درمان ریزش مو با سریع ترین روش ها
نوشته شده توسط : salamati

 

دلایل متعدد برای ریزش مو وجود دارد که از جمله می توان به مسائل ارثی یا طاسی پترن ، کم خونی ها، استرس ها ، عفونتها ، سرطانهای داخلی ، مشکلات هورمونی مثل تخمدانها در زنان ، کم کاری تیروئید و کاهش ذخیره فریتین سرم ، بدنبال زایمان ، بدنبال قطع مصرف داروهای ضد بارداری خوراکی و بعضی داروها مثل داروهایی که شیمی درمانی سرطان ها به کار می روند ، بعصی داروها روانپزشکی از جمله سدیم والپرات ، داروهای ضد انعقاد مثل وارفانین ، رادیوتراپی و بسیاری از عوامل دیگر مثل سبوره ، خارش و چربی و شوره سر، خشکی بیش از حد موها و استفاده غیر صحیح از سشوار و شانه و بورس ، همگی در ریزش مو نقش دارند .پس میتواند یک علامت از یک بیماری زمینه ای باشد که پزشک باید با کاوش آنرا بیابد و در صورت امکان درمان کند .
 
 
اما بیشترین و شایعترین علت ریزش مو طاس پترن یاآلوپس آندروژ‍نیک است که هم در مردان و هم زنان دیده می شود .در مردان در سنین بعد از بلوغ شروع و در زنان کمی دیرتر اتفاق می افتد . این نوع ریزش ارث غالبی بوده و عده ای عقیده دارند که ژن ریزش در کروموزم X بوده و بنابراین فرد در صورتیکه خانواده مادری مثل دایی و پدر بزرگ مادری مبتلا باشند شانس بیشتری برای مبتلا دارند . البته ممکن است تمام افراد یک خانواده مبتلا شوند و تنها ۵۰ درصد فرزندان دچار این بیماری شوند . امروز ثابت شده که افرادی که این ژن را دارند ، دارای گیرنده هایی در فولیکولهای موی خود هستند که تستوسترون که هورمون مردانه است توسط آنزیم ۵- آلفاردوکتاز به دی هیدروتستوسترون تبدیل می شود و دارویی بنام فیناستراید که در درمان ریزش مو به طور وسیع مصرف می شود از فعالیت این آنزیم جلو گیری کرده و ریزش را متوقف میکند .
درمان این نوع ریزش مو مشکل است چون ‍ژن مربوطه را در حال حاضر نمی توان از بین برد .بنابراین با درمان های دارویی می توان از ریزش بیشترجلو گیری کرد و تا حدی با مصرف داروهایی مثل ماینوکسیدیل رویش مجدد مو ایجاد کرد . لازم به ذکر است که نوع شامپو برحسب خشک و چرب بودن یا شوره داشتن و خارش کردن ، متفاوت است و با تشخیص پزشک باید شامپوی مناسب تجویز گردد .در مواردی که کمبود آهن و یا روی یا ویتامین D3 وجود داشته باشد ، باید آنها را هم به طور همزمان درمان کرد .
در موارد پیشرفته ریزش و بعد از سن ۲۵ سالگی در صورتیکه بیماری بانک موی خوبی در پشت سر داشته باشد ، می توان به روش نواری (fut) یا روش پانچی (fit) برای بیمارمو کاشت مو انجام داد ، چون این روش موثرتر و دائمی تر بوده و امروزه کاشت مو به روش برداشت واحد فولیکولی نتایج زیبایی خوبی دارد .از روشهای فیزیکی مثل لیزری و روش مزوتراپی که مواد موثر رشد مو را به طور موضغی در اختیار فولیکول مو قرار می دهد هم موثر می باشد.
كشیده شدن بیش از حد مو،‌ آرایش نامناسب به عنوان مثال مدل دم اسبی و جمع كردن موها در بالای سر، فر زدن مداوم،‌ استفاده از مواد پاك كننده قوی و دكلره كردن،‌ همگی می توانند سبب ریزش مو گردد.
از علل دیگر ریزش مو اختلالات هورمونی، بیماریهای متابولیك و داخلی، عواملی مانند جنسیت،‌ فصول سال، هیجانات ناراحتیهای عصبی،‌ عوامل ارثی و نژادی می باشند.
درمان ریزش مو
داروهای مختلفی برای درمان انواع ریزش مو تجویز می شوند بعضی از آنها به منظور برطرف کردن علت زمینه ای ریزش بوده و به طور غیر مستقیم باعث طبیعی شدن ریزش می شوند بنابراین نکته مهم در درمان این بیماری قبل از تجویز دارو تشخیص دقیق علت ریزش مو بوده و با توجه به نوع و علت بیماری برنامه درمان افراد متفاوت می باشد.
شامپو رشد مو بایوفول رتبه یک کانادا
محصولات تخصصی ضد ریزش مو بایوفول رتبه یک کانادا را در لاین تخصصی درمان فوری ریزش مو و ترمیم آن را دارا می باشند.
محصولات بایوفول کانادا از جمله شامپو ضد ریزش مو ویتامینه، گیاهی و رشد مجدد مو ایج دیفنس دارای امتیازات منحصر بفردی است از جمله :
  1. صد در صد ارگانیک بودن
  2. دارای ترکیبات موثر و منحصر بفرد برای درمان ریزش مو
برای مثال محصولات متنوعی در سراسر جهان وجود دارند که برای درمان ریزش مو توصیه می شوند،
این محصولات در بسیاری از مواقع ارگانیک نیستند و با ترکیبات شیمیایی ساخته می شوند و یا کاملا بی اثر هستند.
نکته مهم دیگر این است که اکثر این محصولات دارای ترکیبات و فرمولاسیون موثر برای درمان نمی باشند و صرفا جهت مراقبت و نرم کنندگی مو کاربرد دارند،
اما شامپو گیاهی ضد ریزش فوری موتوسط متخصصین مجرب و داروسازان کانادایی تهیه و تولید شده است.
undefined
undefinedundefined
شامپو رشد مو بایوفول کانادا
 
 
محلول ضد ریزش مو و رشد مو شوک BIOFOL
محلول ضد ریزش مو و رشد مو و یا تونیک ضد ریزش فوری مو شوک  biofol ،سرم درمان ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا ( ۱ عدد محلول ۱۹ میلی لیتر)، معرفی ویژگی ها:
  • قطع فوری و دائمی ریزش مو حتی ارثی و زنتیکی
  • درمان انواع الگوهای ریزش مو
  • ضد پیری و رشد مجدد مو
  • ضخیم شدن ساقه مو
  • رشد مجدد مو
  • تونیک ضد ریزش رشد مجدد مو و افزایش سرعت رشد مو
undefined
undefinedundefined
محلول ضد ریزش مو بایوفول کانادا
 
ماسک کراتینه، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره مو آلتراشاین بایوفول کانادا
با قابلیت ترمیم انواع آسیب دیدگی مو در اثر رنگ و دکلره
ماسک براق کننده مو محافظ قوی تارهای مو بوده و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.
به راحتی به عمق ریشه و ساقه مو نفوذ کرده و انواع آسیب دیدگی مو را درمان می کند.
فرمول این ماسک ضد موخوره مو کراتینه و ضد موخوره از عناصر گیاهی طبیعت ساخته شده است.
undefined
undefinedundefined
ماسک کراتینه مو بایوفول کانادا
ماسک کراتینه مو آلتراشاین فاقد ماینوکسدیل و فاقد پارابن و سیلیکون می باشد.
ضد ریزش، ضد پیری، درمان موخوره و جلوگیری از موخوره، پرپشت شدن مو، حجم دهنگی مو،مخصوص موهای آسیب دیده، دکلره شده و دمیج، ایجاد جلا و درخشش مو، تقویت ساقه و پر پشت شدن آن، بازسازی کوتیکول مو ( ساقه )، رطوبت رسانی به مو، براق کننده، درمان آسیب دیدگی و شکنندگی و وزی مو،،لخت کننده مو، پروتئینه و کراتینه دائمی مو، محصول کانادا
 
سرم رشد مو و تقویت مو سی کمپلکس بایوفول کانادا
محلول رشد مو و تقویت مو و آبرسان سی کمپلکس بایوفول کانادا با ترکیبات گیاهی و اثردهی فوری مخصوص موهای نازک، معرفی ویژگی های سرم رشد مو فوری:
  • محلول قطع ریزش و تقویت مو های نازک
  • احیا کننده و آبرسان موهای نازک ، خشک و آسیب دیده
  • سرم رشد مو فوری و آبرسان گیاهی
  • محلول تقویت مو و  آبرسان مو سی کمپلکس به تارهای بلند مو آبرسانی و رطوبت رسانی می کند و سرعت رشد مو را بالا می برد.
  • محلول ضخیم کننده مو
  • بالا برنده استحکام ریشه و ساقه مو
  • استحکام و افزایش ضخامت ساقه مو برای جلوگیری از شکستگی و نازک شدن
  • محلول مو مغذی و ویتامینه
  • سرم نرم کننده قوی و حالت دهنده سبک مو
  • رطوبت رسانی و افزایش حجم مو و درخشندگی آن
undefined
undefinedundefined
محلول رشد مو سی کمپلکس بایوفول کانادا

 

 




:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: