت حاصل شود.
3. روغن زیتون یا روغن نارگیل را به مواد اضافه کرده و دوباره مخلوط کنید.
4. اگر مایلید، چند قطره عصاره گلابی را به مخلوط اضافه کنید و مجدداً مخلوط کنید.
5. ماسک را به طور یکنواخت بر روی موهای تمیز و مرطوب خود مالیده و به مدت حداقل 30 دقیقه رها کنید.
6. سپس موهای خود را با آب گرم شستشو دهید و از شامپو استفاده کنید.
توجه داشته باشید که این ماسک را می‌توانید به طور دوره‌ای بر روی موهای خود استفاده کنید، اما هرگز نباید به مقدار زیاد استفاده شود. همچنین اگر حساسیت پوست یا موهای خود را تجربه می‌کنید، استفاده را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید.
ماسک کراتینه مو با استفاده از روغن زیتون می‌تواند به نرمی و لطافت موها کمک کرده و از خشکی و آسیب به موها جلوگیری کند.
 
 
در زیر یک دستور تهیه ماسک کراتینه مو با روغن زیتون آمده است:
مواد لازم:
- 2 قاشق سوپ خوری روغن زیتون
- 1 تخم‌مرغ
- 1 قاشق چایخوری عسل
- 1 قاشق چایخوری گلیسرین (اختیاری)
- چند قطره روغن آرگان (اختیاری)
طریقه تهیه:
1. در یک کاسه، تخم‌مرغ را بشکنید و در کنار آن روغن زیتون و عسل را اضافه کنید.
2. مواد را با هم مخلوط کنید تا یک ترکیب یکنواخت به دست آید.
3. در صورت استفاده از گلیسرین یا روغن آرگان، آنها را به مخلوط اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید.
4. مخلوط را به موهای تمیز و مرطوب خود بمالید. مطمئن شوید که ماسک به طور یکنواخت بر روی تمام موها پخش شود.
5. سرتان را با یک کلاه حمام یا پلاستیکی پوشانده و حداقل 30 دقیقه بگذارید تا ماسک در موها جا بیافتد.
6. سپس موهای خود را با آب گرم شستشو دهید و از شامپو استفاده کنید.
می‌توانید این ماسک را هفته‌ای یک یا دو بار استفاده کنید. این ماسک برای موهای خشک و آسیب دیده به خصوص مفید است.
در مقاله بعدی با ما همراه باشید تا دستور تهیه یک شامپو ضد ریزش مو خانگی را به همراه محلول ضد ریزش مو خانگی معرفی و بررسی کنیم.
خواص آلوئه ورا و روغن زیتون برای موها
آلوئه ورا:
آلوئه ورا یک گیاه بسیار مفید است که خواص زیادی برای موها دارد. این گیاه شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای آمینه است. خواص آلوئه ورا برای مو عبارتند از:
 
1. **ترمیم کننده موها:** آلوئه ورا به عنوان یک ترمیم‌کننده مو عمل کرده و به بهبود ساختار موها کمک می‌کند.
2. **مرطوب‌کننده:** این گیاه به موها نرمی و لطافت می‌بخشد و از خشکی و خشکی موها جلوگیری می‌کند.
3. **ضد التهاب و ضد قارچ:** آلوئه ورا دارای خواص ضد التهابی و ضد قارچی است که به پیشگیری از مشکلات پوستی مانند خارش و قارچ مو کمک می‌کند.
 
 
روغن زیتون:
روغن زیتون نیز از خواص فراوانی برای موها برخوردار است. این روغن محتوای غنی از اسیدهای چرب نااشباع، ویتامین E و آنتی‌اکسیدان‌ها را داراست. خواص روغن زیتون برای مو عبارتند از:
 
1. **تقویت موها:** روغن زیتون به تقویت موها و جلوگیری از شکنندگی آنها کمک می‌کند.
2. **مرطوب‌کننده و نرم‌کننده:** این روغن به موها نرمی و لطافت می‌بخشد و از خشکی موها جلوگیری می‌کند.
3. **پیشگیری از شکنندگی:** استفاده از روغن زیتون می‌تواند از شکنندگی موها جلوگیری کرده و موها را قوی‌تر کند.
4. **ترمیم آسیب:** روغن زیتون به ترمیم موهای آسیب دیده و حتی از موهای نازک و شکننده مراقبت می‌کند.


:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

توجه: قبل از استفاده از هرگونه محصولی برای سفید کردن پوست، بهتر است با یک پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید. برخی از مواد ممکن است برای برخی افراد حساسیت ایجاد کنند یا عکس‌العمل‌های ناخواسته داشته باشند. همچنین از این محصولات در مواجهه با هرگونه مشکل پوستی مثل جوش یا التهاب پوستی خودداری کنید. در زیر یک دستور تهیه کرم سفیدکننده پوست خانگی آمده است:

مواد لازم:

 

- 2 قاشق غذاخوری کرم پایه (می‌توانید از یک کرم پایه مرطوب‌کننده یا کرم طبیعی مانند کره شیا یا روغن نارگیل استفاده کنید)

- 1 قاشق چایخوری عصاره آلوئه‌ورا

- 1 قاشق چایخوری عصاره خیار

- چند قطره روغن رز

- چند قطره عصاره لیمو یا آبلیمو (در صورتی که پوست شما حساس نیست)

 

طریقه تهیه:

 

1. در یک کاسه، کرم پایه را قرار دهید و به آرامی عصاره آلوئه‌ورا و خیار را اضافه کنید.

2. مواد را با یک قاشق چوبی یا اسپاتول مخلوط کنید تا یک محلول یکنواخت به دست آید.

3. روغن رز و عصاره لیمو یا آبلیمو را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید.

4. حاصل را در یک بطری تمیز و محکم بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

5. این کرم را به طور منظم بر روی پوست خود مالیده و به مدت 15-20 دقیقه بگذارید.

6. سپس با آب گرم پوست خود را بشویید.

 

تذکر: همیشه پیشنهاد می‌شود که این ترکیبات را روی یک قسمت کوچک از پوست تست کنید تا از حساسیت پوست اطمینان حاصل کنید. در صورت بروز حساسیت یا التهاب، استفاده را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.

در مقاله بعدی به شما آموزش کرم حجم دهنده سینه خانگی داده خواهد شد.

 

ژل لاغری فوری و ضد سلولیت بدن هات چیلی تایوان

کاهش وزن و لاغری موضعی و همچنین درمان فوری سلولیت با کرم ضد سلولیت  ، فرم دهنده و لاغر کننده موضعی بدن هات چیلی میسر میشود.

ژل لاغری  و کاهش سایز و چربی سوز بدن با اثر فوری مخصوص بدن و شکم و پهلو هات چیلی ساخت کشور تایوان است.

کاهش سایز فوری و موضعی و چربی سوزی با قدرت بسیار بالا و با عملکردی بسیار فوری تنها با یک دوره مصرف با کرم لاغری هات چیلی برای بدن صورت میگیرد.

فرم دهی به بدن و لاغری شکم و پهلو و تمامی اندام بدن به صورت موضعی با ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی با اثردهی بالا بدون نیاز به وزش و رژیم سخت ممکن است.

این کرم لاغری فوری دارای اثردهی فوق العاده فوری و چربی سوزی سریع و فوری بدون داشتن ترکیبات شیمیایی مضر است.  

ژل لاغری فوری هات چیلی مخصوص خانم ها و آقایان است.
 ژل لاغری هات چیلی نیاز به ورزش و فعالیت های سخت برای لاغری ندارد .

البته می توان ژل لاغری موضعی هات چیلی  را برای اثربخشی بیشتر ورزش و رژیم لاغری به عنوان یک مکمل اثربخش مصرف کرد تا کاهش سایز بیشتر در زمان کوتاهتر داشت.

کرم حجم دهنده باسن میبلین آمریکا

ما به شما بانوان گرامی این نوید را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت و سفت شدن این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و نحوه عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده است و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده باسن میبلین آمریکا، با ترکیبات و فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص است که دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه و سفت کننده باسن  و سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود. 
یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری آن طی یک هفته و ماندگاری اثر آن تا ۴ سال با یک دوره استفاده و سه دوره برای دائمی شدن میباشد.

حجم دهنده باسن میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین


:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

توجه: قبل از استفاده از هرگونه محصولی برای سفید کردن پوست، بهتر است با یک پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید. برخی از مواد ممکن است برای برخی افراد حساسیت ایجاد کنند یا عکس‌العمل‌های ناخواسته داشته باشند. همچنین از این محصولات در مواجهه با هرگونه مشکل پوستی مثل جوش یا التهاب پوستی خودداری کنید. در زیر یک دستور تهیه کرم سفیدکننده پوست خانگی آمده است:

مواد لازم:

 

- 2 قاشق غذاخوری کرم پایه (می‌توانید از یک کرم پایه مرطوب‌کننده یا کرم طبیعی مانند کره شیا یا روغن نارگیل استفاده کنید)

- 1 قاشق چایخوری عصاره آلوئه‌ورا

- 1 قاشق چایخوری عصاره خیار

- چند قطره روغن رز

- چند قطره عصاره لیمو یا آبلیمو (در صورتی که پوست شما حساس نیست)

 

طریقه تهیه:

 

1. در یک کاسه، کرم پایه را قرار دهید و به آرامی عصاره آلوئه‌ورا و خیار را اضافه کنید.

2. مواد را با یک قاشق چوبی یا اسپاتول مخلوط کنید تا یک محلول یکنواخت به دست آید.

3. روغن رز و عصاره لیمو یا آبلیمو را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید.

4. حاصل را در یک بطری تمیز و محکم بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

5. این کرم را به طور منظم بر روی پوست خود مالیده و به مدت 15-20 دقیقه بگذارید.

6. سپس با آب گرم پوست خود را بشویید.

 

تذکر: همیشه پیشنهاد می‌شود که این ترکیبات را روی یک قسمت کوچک از پوست تست کنید تا از حساسیت پوست اطمینان حاصل کنید. در صورت بروز حساسیت یا التهاب، استفاده را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.

در مقاله بعدی به شما آموزش کرم حجم دهنده سینه خانگی داده خواهد شد.

 

ژل لاغری فوری و ضد سلولیت بدن هات چیلی تایوان

کاهش وزن و لاغری موضعی و همچنین درمان فوری سلولیت با کرم ضد سلولیت  ، فرم دهنده و لاغر کننده موضعی بدن هات چیلی میسر میشود.

ژل لاغری  و کاهش سایز و چربی سوز بدن با اثر فوری مخصوص بدن و شکم و پهلو هات چیلی ساخت کشور تایوان است.

کاهش سایز فوری و موضعی و چربی سوزی با قدرت بسیار بالا و با عملکردی بسیار فوری تنها با یک دوره مصرف با کرم لاغری هات چیلی برای بدن صورت میگیرد.

فرم دهی به بدن و لاغری شکم و پهلو و تمامی اندام بدن به صورت موضعی با ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی با اثردهی بالا بدون نیاز به وزش و رژیم سخت ممکن است.

این کرم لاغری فوری دارای اثردهی فوق العاده فوری و چربی سوزی سریع و فوری بدون داشتن ترکیبات شیمیایی مضر است.  

ژل لاغری فوری هات چیلی مخصوص خانم ها و آقایان است.
 ژل لاغری هات چیلی نیاز به ورزش و فعالیت های سخت برای لاغری ندارد .

البته می توان ژل لاغری موضعی هات چیلی  را برای اثربخشی بیشتر ورزش و رژیم لاغری به عنوان یک مکمل اثربخش مصرف کرد تا کاهش سایز بیشتر در زمان کوتاهتر داشت.

کرم حجم دهنده باسن میبلین آمریکا

ما به شما بانوان گرامی این نوید را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت و سفت شدن این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و نحوه عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده است و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده باسن میبلین آمریکا، با ترکیبات و فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص است که دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه و سفت کننده باسن  و سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود. 
یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری آن طی یک هفته و ماندگاری اثر آن تا ۴ سال با یک دوره استفاده و سه دوره برای دائمی شدن میباشد.

حجم دهنده باسن میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین


:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

خواص آب آناناس

آب آناناس حاوی آنزیمی به نام بروملین است که یک آنزیم هضم کننده‌ی پروتئین و ضد التهابی است و بیشتر خواص آب آناناس را تشکیل می‌دهد. به کمک این آنزیم آب آناناس به درمان مشکلاتی التهابی مانند آرتروز، آسم، سینوزیت، کولیت زخمی و حتی سرطان کمک می‌کند. آب آناناس همچنین حاوی آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین C، بتاکاروتن و مواد معدنی مانند منزیم، کلسیم، فسفر، پتاسیم و منگنز  است می‌‌تواند به تقویت سیستم ایمنی، تحکیم استخوان‌ها و سلامت پوست کمک کند. از دیگر خواص آب آناناس می‌توان به مواردی مانند کاهش درد‌های آرتروزی، بهبود گوارش و سلامتی روده، جلوگیری از اسهال، محافظت در برابر آب مروارید، حفظ سلامت چشم، ارتقای تخمک‌زایی، حفظ سلامت کلیه، موثر در درمان زخم، بهبود عملکرد ماهیچه، بهبود هضم، درمان سرفه و سینوزیت، تقویت سیستم ایمنی، درمان سرطان، تحکیم استخوان‌ها و کاهش دردهای قاعدگی اشاره کرد.

 

خواص و فواید مهم پنهان در آب آناناس

سرشار از آنتی اکسیدان:

آب آناناس حاوی آنتی اکسیدان فراوانی است به علت از بین بردن رادیکال های آزاد سبب جلوگیری از پیری و سرطان می شود. رادیکال های آزاد به سلول ها حمله می کنند و موجب تخریب بیرونی سلول ها یا تخریب DNA داخل سلول می شوند به همین علت افراد زیادی به سرطان مبتلا می شوند.

حاوی مواد مغذی:

ویتامین C موجود در آناناس به تقویت سیستم ایمنی و کاهش احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری ها و عفونت ها کمک می کند. آناناس حاوی ویتامین 1 B است که این ویتامین ، قند را به انرژی تبدیل می کند و مصرف آن سبب می شود انرژی بیشتری در طی روز داشته باشید. آب آناناس منیزیم و کلسیم (مفید برای استخوان ها) زیادی دارند که هر کدام در بدن نقش اساسی دارند.

این آب‌میوه حاوی برخی ترکیبات مغذی و مفید دیگر هم است

آب آناناس افزون بر سرشار بودن از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی منبع بسیار خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها هم به شمار می‌رود که ترکیبات گیاهی مفیدی برای حفظ سلامت بدن هستند.

آنتی‌اکسیدان‌ها به خنثی کردن فعالیت رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند. رادیکال‌های آزاد عوامل خطرناک بسیاری از بیماری‌ها هستند و معمولا به دلیل آلودگی، استرس و رژیم غذایی ناسالم در بدن جمع می‌شوند و آسیب‌های سلولی را به دنبال دارند.

آب آناناس همچنین حاوی بروملین است. بروملین گروهی از آنزیم‌هایی است که فواید زیادی برای سلامتی دارند و می‌توانند به کاهش التهاب، بهبود فرآیند هضم غذا و تقویت دستگاه ایمنی بدن کمک کنند. بروملین معمولا از ساقه‌ی آناناس به دست می‌آید ولی در تمام بخش‌های آناناس تازه وجود دارد. این آنزیم در طب سنتی استفاده می‌شود و برای لوازم آرایشی و داروهای موضعی هم کاربرد دارد.

به تقویت دستگاه ایمنی بدن کمک می‌کند

آب میوه‌ی آناناس می‌تواند برای تقویت دستگاه ایمنی بدن هم مفید باشد. پژوهش‌ها نشان می‌دهند بروملین موجود در آناناس ممکن است دستگاه ایمنی بدن را فعال کند و همچنین به بهبود بدن و مقابله با عفونت‌هایی از جمله سینه‌پهلو، سینوزیت و برونشیت کمک کند. خواص این ماده در ترکیب با آنتی‌بیوتیک‌ها بسیار بیشتر هم می‌شود.

البته این پژوهش‌ها قدیمی هستند و هیچ‌کدام روی بررسی تأثیر آب آناناس بر دستگاه ایمنی بدن تمرکز نکرده است. بنابراین، به پژوهش‌های بیشتری برای نتیجه‌گیری نیاز است. ولی در هر صورت آناناس به دلیل بروملین می‌تواند برای تقویت دستگاه ایمنی بدن مفید باشد و بد نیست آن را به برنامه‌ی غذایی خود اضافه کنید.

آب آناناس برای فشار خون

آب آناناس حاوی مقادیر بالایی از پتاسیم است و از این طریق به کاهش فشار خون و کاهش سطح سدیم بدن کمک می‌کند. کاهش سطح سدیم به کمک پتاسیم یک راه حل هوشمندانه برای تنظیم فشار خون است. بنابراین یکی از فواید آب آناناس کمک به تنظیم فشار خون است.

 

آب آناناس برای درمان درد‌های آرتروزی

بروملین موجود در آب آناناس که دارای خاصیت ضد التهابی است می‌تواند موجب درمان آرتروز و روماتیسم مفصلی هم شود. این خواص آب آناناس آن را به یک گزینه درمانی مناسب برای درمان آرتروز گردن و شانه تبدیل کرده است.

 

آب آناناس برای درمان کولیت

دیگر خواص آب آناناس این است که به کمک بروملین برای درمان بیماری‌های گوارشی مربوط به التهاب همانند اختلال روده تحریک پذیر یا IBD موثر و مفید است. به این صورت که بروملین موجب کاهش تولید مواد شیمیایی مانند لکوسیت‌ها و سیتوکین‌ها که باعث بروز التهاب هستند می‌شود.

 

آب آناناس برای کاهش درد‌های قاعدگی

درد‌های دوران قاعدگی اغلب توسط انقباضات رحم ایجاد می‌شود، که علت بروز این انقباضات رحم یک ماده‌ی شیمیایی به نام  پروستاگلاندین است. بروملین موجود در آب آناناس موجب کاهش سطح پروستاگلاندین دو (PEG2) می‌شود که نوعی پروستاگلاندین است که موجب این انقباضات رحم و ایجاد در‌د‌های قاعدگی است، می‌شود. علاوه بر بروملین آب آناناس حاوی منیزیم نیز است که به کاهش درد‌های پایین کمر کمک می‌کند. بنابراین از خواص آب آناناس برای خانم‌ها می‌توان به تاثیر این آبمیوه در کاهش درد‌های دیسمنوره اشاره کرد.

 

آب آناناس برای تحکیم استخوان

علاوه بر کلسیم، منگنز نیز از جمله مواد ضروری برای تحکیم استخوان است. آب آناناس دارای مقادیر بالایی از منگنز است. منگنز موجب تقویت استخوان‌ها و جلوگیری از بروز بسیاری از مشکلات استخوانی در سنین پیری می‌شود. منگنز موجود در آب آناناس برای رشد سالم ساختار استخوان و شکل آن در سنین بزرگسالی نیز مفید و تاثیرگذار است.

 

آب آناناس برای تقویت سیستم ایمنی

از جمله خواص آب آناناس تقویت سیستم ایمنی است. این خواص آب آناناس ناشی از وجود مقادیر بالای ویتامین C در آن است. آب آناناس به کمک خواص آنتی اکسیدانی خود موجب از بین رفتن آنتی اکسیدان‌ها و از بین بردن آسیب‌ رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و از این طریق به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

 

آب آناناس برای سلامت قلب

از دیگر خواص آب آناناس این است که موجب بهبود گردش خون شده و جریان خون را به خوبی در سیستم گردش خون به چرخش درمی‌آورد. بروملین موجود در آب آناناس موجب رقیق شدن خون و جلوگیری از تشکیل لخته خون شده و ریسک بیماری های قلبی مانند سکته و دیگر مشکلات مرتبط به قلب را کاهش می‌دهد.

 

آب آناناس برای پیشگیری از سرطان

آب آناناس حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که به جلوگیری از سرطان کمک می‌کند. در واقع آنتی اکسیدان‌ها با رادیکال های آزاد و سلول‌های سرطانی مقابله می‌کنند. آنزیم بروملین موجود در آب آناناس موجب کاهش یا توقف رشد سلول‌های سرطانی شود. همچنین آب آناناس سیستم ایمنی را تقویت کرده و از ابتلا به سرطان پیشگیری می‌کند.

 

شامپو ضد ریزش مو فوری و رشد مو بایوفول کانادا

بایوفول تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو است که کاملا ارگانیک و ویتامینه است.
درمان فوری ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با شامپو رشد مو ایج دیفنس بایوفول کانادابه راحتی میسر می شود.

این شامپو ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون است.

درمان فوری ریزش مو و حتی رشد مجدد موهای ریخته شده را این شامپو ضد ریزش مو فوری طی مدت زمان کوتاهی از شروع استفاده ممکن میکند.
شامپو رشد مو فوری بایوفول دارای ب کمپلکس و آپی ژنین است که جریان خون را در کف سر بالا برده و ترکیبات مغذی را به ریشه سر و ساقه مو می رساند.

پلاسنتا کمپلکس و ب کمپلکس موجود در شامپو ضد ریزش بایوفول به طور موثری ریزش موی حاد و شدید را درمان می کند و رشد مجدد مو را به راحتی و با اولین دوره استفاده میسر میسازد.

 

ماسک کراتینه مو و ضد موخوره اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو اولتراشاین یا گلاسینگ هیر کرم بایوفول حاوی مواد مغذی و ویتامین ها و انواع پروتئین ها ی مفید و ارگانیک برای موها است.  
برای درمان خشکی وزی و موخوره مو می توانید از ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا که دارای مواد و ترکیباتی کاملا طبیعی و بدون پارابن سیلیکون و هرگونه ترکیبات شیمیایی مضر برای مو است بهره ببرید.
پروتئین کراتین موجود در این ماسک صاف کننده و ماسک کراتینه مو به راحتی جذب کوتیکول و فولیکول مو شده و به همراه انواع ویتامین ها مورا به صورت کامل تغذیه می کند و انواع آسیب دیدگی مو را درمان میکند.
این ماسک ابریشمی مو لخت کننده ، صاف کننده و براق کننده مو بسیار قوی و موثر برای موهای خشک، وز و آسیب دیده است.  
ماسک لخت کننده مو بایوفول فاقد ترکیبات شیمیایی، پارابن و سیلیکون است.
این ماسک صاف کننده مو و ماسک پروتئینه مو ساخت کشور کانادا است.

 

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو ارگانیک بایوفول کانادا

درمان فوری ریزش مو در خانم ها و آقایان و هر نوع الگوی ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با محلول ضد ریزش مو شوک به راحتی امکان پذیر می شود.
این تونیک ضد ریزش مو فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون و ترکیبات شیمیایی و ترکیبات هورمونی است و به صورت کاملا علمی و برپایه ترکیبات برگزفته از دل طبیعت، ریزش مو را درمان می کند.
این محلول ضد ریزش مو فوری ضخیم کننده مو تقویت کننده مو و ترمیم کننده ریشه مو و ساقه موی نازک و ضعیف است.
محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول دارای پلاسنتا کمپلکس(جفت گیاهی) ، ب کمپلکس و آمینو اسید است. این محلول گیاهی ضد ریزش مو ریشه مو را مستحکم و ضخیم می کند و مانع از ریزش مو به راحتی و در هنگام شستشو و سشوار و حمام می شود.اگر در اثر استرس،رژیم لاغری، زایمان، فشار کاری زیاد و ارثی دچار ریزش مو شدید و حاد هستید و حتی برای مدت زمان طولانی ریزش موهایتان قطع نمی شود و هیچ گونه درمانی موثر نبوده است، این محلول ضد ریزش مو آن را کاملا درمان می کند.

آب آناناس برای سلامت پوست

آب آناناس منبعی غنی از بتاکاروتن و ویتامین C است و به سالم و درخشان نگه داشتن پوست کمک می‌کند. در واقع بتاکاروتن و ویتامین C موجب خواص آنتی اکسیدانی آب آناناس شده و از چین و چروک پوست جلوگیری کرده و آسیب‌های پوستی ناشی از اشعه فرابنفش و آلودگی را کاهش می‌دهد.

 

آب آناناس برای رفع سرفه

از جمله فواید آب آناناس این است که آب آناناس یک گزینه درنانی بسیار مناسب برای رفع و درمان سرفه‌های مداوم یا سرفه‌های شبانه است.

 



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

کرفس یکی از سبزیجات است که خواص بی‌شماری دارد. این سبزی به حفظ سلامت بدن کمک کرده، از انواع بیماری­ها جلوگیری کرده و برای لاغری مفید است. کرفس را به صورت خام و یا پخته مصرف می­کنند و آن را در سالاد یا برخی از غذاها به کار می­برند. آب کرفس نیز یکی از بهترین و مقوی­ترین نوشیدنی­هاست. 

خواص کرفس لیست بلند بالایی دارد. خواص درد معده را تسکین می دهد، فشار خون را تنظیم می کند و بوی بد دهان را از بین می برد. برگ و آب کرفس برای لاغری و آرتروز را درمان می کند و گرفتگی رگهای قلب را برطرف می‌کند. خواص کرفس بسیار است چنانچه کرفس را سلطان سبزی ها می نامند. در میان هزاران خواص کرفس می توان درمان انواع بیماری های داخلی و پوستی را به دست آورد . فواید برگ و آب کرفس برای تناسب اندام و زیبایی در سرتاسر جهان شناخته و مورد استفاده قرار می گیرد. 

خواص کرفس برای کاهش التهاب

کرفس مملو از آنتی اکسیدان های گیاهی است که دارای خواص ضد التهابی است. این سبزی همچنین منبع مهمی از فلاونول ها است. مطالعه دیگری که توسط دانشگاه ایالتی اوهایو انجام شد نشان داد که آب کرفس برای لاغری یا عصاره کرفس نیز فعالیت پروتئین های خاصی را که با التهاب مرتبط هستند کاهش می دهد. گفته می شود که عصاره دانه کرفس دارای خواص ضد التهابی است.

کرفس همچنین حاوی ترکیبی به نام لوتئولین است که می تواند از التهاب در سلول های مغز جلوگیری کند. مطالعه ای که توسط دانشگاه ملک سعود (ریاض) روی موش ها انجام شد، نشان داد که کرفس می تواند از رشد هلیکوباکتر پیلوری، باکتری که باعث التهاب مخاط معده می شود، جلوگیری کند.

خواص کرفس برای سلامت قلب و عروق را بهبود بخشد

کرفس معمولا به عنوان یک عامل ضد فشار خون در طب سنتی تجویز می شود. می تواند به حفظ سلامت قلب و عروق کمک کند. مطالعه ای که در ایران انجام شد نشان داد که عصاره برگ کرفس می تواند پارامترهای قلبی عروقی متعددی مانند کلسترول، تری گلیسیرید و کلسترول بد را بهبود بخشد.کرفس سرشار از پلی فنول است که دارای فواید ضد التهابی و قلبی عروقی است.با این حال، تحقیقات بیشتری برای درک این مزیت کرفس در انسان مورد نیاز است.

کرفس گرم است یا سرد؟

کرفس طبع گرم و خشک دارد، به بدن گرما داده و رطوبت بدن را می­گیرد؛ در نتیجه مناسب افراد با طبع سرد و تر است. کسانی که طبع سرد و تر دارند با مصرف کرفس دچار مشکل نمی­شوند، مگر آنکه در خوردن آن زیاده­روی کنند. برعکس کسانی که طبع گرم و خشک دارند، باید در مصرف کرفس دقت داشته باشند. مصلح کرفس، سرکه است. پس افراد با طبع گرم و خشک باید برای ایجاد اعتدال، کرفس را با سرکه میل کنند تا دچار مشکلاتی شبیه نفخ نشوند.

ارزش غذایی آب کرفس

تهیه آب کرفس در بین سایر نوشیدنی­ها ارزش غذایی زیادی دارد. هر ۱۰۰ گرم آب کرفس طبیعی حاوی ۱۶ کالری انرژی است. در جدول زیر کلیه مواد تشکیل­دهنده، مواد معدنی و ویتامین­های موجود در آب کرفس را در هر ۱۰۰ گرم معرفی کرده­ایم.

۱. ابتلا به سرطان را کاهش می­دهد

آب کرفس حاوی هشت ماده ضد سرطان مانند پلی‌آستیلن است. این ترکیبات با رادیکال­های آزاد محرک سرطان مقابله می­کنند. این نوشیدنی از ابتلا به سرطان سینه، روده و لوسمی پیشگیری می­کند. اسیدهای فنولیک موجود در آب کرفس گسترش تومورهای سرطان­زا در بدن را محدود می­کنند. مصرف آب کرفس موجب افزایش اتوفاژی می­شود، فرایندی که در طی آن سلول­های ناکارامد عامل ایجاد سرطان از بین می­رود.

۲. موجب کاهش فشار خون می­شود

بر طبق مطالعات مختلف، نیترات و پتاسیم موجود در کرفس فشار خون را کاهش می­دهد. ترکیبات موجود در کرفس موجب انبساط سرخرگ­ها می­شود که به کاهش فشار خون کمک می­کند. در طب سنتی چینی کرفس، یک ماده خنک و کم­کننده فشار خون نامیده شده است. برای تنظیم فشار خون می­توانید روزانه یک لیوان آب کرفس میل کنید.

۳. به لاغری و کاهش وزن کمک می­کند

آب کرفس کالری بسیار کمی دارد و مصرف آن شما را به دیگر نوشیدنی­های شیرین و پرکالری بی­میل می­کند. این کاهش اشتها موجب می­شود تا غذای کمتری بخورید. به همین دلیل به کسانی که رژیم­های لاغری دارند توصیه می‌شود تا روزانه یک لیوان آب کرفس میل کنند.

۴. عملکرد کبد را بهبود می­بخشد

تنظیم عملکرد کبد، از دیگر خواص آب کرفس است. مصرف کرفس به سم­زدایی کبد کمک می­کند و بدن را از شر باکتری، قارچ و ویروس­ها نجات می­دهد. ترکیبات موجود در کرفس آنزیم­های کبد را تنظیم کرده و از ابتلا به بیماری کبد چرب جلوگیری می­کند.

۵. سلامت دستگاه گوارش را تقویت می­کند

فیبر موجود در کرفس توسط باکتری­های روده بزرگ تخمیر می­شود و سلامت دستگاه گوارش را افزایش می­دهد. بر طبق مطالعات، ترکیبات موجود در کرفس ابتلا به بیماری­های روده و معده و یبوست را کاهش می­دهد. همچنین مصرف آب کرفس حرکات روده را تقویت می­کند.

۶. به درمان دیابت کمک می­کند

کرفس حاوی آنتی اکسیدان­هایی است که سطح قند خون را کاهش می­دهد. ویتامین K موجود در کرفس موجب بهبود متابولیسم گلوکز شده و خواص ضد دیابت دارد. بر طبق تحقیقات بر روی موش­های آزمایشگاهی مصرف کرفس بیماری دیابت نوع ۲ را کنترل می­کند.

۷. موجب سلامت قلب و عروق می­شود

ترکیبات موجود در کرفس موجب کاهش کلسترول و تری گلیسیرید می­شود و از این طریق از ابتلا به بیماری­های قلبی و عروقی جلوگیری می­کند. آنتی اکسیدان­های کرفس باعث کاهش رادیکال­های آزاد بدن شده و سلامت قلب و عروق را بهبود می­بخشد.

۸. از آلزایمر جلوگیری می­کند

کرفس حاوی دو ترکیب لوتئولین و آپیژنین است که خطر از دست رفتن حافظه و ابتلا به بیماری­های مغزی را کاهش می­دهد. آپیژنین می­تواند به سلامت نورون­ها کمک کند. مطالعه روی موش­های آزمایشگاهی نشان داده است که مصرف کرفس پیشرفت بیماری آلزایمر را محدود می­کند.

۹. سیستم ایمنی بدن را تقویت می­کند

ویتامین C و آنتی اکسیدان­های موجود در کرفس سلول­های ایمنی را بهبود می­بخشند و از بدن در مقابل بیماری­های عفونی مانند سرماخوردگی و برونشیت محافظت می­کنند.

۱۰. به درمان سنگ کلیه کمک می­کند

مصرف آب کرفس با کاهش اسید اوریک موجب تولید ادرار می­شود و به سلامت کلیه­ها کمک می­کند. ترکیبات موجود در کرفس موجب تخریب کریستال­های کلسیم موجود در سنگ کلیه می­شود و از این طریق در بهبود بیماری سنگ کلیه سودمند است.

۱۱. حفظ سلامت پوست را موجب می­شود

کرفس یک آبرسان و مرطوب­کننده طبیعی است که موجب شادابی و درخشان شدن پوست می­شود. ویتامین­های A، B، K و C موجود در آب کرفس از طریق تولید رشته­های کلاژن به جوان­سازی پوست کمک می­کنند.

۱۲. موجب تقویت مو می­شود

یکی دیگر از خواص آب کرفس، حفظ سلامت مو است. ویتامین A و دیگر ترکیبات موجود در کرفس به تقویت ریشه و ساقه مو می­پردازند و از این طریق در زیبایی و سلامت آن تاثیرگذار هستند.

۱۳. بهبود مفاصل را به دنبال دارد

کرفس حاوی مواد ضد التهاب است که برای درمان درد مفاصل و نقرص مفید است. کرفس غنی از ترکیب سدانولید بوده که به کاهش و بهبود بیماری روماتیسم می­پردازد.

۱۴. موجب آرامش­ اعصاب می­شود

کلسیم و منیزیم موجود در آب کرفس مانند آرام­بخش عمل کرده و می­تواند بی­خوابی را نیز درمان کند. پس اگر از بی­خوابی رنج می­برید، مصرف آب کرفس را در رژیم غذایی خود جای دهید.

۱۵. بینایی را بهبود می­بخشد

آب کرفس به دلیل وجود ویتامین A سلامت چشم را افزایش می دهد و از ابتلا به سایر بیماری­های چشم نظیر آب مروارید پیشگیری می­کند.

بهترین زمان خوردن آب کرفس

تا اینجا با ارزش غذایی و فواید آب کرفس آشنا شدیم و دانستیم که این نوشیدنی در تقویت بدن، حفظ سلامتی، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری­ها سودمند است. بهترین زمان برای خوردن آب کرفس، صبح و به صورت ناشتا است. این کار موجب می­شود حداکثر بهره را از خواص آب کرفس ببرید. برای کسانی که آب کرفس را با هدف لاغری میل می­کنند، خوردن آن به صورت ناشتا بیشتر توصیه می­شود.

طرز تهیه آب کرفس

حال که با خواص کرفس آشنا شدیم، بهتر است که طرز تهیه آب کرفس را نیز بدانیم. با ما در این بخش همراه باشید.

مواد مورد نیاز برای تهیه آب کرفس

توجه داشته باشید که با هر ۲ دسته کرفس، می­توانید آب کرفس مورد نیاز برای دو وعده را تهیه کنید. آب کرفس به تنهایی طعم خوبی ندارد، به همین دلیل می توانید آن را با دیگر میوه­ها مانند سیب، آناناس، خیار و هویج ترکیب کنید.

مواد اولیه مقدار
کرفس تازه ۱ یا ۲ دسته
آب لیمو ترش تازه (اختیاری) ۲ قاشق غذاخوری
سیب یا آناناس خرد شده اختیاری

 

ژل لاغری فوری و ضد سلولیت بدن هات چیلی تایوان

کاهش وزن و لاغری موضعی و همچنین درمان فوری سلولیت با کرم ضد سلولیت  ، فرم دهنده و لاغر کننده موضعی بدن هات چیلی میسر میشود.

ژل لاغری  و کاهش سایز و چربی سوز بدن با اثر فوری مخصوص بدن و شکم و پهلو هات چیلی ساخت کشور تایوان است.

کاهش سایز فوری و موضعی و چربی سوزی با قدرت بسیار بالا و با عملکردی بسیار فوری تنها با یک دوره مصرف با کرم لاغری هات چیلی برای بدن صورت میگیرد.

فرم دهی به بدن و لاغری شکم و پهلو و تمامی اندام بدن به صورت موضعی با ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی با اثردهی بالا بدون نیاز به وزش و رژیم سخت ممکن است.

این کرم لاغری فوری دارای اثردهی فوق العاده فوری و چربی سوزی سریع و فوری بدون داشتن ترکیبات شیمیایی مضر است.  

ژل لاغری فوری هات چیلی مخصوص خانم ها و آقایان است.
 ژل لاغری هات چیلی نیاز به ورزش و فعالیت های سخت برای لاغری ندارد .

البته می توان ژل لاغری موضعی هات چیلی  را برای اثربخشی بیشتر ورزش و رژیم لاغری به عنوان یک مکمل اثربخش مصرف کرد تا کاهش سایز بیشتر در زمان کوتاهتر داشت.

 خواص کرفس برای کمک به درمان دیابت

تحقیقات در این زمینه محدود است. کرفس حاوی آنتی اکسیدان هایی به نام فلاون است که به دلیل نقش آنها در کاهش سطح قند خون مورد مطالعه قرار گرفته است. برخی از کارشناسان معتقدند ویتامین K موجود در کرفس ممکن است خواص ضد دیابتی داشته باشد. ممکن است التهاب و حساسیت به انسولین مرتبط را کاهش دهد، که ممکن است منجر به بهبود متابولیسم گلوکز شود. با این حال، هیچ مدرک علمی در مورد مشابه وجود ندارد.شواهد حکایتی نشان می دهد که مصرف کرفس ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد. دیابت همچنین ممکن است توسط هلیکوباکتر پیلوری، باکتری که باعث مشکلات گوارشی می شود، تشدید شود.

از آنجایی که کرفس توانایی مبارزه با این باکتری را دارد، ممکن است در این زمینه نیز مفید باشد. با این حال، تحقیقات بیشتری برای اثبات این اثر مورد نیاز است. مطالعه ای که در ایران انجام شد نشان داد که عصاره دانه کرفس می تواند دیابت را در موش ها کنترل کند. بنابراین، برای اثبات همین موضوع، تحقیق روی انسان ها لازم است.

 

رژلب میبلین ویتامینه و مات کرمی اصل امریکا

میبلین تولید کننده انواع رژلب ارگانیک و ویتامینه ماندگار است.

رژلب میبلین ویتامینه، ارگانیک، بدون سرب و با دوام و ثابت بر روی لب است که در طول زمان بر روی لب و صورت پخش نمیشود.

مدل revitalizing رژلب میبلین امریکا برگرفته از عصاره دانه هسته انگور، موم عسل، روغن آرگان، آلوئه ورا، ویتامین ها، مرکبات و سایر ترکیبات ارگانیک طراوت و شادابی لب را حفظ می کند و رنگ های بینظیر آن بر روی لب برای مدت طولانی بدون پس دادن و پاک شدن ماندگار هستند.

این رژلب بدون سرب ماندگاری ۲۴ ساعته دارد.

این رژلب ویتامینه غنی شده با ویتامین E , A است.

رژلب میبلین اصل را می توانید از فروشگاه سلامتی و زیبایی تهیه کنید.

رژلب مات و کرمی میبلین امریکا در تنوع رنگ بسیار زیبا است و بر روی لب به نرمی می نشیند و از ایجاد چین و چروک و خطوط لب جلوگیری می کند و بافت کرمی و لطیف و لبریشمی را بر روی لب ها ایجاد می کند که به راحتی از زوی لب ها پاک نشده و مناسب مجالس و مهمانی هاست.

این رژلب مات کرم و ویتامینه دارای دوام و پایداری بی نظیر است که میتواند بهترین گزینه برای مهمانی و مجالس باشد و زیبایی لبهایتان را چند برابر کند.

همچنین رژلب ویتامینه میبلین لب ها را برجسته و زیبا نمایان می کند.

خواص کرفس برای تقویت ایمنی

کرفس حاوی ویتامین C  است. این ماده مغذی ممکن است ایمنی را تقویت کند. آنتی اکسیدان های موجود در کرفس نیز می توانند در بهبود ایمنی شما نقش داشته باشند. مشخص شده است که سلول های متعدد سیستم ایمنی برای عملکرد بهینه و پیشگیری از بیماری به ویتامین C وابسته هستند. همچنین مشخص شده است که مکمل ویتامین C باعث افزایش غلظت ایمونوگلوبولین ها در خون می شود که ترکیبات کلیدی سیستم ایمنی هستند. با این حال، برای درک این مزیت کرفس به تحقیقات بیشتری نیاز است.

 

برنزه کننده فوری و ماندگار فلورسان روسیه

 کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان در کنار برنزه کردن پوست، آن را مرطوب و ویتامینه میکند و همچنین پوست را نرم، لطیف و جوان حفظ می کند که این خاصیت این لوسیون برنزه را برای انواع پوست حتی پوست های حساس به منظور برنزه شدن بهترین انتخاب کرده است

فلورسان از تأثیرات خشکی، پوسته پوسته شدن و چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مناسب برای برنزه شدن پوست به همراه محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و اشعه دستگاه سولاریوم است.  


مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، اسپری برنزه کننده فلورسان با ترکیبات منحصربفرد خود رنگ برنزه ی طلایی تیره و زیبایی روی پوست می گذارد
 و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید که تا ۴ ماه ماندگار است و در عین حال طراوت و شادابی پوست را حفظ میکند و مانع از آسیب دیدگی و سوختگی پوست میشود. 

مواد و ترکیبات ارگانیک و طبیعی به کار رفته و آنتی اکسیدان های موجود در این کرم برنزه، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید وپوست را نرم و لطیف و برنزه یکدست طبیعی می کند.

این لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب کمک به آبرسانی پوست می کند. برنزه کننده فلورسان محصولی ارگانیک و ویتامینه برای برنزه کردن پوست، ساخت کشور روسیه است.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

ماسک آب برنج برای پوست یکی از روش‌های پرطرفدار و موثر مراقبت پوستی است. این ماسک از طریق تسکین و آرامش دادن به پوست، باعث بهبود سلامت آن می‌شود. ماسک آب برنج حاوی خواص ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی قوی است که به عنوان یک راه حل ساده و موثر برای مراقبت از پوست به شمار می‌رود. همچنین، استفاده از ماسک آب برنج می‌تواند باعث ترمیم و بازسازی پوست شده و باعث جلوگیری از خشکی و آسیب به پوست می‌شود. 

۱- آب برنج جوشیده

در این روش، مقداری برنج را بشویید و در یک ظرف بریزید. ۴ برابر برنج را آب بریزید و با هم بجوشانید. سپس برنج را صاف کنید. هم از برنج پخته شده و هم از آب برنج می‌توانید به عنوان ماسک صورت برای رفع جای جوش و روشن شدن پوست استفاده کنید. زمان ماندگاری آب برنج در یخچال، یک هفته است.

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو ارگانیک بایوفول کانادا

۲- آب برنج خیسانده شده

در این روش، مقداری برنج ایرانی بشویید و در یک کاسه بریزید. در حدی که روی برنج را آب بپوشاند، مقداری آب اضافه کنید. حدود ۳۰ دقیقه صبر کنید. سپس برنج را آبکش کرده و آب را از برنج جدا کنید. آب برنج شما آماده است و می‌توانید آن را به عنوان ماسک برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوستی استفاده کنید.

ماسک کراتینه مو و ضد موخوره اولتراشاین بایوفول کانادا

۳- آب برنج تخمیر شده

در این روش، می‌توانید به هر یک از دو روش بالا، آب برنج را آماده کنید. سپس آب برنج را در یک بطری دربسته در دمای اتاق بگذارید. یک یا دو روز صبر کنید تا آب برنج شروع به ترش شدن کند. سپس آن را در یخچال بگذارید. از این آب برنج، به عنوان ماسک صورت برای جوانسازی و شادابی پوست و سفیدی و روشن شدن پوست می‌توانید استفاده کنید.

طریقه استفاده از ماسک آب برنج برای پوست

در تمام این روش‌ها، از آب برنج به تنهایی می‌توانید روی پوست استفاده کنید. آب برنج را روی پوست تمیز بمالید و بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با آب سرد بشویید.

۴- ماسک آب برنج برای سفیدی پوست

برای روشن شدن پوست و از بین رفتن لکه‌ها و در نتیجه سفیدی پوست، می‌توانید ماسک آب برنج را درست کنید.

شامپو رشد مو فوری و ضد ریزش مو بایوفول کانادا

مواد لازم:

  • آب برنج: ۳ قاشق غذاخوری
  • کشک: ۲ قاشق غذاخوری
  • عسل: ۱ قاشق غذاخوری

روش تهیه ماسک آب برنج برای روشن شدن پوست

برای درست کردن این ماسک با لعاب برنج ایرانی، در یک کاسه، آب برنج را با کشک و عسل ترکیب کنید تا حالت خمیری بگیرد. ماسک را روی پوست خشک و تمیز بمالید و صبر کنید تا به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند و خشک شود. بعد از خشک شدن، صورت خود را با آب سرد بشویید و خشک کنید. عسل و کشک را می‌توانید از افق کوروش بخرید؛ آنلاین، تلفنی یا حضوری.

برنزه کننده فوری و ماندگار فلورسان روسیه

۵- ماسک برنج پخته برای احیای پوست

این ماسک با برنج ایرانی که مناسب پوست‌های خشک، حساس و آسیب‌دیده است، خاصیت مرطوب کنند‌گی، تغذیه‌کننده و روشن‌کننده پوست دارد. این ماسک، پوست را ترمیم کرده و آن را آبرسانی می‌‎کند.

مواد لازم:

  • برنج پخته شده: ۲ قاشق غذاخوری
  • روغن نارگیل: ۱ قاشق چای‌خوری
  • آب پرتقال تازه: ۲ قاشق چای‌خوری

طرز تهیه و استفاده از ماسک برنج پخته

برنج را در آب بجوشانید تا کاملا نرم شود. بعد از آبکش و له کردن آن، روغن نارگیل را اضافه کرده و خوب هم بزنید تا یک خمیر یکدست داشته باشید. در نهایت، آب پرتقال را به آن اضافه کرده و با ترکیب مخلوط کنید.

ماسک را روی پوست تمیز صورت خود بمالید. اجازه دهید به مدت ۲۰ دقیقه، ماسک روی پوستتان بماند. سپس پوست خود را با آب سرد و یک پاک کننده ملایم شست‌وشو دهید. پوست را خشک کرده و کرم آبرسان یا مرطوب کننده ملایم روی پوستتان بمالید.

ماسک ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

۶- ماسک آب برنج برای لک صورت

برای از بین بردن لکه‌های ناشی از آفتاب سوختگی یا لکه‌های به جا مانده از جای جوش و آکنه، می‌توانید از ماسک‌ آب برنج به تنهایی یا با ترکیب آب برنج با مواد دیگر استفاده کنید.

مواد لازم:

  • آب برنج: ۳ قاشق غذاخوری
  • سیب زمینی: ۱ عدد
  • آرد برنج: به میزان کافی

روش تهیه و طرز استفاده از ماسک آب برنج برای لک صورت

برنج را بشویید و در آب بجوشانید. آب برنج را کنار بگذارید. سیب زمینی را بشویید و رنده کنید. سیب زمینی رنده شده را بفشارید تا آب آن جدا شود. سپس آب سیب زمینی را با آب برنج مخلوط کنید. آرد برنج را هم به تدریج اضافه کنید. خمیر به دست آمده را روی پوست تمیز بمالید و ۲۰ دقیقه بعد، صورتتان را با آب سرد بشویید.

 



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

خواص درمانی گشنیز

قبل از بررسی این موضوع که گشنیز برای چی خوبه ابتدا باید با ویژگی‌های این گیاه مفید آشنا شویم. گشنیز گیاهی بسیار خوش عطر است که به شکل‌های مختلف از آن استفاده می‌شود. برگ، ساقه و تخم گشنیز دارای خواص مختلفی است و سرشار از ویتأمین‌ها و مواد معدنی هستند. خواص درمانی این گیاه به اندازه‌ای است که به آن لقب گیاه معجزه‌آسا داده شده است. از گشنیز برای کاهش میزان کلسترول خون، مشکلات پوستی، تنظیم فشارخون، درمان التهاب و ... استفاده می‌شود.گشنیز گیاهی همه فن حریف و بسیار کاربردی است. 

 

از این گیاه هم به عنوان ادویه و هم به صورت چاشنی برای غذا‌های مختلف استفاده می‌شود. نام علمی گشنیز کوریاندروم ساتیوم ال است و به صورت‌های مختلف خام یا خشک شده قابل استفاده است. گشنیز دارای 11 ماده از روغن‌های اسانسی، مواد معدنی، ویتأمین‌ها و 6 نوع اسید است. 

 

سبزی گشنیز یک گیاه بسیار مفید و بسیار خاصیت است که در انواع غذا‌ها و دارو‌های گیاهی از آن استفاده می‌کنند. گشنیز حاوی ویتامین‌های A، C،B6  است و دارای مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم، کلسیم و منیزیم است. گشنیز همجنین حاوی فیبر است. سبزی گشنیز داروی معده است و به هضم غذا کمک می‌کند. درمان سوء هاضمه، سلامت کبد چرب و رفع نفخ از دیگر خواص تخم گشنیز است.

20 خاصیت دارویی تخم گشنیز

1. می تواند به کاهش قند خون کمک کند

قند خون بالا یک عامل خطر برای دیابت نوع 2 است دانه، عصاره و روغن گشنیز می تواند به کاهش قند خون کمک کند. در حقیقت، افرادی که قند خون پایینی دارند یا از داروهای دیابت استفاده می کنند، باید در مصرف گشنیز احتیاط کنند زیرا در کاهش قند خون بسیار موثر است.

یک مطالعه بر روی موش های چاق و مبتلا به قند خون بالا نشان داد که یک دوز واحد ( 20 میلی گرم در وزن کیلوگرم) از عصاره دانه گشنیز، طی 6 ساعت قند خون را 4 میلی مول در لیتر کاهش می دهد و شبیه به اثرات داروی قند خون گلی بن کلامید می باشد.

یک مطالعه مشابه نشان داد که همان دوز عصاره دانه گشنیز باعث کاهش قند خون و افزایش ترشح انسولین در موش های دیابتی می شود.

2. سرشار از آنتی اکسیدان های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

گشنیز سرشار از آنتی اکسیدان هایی می باشد که از آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری می کنند. این ترکیبات شامل ترپینن، کوئرستین و توکوفرول ها هستند که اثرات ضدسرطانی و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن را دارند.

یک مطالعه آزمایشگاهی نشان داد که آنتی اکسیدان های موجود در عصاره دانه گشنیز باعث کاهش التهاب و کاهش رشد سلول های سرطانی ریه، پروستات، سینه و روده بزرگ می شوند.

3. برای سلامت قلب مفید می باشد

برخی از مطالعات حیوانی و لوله آزمایش نشان می دهد که گشنیز می تواند عوامل خطر بیماری قلبی مانند فشار خون بالا و سطح کلسترول LDL (بد) را کاهش دهد. به نظر می رسد عصاره گشنیز به عنوان ادرارآور عمل می کند و به بدن شما کمک می کند تا سدیم و آب اضافی را دفع کند و این امر می تواند فشار خون شما را کاهش دهد.


۴. هضم بهتر

استاد علوم پزشکی در بیمارستانی در کلکته درباره تأثیر تخم گشنیز در هضم بهتر غذا می‌گوید:

    تخم گشنیز ویژگی‌های آنتی‌اکسیدانی دارد و نوعی فیبر رژیمی است و باعث می‌شود کبد درست کار کند و حرکات روده را بهبود می‌بخشد. تخم گشنیز به تولید ترکیبات و مایعات گوارشی همچون اسیدهای صفراوی نیز کمک کرده و فرایند هضم و جذب را تسهیل می‌کند. هر زمان دچار سوء‌هاضمه شدید، می‌توانید کمی تخم گشنیز به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید. مسلما نتیجه خوبی از آن می‌گیرید.

همچنین به‌نظر متخصصان تغذیه، «تخم گشنیز طعم بسیار مطبوعی به غذا می‌دهد و فرایند هضم را آسان می‌کند. تخم گشنیز منبع خوبی از فیبر، فسفر و کلسیم است.»

در ضمن، تخم گشنیز نفخ را درمان می‌کند و با بهبود فعالیت آنزیم تریپسین، که نوعی آنزیم لوزالمعده است، پروتئین‌های موجود در روده کوچک را تجزیه می‌کند. روغن تخم گشنیز نیز به‌دلیل خواص ضدباکتریایی خود سندروم دردناک روده تحریک‌پذیر را تسکین می‌دهد.

تخم گشنیز در درمان تهوع و اسهال نیز مؤثر است. با نوشیدن دمنوش تخم گشنیز (که با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در آب‌ جوش دم کشیده است) می‌توانید از فواید آن بهره‌مند شوید.

۵. کنترل کلسترول

مقدار کلسترول یا وضعیت چربی‌های بدن معمولا موضوعی نگران‌کننده است. اگر می‌خواهید از سطح کلسترول بدنتان بکاهید و آن را کنترل کنید، استفاده از تخم گشنیز بهترین گزینه است.

بنا بر نظر یکی از پزشکان بیمارستانی در کلکته، تخم گشنیز حاوی ترکیبی به‌نام کوریاندرین (Coriandrin) است که فرایند هضم چربی را کنترل می‌کند و در نهایت موجب کاهش کلی کلسترول و تری‌گلیسیرید در بافت‌های بدنمان شود.

در طب سنتی آیورودا، تخم گشنیز اثر قدرتمندی در نحوه هضم غذا در بدن و جذب چربی دارد. به همین دلیل، معمولا برای کنترل سطح کلسترول خون مصرف تخم گشنیز توصیه می‌شود. در ضمن، تخم گشنیز مقدار کلسترول خوب را نیز افزایش می‌دهد.

۶. درمان سرماخوردگی و آنفولانزا

ویتامین C آنتی‌اکسیدانی قوی است که برای سلامتی بدن و پوست زیبا بسیار مهم است. تخم گشنیز انواع بسیاری ویتامین از جمله اسید فولیک، ویتامین A و بتاکاروتن و مهم‌تر از همه ویتامین C دارد. برگ و تخم گشنیز تقریبا ۳۰ درصد مقدار توصیه‌شدۀ روزانۀ ویتامین C را که در درمان سرماخوردگی و آنفولانزا مؤثر است تأمین می‌کند.


۷. پیشگیری از قاعدگی نامنظم

زنانی که به جریان شدید قاعدگی مبتلا هستند باید به‌طور منظم به رژیم غذایی‌شان تخم گشنیز اضافه کنند. یکی از پزشکان بیمارستانی در کلکته می‌گوید:

    تخم گشنیز حاوی محرک‌های طبیعی است که موجب ترشح غدد درون‌ریز بدن و تعادل هورمونی می‌شود که آن به‌نوبه‌ خود از دردهای مربوط به چرخه قاعدگی و جریان شدید خون می‌کاهد.

رژلب میبلین ویتامینه و مات کرمی اصل امریکا


۸. افزایش سلامت قلب

همان طور که گفته شد، تخم گشنیز کلسترول بد را کاسته و نوع خوب آن را افزایش می‌دهد و در عین حال، از تجمع پلاکت‌های انسانی در خون پیشگیری می‌کند. تجمع پلاکت‌های خون در سرخرگ‌های بدن به اختلال در جریان خون در قلب و در نهایت حمله قلبی منجر می‌شود.

تخم گشنیز نقش مهمی در سوخت‌وساز چربی‌های موجود در انسان داد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تخم این گیاه مقدار فشار خون را تنظیم می‌کند. خواص آنتی‌اکسیدانی تخم گشنیز نیز فشار خون را کاهش می‌دهد. در واقع، تخم گشنیز با بازکردن رگ‌های خونی، از فشار خون می‌کاهد.

ژل لاغری فوری و ضد سلولیت بدن هات چیلی تایوان


۹. درمان التهاب مفاصل

تخم گشنیز با پیشگیری از فعالیت سیتوکین التهاب‌آور در غشای زلاله‌ای، التهاب مفاصل را تسکین می‌دهد. این غشا سطح درونی مفصل را می‌پوشاند. از تخم گشنیز می‌توان به‌شکل استعمال خارجی و ضماد نیز استفاده و دردهای التهاب مفاصل را درمان کرد. دو ترکیب مهم سینه اُل (Cineole) و اسید لینولئیک خواص ضدروماتیسمی و ضدآرتروز دارند.

کرم حجم دهنده باسن میبلین آمریکا


۱۰. درمان ورم ملتحمه (قرمزی چشم)

پژوهشی نشان داده است تخم گشنیز خارش چشم (یکی از علائم اصلی ورم ملتحمه) را درمان می‌کند. در این پژوهش، خارش چشم و قرمزی چشم داوطلبان آزمایش پس از استفاده از اسپری تخم گشنیز برطرف شد. ویژگی‌های ضدباکتریایی تخم گشنیز از چشم‌ها در برابر بیماری‌های مسری مانند ورم ملتحمه محافظت می‌کند.

برای درمان ورم ملتحمه، چشم‌هایتان را با جوشانده تخم گشنیز شست‌وشو دهید. برای بهبود دید چشم‌ها، یک قطره آب تخم گشنیز را که در آب خیسانده‌اید در چشم‌ها بچکانید و برای خلاص‌شدن از بیشتر مشکلات چشمی، هر روز با معده خالی، آب گشنیز بنوشید.
تخم گشنیز همراه خوبی برای لیمو، سیب و گلابی است. اگر به‌دنبال طعم‌دهی غذایتان هستید، از تخم گشنیز در ترکیب با مرکباتی چون پرتقال یا گریپ‌فروت استفاده کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

گلاب، مایعی معطر و خوشبو بوده که طی فرایند تقطیر با بخار گلبرگ‌های گل محمدی به دست می‌آید. به علت پی بردن خواص گلاب برای پوست، از آن برای تهیه محصولات مراقبت پوستی و عطرها و طعم دار کردن غذا استفاده می‌شود. تولید و استفاده از گلاب به قرون وسطی بر می‌گردد. یکی از مهم‌ترین خواص گلاب برای چاقی صورت است.

به جز استفاده از گلاب در مصارف آشپزی و محصولات زیبایی، مردم خاورمیانه (به خصوص ایرانی‌ها) از آن به جهت مقاصد دارویی هم استفاده می‌کنند. چندین فرآورده جانبی از گلاب به دست می‌آید.

این ماده دارای ۱۰ تا ۵۰ درصد روغن گل سرخ بوده که یکی از مهم‌ترین فراورده‌های جانبی گل محمدی بوده و از تقطیر گلبرگ‌های آن به دست می‌آید. باتوجه به اینکه گل محمدی دارای مقدار بسیار کمی روغن می‌باشد، روغن گل سرخ به دست آمده از آن، یکی از گران‌ترین روغن‌های گیاهی در جهان است.

گل و گلبرگ‌های خشک شده هم از دیگر محصولات جانبی این ماده بوده و غالبا از آن‌ها برای مصارف خوراکی و بهبود مشکلات گوارشی استفاده می‌شود. دیگر فرآورده‌های گل محمدی عبارتند از میوه گل سرخ، عصاره هیدروسول، عصاره تام، عصاره اتانولی، عصاره آبی و عصاره کلروفرمی.

گل و گلبرگ های خشک شده نیز از سایر محصولات جانبی این ماده است و اغلب از آنها برای مصارف خوراکی و بهبود مشکلات گوارشی استفاده می شود. سایر فرآورده های گل محمدی عبارتند از میوه گل سرخ، عصاره هیدروسول، عصاره تام، عصاره اتانولی، عصاره آبی و عصاره کلروفرمی. 

تعادل چربی پوست

گلاب می‌تواند چربی طبیعی پوست را کنترل کند. در واقع گلاب به سلول‌های پوست کمک می‌کند تا تغذیه‌رسانی کافی به آنها صورت گیرد. در این صورت سلول‌های پوستی سالم و هیدراته می‌مانند.

کمک به بسته شدن منافذ باز پوست

یکی دیگر از خواص گلاب برای پوست صورت کمک به بسته شدن منافذ باز پوست است. گلاب به شفاف شدن و تعادل چربی پوست کمک کرده و منافذ بزرگ شده پوست را به حداقل می‌رساند. به طور کلی گلاب این قابلیت را دارد که بافت پوست را بهبود بخشد.

صاف و سفت شدن پوست

گلاب به شما کمک می‌کند تا ظاهر پوستتان صاف به نظر برسد و پوست شما قوام کافی را داشته و سفت باشد. همچنین برای کاهش لک و چین و چروک هم می‌توانید از گلاب بهره بگیرید.

رطوبت‌رسانی به پوست با گلاب

گلاب پوست را مرطوب نگه می‌دارد. اگر به دنبال یک آبرسان طبیعی هستید که از خشکی پوست شما جلوگیری کند، استفاده از گلاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگر گلاب را به لب خود هم بمالید، ظاهر لب نرم‌تر و صاف‌تر به نظر خواهد رسید. برای اینکه از خشکی پوست و در نتیجه چین و چروک جلوگیری کنید، باید پوست خود را هیدراته نگه دارید و برای این هدف، گلاب ایده‌آل است.

کاهش علائم پیری

با استفاده از گلاب می‌توانید خطوط ریز روی چهره خود را کاهش دهید. گلاب با کاهش آسیب سلولی از بروز چین و چرک جلوگیری می‌کند.

خواص گلاب برای پوست

1) کمک به تسکین پوست تحریک شده

یکی از مهم ترین خاصیت گلاب، خاصیت ضد التهابی بسیار قوی آن است. این خاصیت می تواند به درمان بیماری‌های متعدد داخلی و خارجی بدن کمک کند. گلاب حتی ممکن است تحریک پوست ناشی از اگزما ( Eczema ) یا بیماری رزاسه (Rosacea) را نیز تسکین دهد.

2) کاهش قرمزی پوست

گلاب به عنوان یک محصول زیبایی طی هزاران سال استفاده می شده است؛ بنابراین جای تعجب ندارد اگر بگوییم این ماده باعث زیبا شدن چهرۀ شما و کاهش قرمزی پوست می شود. خواص ضد باکتریایی گلاب می تواند باعث کاهش آکنه ( Acne ) و خاصیت ضد التهابی آن باعث کاهش قرمزی پوست و پُف صورت شود.

3) خاصیت آنتی اکسیدانی

گلبرگ ها و روغن گل سرخ، حاوی آنتی اکسیدان های بسیار قوی هستند که به محافظت از سلول ها در مقابل آسیب کمک می کنند. مطالعات نشان می دهند، این آنتی اکسیدان ها پتانسیل مهار پراکسیداسیون لیپیدها (که باعث ایجاد محافظت سلولی می شوند) را دارند.

4) بهبود بریدگی، زخم و سوختگی

یکی از خواص گلاب برای پوست ضد عفونی کنندگی و ضد باکتریایی است. این خاصیت گلاب می تواند علاوه بر بهبود سریع تر زخم ها، به تمیز نگه داشتن و مقابله با عفونت های ناشی از بریدگی و سوختگی کمک کرده و همچنین روند بهبود بریدگی، سوختگی و حتی جای زخم را تسریع کند.

5) خاصیت ضد پیری

گلاب اغلب در محصولات آرایشی به منظور کاهش چین و چروک پوست صورت استفاده می شود؛ چرا که این ماده دارای اثرات ضد پیری است. استفاده از گلاب به صورت موضعی علاوه بر تسکین پوست تحریک شده؛ ممکن است بروز چین و چروک را نیز کاهش دهد.

ماسک ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

6) خاصیت ضد میکروبی

اسانس روغنی گل سرخ دارای خاصیت ضد میکروبی است. تحقیقات نشان می دهند که اسانس روغنی و عصارۀ تام گلاب، دارای خاصیت ضد باکتریایی قوی در مقابل سویه های استافیلوکوک اورئوس (عامل ایجاد آکنه)، باکتری اشرشیا کلای، کروموباکتریوم ویولاسوم و چندین نوع باکتری دیگر است. از آنجایی که گلاب حاوی روغن گل سرخ است، به سالم ماندن پوست شما نیز کمک می کند.

همچنین این ماده علاوه بر این ها باعث طراوت و نرمی پوست می شود. افراد اغلب از خواص گلاب برای پوست  به عنوان تونر و برای کاهش سیاهی دور چشم ، تسکین آفتاب سوختگی و آبرسانی پوست استفاده می کنند.

پوست سالم با اسانس روغنی گل سرخ

اسانس روغنی گل سرخ، یکی از موادی است که در تهیه گلاب به‌کار رفته و خاصیت ضد میکروبی دارد. تحقیقات نشان می‌دهند که این اسانس روغنی و عصاره‌ی کلی گلاب، قابلیت مقابله با سویه‌های مختلف باکتری ها را دارند. این موضوع باعث می‌شود تا گلاب به سلامت پوست شما کمک کند.

گلاب: درمانگر قدرتمند التهاب‌ها

گلاب با داشتن خاصیت ضدالتهابی قوی، می‌تواند در درمان بیماری‌های داخلی و خارجی بدن مفید واقع شود. از جمله بیماری‌هایی که می‌توان با استفاده از گلاب تسکین داد، اگزما و بیماری رزاسه است.

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو ارگانیک بایوفول کانادا

 

گلاب: منبعی برای طراوت و نرمی پوست

گلاب، علاوه بر خواص گوناگونی که دارد، می‌تواند باعث طراوت و نرمی پوست شود. این خاصیت موجب شده است که افراد اغلب از گلاب به عنوان تونر، برای کاهش سیاهی دور چشم، تسکین آفتاب‌سوختگی و آبرسانی پوست استفاده کنند.

ماسک کراتینه مو و ضد موخوره اولتراشاین بایوفول کانادا

پاک‌کننده طبیعی صورت با گلاب

برای آنان که علاقمند به تهیه یک پاک‌کننده طبیعی صورت در خانه هستند، دستورالعمل زیر می‌تواند کمک کننده باشد. شما می‌توانید یک فنجان گلاب را با دو قاشق غذاخوری صابون کاستیل ترکیب کنید و در صورت تمایل، یک کپسول ویتامین E را اضافه کنید. این محلول می‌تواند به عنوان یک پاک‌کننده طبیعی صورت استفاده شود.

شامپو رشد مو فوری و ضد ریزش مو بایوفول کانادا

محلول آرامش‌بخش گلاب و ریحان

برای تهیه یک محلول خنک‌کننده و آرامش‌بخش، می‌توانید ۱۰ تا ۱۵ برگ ریحان را کوبیده و له کرده و به ۲۰۰ میلی‌لیتر گلاب اضافه کنید. مخلوط به دست آمده را در یک بطری بریزید و به مدت چند ساعت درون یخچال نگه دارید. سپس، با اسپری کردن آن روی نقاط آسیب‌دیده پوست، می‌توانید از خواص خنک کننده و درمان‌کننده آفتاب‌سوختگی و لکه‌های قرمز پوست استفاده کنید.

مرطوب‌کننده طبیعی گلاب و روغن نارگیل

برای هر نوع پوستی – از پوست‌های حساس و خشک گرفته تا پوست‌های چرب و مختلط – نیاز به مرطوب‌کننده‌ای با کیفیت وجود دارد. شما می‌توانید با ترکیب یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل بکر (جامد) و سه قاشق غذاخوری گلاب، یک مرطوب‌کننده طبیعی تهیه کنید. این مخلوط، به شدت پوست را مرطوب می‌کند و همچنین به پوست شادابی می‌بخشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

از مهم ترین دلایل ریزش مو به غیر از تغییر فصل می توان به کمبود ویتامین ها در بدن اشاره کرد. جو دو سر سرشار از ویتامین ها و املاحی است که در رشد و تقویت مو بسیار موثر هستند. بیوتین که به نام B7 یا H شناخته شده و جزء ویتامین‌های گروه B است، تاثیر زیادی در رشد و تقویت مو  دارد. در جو دو سر املاح دیگری مثل آهن و فسفر به مقدار زیاد وجود دارد که  باعث تقویت فولیکول‌های مو می شود. پس اگر مشکل ریزش موی شما به دلیل کمبود ویتامین ها و به خصوص بیوتین است حتما این مطلب را بخوانید.

جو دو سر و جلوگیری از ریزش مو

جو دوسر نقش مهمی در جلوگیری از ریزش مو دارد.محققان معتقدند استفاده از جو دو سر در غذاهای روزانه و البته استفاده از ماسک آن در جلوگیری از ریزش مو تاثیر زیادی دارد. جوی دو سر را در صبحانه ، ناهار و شام به انواع مختلف میل کنید.  برای تهیه ماسک موی جو دوسر هم کار سختی ندارید. یک قاشق غذا خوری جو دوسر را با  شیر تازه و شیر بادام در یک ظرف بریزید و تمام مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیری یکدست درست شود. حواستان باشد قبل استفاده از این ماسک موهایتان را شانه کنید تا درهم و گره خورده نباشند. ماسک را روی موهایتان بزنید و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه با آب ولرم بشویید. ماسک جو دو سر می‌تواند میزان چربی تار مو و پوست سر را کنترل کند و با حذف چربی غیر ضروری مو و پوست سرتان مانع از چرب شدن زود به زود موها و در نتیجه ریزش موهایتان شود.

جو دو سر و درمان شوره سر

ویتامین های موجود در جو دو سر و البته املاحی که دارد در درمان شوره سر هم تاثیر زیادی دارد. برای درمان شوره سر، فقط به یک فنجان جودوسر نیاز دارید. می توانید با استفاده از بلغور جو دوسر یک ماسک فوق العاده بسازید. بلغور جو دو سر را درون مخلوط کن بریزید و آن را به صورت پودر در بیاورید. پودر به دست آمده را با ۲ فنجان آب جوش مخلوط کنید و خوب هم بزنید.  بعد از  ۱۰ دقیقه مخلوط را صاف کنید و داخل ظرفی بریزید. به این ترکیب یک قاشق غذاخوری آب لیمو و ۱ قاشق چایخوری سرکه سیب اضافه کنید و خوب هم بزنید. برای اینکه ماسک موی شما قوی تر شود حدود ۲۰ قطره روغن زیتون به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. می توانید کل ترکیب را درون یک بطری شامپو خالی بریزید. برای استفاده از این معجون بی نظیر موها را با آب ولرم نمدار کنید و آن را روی پوست سرتان بریزید و بگذاریدحدود ۲ دقیقه روی موها باقی بماند.. شامپو یا ماسک موی جو دوسر، خارش پوست سر، چربی و آلودگی های باقی مانده روی مو را از بین می برد و دیگر اجازه نمی دهد شوره های سفید روی مو ظاهر شود.

جو دو سر و زیبایی و درخشندگی مو

مواد موجود در جو دو سر به زیبایی  و درخشندگی مو نیز کمک می کند. ۳ قاشق غذاخوری جو دو سر را  با نصف پیمانه شیر و ۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل و عسل مخلوط کنید و  مواد به دست آمده را مثل  ماسک روی مو و پوست سرتان بمالید و بعد از ۳۰ دقیقه موها را بشویید. این ماسک باعث درخشش مو شده و همچنین حالتی ابریشمی به موها می بخشد. با این کار به رطوبت رسانی موهای خود نیز کمک می کنید. جو دو سر به لطافت و تازگی موهای دکلره شده و رنگ شده هم کمک می کند.

فقط کافی است مقداری جودوسر آسیاب شده را روی پوست سرتان مالش دهید و با استفاده از یک برس، موهایتان را به آرامی شانه کرده تا جوهای اضافی پایین بریزد. بعداز ۱۰ دقیقه می توانید موها را با یک شامپو که حاوی نرم کننده است، بشویید.

بهبود ظاهر مو

ظاهر موهای شما به اندازۀ استحکام آنها حائز اهمیت است. تمام آنچه برای استفاده از جو دوسر جهت بهبود ظاهر مو نیاز دارید 3 قاشق غذاخوری جو ساده، نصف پیمانه شیر و 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل و عسل است. مواد گفته شده را خوب با هم مخلوط کنید. سپس ماسک را روی مو و پوست سرتان بمالید و بعد از 30 دقیقه موهایتان را مانند معمول شامپو کنید. این ماسک باعث درخشش مو شده و همچنین حالتی ابریشمی به موهای شما می بخشد. با این کار به رطوبت رسانی موهای خود نیز کمک می کنید. علاوه بر این ماسک مو حاوی عصاره جوی دوسر لافارر می تواند به افزایش حجم و حالت پذیزی بهتر موها کمک کند.

خواص جو دوسر برای موهای بلوند

اگر موهایی بلوند دارید جای نگرانی نیست. جو آسیاب شده به عنوان یک شامپوی خشک می تواند به زیبایی موهای بلوند شما بیافزاید. فقط کافی است مقداری جودوسر آسیاب شده را روی پوست سرتان مالش دهید و با استفاده از یک برس، موهایتان را به آرامی شانه کرده تا جوهای اضافی را پایین بریزید.

برنزه کننده فوری و ماندگار فلورسان روسیه

خاصیت جو پرک برای لاغری و کاهش وزن

جو پرک سرشار از فیبر است که باعث کاهش اشتها می‌شود و با جلوگیری از پرخوری، شاخص توده بدنی شما را کاهش داده و به لاغری و کاهش وزن کمک می کند.

پیشنهاد می شود که افراد چاق، جو دوسر پرک را هر روز به عنوان صبحانه به رژیم غذایی خود اضافه کنند تا زودتر نتیجه بگیرند؛ شما می توانید جو دوسر پرک را برای تهیه پنکیک صبحانه، غلات صبحانه با انواع میوه های تازه مانند بلوبری، انبه، آناناس، انگور، موز، میوه های خشک شده و مغزیجات استفاده کنید.

خاصیت جو پرک برای نوزادان و کودکان

گفته می شود که اگر به نوزاد پس از 5 ماهگی جو پرک داده شود، به دلیل خواص ضد التهابی که دارد خطر ابتلا به آسم در دوران کودکی را کاهش می دهد.

کرم حجم دهنده باسن میبلین آمریکا

درمان علائم یائسگی با استفاده از جو پرک

جو پرک حاوی مقادیر بالای ترکیبی پلی فنلی به نام لیگنان است که در واقع نوعی فیتو استروژن بوده و با بهبود هورمون ها در دوران یائسگی به درمان علائم آن از جمله گر گرفتگی کمک می کند.

ژل لاغری فوری و ضد سلولیت بدن هات چیلی تایوان

جو پرک برای کمک به درمان یبوست

مقادیر بالای فیبر موجود در جو پرک و همچنین بلغور جو دوسر به بهبود حرکات روده کمک کرده و یبوست را درمان می کند.

رژلب میبلین ویتامینه و مات کرمی اصل امریکا

کمک به درمان قند خون و دیابت با استفاده از جو پرک

جو دوسر شاخص گلیسمی پایینی دارد، همچنین مقادیر بالای فیبر موجود در آن به تنظیم سطح قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک می کند.

خاصیت جو پرک برای کمک به بدنسازان

جو پرک مقادیر بالای پروتئین و کربوهیدرات دارد؛ کربوهیدرات های موجود در جو دوسر به افزایش انرژی مورد نیاز ورزشکاران برای تمرینات ورزشی و بدنسازی کمک می کند.

متخصصان توصیه کرده اند که ورزشکاران 30 تا 60 دقیقه قبل از شروع تمرینات ورزشی یک وعده حاوی جو پرک مصرف کنند؛ شما می توانید پنکیک صبحانه، غلات صبحانه و یک کاسه سوپ کدو با جو دوسر پرک استفاده کنید.

کمک به کاهش کلسترول خون با استفاده از جو پرک

تحقیقات در دانشگاه هاروارد نشان می دهد که مقادیر بالای بتاگلوکان که در واقع همان فیبر موجود در جو پرک است و همچنین آنتی اکسیدان های موجود در آن به کاهش کلسترول خون بالا کمک می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

خواص زردچوبه چه از نظر سلامتی و دارویی و چه از نظر زیبایی و درمان پوست و مو بسیار زیاد است و می‌توان آن را در شکل‌های مختلفی استفاده کرد. می‌توان این گیاه خوش رنگ و مفید را به طور مستقیم روی پوست بدن و صورت مالید و از فواید بی‌نظیر آن بهره برد و یا از آن ماسک زردچوبه درست کرد و برای درمان و زیبایی پوست از آن بهره برد.

 

۱. ماسک زردچوبه برای روشن شدن پوست و پاکسازی پوست

همانطور که گفتیم زردچوبه برای زیبایی پوست بسیار مفید است و از آن می توان برای پاکسازی پوست استفاده های بسیاری برد.

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک زردچوبه و دارچین

  • یک قاشق چایخوری زردچوبه
  • یک قاشق پودر دارچین
  • دو قاشق روغن زیتون
  • نصف قاشق چایخوری نمک و شکر

دستورالعمل تهیه ماسک

– یک قاشق چایخوری پودر زردچوبه و پودر دارچین را با مقدار کافی روغن زیتون ترکیب‌کنید تا خمیرمانند شود. سپس با شکر یا نمک (نصف قاشق چایخوری) ترکیب‌کنید.
– برای چند دقیقه صورت و گردن را با خمیر مالش‌دهید
– صورتتان را با آب ولرم بشویید
-بهتراست از این اسکراب طبیعی یک یا دوبار در هفته استفاده‌کنید.

۲. ماسک زردچوبه برای درمان جوش

اگر به دنبال یک ماسک صورت فوق‌العاده برای از بین بردن جای آکنه هستید، نباید شیر، عسل و زردچوبه را نادیده بگیرید. شیر خام سرشار از اسید لاکتیک است. بنابراین، به عنوان یک لایه‌بردار ملایم در نظر گرفته می‌شود. شیر خام همچنین حاوی خواص ضد پیری است. بنابراین، استفاده منظم از آن به صورت موضعی می‌تواند پوست شما را بی‌عیب و نقص و جوان کند. زردچوبه برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می‌شود، زیرا دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتری و آنتی‌اکسیدانی است. استفاده از زردچوبه در کاهش لکه‌های ناشی از آکنه و ریزش مو موثر است.

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک زردچوبه و شیر و عسل

  • یک قاشق چایخوری پودر زردچوبه
  • دو قاشق چایخوری شیر
  • یک قاشق غذاخوری عسل

دستورالعمل تهیه ماسک

– یک قاشق چایخوری پودر زردچوبه، دو قاشق چایخوری شیر و یک قاشق غذاخوری عسل را در یک کاسه بریزید.
– تمام این مواد را با هم مخلوط کنید تا یک خمیر نسبتا رقیق آماده شود.
– با استفاده از یک براش آرایشی این ماسک را روی پوست‌تان پخش کنید.
– اجازه بدهید ماسک به مدت چند دقیقه روی پوست بماند.
– در نهایت آن را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک های صورت زردچوبه برای پوست خشک

پوست خشک همیشه مستلزم رطوبت رسانی و هیدراتاسیون اضافی ، بدون توجه به شرایط آب و هوا است، وضعیت در زمستان و تابستان های شدید بدتر می شود. ماسک های صورت متن زیر رطوبت طبیعی را به پوست ارائه می دهند و زردچوبه به صورت درخشش می دهد.

ماسک صورت کرم، آرد نخودچی و زردچوبه برای پوست خشک:

مواد لازم:

  • 1 کرم چای
  • 2 قاشق چای خوری آردنخودچی
  • کمی زردچوبه
  • 1 قاشق چایخوری چوب صندل
  • روغن بادام یا روغن زیتون (اختیاری)

ماسک زردچوبه برای درمان آکنه های مزمن

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک زردچوبه با شیر و عسل

  • دو قاشق عسل
  • دو قاشق پودر زردچوبه
  • یک قاشق شیر
  • یک قاشق گلاب

دستورالعمل تهیه ماسک

تهیه این ماسک و استفاده از آن بسیار آسان است. ۲ قاشق سوپخوری عسل، شیر و نصف قاشق سوپخوری زردچوبه را مخلوط کرده تا ترکیبی به‌دست بیاید. سپس چند قطره گلاب به آن اضافه کنید. این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست قرار دهید. روغن زیتون نیز یکی از موثرترین ترکیبات برای درمان جوش شناخته شده است.

1- ماسک ساده زردچوبه:

پودر زردچوبه را با مقداری عسل و شیر مخلوط کنید و روی پوست قرار دهید و بعد از 20 دقیقه صورت را با آب ولرم آبکشی کنید. این ماسک یک آبرسان بسیار عالی برای پوست بوده و درمان کننده خشکی پوست و آکنه (جوش) است.

 

2- ماسک زردچوبه برای صورت‌های پر جوش:

کافی است که مقداری پودر زردچوبه، جو دوسر، عسل و روغن شاهدانه را با هم مخلوط کنید و روی صورت قرار دهید. این ماسک یک تمیز کننده و صاف کننده صورت بوده، درمان کننده جوش صورت و محافظ صورت در سرمای زمستان می‌باشد.

 

3- ماسک زردچوبه روشن کننده پوست:

با ترکیب روغن زیتون یا ماسک با زردچوبه یک ماسک درخشان کننده پوست می‌توانید بسازید.

 

4- ماسک برای درخشش پوست:

برای ایجاد و افزایش خاصیت آنتی‌اکسیدانی زردچوبه، آن را با سرکه سیب و عسل طبیعی مخلوط کنید تا پوست کاملا جوانسازی شود.

 

5- ماسک زردچوبه و جو دوسر برای نقاط تیره بدن:

با استفاده از این ماسک که از مخلوط زردچوبه و جو دوسر ساخته شده، پوست شما ترمیم می‌شود.

6- ماسک زردچوبه برای افزایش خونرسانی و جوانسازی:

مقداری زردچوبه، آرد نخود و آب لیمو را با هم مخلوط کنید و روی پوست بمالید. این کار خونرسانی و جوانسازی را در پوست انجام می‌دهد و لکه‌های صورت را محو می‌کند.

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو ارگانیک بایوفول کانادا

درمان فوری ریزش مو در خانم ها و آقایان و هر نوع الگوی ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با محلول ضد ریزش مو شوک به راحتی امکان پذیر می شود. این تونیک ضد ریزش مو فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون و ترکیبات شیمیایی و ترکیبات هورمونی است و به صورت کاملا علمی و برپایه ترکیبات برگزفته از دل طبیعت، ریزش مو را درمان می کند.
این محلول ضد ریزش مو فوری ضخیم کننده مو تقویت کننده مو و ترمیم کننده ریشه مو و ساقه موی نازک و ضعیف است. محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول دارای پلاسنتا کمپلکس(جفت گیاهی) ، ب کمپلکس و آمینو اسید است. این محلول گیاهی ضد ریزش مو ریشه مو را مستحکم و ضخیم می کند و مانع از ریزش مو به راحتی و در هنگام شستشو و سشوار و حمام می شود.اگر در اثر استرس،رژیم لاغری، زایمان، فشار کاری زیاد و ارثی دچار ریزش مو هستید این محلول ضد ریزش مو آن را کاملا درمان می کند.

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو و ضد موخوره اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو اولتراشاین حاوی مواد مغذی و ویتامین ها و انواع پروتئین ها ی مفید و ارگانیک برای موها است.  
برای درمان خشکی وزی و موخوره مو می توانید از ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا که دارای مواد و ترکیباتی کاملا طبیعی و بدون پارابن سیلیکون و هرگونه ترکیبات شیمیایی مضر برای مو است بهره ببرید.
پروتئین کراتین موجود در این ماسک صاف کننده و ماسک کراتینه مو به راحتی جذب کوتیکول و فولیکول مو شده و به همراه انواع ویتامین ها مورا به صورت کامل تغذیه می کند و انواع آسیب دیدگی مو را درمان میکند.
این ماسک ابریشمی مو لخت کننده ، صاف کننده و براق کننده مو بسیار قوی و موثر برای موهای خشک، وز و آسیب دیده است.   ماسک لخت کننده مو بایوفول فاقد ترکیبات شیمیایی، پارابن و سیلیکون است. این ماسک صاف کننده مو و ماسک پروتئینه مو ساخت کشور کانادا است.

ماسک کراتینه مو بایوفول کانادا

شامپو رشد مو فوری و ضد ریزش مو بایوفول کانادا

بایوفول تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو است که کاملا ارگانیک و ویتامینه است.
درمان فوری ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با شامپو رشد مو ایج دیفنس بایوفول کانادابه راحتی میسر می شود.

این شامپو ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون است.

درمان فوری ریزش مو و حتی رشد مجدد موهای ریخته شده را این شامپو ضد ریزش مو فوری طی مدت زمان کوتاهی از شروع استفاده ممکن میکند.
شامپو رشد مو فوری بایوفول دارای ب کمپلکس و آپی ژنین است که جریان خون را در کف سر بالا برده و ترکیبات مغذی را به ریشه سر و ساقه مو می رساند.

شامپو ضد ریزش مو بایوفول

ماسک ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

ماسک ضد ریزش مو بایوفول کانادا بهترین ماسک درمانی مخصوص موهای ضعیف و نازک و کم حجم است.

این ماسک ضد ریزش مو هم مخصوص ساقه و هم مخصوص ریشه مو است.

اگر از کم حجم موهایتان رنج می برید این ماسک گیاهی ضد ریزش بهترین گزینه برای احیاء موهایتان است.

ماسک درمان ریزش مو بایوفول کانادا فاقد پارابن و سیلیکون است.

این ماسک ضد ریزش مو گیاهی بر پایه پلاسنتا کمپلکس یا جفت گیاهی است که به طور عمقی و دائمی ریزش مو را خیلی فوری درمان میکند.

ماسک مو ضد ریزش مو و ترمیم کننده



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

رژیم فستینگ یا همان روزه داری یک الگوی رژیم غذایی است که در آن افراد مصرف غذایشان را به ساعات مشخصی در روز محدود میکنند. برخی تحقیقات نشان می دهد این روش احتمالا مزایایی بیشتر از کاهش وزن دارد، مانند بهبود عملکرد مغز و سلامت قلب. 

 

رژیم فستینگ چیست؟

رژیم Fasting که به روزه‌داری متناوب ۸-۱۶ هم مشهور است، یکی از پرطرفدارترین رژیم‌های غذایی محسوب می‌شود. در این برنامه غذایی، افراد ۱۶ ساعت از روز را روزه می‌گیرند و تمام کالری مورد نیاز بدن خود را در طول ۸ ساعت دیگر دریافت خواهند کرد. استفاده از این برنامه غذایی، هم برای کاهش وزن و چربی و همین‌طور به‌منظور پیشگیری از دیابت نوع ۲ و دیگر بیماری‌های مرتبط با چاقی، پیشنهاد می‌شود.

افرادی که از رژیم روزه ۱۶ ساعته پیروی می‌کنند، معتقدند که ابتدای صبح و انتهای شب، بهترین زمان برای روزه‌داری است و اگر ۸ ساعت باقی‌مانده را به وسط روز موکول کنند، شاهد اثرگذاری بیشتری خواهند بود. هیچ محدودیتی در مورد نوع یا مقدار غذایی که فرد می‌تواند طی ۸ ساعت مصرف کند، وجود ندارد. اگرچه طی ۱۶ ساعت ممنوعیت خوردن، همچنان مجاز به نوشیدن آب و سایر نوشیدنی‌های بدون کالری، مثل قهوه یا چای خواهید بود. همین باعث آسان‌تر شدن اجرای رژیم لاغری روزه‌داری می‌شود.

درحالی‌که دیگر رژیم‌های غذایی، محدودیت‌های سختگیرانه‌ای را به‌همراه دارند، پیگیری رژیم Fasting متناوب دشوار نیست و نتایج قابل توجهی را به‌همراه دارد. در مجموع، این رژیم انعطاف‌پذیری بالاتری نسبت به دیگر رژیم‌های غذایی دارد و با سبک زندگی‌ امروزی سازگارتر است.

رژیم فستینگ چگونه عمل می­‌کند؟

چندین روش مختلف برای برنامه رژیم فستینگ وجود دارد، اما همه آنها بر اساس انتخاب دوره­‌های زمانی منظم برای غذا خوردن و سپس اجتناب از غذا هستند. به عنوان مثال، یکی از این روش­­‌ها خوردن در هشت ساعت از روز و روزه­‌داری در بقیه ساعات است. برخی هم دو روز در هفته فقط یک وعده غذایی می­‌خورند. برنامه­‌های مختلفی برای روزه­‌داری متناوب وجود دارد.بدن پس از این­که ساعت­‌ها بدون غذا می‌­ماند، ذخایر قندش تمام می­ شود و به سراغ چربی­‌ها می­رود. این یک تغییر متابولیسم خیلی مثبت است و همان چیزی است که افراد به دنبال آن می­‌گردند.

در این روش، فاصله بین دریافت مواد غذایی زیاد می­‌شود و بدن برای تامین نیاز خود به سراغ چربی­‌های ذخیره شده می­رود. این درحالی است که اگر شما مرتبا غذا بخورید و ورزش هم نکنید، فرصتی برای سوزاندن چربی­‌ها نخواهید داشت.در این نوع رژیم، خود فرد تعیین می­‌کند که رژیم فستینگش چگونه باشد. ممکن است در زمان برنامه رژیم فستینگ مقدار کمی غذا بخورد یا اصلا چیزی نخورد.به هر حال این باعث کاهش کالری مصرفی در طول هفته می­شود و سوزاندن چربی­‌ها را تسریع می­‌کند.

فواید بالقوه روزه داری متناوب برای سلامتی

به‌طورکلی، تحقیقات دقیق و طولانی‌مدت چندانی در مورد روزه‌ داری متناوب انجام نشده است. پس لازم است با احتیاط پیش بروید. با در نظر گرفتن این موضوع، فواید احتمالی رژیم فستینگ به شرح زیر است:

✅ پیشگیری از بیماری­‌های قلبی

اگرچه تحقیقات بیشتری مورد نیاز است، اما به نظر می‌­رسد رژیم فستینگ برای بهبود سلامت قلب و عروق خوب است، زیرا عوامل خطر قلبی عروقی مانند چاقی، فشار خون بالا، کلسترول و دیابت را کاهش می­‌دهد. به گفته محققان، در حال حاضر مشخص نیست که کدام نوع این رژیم برای سلامت قلب بهترین است.

✅ کنترل دیابت نوع 2

رژیم فستینگ ممکن است یک روش امیدوارکننده برای کنترل دیابت نوع 2 باشد. روزه داری به کاهش وزن کمک می­کند، مقاومت به انسولین را کاهش می‌­دهد و هورمون­‌های آزاد شده توسط سلول­‌های چربی را که بر اشتها و سطح التهاب تأثیر می­‌گذارد، کنترل می‌کند. گفتنی است، اگر دیابت دارید، نباید به تنهایی و بدون مشورت با پزشک خود اقدام به گرفتن این نوع رژیم کنید.

✅ از بیماری آلزایمر و سکته جلوگیری می­کند

برخی از مطالعات نشان می‌دهند که روزه ‌داری متناوب ممکن است به کاهش خطر سکته مغزی و بیماری آلزایمر کمک کند. با این وجود، علیرغم آن­چه که طرفداران این نوع رژیم می­‌گویند، به نظر نمی‌­رسد که رژیم فستینگ در کوتاه مدت سبب افزایش تمرکز شود.

 

✅ بهبود کبد چرب غیر الکلی

در یک مرور سیستماتیک و متاآنالیز شش مطالعه، افراد مبتلا به کبد چرب غیرالکلی (بیماری کبدی که در افراد مبتلا به چاقی، دیابت و سندرم متابولیک دیده می‌شود) که از رژیم فستینگ پیروی می­‌کردند، در مقایسه با افرادی که این کار را انجام نمی‌­دادند، عملکرد کبدی بهتری داشتند. ممکن است این نتیجه به دلیل این باشد که رژیم فستینگ منجر به کاهش وزن می‌شود.

اثرات کاهش وزن  در روزه ­‌داری متناوب

تحقیقات نشان می‌­دهد که خوردن با محدودیت زمانی، به طور طبیعی سبب می‌­شود فرد چندصد کالری در روز کمتر بخورد. این دریافت کمتر انرژی، منجر به کاهش حدود 250 تا 500 کیلوگرم در هفته می­‌شود. این کار شبیه به پیروی از یک رژیم غذایی با کالری محدود در تمام روزها است، اما یک مزیت بزرگ دارد و آن این است که شما مجبور نیستید کالری را بشمارید. بررسی 11 متاآنالیز به این نتیجه رسید که با رژیم فستینگ، وزن دو برابر سریع‌تر از معمول، کم می­‌شود.

انواع رژیم روزه‌داری چیست و چگونه انجام می‌شود؟

فستینگ در انواع متخلفی قابل اجرا است که رژیم روزه ۱۶ ساعته فقط یکی از آن‌هاست. به جز این، شما می‌توانید به ۲ روش دیگر هم این رژیم را پیاده‌سازی کنید.

۱. رژیم غذایی فستینگ ۱۶:۸

در این روش شما باید ۱۶ ساعت از روز هیچگونه کالری دریافت نکنید و تمام وعده‌های غذایی و کالری‌های مصرفی را به ۸ ساعت باقی‌مانده موکول کنید.

ساده‌ترین راه اجرای رژیم روزه‌داری (FASTING) این است که شما بازه زمانی ۱۶ ساعته را در زمان خواب خود بگنجانید. برخی از کارشناسان تغذیه توصیه می‌کنند بدن انسان نباید از عصر به بعد کالری دریافت کند. زیرا از آن زمان به بعد سرعت متابولیسم کند می‌شود. با این حال، رعایت چنین نکته‌ای برای همه امکان‌پذیر نیست. بسیاری از افراد ممکن است به‌خاطر شرایط کاری خود نتوانند وعده غذایی شام را تا ساعت ۷ بعد از ظهر بخورند. اما بهتر است که شما ۲ تا ۳ ساعت پیش از خواب، از مصرف هرگونه کالری پرهیز کنید.

در این رژیم فستینگ 16 ساعته، شما می‌توانید ۸ ساعتی که مجاز به مصرف کالری هستید را یکی از بازه‌های زیر تعیین کنید:

  • ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر
  • ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر
  • ۱۲ ظهر تا ۸ بعد از ظهر

۲. رژیم غذایی فستینگ ۵:۲

یک نمونه رژیم روزه‌داری، فستینگ ۵-۲ است که در آن شما طی ۵ روز هفته مطابق معمول وعده‌های غذایی و کالری‌ها را مصرف خواهید کرد، ولی در ۲ روز دیگر هفته، باید حداکثر ۵۰۰ تا ۶۰۰ کالری مصرف کنید. به‌طور مثال، شما می‌توانید روزهای شنبه و چهارشنبه را به‌عنوان روزهای فستینگ خود مشخص کرده و در این دو روز، وعده‌های غذایی کم کالری مصرف کنید.

۳. رژیم فستینگ ۲۴ ساعته

یک نمونه رژیم فستینگ که دشوارترین روش رژیم روزه‌ برای کاهش وزن هم محسوب می‌شود، رژیم غذایی فستینگ ۲۴ ساعته است. این یعنی شما ۱ یا ۲ روز در هفته نباید به‌مدت ۲۴ ساعت کالری دریافت کنید. به‌طور مثال اگر  ۸ شب روز شنبه، وعده غذایی شام را خوردید، تا ۸ شب روز یکشنبه نباید هیچ‌گونه کالری به بدن شما برسد.

ژل لاغری فوری و ضد سلولیت بدن هات چیلی تایوان

کاهش وزن و لاغری موضعی و همچنین درمان فوری سلولیت با کرم ضد سلولیت  ، فرم دهنده و لاغر کننده موضعی بدن هات چیلی میسر میشود.

ژل لاغری  و کاهش سایز و چربی سوز بدن با اثر فوری مخصوص بدن و شکم و پهلو هات چیلی ساخت کشور تایوان است.

کاهش سایز فوری و موضعی و چربی سوزی با قدرت بسیار بالا و با عملکردی بسیار فوری تنها با یک دوره مصرف با کرم لاغری هات چیلی برای بدن صورت میگیرد.

فرم دهی به بدن و لاغری شکم و پهلو و تمامی اندام بدن به صورت موضعی با ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی با اثردهی بالا بدون نیاز به وزش و رژیم سخت ممکن است.

این کرم لاغری فوری دارای اثردهی فوق العاده فوری و چربی سوزی سریع و فوری بدون داشتن ترکیبات شیمیایی مضر است.  

ژل لاغری فوری هات چیلی مخصوص خانم ها و آقایان است.
 ژل لاغری هات چیلی نیاز به ورزش و فعالیت های سخت برای لاغری ندارد .

البته می توان ژل لاغری موضعی هات چیلی  را برای اثربخشی بیشتر ورزش و رژیم لاغری به عنوان یک مکمل اثربخش مصرف کرد تا کاهش سایز بیشتر در زمان کوتاهتر داشت.

ژل لاغری هات چیلی

برنزه کننده فوری و ماندگار فلورسان روسیه

 کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان در کنار برنزه کردن پوست، آن را مرطوب و ویتامینه میکند و همچنین پوست را نرم، لطیف و جوان حفظ می کند که این خاصیت این لوسیون برنزه را برای انواع پوست حتی پوست های حساس به منظور برنزه شدن بهترین انتخاب کرده است

فلورسان از تأثیرات خشکی، پوسته پوسته شدن و چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مناسب برای برنزه شدن پوست به همراه محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و اشعه دستگاه سولاریوم است.  


مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، اسپری برنزه کننده فلورسان با ترکیبات منحصربفرد خود رنگ برنزه ی طلایی تیره و زیبایی روی پوست می گذارد
 و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید که تا ۴ ماه ماندگار است و در عین حال طراوت و شادابی پوست را حفظ میکند و مانع از آسیب دیدگی و سوختگی پوست میشود. 

مواد و ترکیبات ارگانیک و طبیعی به کار رفته و آنتی اکسیدان های موجود در این کرم برنزه، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید وپوست را نرم و لطیف و برنزه یکدست طبیعی می کند.

این لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب کمک به آبرسانی پوست می کند. برنزه کننده فلورسان محصولی ارگانیک و ویتامینه برای برنزه کردن پوست، ساخت کشور روسیه است.

کرم برنزه کننده فلورسان

رژلب میبلین ویتامینه و مات کرمی اصل امریکا

میبلین تولید کننده انواع رژلب ارگانیک و ویتامینه است.

رژلب میبلین ویتامینه، ارگانیک، بدون سرب و با دوام و ثابت بر روی لب است.

مدل revitalizing رژلب میبلین امریکا برگرفته از عصاره دانه هسته انگور، موم عسل، روغن آرگان، آلوئه ورا، ویتامین ها، مرکبات و سایر ترکیبات ارگانیک طراوت و شادابی لب را حفظ می کند و رنگ های بینظیر آن بر روی لب برای مدت طولانی بدون پس دادن و پاک شدن ماندگار هستند.

این رژلب بدون سرب ماندگاری ۲۴ ساعته دارد.

این رژلب ویتامینه غنی شده با ویتامین E , A است.

رژلب میبلین اصل را می توانید از فروشگاه سلامتی و زیبایی تهیه کنید.

رژلب مات و کرمی میبلین امریکا در تنوع رنگ بسیار زیبا است و بر روی لب به نرمی می نشیند و از ایجاد چین و چروک و خطوط لب جلوگیری می کند و بافت کرمی و لطیف و لبریشمی را بر روی لب ها ایجاد می کند که به راحتی از زوی لب ها پاک نشده و مناسب مجالس و مهمانی هاست.

این رژلب مات کرم و ویتامینه دارای دوام و پایداری بی نظیر است که میتواند بهترین گزینه برای مهمانی و مجالس باشد و زیبایی لبهایتان را چند برابر کند.

همچنین رژلب ویتامینه میبلین لب ها را برجسته و زیبا نمایان می کند.

رژلب میبلین

کرم حجم دهنده باسن میبلین آمریکا

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده باسن میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه و سفت کننده باسن  و سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی

و شادابی پوست سینه و باسن میشود. یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده باسن میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین

 



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

گیاه دم اسبی برای مو و مشکلات آن بسیار مفید و موثر است. تقویت و افزایش رشد مو از خواص دم اسبی است. گیاه دم اسبی برای مو علاوه بر مکمل می‌تواند به صورت موضعی نیز مورد استفاده قرار گیرد‌. نصف فنجان از گیاه دم اسبی را با یک فنجان آب نخلوط کنید و اجازه دهید که برای مدت زمان یک ساعت با هم بمانند و پس از این زمان مجدد این ترکیب را هم زده و از آن به عنوان شامپو استفاده کنید. برای داشتن مو‌های سالم و پر پشت و رشد بهتر مو‌ها می‌توانید گیاه دم اسبی را با روغن زیتون و یا روغن نارگیل مخلوط کنید و به پوست سر و مو زده و ماساژ دهید. از دیگر خواص دم اسبی این است که یک نرم کننده عالی و طبیعی برای مو‌های سر است.

  • درمان شوره و موخوره

گیاه دم اسبی حاوی سیلیس و این ماده موجب درمان مو خوره و شوره سر می‌شود. برای این‌کار دو قاشق چای خوری از عصاره گیاه دم اسبی را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و به پوست سر و مو‌ها بمالید و ماساژ دهید و اجازه دهید بیست دقیقه روی سر شما بماند و بعد از گذشت بیست دقیقه سر خود را با شامپو شسته و آب ولرم آبکشی کنید. این کار را در هفته دو بار انجام دهید.

در مورد گیاه دم اسب بیشتر بدانیم

گیاه دم اسب از خانواده سرخس هایی است که بسیار طرفدار دارد و تاریخچه استفاده درمانی از آن به زمان امپراطوری یونان باستان بازمی گردد. این گیاه خواص متعددی دارد و بیشتر برای بهبود سلامت پوست، مو، ناخن و استخوان ها استفاده می شود. دم اسب در مناطقی که آب و هوای معتدل و مرطوب دارد رشد می کند. ساقه های آن بلند و برگ های سبز و متراکمی دارد. مهم ترین عنصر سازنده ای که بر روی پوست و مو تاثیرگذار است آنتی اکسیدان های موجود در آن می باشد. گیاه دم اسب مملو از ماده معدنی سیلیکا می باشد.

نقش آنتی اکسیدان

نقش آنتی اکسیدان ها در بدن مبارزه با رادیکال های آزاد است که از آسیب هایی که به سلول ها وارد می کنند جلوگیری نمایند.

نحوه مصرف گیاه دم اسب

معمولا گیاه دم اسب به صورت دمنوش مصرف می شود. به این صورت که مانند چای باید دم بکشد و سپس نوشیده شود.

بهترین قرص گیاه دم اسب

اکثر افرادی که به بو و مزه گیاهان دارویی حساسیت دارند و نمی توانند آن را تحمل کنند به محصولاتی مانند قرص آن مراجعه می کنند. بهترین کپسول شناخته شده که گیاه دم اسب در آن همراه با ویتامین های دیگر موجود است قرص Advanced Formula از برند Hairtamin می باشد.

تاثیر گیاه دم اسب بر رشد مو

آنتی اکسیدان و سیلیکا هر دو ماده هایی هستند که برای رشد مو ضروری می باشند همچنین باعث ایجاد شادابی و درخشانی در تار موها می شوند به این صورت که ابتدا آنتی اکسیدان ها التهاب و صدمات وارد شده به فیبر موها را درمان می کنند سپس سیلیکا ریزش موها را قطع می نماید. آنتی اکسیدان ها از موها در برابر رادیکال های آزاد مراقبت می کنند. طی سه ماه، تحقیقاتی بر روی خانم هایی که موهایی کم پشت و نازک داشتند انجام شد. کسانی که از این جمع، کپسول حاوی دم اسب مصرف می کردند بعد از سه ماه رشد مو و ضخیم شدن تار موها کاملا مشهود بوده است.

بهبود زخم و سلامت ناخن ها

مطالعات بالینی نشان می دهد، استفاده از پمادهایی که در ترکیبات آن از این گیاه به کار رفته است زودتر به بهبودی زخم ها و تسکین درد کمک می کند. همچنین قرمزی، تورم و ترشحات زخم تا حد زیادی کاهش می یابد و این به دلیل سیلیکای موجود در آن است. علاوه بر آن استفاده سطحی از عصاره دم اسب بر روی ناخن ها در درمان و بهبود وضعیت پسوریازیس تاثیرگذار می باشد. محصولاتی مانند لاک های دارویی حتما در ترکیبات خود دم اسب دارند.

کاربرد گیاه دم اسب برای استخوان ها

سلول های استخوانی به نام های استئوبلاست و استئوکلاست از طریق متابولیسم استخوان ها مدام در حال بازسازی و ترمیم هستند تا از عدم تعادل و شکستگی جلوگیری کنند. تحقیقات نشان داده است که این گیاه عملکرد استئوکلاست ها را محدود و عملکرد استئوبلاست ها را تشدید می کند و این کار موجب پیشگیری از پوکی استخوان می گردد. مصرف دوز مشخصی از آن به صورت روزانه باعث افزایش تراکم استخوان ها می شود.

خواص گیاه دم اسب برای مو

اگرچه بسیاری از شواهد موجود در این زمینه پایه علمی مستندی ندارند، اما برخی از مطالعات نشان می‌دهند دم ‌اسب به‌واسطه خواصی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود، سبب تقویت موهای سالم می‌گردد:

  • تأثیر بر کلاژن: بسیاری از طرفداران استفاده از گیاه دم ‌اسب برای مراقبت از مو، معتقدند که این گیاه علاوه بر اثراتی که بر کلاژن و کلسیم برای بازسازی استخوان دارد، برای سلامت و ظاهر مو مفید است.
  • خواص آنتی‌اکسیدانی: تحقیقات نشان می‌دهند که گیاه دم‌ اسب سرشار از ترکیبات فنولی است. ترکیبات فنولی در واقع گروهی از آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمند هستند که از آسیب اکسیداتیو به غشای سلولی جلوگیری می‌کنند.
  • سلنیوم معدنی: گیاه دم ‌اسب حاوی سلنیوم است که به بدن در پردازش ید کمک می‌کند. یکی از نقش‌های ید در بدن، تنظیم رشد مو است.
  • سیلیکا (سیلیس): گیاه دم ‌اسب منبع غنی سیلیس بوده و بیشتر مزایای این گیاه به‌دلیل وجود همین عنصر است. در ادامه به این فواید اشاره می‌کنیم.

ماسک کراتینه مو و ضد موخوره اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو اولتراشاین یا گلاسینگ هیر کرم بایوفول حاوی مواد مغذی و ویتامین ها و انواع پروتئین ها ی مفید و ارگانیک برای موها است.  
برای درمان خشکی وزی و موخوره مو می توانید از ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا که دارای مواد و ترکیباتی کاملا طبیعی و بدون پارابن سیلیکون و هرگونه ترکیبات شیمیایی مضر برای مو است بهره ببرید.
پروتئین کراتین موجود در این ماسک صاف کننده و ماسک کراتینه مو به راحتی جذب کوتیکول و فولیکول مو شده و به همراه انواع ویتامین ها مورا به صورت کامل تغذیه می کند و انواع آسیب دیدگی مو را درمان میکند.
این ماسک ابریشمی مو لخت کننده ، صاف کننده و براق کننده مو بسیار قوی و موثر برای موهای خشک، وز و آسیب دیده است.  
ماسک لخت کننده مو بایوفول فاقد ترکیبات شیمیایی، پارابن و سیلیکون است.
این ماسک صاف کننده مو و ماسک پروتئینه مو ساخت کشور کانادا است.

ماسک کراتینه مو بایوفول کانادا

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو ارگانیک بایوفول کانادا

درمان فوری ریزش مو در خانم ها و آقایان و هر نوع الگوی ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با محلول ضد ریزش مو شوک به راحتی امکان پذیر می شود.
این تونیک ضد ریزش مو فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون و ترکیبات شیمیایی و ترکیبات هورمونی است و به صورت کاملا علمی و برپایه ترکیبات برگزفته از دل طبیعت، ریزش مو را درمان می کند.
این محلول ضد ریزش مو فوری ضخیم کننده مو تقویت کننده مو و ترمیم کننده ریشه مو و ساقه موی نازک و ضعیف است.
محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول دارای پلاسنتا کمپلکس(جفت گیاهی) ، ب کمپلکس و آمینو اسید است. این محلول گیاهی ضد ریزش مو ریشه مو را مستحکم و ضخیم می کند و مانع از ریزش مو به راحتی و در هنگام شستشو و سشوار و حمام می شود.اگر در اثر استرس،رژیم لاغری، زایمان، فشار کاری زیاد و ارثی دچار ریزش مو شدید و حاد هستید و حتی برای مدت زمان طولانی ریزش موهایتان قطع نمی شود و هیچ گونه درمانی موثر نبوده است، این محلول ضد ریزش مو آن را کاملا درمان می کند.

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

ماسک ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

ماسک ضد ریزش مو بایوفول کانادا بهترین ماسک درمانی مخصوص موهای ضعیف و نازک و کم حجم است.

این ماسک ضد ریزش مو هم مخصوص ساقه و هم مخصوص ریشه مو است.

اگر از کم حجم موهایتان رنج می برید این ماسک گیاهی ضد ریزش بهترین گزینه برای احیاء موهایتان است.

ماسک درمان ریزش مو بایوفول کانادا فاقد پارابن و سیلیکون است.
ترکیبات به کار رفته در این شامپو ضد ریزش مو گیاهی بر پایه عناصر طبیعت بوده و فاقد هر گونه عوارض جانبی است و با قطع درمان ریزش مو برگشت پذیر نیست.

این ماسک ضد ریزش مو گیاهی بر پایه پلاسنتا کمپلکس یا جفت گیاهی است که به طور عمقی و دائمی ریزش مو را خیلی فوری درمان میکند.

ماسک مو ضد ریزش مو و ترمیم کننده

شامپو رشد مو فوری و ضد ریزش مو بایوفول کانادا

بایوفول تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو است که کاملا ارگانیک و ویتامینه است.
درمان فوری ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با شامپو رشد مو ایج دیفنس بایوفول کانادابه راحتی میسر می شود.

این شامپو ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون است.

درمان فوری ریزش مو و حتی رشد مجدد موهای ریخته شده را این شامپو ضد ریزش مو فوری طی مدت زمان کوتاهی از شروع استفاده ممکن میکند.
شامپو رشد مو فوری بایوفول دارای ب کمپلکس و آپی ژنین است که جریان خون را در کف سر بالا برده و ترکیبات مغذی را به ریشه سر و ساقه مو می رساند.

پلاسنتا کمپلکس و ب کمپلکس موجود در شامپو ضد ریزش بایوفول به طور موثری ریزش موی حاد و شدید را درمان می کند و رشد مجدد مو را به راحتی و با اولین دوره استفاده میسر میسازد.

شامپو ضد ریزش مو بایوفول

 

 



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

فواید بادام هندی برای بدن

  • رشد سالم ماهیچه‌ها و اعصاب

بادام هندی منبع خوبی از منیزیم است که برای رشد سالم استخوان‌ها، ماهیچه‌ها، بافت‌ها و اندام‌های بدن حیاتی است. منیزیم ممکن است به حفظ فشارخون، تقویت ایمنی، حفظ عملکرد عصبی و قوی نگه‌داشتن استخوان‌ها کمک کند. همچنین ممکن است در عملکردهای متابولیک نقش داشته باشد و به تنظیم سطح قند خون بدن (از طریق فعالیت انسولین) کمک می‌کند. کمبود منیزیم می‌تواند متابولیسم کلسیم و هورمون‌های مسئول تنظیم آن را تغییر دهد.

  • مدیریت دیابت

بادام هندی احتمالاً حاوی مقادیر بسیار کم قند و بدون کلسترول مضر است که آن را برای افراد مبتلا به دیابت بی‌خطر می‌کند. بااین‌حال، تنها ۴ تا ۵ عدد بادام‌هندی در روز توسط متخصصان تغذیه توصیه می‌شود.

  •  فواید بادام هندی برای قلب

بادام هندی منبع خوبی از چربی‌های غذایی سالم است که برای جذب ویتامین‌های محلول در چربی (ویتامین A، D،  و K) و تولید اسیدهای چرب ضروری برای رشد مغز، حیاتی هستند. چربی‌های سالم شامل چربی‌های غیراشباع تکی و چربی‌های غیراشباع چندگانه هستند. آنها برای قلب مفید هستند و در صورت مصرف به مقدار مناسب حتی در افراد دیابتی به کاهش کلسترول بد کمک می‌کنند.

کلسترول LDL می‌تواند در نتیجه مصرف بیش از حد چربی‌های اشباع شده افزایش یابد و تهدیدی بزرگ برای افرادی است که از بیماری‌های قلبی عروقی مانند تصلب شرایین (معروف به سخت‌شدن شریان‌ها) رنج می‌برند.

مطالعات نشان داده‌اند که انتخاب چربی‌های غیراشباع به‌جای چربی‌های اشباع، سطح کلسترول HDL را افزایش می‌دهد، سطح تری گلیسیرید را کاهش می‌دهد و همچنین به طور مفیدی فشارخون را کاهش می‌دهد. گنجاندن آجیل‌هایی مانند بادام هندی، ماهی و روغن‌های گیاهی مانند روغن‌زیتون و روغن کانولا در رژیم غذایی می‌تواند این چربی‌های غیراشباع سالم را برای بدن فراهم کند.

  • سلامت استخوان و دهان

بادام‌هندی فسفر را تأمین می‌کند که می‌تواند برای رشد سالم دندان‌ها و استخوان‌ها ضروری باشد. فسفر همچنین ممکن است به سنتز پروتئین، جذب کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها و حفظ سلامت سلولی کمک کند.

  • کاهش خطر کم‌خونی

بادام هندی منبع آهن رژیمی است که برای حمل اکسیژن در بدن حیاتی است و به عملکرد آنزیم‌ها و سیستم ایمنی کمک می‌کند. کمبود آهن در رژیم غذایی می‌تواند منجر به خستگی، کم خونی و افزایش حساسیت به عفونت‌ها شود.

  • جلوگیری از سنگ کیسه صفرا

سنگ‌های صفراوی رسوبات سنگ مانندی هستند که معمولاً از کلسترول تشکیل شده است که در کیسه صفرا تجمع می‌یابد. عوامل خطر شامل سن، وزن و هرگونه مشکل گوارشی است. مصرف منظم آجیل‌های سالم مانند بادام‌هندی می‌تواند به کاهش خطر تشکیل سنگ کیسه صفرا کمک کند.

  • تقویت سیستم ایمنی

بادام هندی حاوی روی است که در تقویت سیستم ایمنی در برابر عفونت‌های میکروبی و التیام زخم‌ها نقش حیاتی دارد. این می‌تواند در دوران بارداری برای رشد کودک و سال‌های رشد کودکی برای حفظ بدن سالم بسیار مهم باشد.

ممکن است سلامت قلب را بهبود بخشد

تبعیت از رژیم های غذایی غنی از آجیل، از جمله بادام هندی، با کاهش خطر سکته مغزی و بیماری های قلبی همراه هستند. یک مطالعه نشان داد که افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که 10 درصد کالری روزانه خود را از طریق مصرف بادام هندی تامین می کنند نسبت کلسترول LDL به کلسترول HDL کمتری نسبت به افرادی که اصلا بادام هندی نمی خورند، دارند. نسبت پایین LDL به HDL معمولا به عنوان نشانگر سلامت قلب در نظر گرفته می شود. دو مطالعه دیگر مصرف بادام هندی را با سطوح کلسترول HDL بالاتر و فشار خون پایین تر و همچنین کاهش سطوح کلسترول تام و LDL مرتبط می دانند. بنابراین از خواص بادام هندی کاهش کلسترول است.

کمک به کنترل دیابت نوع 2 

یکی دیگر از خواص بادام هندی کمک به بهبود دیابت نوع 2 است، چراکه بادام هندی منبع خوبی از فیبر است، ماده مغذی که به جلوگیری از افزایش قند خون کمک می کند و اعتقاد بر این است که از دیابت نوع 2 محافظت می کند. در یک مطالعه، افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که 10 درصد از کالری روزانه خود را از بادام هندی می‌خوردند، به طور کلی سطح انسولین پایین‌ تری داشتند. علاوه بر این، بادام هندی حاوی 8 گرم کربوهیدرات خالص در هر وعده است که کمتر از 2 گرم آن از قندها است. کربوهیدرات خالص به کل مقدار کربوهیدرات موجود در یک غذا، منهای فیبر آن اشاره دارد. جایگزینی مواد غذایی حاوی کربوهیدرات خالص و شکر با بادام هندی احتمالا به کاهش سطح قند خون کمک می کند. با این حال، تحقیقات بیشتری برای بررسی اثرات رژیم غذایی غنی از بادام هندی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 مورد نیاز است.

بادام هندی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید

بادام هندی را می توان به صورت خام یا بوداده استفاده کرد. بادام هندی کامل یا آسیاب شده را نیز می توان در انواع غذاها، از توفو و سیب زمینی سرخ شده گرفته تا سوپ، سالاد و خورش ها اضافه کرد. استفاده از کره بادام هندی راه دیگری برای افزودن آن به رژیم غذایی است. آن را روی نان تست بمالید یا در ماست یا بلغور جو دوسر هم بزنید. همچنین می توانید کره بادام هندی را به جو و میوه خشک اضافه کنید و توپ های انرژی زا درست کنید. بادام هندی را می‌توان با سرکه سیب یا آب لیمو مخلوط کرد تا خامه ترش یا پنیر خامه‌ای فاقد لبنیات درست شود. از این مواد برای طعم دادن به وعده های غذایی استفاده کنید.

ارزش غذایی بادام هندی

تمام آجیل‌ها حاوی مواد مغذی ضروری ازجمله فیبر، پروتئین و چربی‌های سالم هستند که شامل بادام‌هندی نیز می‌شود. این موضوع آجیل‌ها را به یک میان وعده نسبتاً سالم تبدیل می‌کند، زیرا آن‌ها شمارا برای مدت طولانی‌تری نسبت به یک آب‌نبات یا یک‌مشت چیپس سیب‌زمینی سیر نگه می‌دارند. آن‌ها به‌طور طبیعی قند، نمک و کلسترول پایینی دارند.

بااین‌حال، مهم است که هنگام استفاده از این آجیل‌های ترد، اندازه وعده را در نظر داشته باشید، زیرا آجیل‌ها پرکالری هستند.

 علی‌رغم کالری بالا، بادام‌هندی سرشار از مواد مغذی زیر است:

  • اسیدهای چرب ضروری
  • ویتامین E
  • ویتامین K
  • ویتامین B6
  • مواد معدنی مانند کلسیم، مس، پتاسیم، منیزیم، روی و فولات
  • منیزیم
  • منگنز
  • آنتی‌اکسیدان‌ها
  • فیبر
  • پروتئین
  • کربوهیدرات

در اینجا حقایق تغذیه‌ای برای یک وعده یک اونسی بادام‌هندی خام، بر اساس USDA آمده است: (طبق USDA، یک وعده بادام‌هندی معادل یک اونس یا 28 گرم است – تقریباً یک‌مشت.)

• 156 کالری

• 12 گرم چربی

• 9 گرم کربوهیدرات

• 5 گرم پروتئین

• 2 گرم شکر

• 1 گرم فیبر

اما این اعداد به چه معنا هستند؟ مقدار پروتئین موجود در یک اونس بادام‌هندی معادل پروتئینی است که در یک وعده گوشت با اندازه مشابه وجود دارد. بادام‌هندی همچنین کربوهیدرات و قند پایینی دارد. اگر 12 گرم چربی بسیار زیاد به نظر می‌رسد، بدانید که بیشتر چربی‌های موجود در این آجیل تک و چند غیراشباع هستند. این چربی‌ها، چربی‌های “خوب” یا چربی‌هایی هستند که برای سلامت قلب و سطح کلسترول شما مفید هستند.

یک وعده بادام‌هندی شامل:

• 20 درصد از مقدار توصیه‌شده روزانه منیزیم، که از عملکرد ماهیچه‌ها و اعصاب و تولید انرژی حمایت می‌کند و می‌تواند خطر فشارخون بالا، بیماری قلبی و دیابت را کاهش دهد (طبق کلینیک مایو)

• 20 درصد از ارزش روزانه منگنز، که برای استخوان‌های قوی، تولیدمثل، لخته شدن خون و سیستم ایمنی قوی ضروری است (بر اساس موسسه ملی بهداشت)

• 15 درصد از ارزش روزانه روی، که از سیستم ایمنی و متابولیسم شما حمایت می‌کند (بر اساس کلینیک مایو)

• 13 درصد از ارزش روزانه فسفر، که به رشد، نگهداری و ترمیم سلول‌ها و بافت‌ها کمک می‌کند و به کلیه‌ها کمک می‌کند تا مواد زائد را فیلتر کنند (در هر کوه سینا)

• 11 درصد از ارزش روزانه آهن، که برای گلبول‌های قرمز خون برای حمل اکسیژن در سراسر بدن شما ضروری است (بر اساس دانشکده پزشکی هاروارد)

• 10 درصد از ارزش روزانه سلنیوم، که از تیروئید و سیستم تولیدمثل حمایت می‌کند و در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند (به ازای NIH)

• 10 درصد از ارزش روزانه تیامین، که به بدن کمک می‌کند از مواد مغذی انرژی تولید کند (بر اساس کلینیک مایو)

• 8 درصد از ارزش روزانه ویتامین K، که برای سلامت استخوان و بهبود زخم ضروری است (بر اساس دانشکده بهداشت عمومی هاروارد)

• 7 درصد از ارزش روزانه ویتامین B6، که به بدن کمک می‌کند تا انرژی را استفاده و ذخیره کند و هموگلوبین را در گلبول‌های قرمز تشکیل دهد (بر اساس خدمات بهداشت ملی)

بادام‌هندی مملو از مواد مغذی مفید و ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای بدن شماست، به شرطی که به‌اندازه وعده‌های توصیه‌شده پایبند باشید تا از یک میان وعده پرکالری جلوگیری کنید.

ژل لاغری فوری و ضد سلولیت بدن هات چیلی تایوان

کاهش وزن و لاغری موضعی و همچنین درمان فوری سلولیت با کرم ضد سلولیت  ، فرم دهنده و لاغر کننده موضعی بدن هات چیلی میسر میشود.

ژل لاغری  و کاهش سایز و چربی سوز بدن با اثر فوری مخصوص بدن و شکم و پهلو هات چیلی ساخت کشور تایوان است.

کاهش سایز فوری و موضعی و چربی سوزی با قدرت بسیار بالا و با عملکردی بسیار فوری تنها با یک دوره مصرف با کرم لاغری هات چیلی برای بدن صورت میگیرد.

فرم دهی به بدن و لاغری شکم و پهلو و تمامی اندام بدن به صورت موضعی با ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی با اثردهی بالا بدون نیاز به وزش و رژیم سخت ممکن است.

این کرم لاغری فوری دارای اثردهی فوق العاده فوری و چربی سوزی سریع و فوری بدون داشتن ترکیبات شیمیایی مضر است.  

ژل لاغری فوری هات چیلی مخصوص خانم ها و آقایان است.
 ژل لاغری هات چیلی نیاز به ورزش و فعالیت های سخت برای لاغری ندارد .

البته می توان ژل لاغری موضعی هات چیلی  را برای اثربخشی بیشتر ورزش و رژیم لاغری به عنوان یک مکمل اثربخش مصرف کرد تا کاهش سایز بیشتر در زمان کوتاهتر داشت.

 

برنزه کننده فوری و ماندگار فلورسان روسیه

 کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان در کنار برنزه کردن پوست، آن را مرطوب و ویتامینه میکند و همچنین پوست را نرم، لطیف و جوان حفظ می کند که این خاصیت این لوسیون برنزه را برای انواع پوست حتی پوست های حساس به منظور برنزه شدن بهترین انتخاب کرده است

فلورسان از تأثیرات خشکی، پوسته پوسته شدن و چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مناسب برای برنزه شدن پوست به همراه محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و اشعه دستگاه سولاریوم است.  


مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، اسپری برنزه کننده فلورسان با ترکیبات منحصربفرد خود رنگ برنزه ی طلایی تیره و زیبایی روی پوست می گذارد
 و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید که تا ۴ ماه ماندگار است و در عین حال طراوت و شادابی پوست را حفظ میکند و مانع از آسیب دیدگی و سوختگی پوست میشود. 

مواد و ترکیبات ارگانیک و طبیعی به کار رفته و آنتی اکسیدان های موجود در این کرم برنزه، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید وپوست را نرم و لطیف و برنزه یکدست طبیعی می کند.

این لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب کمک به آبرسانی پوست می کند. برنزه کننده فلورسان محصولی ارگانیک و ویتامینه برای برنزه کردن پوست، ساخت کشور روسیه است.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد