نوشته شده توسط : salamati

 

فواید ماسک جو دو سر برای پوست

فواید ماسک جو دو سر برای پوست نه تنها شامل اسکراب یا لایه برداری می‌شود، بلکه پوست را تغذیه و درمان می‌کند. جو دو سر سرشار از ترکیبات مغذی برای پوست است. این ترکیبات کمک می‌کنند تا پوست جوان و سالم باقی بماند. در ادامه مقاله به برخی از فواید ماسک جو دوسر برای لک صورت می‌پردازیم.

آنتی‌اکسیدان ماسک جو دو سر

ماسک جو دو سر سرشار از آنتی‌اکسیدان است که اونانترامیدها نام دارد. این ترکیب شیمیایی خاصیت ضدالتهاب و ضد خارش برای پوست دارد. بنابراین ماسک جو دو سر یک انتخاب مناسب برای پوست حساس است. همچنین ماسک جو دو سر برای درمان آکنه، بیماری پوستی رزاسه و درماتیت آتوپیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماسک لایه بردار جو دو سر

احتمالا بارها با ماسک لایه بردار جو دو سر روبه‌رو در شبکات مجازی شده‌اید. در واقع جو دو سر همچون یک اسکراب یا لایه ‌بردار ملایم عمل می‌کند. جو دو سر شامل ترکیبات آلفا هیدروکسی اسید  و گلیکولیک اسید است.

این دو ترکیب طبیعی باعث از بین رفتن لایه آسیب دیده پوست می‌شوند. به همین دلیل برای از بین بردن لک صورت، جای جوش و از بین بردن چین و چروک صورت از این دو ترکیب استفاده می‌کنند. جو دو سر همراه با این ترکیبات صورت را به نرمی اسکراب می‌کند، اما مانع خارش، قرمزی و حساسیت می‌شود.

فواید جو دوسر برای پوست صورت

افراد در یونان و روم باستان از جو دوسر برای درمان مشکلات پوستی مختلف و حساسیت‌ها استفاده می‌کردند.

امروزه بسیاری از افراد برای تسکین پوست خود و برطرف کردن مشکلات پوستی مختلف مانند بثورات و حتی جوش‌های آبله‌مرغان از جو دوسر استفاده می‌کنند. مزایای استفاده از ماسک صورت جو دوسر بی‌‌شمار هستند. در ادامه تعدادی از خواص جو دوسر برای پوست را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

  • این ترکیب در مقایسه با سایر غلات حاوی بهترین تعادل اسیدآمینه‌ها است و سیلیکای زیادی دارد. این موضوع آن را تبدیل به یک مرطوب‌کننده‌ی عالی می‌کند که رطوبت طبیعی پوست را حفظ می‌کند.
  • گفته می‌شود که احتمال اینکه جو دوسر باعث حساسیت شود، خیلی کم است. ویژگی منحصر‌به‌فرد جو دوسر این است که برای انواع پوست مناسب است. ثابت شده که جو دوسر خشکی و خارش پوست را درمان می‌کند.
  • می‌توان از جو دوسر برای پاکسازی و لایه‌برداری پوست استفاده کرد. این ترکیب تمام ناخالصی‌هایی که منافذ را مسدود کرده‌اند از بین می‌برد و پوست را نرم و صاف می‌کند. جو دوسر در حفظ سلامت پوست و از بین بردن سلول‌های پوستی مرده اهمیت دارد.
  • جو دوسر حاوی ویتامین E است که خشکی پوست صورت را برطرف می‌کند.
  • جو دوسر می‌تواند منافذ بزرگ صورت را کوچک کند و جوش را کاهش دهد.
  • پزشکان دراز کشیدن در وان جو دوسر را به افرادی توصیه می‌کنند که دچار بیماری‌های پوستی مختلف مانند درماتیت آتوپیک، پسوریازیس و اگزما هستند. علت این موضوع این است که جو دوسر پوست را تسکین می‌دهد و خارش و التهاب را کم می‌کند.

طرز درست کردن چند ماسک صورت با جو دوسر

می‌توانید از ماسک‌های زیر برای پوست صورت خود استفاده کنید.

۱. ماسک جو دوسر و بادام

از این ماسک که استفاده کنید، پوستتان روشن و شفاف می‌شود. توصیه می‌کنیم هفته‌ای یک تا دو بار از این ماسک استفاده کنید.

مواد لازم

  • بادام: دو تا سه عدد
  • شیر: دو قاشق غذاخوری
  • جو دوسر: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه

  1. بادام‌ها را له کرده و شیر را به آن‌ها اضافه کنید.
  2. جو دوسر را به مخلوط اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید.
  3. ترکیب ایجاد شده را روی تمام صورت خود قرار دهید.
  4. اجازه دهید ماسک به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورتتان بماند. سپس صورت خود را با آب بشویید.

۲. ماسک آرد نخودچی و جو دوسر

افراد با انواع مختلف پوست می‌توانند از این ماسک برای نرم کردن و پاکسازی پوست خود استفاده کنند.

مواد لازم

  • آرد نخودچی: یک قاشق غذاخوری
  • جو دوسر: یک قاشق غذاخوری
  • عسل: یک قاشق چای‌خوری
  • گلاب: به مقدار لازم

طرز تهیه

  1. یک کاسه بردارید و در آن آرد نخودچی، جو دوسر، عسل و گلاب را با یکدیگر مخلوط کنید تا یک خمیر نرم به دست بیاید.
  2. خمیر را روی صورتتان قرار دهید و بگذارید به مدت تقریبا ۱۵ دقیقه بماند تا خشک شود.
  3. صورت خود را با آب بشویید و با انگشتان دست خود به‌آرامی روی صورتتان ضربه بزنید تا خشک شود.
  4. در پایان از یک کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید.

۳. ماسک صورت با جو دوسر و باترمیلک

با استفاده از این ماسک می‌توانید به جنگ با مشکلات پوستی خود بروید.

مواد لازم

  • جو دوسر: دوقاشق غذاخوری
  • باترمیلک: سه قاشق غذاخوری
  • عسل: یک قاشق چای‌خوری

طرز تهیه

  1. جو دوسر، باترمیلک و عسل را خوب با هم ترکیب کنید.
  2. مخلوط به دست آمده را روی صورتتان قرار دهید. صورت خود را برای چند دقیقه با حرکات دورانی ماساژ دهید.
  3. بعد از گذشت ۱۵ دقیقه صورتتان را با آب بشویید.
چند دستور تهیه ماسک ضد لک دیگر

جوش شیرین؛ یک اسکراب طبیعی برای مبارزه با لک‌ها

جوش شیرین، pH پوست را تنظیم می‌کند و در عین حال به عنوان اسکراب طبیعی عمل می‌کند تا سلول‌های مرده را که در نقاط دارای لک تجمع یافته‌اند، از بین ببرد. استفاده از جوش شیرین به عنوان ماسک خانگی برای لک صورت، باعث روشن‌تر شدن این لک‌ها می‌شود. پس از چند بار استفاده، لک‌ها به طور چشمگیری کاهش می‌یابند. برای آماده‌سازی این ماسک، تنها باید چند قطره آب یا روغن زیتون را با مقداری جوش شیرین مخلوط کرده و خمیر یکدستی تهیه کنید. خمیر را روی لک‌های صورت بمالید و برای مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید. سپس خمیر را به آرامی ماساژ داده و صورت را با آب بشویید. حداکثر هفته‌ای دو بار می‌توانید از این ماسک استفاده کنید.

استفاده از زردچوبه برای حذف لک صورت

کورکومین، ماده ای که در زردچوبه وجود دارد، به تازگی توجه زیادی را به خود جلب کرده است. آنتی اکسیدان های موجود در زردچوبه، می توانند لک های تیره، جای جوش و اسکار را حذف کنند. با ترکیب نصف قاشق چای خوری زردچوبه، یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چای خوری آبلیمو و قرار دادن ماسک حاصل بر روی صورت برای ۱۰-۱۲ دقیقه، سپس شستشوی صورت با آب گرم و سرد، می توانید از .خواص صد لک زردچوبه بهره ببرید. از این ماسک یک روز درمیان استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

شامپو ضد ریزش مو فوری و رشد مو بایوفول کانادا

بایوفول تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو است که کاملا ارگانیک و ویتامینه است. 
درمان فوری ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با شامپو رشد مو ایج دیفنس بایوفول کانادابه راحتی میسر می شود.

این شامپو ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون است.

درمان فوری ریزش مو و حتی رشد مجدد موهای ریخته شده را این شامپو ضد ریزش مو فوری طی مدت زمان کوتاهی از شروع استفاده ممکن میکند.
شامپو رشد مو فوری بایوفول دارای ب کمپلکس و آپی ژنین است که جریان خون را در کف سر بالا برده و ترکیبات مغذی را به ریشه سر و ساقه مو می رساند.

پلاسنتا کمپلکس و ب کمپلکس موجود در شامپو ضد ریزش بایوفول به طور موثری ریزش موی حاد و شدید را درمان می کند و رشد مجدد مو را به راحتی و با اولین دوره استفاده میسر میسازد.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو ارگانیک بایوفول کانادا

درمان فوری ریزش مو در خانم ها و آقایان و هر نوع الگوی ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با محلول ضد ریزش مو شوک به راحتی امکان پذیر می شود.
این تونیک ضد ریزش مو فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون و ترکیبات شیمیایی و ترکیبات هورمونی است و به صورت کاملا علمی و برپایه ترکیبات برگزفته از دل طبیعت، ریزش مو را درمان می کند.
این محلول ضد ریزش مو فوری ضخیم کننده مو تقویت کننده مو و ترمیم کننده ریشه مو و ساقه موی نازک و ضعیف است. 
محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول دارای پلاسنتا کمپلکس(جفت گیاهی) ، ب کمپلکس و آمینو اسید است. این محلول گیاهی ضد ریزش مو ریشه مو را مستحکم و ضخیم می کند و مانع از ریزش مو به راحتی و در هنگام شستشو و سشوار و حمام می شود.اگر در اثر استرس،رژیم لاغری، زایمان، فشار کاری زیاد و ارثی دچار ریزش مو شدید و حاد هستید و حتی برای مدت زمان طولانی ریزش موهایتان قطع نمی شود و هیچ گونه درمانی موثر نبوده است، این محلول ضد ریزش مو آن را کاملا درمان می کند.

محلول ضد ریزش مو بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو و ضد موخوره اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو اولتراشاین یا گلاسینگ هیر کرم بایوفول حاوی مواد مغذی و ویتامین ها و انواع پروتئین ها ی مفید و ارگانیک برای موها است.  
برای درمان خشکی وزی و موخوره مو می توانید از ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا که دارای مواد و ترکیباتی کاملا طبیعی و بدون پارابن سیلیکون و هرگونه ترکیبات شیمیایی مضر برای مو است بهره ببرید.


پروتئین کراتین موجود در این ماسک صاف کننده و ماسک کراتینه مو به راحتی جذب کوتیکول و فولیکول مو شده و به همراه انواع ویتامین ها مورا به صورت کامل تغذیه می کند و انواع آسیب دیدگی مو را درمان میکند.

این ماسک ابریشمی مو لخت کننده ، صاف کننده و براق کننده مو بسیار قوی و موثر برای موهای خشک، وز و آسیب دیده است.   
ماسک لخت کننده مو بایوفول فاقد ترکیبات شیمیایی، پارابن و سیلیکون است.
این ماسک صاف کننده مو و ماسک پروتئینه مو ساخت کشور کانادا است.

ماسک ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

ماسک ضد ریزش مو بایوفول کانادا بهترین ماسک درمانی مخصوص موهای ضعیف و نازک و کم حجم است.

این ماسک ضد ریزش مو هم مخصوص ساقه و هم مخصوص ریشه مو است.

اگر از کم حجم موهایتان رنج می برید این ماسک گیاهی ضد ریزش بهترین گزینه برای احیاء موهایتان است.

ماسک درمان ریزش مو بایوفول کانادا فاقد پارابن و سیلیکون است.
ترکیبات به کار رفته در این شامپو ضد ریزش مو گیاهی بر پایه عناصر طبیعت بوده و فاقد هر گونه عوارض جانبی است و با قطع درمان ریزش مو برگشت پذیر نیست.

این ماسک ضد ریزش مو گیاهی بر پایه پلاسنتا کمپلکس یا جفت گیاهی است که به طور عمقی و دائمی ریزش مو را خیلی فوری درمان میکند.

ماسک مو ضد ریزش مو و ترمیم کننده


:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : salamati

 

 

دیگه آب برنج و دور نریز بیا تا یاد بدم تا پوستتو مثل کره ای ها کنی | پوستتو با آب برنج شفاف و سفید کن

استفاده از برنج به همان اندازه که در سبد غذایی ما مرسوم است، در میان مردم کره هم مصرف بالایی دارد. بنابراین جای تعجبی ندارد که از آن برای تهیه ماسک استفاده کنند. ماسک برنج از دهه‌های گذشته توسط خانم‌های کره‌ای به عنوان یکی از ساده‌ترین ترفندها برای دستیابی به پوست روشن و جوان در روتین مراقبت پوستی آن‌ها قرار گرفت. علاوه بر برنج، آب آن هم فواید زیادی برای پوست و مو دارد. آب برنج پر از ویتامین و مواد معدنی است که روی پوست و مو معجزه می‌کند. جالب است بدانید که در کشورهایی مانند ژاپن، چین و بعضی از کشورهای آسیای جنوبی، خانم‌ها برای داشتن پوست‌های شیشه‌ای و موهای قوی، با آب برنج حمام می‌کنند.

طرز تهیه ماسک برنج کره ای برای سفیدی پوست صورت

قبل از هر چیزی ، برنج را حدود 10 دقیقه بخیسانید تا کثیفی و آلودگی های آن از بین برود. برنج را دو بار به خوبی بشوئید و آب دفعه دوم را در کاسه ای جداگانه نگهداری کنید. حالا آب برنج شما آماده است. یک پد پنبه ای بردارید و آن را درون آب برنج خیس کنید. سپس پد را به صورت و گردن خود بزنید. بعد از گذشت 10 دقیقه ، صورتتان را بشوئید. اگر این روتین را هر روز تکرار کنید. نتایج شگفت انگیزی می گیرید. دقت کنید که از آب برنج دفعه اول استفاده نکنید ، بلکه آب دوم یا سومین دفعه را برای تهیه ماسک کنار بگذارید.

می توانید آب برنج را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید تا ماسک مناسبی برای صاف شدن پوست صورت داشته باشید.

به جای آب برنج می توانید به سراغ استفاده از برنج آسیاب شده یا آرد برنج بروید. کمی شیر را با آرد برنج ترکیب کنید. این ماسک برنج کره ای برای تسکین دهندگی و نرم کنندگی پوست کاملا کاربردی است. 15 دقیقه بعد از .

خاصیت آب برنج برای پوست صورت

 

آب برنج بسیار پرخاصیت‌تر از بعضی محصولات کارخانه‌ای است که ادعای روشن‌کنندگی پوست را دارند. مواد تشکیل‌دهنده موجود در این محصولات ممکن است به پوستتان آسیب برساند، ولی سرآمید موجود در برنج، به شما پوستی صاف و شفاف هدیه می‌دهد. علاوه بر این، آب برنج یک مرطوب‌کننده طبیعی درجه یک محسوب می‌شود که مواد مغذی درون آن برای تغذیه پوست عالی به نظر می‌رسند. خاصیت ضد پیری و سفت شدن پوست از دیگر مزیت‌های به کارگیری آب برنج روی پوست است. اگر قصد استفاده از آب برنج را به صورت ماسک دارید، ابتدا مطمئن شوید که قبل از شستن صورتتان با آب برنج، پوستتان تمیز باشد.

گذاشتن ماسک ، صورتتان را بشوئید.

اگر بخواهیم به طور خلاصه خواص آب برنج برای صورت را بیان کنیم، عبارت است از:

بهبود جریان خون پوست و در نتیجه تغذیه رسانی کامل به بافت سلولی

بستن منافذ باز پوست و بخشیدن ظاهری یک دست و صاف به پوست

ضد التهاب برای پوست های حساس و کاهش اثرات ناشی از آن مانند خارش و سوزش

آبرسانی به پوست صورت و کاهش خشکی

تنظیم چربی پوست و از بین بردن حالت براق و ناخوشایند آن بدون خشک کردن پوست و ایجاد احساس حالت کشش ناشی از خشکی

مرطوب کننده و درخشان کننده پوست صورت

با وجود تاثیر آب برنج بر پوست صورت، فراموش نکنید در استفاده از آن زیاده روی نکنید. در پاسخ به این سوال که آیا آب برنج برای پوست ضرر دارد یا خیر، باید بگوییم که خیر، اما به دلیل وجود ترکیبات آرسنیک در برخی از انواع برنج، استفاده بیش از اندازه از آب برنج می تواند منجر به بروز بیماری هایی در پوست شما شود. بنابراین در استفاده از آب برنج برای پوست صورت، اعتدال را فراموش نکنید. در صورت استفاده به اندازه و منظم از این ترکیب شگفت انگیز، تاثیر آب برنج روی صورت می تواند فوق العاده باشد.

آیا آب برنج برای درمان جوش تاثیرگذار است؟

 

جدای از خواص آب برنج برای پوست صورت در جوان سازی و شاداب نمودن پوست، بهتر است کمی هم در مورد خواص آب برنج برای جوش صورت صحبت کنیم. یکی از اصلی ترین دلایل بروز جوش در صورت، تجمع چربی در لایه زیرین پوست و عدم امکان خروج آن است. این چربی اشباع در صورتی ایجاد می شود که پوست شما روغنی شود و نافذ تنفسی آن بسته باشند.

علاوه بر این، قرار گیری طولانی مدت در معرض آلودگی هوا و یا استفاده زیاد لوازم آرایشی نا مرغوب به دلیل مسدود کردن منافذ تنفسی منجر به بروز جوش صورت می شود. آب برنج با خواص لایه برداری، تنظیم PH، تنظیم چربی سطح پوست و افزایش گردش خون در بافت سلولی می تواند در درمان جوش صورت هم

تاثیرگذار باشد. یکی دیگر از تاثیرات بسیار مهم آب برنج، درمان اگزما و اثرات و التهابات ناشی از آن است.

طریقه استفاده از آب برنج برای پوست صورت چگونه است؟

آب برنج را می توانید به روش های گوناگونی استفاده کنید. آب برنج را می توان بر روی صورت اسپری کرد و یا به صورت خمیر و ماسک برنج آن را مورد استفاده قرار داد. در تمامی روش های استفاده از آب برنج برای پوست صورت، فراموش نکنید که به هیچ عنوان از نمک و روغن استفاده نکنید. برای تهیه آب برنج به عنوان ماسک باید بیشتر از حد معمول همیشه در هنگام پخت برنج از آب استفاده کنید.

به سه روشی که در ویدیوی زیر می بینید، می توانید آب برنج را تهیه و ذخیره کنید.

کرم حجم دهنده باسن میبلین آمریکا

 

ما به شما بانوان گرامی این نوید را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت و سفت شدن این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و نحوه عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده است و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده باسن میبلین آمریکا، با ترکیبات و فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص است که دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه و سفت کننده باسن و سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود. 
یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری آن طی یک هفته و ماندگاری اثر آن تا ۴ سال با یک دوره استفاده و سه دوره برای دائمی شدن میباشد.

حجم دهنده باسن میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

ژل لاغری فوری و ضد سلولیت بدن هات چیلی تایوان

 

کاهش وزن و لاغری موضعی و همچنین درمان فوری سلولیت با کرم ضد سلولیت ، فرم دهنده و لاغر کننده موضعی بدن هات چیلی میسر میشود.

ژل لاغری و کاهش سایز و چربی سوز بدن با اثر فوری مخصوص بدن و شکم و پهلو هات چیلی ساخت کشور تایوان است.

کاهش سایز فوری و موضعی و چربی سوزی با قدرت بسیار بالا و با عملکردی بسیار فوری تنها با یک دوره مصرف با کرم لاغری هات چیلی برای بدن صورت میگیرد.

فرم دهی به بدن و لاغری شکم و پهلو و تمامی اندام بدن به صورت موضعی با ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی با اثردهی بالا بدون نیاز به وزش و رژیم سخت ممکن است.

این کرم لاغری فوری دارای اثردهی فوق العاده فوری و چربی سوزی سریع و فوری بدون داشتن ترکیبات شیمیایی مضر است.

ژل لاغری فوری هات چیلی مخصوص خانم ها و آقایان است.
 ژل لاغری هات چیلی نیاز به ورزش و فعالیت های سخت برای لاغری ندارد .

البته می توان ژل لاغری موضعی هات چیلی را برای اثربخشی بیشتر ورزش و رژیم لاغری به عنوان یک مکمل اثربخش مصرف کرد تا کاهش سایز بیشتر در زمان کوتاهتر داشت.

برنزه کننده فوری و ماندگار فلورسان روسیه

 

کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان در کنار برنزه کردن پوست، آن را مرطوب و ویتامینه میکند و همچنین پوست را نرم، لطیف و جوان حفظ می کند که این خاصیت این لوسیون برنزه را برای انواع پوست حتی پوست های حساس به منظور برنزه شدن بهترین انتخاب کرده است

فلورسان از تأثیرات خشکی، پوسته پوسته شدن و چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مناسب برای برنزه شدن پوست به همراه محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و اشعه دستگاه سولاریوم است.

مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن،اسپری برنزه کننده فلورسان با ترکیبات منحصربفرد خود رنگ برنزه ی طلایی تیره و زیبایی روی پوست می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید که تا ۴ ماه ماندگار است و در عین حال طراوت و شادابی پوست را حفظ میکند و مانع از آسیب دیدگی و سوختگی پوست میشود.

مواد و ترکیبات ارگانیک و طبیعی به کار رفته و آنتی اکسیدان های موجود در این کرم برنزه، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید وپوست را نرم و لطیف و برنزه یکدست طبیعی می کند.

این لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب کمک به آبرسانی پوست می کند. برنزه کننده فلورسان محصولی ارگانیک و ویتامینه برای برنزه کردن پوست، ساخت کشور روسیه است.

رژلب میبلین ویتامینه و مات کرمی اصل امریکا

 

میبلین تولید کننده انواع رژلب ارگانیک و ویتامینه ماندگار است.

رژلب میبلین ویتامینه، ارگانیک، بدون سرب و با دوام و ثابت بر روی لب است که در طول زمان بر روی لب و صورت پخش نمیشود.

مدل revitalizing رژلب میبلین امریکا برگرفته از عصاره دانه هسته انگور، موم عسل، روغن آرگان، آلوئه ورا، ویتامین ها، مرکبات و سایر ترکیبات ارگانیک طراوت و شادابی لب را حفظ می کند و رنگ های بینظیر آن بر روی لب برای مدت طولانی بدون پس دادن و پاک شدن ماندگار هستند.

این رژلب بدون سرب ماندگاری ۲۴ ساعته دارد.

این رژلب ویتامینه غنی شده با ویتامین E , A است.

رژلب میبلین اصل را می توانید از فروشگاه سلامتی و زیبایی تهیه کنید.

رژلب مات و کرمی میبلین امریکا در تنوع رنگ بسیار زیبا است و بر روی لب به نرمی می نشیند و از ایجاد چین و چروک و خطوط لب جلوگیری می کند و بافت کرمی و لطیف و لبریشمی را بر روی لب ها ایجاد می کند که به راحتی از زوی لب ها پاک نشده و مناسب مجالس و مهمانی هاست.

این رژلب مات کرم و ویتامینه دارای دوام و پایداری بی نظیر است که میتواند بهترین گزینه برای مهمانی و مجالس باشد و زیبایی لبهایتان را چند برابر کند.

همچنین رژلب ویتامینه میبلین لب ها را برجسته و زیبا نمایان می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()